Is geluktquote:Op zondag 20 oktober 2024 10:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pretparken zijn ooit verzonnen in Engeland om arbeiders en tokkies uit parken/tennisbanen/mooie landschappen te weren.
omdat opnieuw bouwen dan pas kan..quote:
Is ook zo.quote:Op zondag 20 oktober 2024 10:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik merk dat ik enorm anti drugs aan het worden ben.
Echt het vergif van deze tijd.
We wonen niet in Amerika he.quote:Op zondag 20 oktober 2024 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is ook zo.
Als ik die verhalen over fentanyl en nitazenen zie langskomen dan kan ik me daar maar weinig bij voorstellen
Neeheequote:
Kwestie van tijd natuurlijk. In de UK is het ook al een groot probleem.quote:
Ik was het altijd al eigenlijk. Heb je vroeger zelf wel drugs gebruikt?quote:Op zondag 20 oktober 2024 10:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Creëert zoveel nutteloze en verzuurde mensenquote:Op zondag 20 oktober 2024 10:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Echt het vergif van deze tijd.
Yoda, ben jij het?quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben je geen drugs voor nodig hoor hahaatjes.
Nee, wel eens wiet.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik was het altijd al eigenlijk. Heb je vroeger zelf wel drugs gebruikt?
Ik weet niet of ik het zwak zou noemen. Ik zou het niet eens durven te gebruiken.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee, wel eens wiet.
Synthetisch of harddrugs zou ik nooit doen. Vind het zwak.
Nederland exporteert het toch vooral? Volgens is het verslaafdenprobleem in Nederland niet echt groot vergeleken met andere landen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar dat Nl en voorop loopt als narcostaat. Al die fuckung dakloze verslaafden die je ziet.
En dan zo’n mongolen Trimbos instituut die dan beweert dat coke of een pilletje beter is dan alcohol.
Zouden ze aandelen Takki hebben?
Ik heb een paar keer een joint gerookt, maar ik was geen fan. Laatste keer hoorde allemaal klokken tikken en één daarvan bleek mijn hart te zijn. Toen moest ik enorm kotsen en heb ik daarna twee uur naar het tapijt gekeken.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja godver ik heb in 2016 eens aan een joint gehesen. Was op de Bokbierdag in Zutphen met @:Fogel en @:liesje1979 en het Tweede Noorse Leger. Nou nou nou. Dat was geen goed ideeOpeens iedereen kwijtgeraakt, nog net naar de trein kunnen zwalken en toen ik weer contact met iemand had was ik alweer thuis.
Later hoorde ik van diverse collega's dat ze me aangesproken hadden
Sorry, maar ik moest lachenquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer een joint gerookt, maar ik was geen fan. Laatste keer hoorde allemaal klokken tikken en één daarvan bleek mijn hart te zijn. Toen moest ik enorm kotsen en heb ik daarna twee uur naar het tapijt gekeken.
Ik las taksi.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar dat Nl en voorop loopt als narcostaat. Al die fuckung dakloze verslaafden die je ziet.
En dan zo’n mongolen Trimbos instituut die dan beweert dat coke of een pilletje beter is dan alcohol.
Zouden ze aandelen Takki hebben?
Ben je wel eens goed dronken geweest?quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:10 schreef CherryLips het volgende:
Dat was mijn enige ervaring met drugs.
Ook niet. Denk dat ik nog niet eens tien biertjes op heb in m'n leven.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Ben je wel eens goed dronken geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |