Ik ben niet verkouden, ook niet geweest.quote:Op zondag 20 oktober 2024 00:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als ik verkouden ben duurt dat meestal maar een paar dagen maar als ik door verkoudheid ook de blafhoest krijg duurt dat vaak weken
Have fun Liesjequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:27 schreef liesje1979 het volgende:
Morgen misschien grote Multi layer leggen met iemand, hoop dat het doorgaat. Zin in.
Slaap je slecht door melk?quote:Op zondag 20 oktober 2024 00:13 schreef Ama het volgende:
Aangezien ik toch maar max 6 uur kan slapen nu pak ik nog maar even een glas melk erbij.
Ahhhh op die fietsquote:Op zondag 20 oktober 2024 00:19 schreef Ama het volgende:
Maar ik vind het nog te vroeg om te gaan slapen dus pak ik nog wat drinken.
dat heb ik ook !!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:07 schreef Modus het volgende:
Dat je eik maar 2 van de 4 smaakjes in je theezakjesvariatiedoosje echt lekker vindt maar die je weer niet los kunt krijgen.
#problems
Is lelijk je hebt niks gemistquote:Op zondag 20 oktober 2024 03:11 schreef bitterbal het volgende:
@:ltvdk had foto's van je kast verwacht
Je liegtquote:Op zondag 20 oktober 2024 03:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is lelijk je hebt niks gemist
bejaardentijden dit, ik duik er zo nog wel even in, maar van slapen zal het niet meer komen vrees ikquote:
hoe laat ging je slapen ?quote:Op zondag 20 oktober 2024 05:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
bejaardentijden dit, ik duik er zo nog wel even, maar van slapen zal het niet meer komen vrees ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |