Ach, tegenwoordig voeren Palestijnse vlaggen al de boventoon.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:43 schreef franske19 het volgende:
[..]
Over een paar decennia komt er eenzelfde strijd in Europa. Overal waar de islam een bepaald percentage aan inwoners bereikt ontstaat ellende. Nu zijn het nog aanslagen maar dat zal nog veel erger worden.
Het einde van de rabbijnen of priesters, dit is wat jij zegt als je het einde van ayatollah roept, wat niets meer is dan een religieuze titel, los van het regime van Iran zijn er nog tig andere ayatollah's (onderdeel van de sjiitische religie).quote:
Je moet je altijd afvragen wat je ziet. Zo'n korte clip zegt weinig, kan overal vandaan komen, oud filmmateriaal of een leeg stukje woestijn waar bewust niet is ingegrepen omdat het niets zou raken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:17 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Jezus man waar is de Iron Dome...?
Dit zijn gewoon keiharde hits. Afwachten wat er geraakt is overigens.
De tweede ronde komt niet als Israel niets doet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:22 schreef Ali_boo het volgende:
En dit is slechts de eerste ronde![]()
[ x ]
De arrowmissiles disagrees.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:18 schreef BlackLining het volgende:
Een ballistische raket is ook wel een stukkie lastiger dan een kruisraket of drone.
Het is dan ook beter om te stoppen met het zijn van een agressieve expansieve staat. Dan zaai je een stuk minder haat en heb je wellicht die Iron Dome ook niet meer nodig.
Dit zijn dan ook ballistische raketten en geen kruisraketten. Dat is nogal een verschil.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:21 schreef koos_vriendloos het volgende:
Zeer veel impacts als ik de videos op twitter zo zie. Dit is heel wat anders dan de eerdere aanval van Iran
Heb je een parkeerplaats ooit zien slaan?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dan mag Iran hierna dus ook weer toeslaan?
Je moet lekker toestaan dat er raketten op je land afgeschoten worden?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:19 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Geen reden tot escalatie dus.
Ben benieuwd of die Israëli nou eindelijk een keer hun verstand terugvinden.
En 80 miljoen mensen doden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:22 schreef HowardRoark het volgende:
Israël zou nu samen met de VS, Iran volledig met de grond moeten gelijkmaken. Honderden raketten richting Israël? Meteen reageren met tienduizenden raketten richting Iran.
Qua impact lijkt het wel mid? Niet echt hele grote boem. Hebben die Iraniërs gewoon niks beters of is dit voor dit soort raketten nu eenmaal zo?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:22 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dit zijn dan ook ballistische raketten en geen kruisraketten. Dat is nogal een verschil.
Als ze wel wat doen ook niet. Iran is uitgespeeld.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:22 schreef Starhopper het volgende:
[..]
De tweede ronde komt niet als Israel niets doet.
Als de koers een leeg stuk woestijn is dan grijp de luchtverdediging niet altijd in, volgens mij.quote:
Ik zou super tactisch blijven ook omdat een deel van de Iraanse bevolking een hekel heeft aan het regime. Dat wil je liever niet veranderen naar een haat jegens het westenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:22 schreef HowardRoark het volgende:
Israël zou nu samen met de VS, Iran volledig met de grond moeten gelijkmaken. Honderden raketten richting Israël? Meteen reageren met tienduizenden raketten richting Iran.
Waarom zou de vs dat moeten doen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:22 schreef HowardRoark het volgende:
Hoezo zijn ze uitgespeeld?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:23 schreef Confetti het volgende:
[..]
Als ze wel wat doen ook niet. Iran is uitgespeeld.
natuurlijk, tot teheran helemaal plat isquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dan mag Iran hierna dus ook weer toeslaan?
quote:Does Israel have nuclear submarines?
Deepening long-held suspicions about a sensitive aspect of German-Israeli military cooperation, Der Spiegel magazine reported in its June 4 issue that Israel has deployed nuclear-armed cruise missiles aboard submarines built and subsidized by Germany.
Klopt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als de koers een leeg stuk woestijn is dan grijp de luchtverdediging niet altijd in, volgens mij.
Dat klopt jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als de koers een leeg stuk woestijn is dan grijp de luchtverdediging niet altijd in, volgens mij.
Ik vermoed vooral beheersing.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:23 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Qua impact lijkt het wel mid? Niet echt hele grote boem. Hebben die Iraniërs gewoon niks beters of is dit voor dit soort raketten nu eenmaal zo?
Nee, dat zeiden ze niet in die statement die ik nu niet meer kan vinden, natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:23 schreef Confetti het volgende:
[..]
Yup, nul gewonden ook.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:24 schreef byah het volgende:
Maar goed, heel veel raketten zonder noemenswaardige impact?
De proxies zijn klaar. Nu staat de Iraanse Staat er alleen voor. Dus zullen ze uiteindelijk terugkrabbelen en braaf accepteren wat Israël ze gaat aandoen. Zodra ze meer gaan tegenstribbelen komt het corrupte regime in gevaar, dat is ze heilig.quote:
Door de Duitsers gesubsidieerd, hoe ironischquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:24 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
natuurlijk, tot teheran helemaal plat is
V
[..]
Dat station zijn we allang gepasseerd.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:24 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Ik zou super tactisch blijven ook omdat een deel van de Iraanse bevolking een hekel heeft aan het regime. Dat wil je liever niet veranderen naar een haat jegens het westen
Het kan, je kan als Iran onbewoonde doelen opgeven om te laten zien wat je in huis hebt, zonder daadwerkelijk iets belangrijks te raken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:24 schreef byah het volgende:
Maar goed, heel veel raketten zonder noemenswaardige impact?
Het is watquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:25 schreef Starhopper het volgende:
Een vliegtuig van Sochi naar Tel Aviv? Vliegen ze vanaf daar nog op Rusland?![]()
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:23 schreef Confetti het volgende:
[..]
Aeroflot vliegt ook gewoon op de VS.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:25 schreef Starhopper het volgende:
Een vliegtuig van Sochi naar Tel Aviv? Vliegen ze vanaf daar nog op Rusland?![]()
De vs moet helemaal niets.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:22 schreef HowardRoark het volgende:
Benzine tanken voor 1,81 euro is vanaf morgen niet meerquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Moet zeggen het valt nog mee. Lockheed wel op +4% ja. Heb die van de week toevallig nog beetje bij gekocht
edit: Rheinmetall +5
Vanmiddag nog getankt voor 1,75.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:27 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Benzine tanken voor 1,81 euro is vanaf morgen niet meer
Als je de campagne had gevolgd, wist je dat Harris zich heeft losgekoppeld van Biden (althans, volgens de media is ze een frisse wind).quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Als Biden niet heel stellig afstand durft te nemen van Israël dan gaan de Democraten daar echt wel op inleveren.
Ja, ik heb ook een hekel aan die Palestijnse vlaggen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:14 schreef BlackLining het volgende:
Je kunt niet eindeloos een agressieve expansieve staat blijven steunen.
En dat helpt wat, precies?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:22 schreef HowardRoark het volgende:
Heel veel mensen denken dat Israël onze vriend is maar half Israël is Russisch.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:25 schreef Starhopper het volgende:
Daar heb ik persoonlijk dan weer niet zo veel last van. Als rest van aandelen instorten welquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:27 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Benzine tanken voor 1,81 euro is vanaf morgen niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |