quote:Zeker duizend gewonden en paniek door ontplofte Hezbollah-piepers in Libanon
Meer dan duizend mensen in Libanon zijn gewond geraakt doordat hun pieper ontplofte, meldt persbureau Reuters op basis van Libanese veiligheidsfunctionarissen. De ontploffingen hebben op veel plaatsen tot grote paniek geleid.
De piepers zouden door veel Hezbollah-leden op het lichaam worden gedragen, door strijders van de terreurorganisatie, maar bijvoorbeeld ook door medisch personeel. Het is nog niet duidelijk wie of wat erachter zit.
Op sociale media en in lokale media circuleren foto's en video's uit de zuidelijke buitenwijken van hoofdstad Beiroet die mensen tonen die op de stoep liggen met wonden aan hun handen, in de buurt van hun broekzakken of aan hun hoofd.
Een functionaris van Hezbollah noemt de ontploffingen tegenover Reuters de "grootste inbreuk op de veiligheid" sinds de beschietingen tussen Hezbollah en Isral begonnen, in oktober vorig jaar. Het Isralische leger heeft nog niet gereageerd op de berichten.
https://nos.nl/artikel/25(...)h-piepers-in-libanon
Heeft Israel nukes?quote:
Hopelijk.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:08 schreef Confetti het volgende:
Dit wordt de rest van de avond naar een rustige blauwe lucht kijken denk ik.
Isral gaat nu zelf hard terugslaan maar niet genadeloos. Iran gaat dat slaafs slikken en dan is het weer voorbij. Kunnen ze weer verder in Libanon met gods werk.
Moet zeggen het valt nog mee. Lockheed wel op +4% ja. Heb die van de week toevallig nog beetje bij gekochtquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
Door deze oorlog zijn alle beurzen aan het dalen.
Behalve het aandeel lockheed martin......
Ik denk het eerlijk gezegd niet. Het is eerder Isral die dit in een geweldspiraal laat draaien. De VS was vooral bezig om een staakt het vuren te krijgen.quote:
Goudprijs gaat richting 78K.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Moet zeggen het valt nog mee. Lockheed wel op +4% ja. Heb die van de week toevallig nog beetje bij gekocht
NOOOOEOEEEEEKKKSquote:
En wat gaat Trump met dit conflict doen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:10 schreef FlippingCoin het volgende:
Biden staat al weer te popelen om oorlog te voeren, smerige hitser.
Jawel. Israel heeft nukes, alleen hebben zij dat nooit officiel bevestigd.quote:
Ik mag toch hopen dat die verstandig kant kiezen en Isral dit zelf uit laten doen. Eventueel sanctioneren bij een reactie richting Iran.quote:
Hebreeuws heet datquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:11 schreef Starhopper het volgende:
Spreekt iemand Israels? Hij spreekt nu over de terroristen?
Helemaal niks. Want die gaat niet herkozen wordenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:11 schreef Momo het volgende:
[..]
En wat gaat Trump met dit conflict doen?
Daarom ook ballistische raketten. Die zijn moeilijker te onderscheppen. Als het symbolisch was hadden ze kruisraketten en drones gebruikt zoals vorige keer.quote:
Hebreeuws.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:11 schreef Starhopper het volgende:
Ja mag ook.quote:
Dat doen ze omdat er meer komt?quote:
Is die president van de vs?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Israels?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:11 schreef Starhopper het volgende:
Boe roepen op X?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Als Biden niet heel stellig afstand durft te nemen van Isral dan gaan de Democraten daar echt wel op inleveren.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Helemaal niks. Want die gaat niet herkozen worden
quote:
ik spreek wel wat libanonsquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:11 schreef Starhopper het volgende:
Wie bedoelen ze dan? Zichzelf zeker?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:11 schreef Starhopper het volgende:
Perzisch of Farsi daarentegenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:13 schreef Discombobulate het volgende:
Hebreeuws is net zo'n graflelijke taal als Arabisch.
Schijnt dat pro Isral zijn nog steeds voordeliger is voor de democraten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Als Biden niet heel stellig afstand durft te nemen van Isral dan gaan de Democraten daar echt wel op inleveren.
Je kunt niet eindeloos een agressieve expansieve staat blijven steunen.
Hebben ze zichzelf aangedaan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:15 schreef Triggershott het volgende:
Israel has become the punching bag of the Middle East.
Dit is nog maar het begin.
nouja het is ook vooral wishful thinking van mijn kant natuurlijkquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Als Biden niet heel stellig afstand durft te nemen van Isral dan gaan de Democraten daar echt wel op inleveren.
Is geen smiley waard hoor, gewoon weer een golf van geweld waar de meeste doden aan de andere kant gaan vallen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:15 schreef Triggershott het volgende:
Hadden die er ook niet 1 van Rusland? Die bleek ook wat achterhaald.quote:
Dat valt reuze mee. De meeste Dems zijn ook gewoon pro Isral.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Van het einde van de Ayatollahs.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:15 schreef Triggershott het volgende:
volgens google 90 ook ballistic, dus teheran kan helemaal platquote:
Jezus man waar is de Iron Dome...?quote:
Het is echt heel triest je standpunt te laten afhangen van de vraag of het je stemmen kost of dat je stemmen wint.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Schijnt dat pro Isral zijn nog steeds voordeliger is voor de democraten.
De NAVO heeft hier toch niks mee te maken?quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:16 schreef RichardHammond het volgende:
Reken maar dat Israel keihard gaat reageren en de eerste F35's al in de lucht hangen richting Iran.
Jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is echt heel triest je standpunt te laten afhangen van de vraag of het je stemmen kost of dat je stemmen wint.
Die hebben de stress test niet gehaaldquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:17 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Jezus man waar is de Iron Dome...?
Dit zijn gewoon keiharde hits. Afwachten wat er geraakt is overigens.
Indirect meer, maar zal vast wel iets zeggen en proberen te doen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:17 schreef Starhopper het volgende:
[..]
De NAVO heeft hier toch niks mee te maken?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:16 schreef RichardHammond het volgende:
Reken maar dat Israel keihard gaat reageren en de eerste F35's al in de lucht hangen richting Iran.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:16 schreef koffiekoekjes het volgende:
Die hele iron dome lijkt ook alleen maar te werken tegen vuurpijltjes.
Geen reden tot escalatie dus.quote:
Leuke poging dit.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:18 schreef BlackLining het volgende:
Een ballistische raket is ook wel een stukkie lastiger dan een kruisraket of drone.
Het is dan ook beter om te stoppen met het zijn van een agressieve expansieve staat. Dan zaai je een stuk minder haat en heb je wellicht die Iron Dome ook niet meer nodig.
Zo nu je het zegtquote:
Reken er maar niet op. Daar gaat de VS nooit mee akkoord. En terecht.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:16 schreef RichardHammond het volgende:
Lijkt me wel jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dan mag Iran hierna dus ook weer toeslaan?
Ach, tegenwoordig voeren Palestijnse vlaggen al de boventoon.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:43 schreef franske19 het volgende:
[..]
Over een paar decennia komt er eenzelfde strijd in Europa. Overal waar de islam een bepaald percentage aan inwoners bereikt ontstaat ellende. Nu zijn het nog aanslagen maar dat zal nog veel erger worden.
Het einde van de rabbijnen of priesters, dit is wat jij zegt als je het einde van ayatollah roept, wat niets meer is dan een religieuze titel, los van het regime van Iran zijn er nog tig andere ayatollah's (onderdeel van de sjiitische religie).quote:
Je moet je altijd afvragen wat je ziet. Zo'n korte clip zegt weinig, kan overal vandaan komen, oud filmmateriaal of een leeg stukje woestijn waar bewust niet is ingegrepen omdat het niets zou raken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:17 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Jezus man waar is de Iron Dome...?
Dit zijn gewoon keiharde hits. Afwachten wat er geraakt is overigens.
De tweede ronde komt niet als Israel niets doet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:22 schreef Ali_boo het volgende:
En dit is slechts de eerste ronde![]()
[ x ]
De arrowmissiles disagrees.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:18 schreef BlackLining het volgende:
Een ballistische raket is ook wel een stukkie lastiger dan een kruisraket of drone.
Het is dan ook beter om te stoppen met het zijn van een agressieve expansieve staat. Dan zaai je een stuk minder haat en heb je wellicht die Iron Dome ook niet meer nodig.
Dit zijn dan ook ballistische raketten en geen kruisraketten. Dat is nogal een verschil.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:21 schreef koos_vriendloos het volgende:
Zeer veel impacts als ik de videos op twitter zo zie. Dit is heel wat anders dan de eerdere aanval van Iran
Heb je een parkeerplaats ooit zien slaan?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Je moet lekker toestaan dat er raketten op je land afgeschoten worden?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:19 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Geen reden tot escalatie dus.
Ben benieuwd of die Israli nou eindelijk een keer hun verstand terugvinden.
En 80 miljoen mensen doden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:22 schreef HowardRoark het volgende:
Isral zou nu samen met de VS, Iran volledig met de grond moeten gelijkmaken. Honderden raketten richting Isral? Meteen reageren met tienduizenden raketten richting Iran.
Qua impact lijkt het wel mid? Niet echt hele grote boem. Hebben die Iranirs gewoon niks beters of is dit voor dit soort raketten nu eenmaal zo?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:22 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dit zijn dan ook ballistische raketten en geen kruisraketten. Dat is nogal een verschil.
Als ze wel wat doen ook niet. Iran is uitgespeeld.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:22 schreef Starhopper het volgende:
[..]
De tweede ronde komt niet als Israel niets doet.
Als de koers een leeg stuk woestijn is dan grijp de luchtverdediging niet altijd in, volgens mij.quote:
Ik zou super tactisch blijven ook omdat een deel van de Iraanse bevolking een hekel heeft aan het regime. Dat wil je liever niet veranderen naar een haat jegens het westenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:22 schreef HowardRoark het volgende:
Isral zou nu samen met de VS, Iran volledig met de grond moeten gelijkmaken. Honderden raketten richting Isral? Meteen reageren met tienduizenden raketten richting Iran.
Waarom zou de vs dat moeten doen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:22 schreef HowardRoark het volgende:
Hoezo zijn ze uitgespeeld?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:23 schreef Confetti het volgende:
[..]
Als ze wel wat doen ook niet. Iran is uitgespeeld.
natuurlijk, tot teheran helemaal plat isquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
quote:Does Israel have nuclear submarines?
Deepening long-held suspicions about a sensitive aspect of German-Israeli military cooperation, Der Spiegel magazine reported in its June 4 issue that Israel has deployed nuclear-armed cruise missiles aboard submarines built and subsidized by Germany.
Klopt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als de koers een leeg stuk woestijn is dan grijp de luchtverdediging niet altijd in, volgens mij.
Dat klopt jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als de koers een leeg stuk woestijn is dan grijp de luchtverdediging niet altijd in, volgens mij.
Ik vermoed vooral beheersing.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:23 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Qua impact lijkt het wel mid? Niet echt hele grote boem. Hebben die Iranirs gewoon niks beters of is dit voor dit soort raketten nu eenmaal zo?
Nee, dat zeiden ze niet in die statement die ik nu niet meer kan vinden, natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:23 schreef Confetti het volgende:
[..]
Yup, nul gewonden ook.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:24 schreef byah het volgende:
Maar goed, heel veel raketten zonder noemenswaardige impact?
De proxies zijn klaar. Nu staat de Iraanse Staat er alleen voor. Dus zullen ze uiteindelijk terugkrabbelen en braaf accepteren wat Isral ze gaat aandoen. Zodra ze meer gaan tegenstribbelen komt het corrupte regime in gevaar, dat is ze heilig.quote:
Door de Duitsers gesubsidieerd, hoe ironischquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:24 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
natuurlijk, tot teheran helemaal plat is
V
[..]
Dat station zijn we allang gepasseerd.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:24 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Ik zou super tactisch blijven ook omdat een deel van de Iraanse bevolking een hekel heeft aan het regime. Dat wil je liever niet veranderen naar een haat jegens het westen
Het kan, je kan als Iran onbewoonde doelen opgeven om te laten zien wat je in huis hebt, zonder daadwerkelijk iets belangrijks te raken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:24 schreef byah het volgende:
Maar goed, heel veel raketten zonder noemenswaardige impact?
Het is watquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:25 schreef Starhopper het volgende:
Een vliegtuig van Sochi naar Tel Aviv? Vliegen ze vanaf daar nog op Rusland?![]()
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:23 schreef Confetti het volgende:
[..]
Aeroflot vliegt ook gewoon op de VS.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:25 schreef Starhopper het volgende:
Een vliegtuig van Sochi naar Tel Aviv? Vliegen ze vanaf daar nog op Rusland?![]()
De vs moet helemaal niets.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:22 schreef HowardRoark het volgende:
Benzine tanken voor 1,81 euro is vanaf morgen niet meerquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Moet zeggen het valt nog mee. Lockheed wel op +4% ja. Heb die van de week toevallig nog beetje bij gekocht
edit: Rheinmetall +5
Vanmiddag nog getankt voor 1,75.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:27 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Benzine tanken voor 1,81 euro is vanaf morgen niet meer
Als je de campagne had gevolgd, wist je dat Harris zich heeft losgekoppeld van Biden (althans, volgens de media is ze een frisse wind).quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook een hekel aan die Palestijnse vlaggen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:14 schreef BlackLining het volgende:
En dat helpt wat, precies?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:22 schreef HowardRoark het volgende:
Heel veel mensen denken dat Isral onze vriend is maar half Isral is Russisch.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:25 schreef Starhopper het volgende:
Daar heb ik persoonlijk dan weer niet zo veel last van. Als rest van aandelen instorten welquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:27 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Benzine tanken voor 1,81 euro is vanaf morgen niet meer
En waarom helpen ze Oekrane niet met het neerhalen van Russische raketten?quote:
Ah ja, als Isral gaat terugslaan komt ineens het argument 'Ja, maar dit gaat voor slachtoffers zorgen'. Bijzonder dat dit nooit op lijkt te gaan als de raketten richting Isral worden afgevuurd. En uiteraard wordt zo'n post dan ook weer geliked door twee (radicaal) progressief linkse users. Die houden immers wel van zo'n dubbele standaard.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:23 schreef BlackLining het volgende:
[..]
En 80 miljoen mensen doden.
Mogen we dan van boosrechts wel genocide vernoemen of telt dat sowieso niet als het moslims zijn?
Op die manier wordt Iran flink aangepakt, want zij zijn telkens de achterliggende reden voor oorlog en conflict in deze regio en sturen (zoals bekend is) ook Hamas en Hezbollah aan.quote:
Kom op, als moslim mag je toch wel blij zijn?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Is geen smiley waard hoor, gewoon weer een golf van geweld waar de meeste doden aan de andere kant gaan vallen.
En Putin maar afvragen waar zijn bestelling blijft.quote:
Omdat Isral hier zelf de agressie start al jaren.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:30 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ah ja, als Isral gaat terugslaan komt ineens het argument 'Ja, maar dit gaat voor slachtoffers zorgen'. Bijzonder dat dit nooit op lijkt te gaan als de raketten richting Isral worden afgevuurd. En uiteraard wordt zo'n post dan ook weer geliked door twee (radicaal) progressief linkse users. Die houden immers wel van zo'n dubbele standaard.
Raketten richting Isral? Dat mag schijnbaar.
Isral slaat terug? Dat ineens komen de argument over zielige burgers op.
Deze dubbele standaard is verwerpelijk te noemen.
[..]
Op die manier wordt Iran flink aangepakt, want zij zijn telkens de achterliggende reden voor oorlog en sturen (zoals bekend) ook Hamas en Hezbollah aan.
Halve liters bier in Oost Europa?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:27 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Vanmiddag nog getankt voor 1,75.![]()
![]()
Met dit nieuwe fiasco? Ik zou me doodschamen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:30 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Kom op, als moslim mag je toch wel blij zijn?
Oh wat is er dan zo onverstandig aan wat Isral doet? Hamas en Hezbollah aanpakken lijkt mij behoorlijk verstandig, en ook gerechtvaardigd.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:19 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Geen reden tot escalatie dus.
Ben benieuwd of die Israli nou eindelijk een keer hun verstand terugvinden.
Het zou nog wel zo'n goede beursdag worden. In de premarket bestond Israel nog.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Daar heb ik persoonlijk dan weer niet zo veel last van. Als rest van aandelen instorten wel
Die Isralische kerel.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:31 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als het in het Fries is, dan wel.
Helaas niet, in het pittoreske Goes.quote:
Nee, Iran doet dit via hun proxies jegens Isral. Iran heeft nota bene terreurgroepering in andere landen die het inzet in een poging Isral te vernietigen en Isralirs om te leggen. En dan ook nog zeggen dat Isral begint, clownesk.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:31 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Omdat Isral hier zelf de agressie start al jaren.
VanEck Defense ETF.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Daar heb ik persoonlijk dan weer niet zo veel last van. Als rest van aandelen instorten wel
Omdat ze banger zijn voor Rusland dan voor Iranquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:29 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En waarom helpen ze Oekrane niet met het neerhalen van Russische raketten?
En dat terwijl Mosichigan Michigan voor het oprapen ligtquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is echt heel triest je standpunt te laten afhangen van de vraag of het je stemmen kost of dat je stemmen wint.
Dit is wel een hilarisch domme opmerking,quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:31 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Omdat Isral hier zelf de agressie start al jaren.
Ja ging prima idd. Mijn eigen portfolio gaat nog wel prima omdat ik wel redelijk gedeelte er van in wapens heb zitten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Het zou nog wel zo'n goede beursdag worden. In de premarket bestond Israel nog.
Een kwartier nadat de NASDAQ open ging kwamen de eerste rakketten.
Westelijke Jordaan oever, Gaza vergeten?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:32 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, Iran doet dit via hun proxies jegens Isral. Iran heeft nota bene terreurgroepering in andere landen die het inzet in een poging Isral te vernietigen en Isralirs om te leggen. En dan ook nog zeggen dat Isral begint, clownesk.
Een paar miljoen (relatief) onschuldige Iranirs platgooien om Wereldoorlog III te starten? Je moet er maar zin in hebben.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:30 schreef HowardRoark het volgende:
Op die manier wordt Iran flink aangepakt, want zij zijn telkens de achterliggende reden voor oorlog en conflict in deze regio en sturen (zoals bekend is) ook Hamas en Hezbollah aan.
Isral ageert niet knul, het reageert.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Westelijke Jordaan oever, Gaza vergeten?
Man, wat zit je Isral nou te verdedigen joh, het is een smerig kut land...net zo als alles wat eromheen ligt.
Wat is dit voor simplistische post? Minder dan 20% spreekt Russisch. En dat is inclusief uit voormalig sovjetlanden. En Israelis over het algemeen zijn zeker niet pro-Russisch. Eerder pro- Oekraine.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Heel veel mensen denken dat Isral onze vriend is maar half Isral is Russisch.
Een mening is nog geen feit.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Man, wat zit je Isral nou te verdedigen joh, het is een smerig kut land...net zo als alles wat eromheen ligt.
Dom en kwaadaardig.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:32 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dit is wel een hilarisch domme opmerking,![]()
![]()
Niet dat jij bekend staat om je ijzersterke argumenten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Jazeker, dat zijn inderdaad twee gebieden waar Isral al decennia geconfronteerd wordt met de door Iran aangestuurde terreurgroeperingen. Bedankt voor het bevestigen van mijn punt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Iran probeert ook Isralische slachtoffers te maken. Sterker nog, dat doen ze al jaren via Hamas en Hezbollah. Dus waarom zou men dan niet eens stevig mogen terugslaan?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:33 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Een paar miljoen (relatief) onschuldige Iranirs platgooien om Wereldoorlog III te starten? Je moet er maar zin in hebben.
Isral is best een kut land. Die landen er omheen zijn alleen nog kutterquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Jup, dit is de real deal.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:21 schreef koos_vriendloos het volgende:
Zeer veel impacts als ik de videos op twitter zo zie. Dit is heel wat anders dan de eerdere aanval van Iran
Genoeg reden om geen partij te kiezen en lekker veilig de beelden volgen en verder niks doen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Isral is best een kut land. Die landen er omheen zijn alleen nog kutter
Zou jij het rechtvaardig vinden om nu een bom op Iran te gooien met (tien)duizenden doden?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:35 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Jazeker, dat zijn inderdaad twee gebieden waar Isral al decennia geconfronteerd wordt met de door Iran aangestuurde terreurgroeperingen. Bedankt voor het bevestigen van mijn punt.
[..]
Iran probeert ook Isralische slachtoffers te maken. Sterker nog, dat doen ze al jaren via Hamas en Hezbollah. Dus waarom zou men dan niet eens stevig mogen terugslaan?
Benieuwd wat er precies zo legaal en rationeel is aan raketten willekeurig op bevolkte gebieden schieten.quote:
Alsof Israel lukraak steden gaat platgooien in Iran. Dat worden natuurlijk aanvallen op hun leger en hoge piefen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou jij het rechtvaardig vinden om nu een bom op Iran te gooien met (tien)duizenden doden?
Stel je jezelf die vraag ook als Iran de raketten afvuurt op Isral? Dat hebben ze namelijk zojuist gedaan. En voor hetzelfde geld vallen er dan ook vele slachtoffers. Dus dan mag Isral inderdaad hard terugslaan wat mij betreft.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou jij het rechtvaardig vinden om nu een bom op Iran te gooien met (tien)duizenden doden?
Gezien de afgelopen jaar in Gaza lijkt me dat bullshitquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alsof Israel lukraak steden gaat platgooien in Iran. Dat worden natuurlijk aanvallen op hun leger en hoge piefen.
Waarschijnlijk weten ze al lang waar die baard verstopt zitquote:
Ik vroeg niet of het mocht. Ik vroeg wat we ermee op gingen schieten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:35 schreef HowardRoark het volgende:
Iran probeert ook Isralische slachtoffers te maken. Sterker nog, dat doen ze al jaren via Hamas en Hezbollah. Dus waarom zou men dan niet eens stevig mogen terugslaan?
Op militaire doelwitten is dat gerechtvaardigd zelfs.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat is toch een onzinnige hypothetische vraag joh. Als Iran wordt aangepakt dan zal dat niet gericht zijn op burgers. Die burgerbevolking is juist nodig om het regime in elkaar te laten storten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Echt het geschiedenis onderwijs moet wel dramatisch slecht geworden zijn; als mensen zulke uitspraken doen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Spierballentaal. Dat is helaas het enige dat werkt in deze regio.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:39 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik vroeg niet of het mocht. Ik vroeg wat we ermee op gingen schieten.
Moet je allemaal zelf weten, toch?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:36 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Genoeg reden om geen partij te kiezen en lekker veilig de beelden volgen en verder niks doen.
Dat ja, het Iraanse volk is die haatbaarden meer dan zat maar ze hebben niet de middelen om door te pakken, een gerichte Isralische aanval zou ze het juiste zetje in de richting kunnen geven.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:39 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat is toch een onzinnige hypothetische vraag joh. Als Iran wordt aangepakt dan zal dat niet gericht zijn op burgers. Die burgerbevolking is juist nodig om het regime in elkaar te laten storten.
Nee, ze houden alleen minder rekening met collateral damage als die piefen tussen de bevolking schuilen of hun wapens daar opstellen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:38 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Gezien de afgelopen jaar in Gaza lijkt me dat bullshit
Denk je nou dat ik sta te juichen als een dictatoriaal land als Iran bommen afvuurt op burgers? Gelukkig lijkt de schade beperkt te zijn. En zelfs stel als, waarom zou je je als land dan verlagen naar het niveau van een dictatuur of terroristengroep?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:38 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Stel je jezelf die vraag ook als Iran de raketten afvuurt op Isral? Dat hebben ze namelijk zojuist gedaan. En voor hetzelfde geldt vallen er dan ook vele slachtoffers. Dus dan mag Isral inderdaad hard terugslaan wat mij betreft.
Zit je weer te rukken op oudejaars vuurpijlen fake video's?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:39 schreef Discombobulate het volgende:
De vraag is wat er geraakt is, want dat er een hele boel door de iron dome gekomen zijn is zeker. Wat een impacts zeg.
Niets doen is in elk geval geen keuze.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:39 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik vroeg niet of het mocht. Ik vroeg wat we ermee op gingen schieten.
Ja, dat zei je eerder.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:11 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Daarom ook ballistische raketten. Die zijn moeilijker te onderscheppen. Als het symbolisch was hadden ze kruisraketten en drones gebruikt zoals vorige keer.
Maar nu lijken er echt een boel aardig in te slaan.
Dat lijkt mij ook erg waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:40 schreef Discombobulate het volgende:
Ik denk niet dat Iran het ineens zal laten als Isral terugvuurt. Dit lijkt gewoon een oorlog te worden.
Op basis van deze post is het lastig te zeggen of jij op de middelbare school ooit geschiedenisles hebt gevolgd.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:39 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Echt het geschiedenis onderwijs moet wel dramatisch slecht geworden zijn; als mensen zulke uitspraken doen.
Dat is niet zo onzinnig hoor als je ziet hoeveel burgerdoden er vallen in Gaza. En HR heeft het zelf over keihard terugslaan op Iran.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:39 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat is toch een onzinnige hypothetische vraag joh. Als Iran wordt aangepakt dan zal dat niet gericht zijn op burgers. Die burgerbevolking is juist nodig om het regime in elkaar te laten storten.
Hoe gaat dit 'werken' dan? De vraag die ik stelde maar die je al drie keer ontwijkt is wat we ermee op gingen schieten. Is het daarna ineens veiliger in de regio? Wordt de kans op aanslagen in het westen, of in Isral, na een bommentapijt op Iran een stuk lager?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:40 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Spierballentaal. Dat is helaas het enige dat werkt in deze regio.
Je kan van alles vinden van het regime in Isral, maar het komt wel op voor hun eigen burgers. Waar het regime in Iran geen ene fuck geeft om hun burgers.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:40 schreef oblo het volgende:
Goed werk van de IDF. We kregen hier ruim van te horen push notificaties dat iedereen alvast naar de schuilkelder moest. En een paar minuten later pas push notificaties van raketaanvallen. Idem dito op televisie kreeg je real-time updates van de IDF.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:42 schreef kibo het volgende:
[..]
Zit je weer te rukken op oudejaars vuurpijlen fake video's?
De grens tussen burgers in Gaza en hamasstrijders en burgers in Iran en het regime is een groot verschil.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat is niet zo onzinnig hoor als je ziet hoeveel burgerdoden er vallen in Gaza. En HR heeft het zelf over keihard terugslaan op Iran.
Dat zeg ik niet, maar er wordt nimmer het argument over mogelijke burgerslachtoffers gemaakt als de raketten naar Isral vliegen, alleen wanneer ze van Isral komen. Dat is behoorlijk hypocriet te noemen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk je nou dat ik sta te juichen als een dictatoriaal land als Iran bommen afvuurt op burgers? Gelukkig lijkt de schade beperkt te zijn.
Om te zorgen dat het niet nog een keer zal gebeuren.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:41 schreef Momo het volgende:
[..]
En zelfs stel als, waarom zou je je als land dan verlagen naar het niveau van een dictatuur of terroristengroep?
Probleem is, als Isral niet reageert zijn ze straks nog harder de lul..quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:43 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hoe gaat dit 'werken' dan? De vraag die ik stelde maar die je al drie keer ontwijkt is wat we ermee op gingen schieten. Is het daarna ineens veiliger in de regio? Wordt de kans op aanslagen in het westen, of in Isral, na een bommentapijt op Iran een stuk lager?
Iran wil alleen maar escalatie... Naja het regime daar dan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:44 schreef Discombobulate het volgende:
Het kan nog spierballentaal zijn als er geen doelen geraakt zijn maar ze gewoon op onbewoond gebied worden gericht. Dat zou ook nog een manier voor Iran kunnen zijn om het niet helemaal te laten escaleren.
Geweld bestreden met meer geweld? Dan is het even rustig en begin je over een paar jaar weer in een nieuw cyclus van geweld.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:44 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar er wordt nimmer het argument over mogelijke burgerslachtoffers gemaakt als de raketten naar Isral vliegen, alleen wanneer ze van Isral komen. Dat is behoorlijk hypocriet te noemen.
[..]
Om te zorgen dat het niet nog een keer zal gebeuren.
Op die manier kan je ook stellen dat Isral die kans ook had, toen ze Haniyeh in Iran uitschakelde. Iran had op de laatste vergelding (wat een relatief speldenprikje was en ook de laatste stoot) van Isral ook niet fysiek gereageerd.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:42 schreef Justinn het volgende:
[..]
Niets doen is in elk geval geen keuze.
Die keuze had immers Iran
Dat is vrij eenvoudig. Als Iran flink wordt geraakt, door bijvoorbeeld bombardementen van Isral en de VS tezamen, gaat het leiderschap daar waarschijnlijk niet nog een keer raketten afvuren richting Isral.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:43 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hoe gaat dit 'werken' dan? De vraag die ik stelde maar die je al drie keer ontwijkt is wat we ermee op gingen schieten. Is het daarna ineens veiliger in de regio? Wordt de kans op aanslagen in het westen, of in Isral, na een bommentapijt op Iran een stuk lager?
Dat was voor deze aanval helemaal niet zo, dat werd ook al in Boekestijn en De Wijk besproken. Dit is dat wel (of niet als er geen doelen met opzet zijn geraakt.) Je moet even wat beter zo'n dynamiek snappen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:45 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Iran wil alleen maar escalatie... Naja het regime daar dan.
Lijkt erop dat ze ook doelen in de Golan hoogvlakte hebben geraakt.quote:
Zal wat zijn als de enige dode een Palestijn blijkt te zijn.quote:
Jazeker, dat is hoe je dit in dit geval de situatie moet aanpakken. Als Iran namelijk straks een kernwapen zou hebben wordt het een hele ander strijd en kan Isral niet meer zomaar terugslaan. Nu kan dit nog wel.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Geweld bestreden met meer geweld? Dan is het even rustig en begin je over een paar jaar weer in een nieuw cyclus van geweld.
Ja, de historie heeft wel uitgewezen dat het zo werkt ja.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is vrij eenvoudig. Als Iran flink wordt geraakt, door bijvoorbeeld bombardementen van Isral en de VS tezamen, gaat het leiderschap daar waarschijnlijk niet nog een keer raketten afvuren richting Isral.
Japan is na de kernbom vrienden geworden met Amerika en gestopt met de oorlog.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:48 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, de historie heeft wel uitgewezen dat het zo werkt ja.
Het enige dat je bereikt met al je oorlogshitserij is nog meer slachtoffers. Aan alle denkbare kanten - dus k in Isral. Of zelfs in Nederland.
Militaire doelen wouden ze rakenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Lijkt erop dat ze ook doelen in de Golan hoogvlakte hebben geraakt.
Kan maar zo dat het loze doelen in de woestijn waren om een signaal af te geven.
[ x ]
Heel fijn dat hun dat besproken hebben, maar denk dat de weinige berichten die doordringen vanuit de Iraanse bevolking een beter beeld geven.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:46 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat was voor deze aanval helemaal niet zo, dat werd ook al in Boekestijn en De Wijk besproken. Dit is dat wel (of niet als er geen doelen met opzet zijn geraakt.) Je moet even wat beter zo'n dynamiek snappen.
Alles voor de centjes?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja ging prima idd. Mijn eigen portfolio gaat nog wel prima omdat ik wel redelijk gedeelte er van in wapens heb zitten.
Benieuwd naar morgen. Zal wel huilen worden
Bijzonder. Er zijn genoeg situaties in het verleden die het tegenovergestelde hebben bewezen. Of kijk nu naar Oekrane, ik had dat in het begin zelf ook flink onderschat. Als die niet hadden terugvochten, had het land misschien niet eens meer bestaan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:48 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het enige dat je bereikt met al je oorlogshitserij is nog meer slachtoffers. Aan alle denkbare kanten - dus k in Isral. Of zelfs in Nederland.
En als je hun nu hard raakt zou je ze nog verder op het pad kunnen zetten om nog harder terug te slaan over een paar jaar.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:47 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Jazeker, dat is hoe je dit in dit geval de situatie moet aanpakken. Als Iran namelijk straks een kernwapen zou hebben wordt het een hele ander strijd en kan Isral niet meer zomaar terugslaan. Nu kan dit nog wel.
andere tijden en japan is niet hetzelfde als het midden oosten. Je gaat overal ter wereld echt wat extra woede opwekken mocht het gebeuren.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:48 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Japan is na de kernbom vrienden geworden met Amerika en gestopt met de oorlog.
Dit conflict werkt alleen net even wat anders dan andere conflicten..quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:48 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee hoor. Had liever dat er geen oorlog was. Dan had ik het in wat anders kunnen stoppen. Maarja als het er dan toch al is. En overheden miljarden extra uitgeven. Ja waarom dan niet er wat aan verdienenquote:
Er is buiten Japan nooit ergens anders een kernbom ingezet als wapen dus dat weet je nooit. Als ze een grotere gooien en een hele stad ligt in puin kunnen ze bijna niet anders.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:50 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
andere tijden en japan is niet hetzelfde als het midden oosten. Je gaat overal ter wereld echt wat extra woede opwekken mocht het gebeuren.
Maargoed kleine kans gelukkig
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:49 schreef RotatoR het volgende:
Hopelijk slaat Israel dit keer wel hard terug. Nu is het moment om af te rekenen met de Ayatollahs.
Dat is niet hoe het werkt bij moslims. Als Amerika een kernbom dropt op Teheran, dan kunnen ze New York gedag zeggen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:48 schreef hollandia02 het volgende:
Japan is na de kernbom vrienden geworden met Amerika en gestopt met de oorlog.
Jij schat Iran dus slimmer en verstandiger in dan Hamasquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is vrij eenvoudig. Als Iran flink wordt geraakt, door bijvoorbeeld bombardementen van Isral en de VS tezamen, gaat het leiderschap daar waarschijnlijk niet nog een keer raketten afvuren richting Isral.
Komt in het open veld, gaan ze geen raketten aan verspillen.quote:
Haha, maar natuurlijk. En wie gaat dit doen dan?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:52 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Dat is niet hoe het werkt bij moslims. Als Amerika een kernbom dropt op Teheran, dan kunnen ze New York gedag zeggen.
Lastig: Hamas = Iranquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jij schat Iran dus slimmer en verstandiger in dan Hamas![]()
Hamas krijgt keer op keer knockouts te verwerken, maar het hindert ze niet om weer aan te vallen
mja, je moet het echt voorkomen. Ja ik wil ook dat het middenoosten stopt met achterlijk doen alleen lijkt me een kernbom niet de juiste manier.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:51 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Er is buiten Japan nooit ergens anders een kernbom ingezet als wapen dus dat weet je nooit. Als ze een grotere gooien en een hele stad ligt in puin kunnen ze bijna niet anders.
Doen ze niet. Het Iraanse volk wil dit ook helemaal niet, alleen die Ayatollah's en hun Garde.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:52 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Dat is niet hoe het werkt bij moslims. Als Amerika een kernbom dropt op Teheran, dan kunnen ze New York gedag zeggen.
Gaza is niet te vergelijken met Iran. Verschuilen Iraanse soldaatjes zich tussen de burgerbevolking? Hebben zij hun commandoposten en munitieopslag onder civiele bouwwerken? Dat weet ik niet zeker, maar ik vermoed van niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat is niet zo onzinnig hoor als je ziet hoeveel burgerdoden er vallen in Gaza. En HR heeft het zelf over keihard terugslaan op Iran.
Komen ze dan met stenen en planken naar New York? Moeten ze wel eerst hun zwemdiploma halen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:52 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Doe niet zo naef. Dat was de verwachting.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:49 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Militaire doelen wouden ze raken
Dat las ik op X paar uur voor de aanval
Biden: We will not accept attacks on our friendly allies of Iraqquote:
Blijft zo grappig dat men achter allemaal experts aan loopt, maar gewoon het geluid van de Iraanse bevolking negeren.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Doen ze niet. Het Iraanse volk wil dit ook helemaal niet, alleen die Ayatollah's en hun Garde.
Totaal niet zelfs, ze haten elkaar ten diepste, soennieten vs sjiieten maar de Jodenhaat verenigt.quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Biden: We will not accept attacks on our friendly allies of Iraq
Biden: I mean, Qatar
Biden: What? oh Israel
En wat is het geluid van de Iraanse bevolking?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:54 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Blijft zo grappig dat men achter allemaal experts aan loopt, maar gewoon het geluid van de Iraanse bevolking negeren.
"Ladies and gentlemen, President Putin!"quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Biden: We will not accept attacks on our friendly allies of Iraq
Biden: I mean, Qatar
Biden: What? oh Israel
Dat ze niet kunnen wachten totdat het regime daar valt, zelfs als Isral daarvoor moet zorgen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:56 schreef Momo het volgende:
[..]
En wat is het geluid van de Iraanse bevolking?
Arrow systeem is makkelijker te overbelasten?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hier is Iron Dome niet voor gemaakt.
[ afbeelding ]
Hoe zie je dat precies voor je?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:52 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Dat weet ik nog zo net niet. Het is een enorm groot land met heel veel mensen en die zijn niet allemaal zoals in Teheran.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:58 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Dat ze niet kunnen wachten totdat het regime daar valt, zelfs als Isral daarvoor moet zorgen.
Nou ja, het is eerlijk in elk geval.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:52 schreef Triggershott het volgende:
[..]
En de enige dooie is een Palestijn.quote:
Sommige inkomende raketten laten ze ook gewoon gaan. Zonde om een $40K raket af te schieten als deze toch in de woestijn terecht komt (estimate point of impact)quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hier is Iron Dome niet voor gemaakt.
[ afbeelding ]
Hamas gaat Iran nu een poepie laten ruikenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:00 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
En de enige dooie is een Palestijn.![]()
![]()
Lijkt een open veld of iets dergelijks? Luchtafweersysteem laten raketten door die niet richting kritische doelen gaan.quote:
Exact.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:01 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Sommige inkomende raketten laten ze ook gewoon gaan. Zonde om een $40K raket af te schieten als deze toch in de woestijn terecht komt (estimate point of impact)
[ afbeelding ]
Je zou bijna een grap over Allah en 'de wil van' gaan makenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:00 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
En de enige dooie is een Palestijn.![]()
![]()
Iran wou militaire doelen rakenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:02 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Lijkt een open veld of iets dergelijks? Luchtafweersysteem laten raketten door die niet richting kritische doelen gaan.
Kloptquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:01 schreef MissButterflyy het volgende:
Tot nu toe 1 dode.
Een Palestijnse man zou zijn omgekomen op de bezette Westelijke Jordaanoever, in een plaatsje nabij Jericho. Hij zou zijn geraakt door scherven van een raket.
Nu.nl
Nee, dat was de verwachting of hebben ze een persbericht de deur uitgedaan?quote:
Waarom zouden die ballistische raketten gebruiken als ze bijna naast Israel zitten?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:04 schreef Discombobulate het volgende:
Hezbollah heeft ook nog veel van die raketten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |