Nee hoor. Had liever dat er geen oorlog was. Dan had ik het in wat anders kunnen stoppen. Maarja als het er dan toch al is. En overheden miljarden extra uitgeven. Ja waarom dan niet er wat aan verdienenquote:
Er is buiten Japan nooit ergens anders een kernbom ingezet als wapen dus dat weet je nooit. Als ze een grotere gooien en een hele stad ligt in puin kunnen ze bijna niet anders.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:50 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
andere tijden en japan is niet hetzelfde als het midden oosten. Je gaat overal ter wereld echt wat extra woede opwekken mocht het gebeuren.
Maargoed kleine kans gelukkig
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:49 schreef RotatoR het volgende:
Hopelijk slaat Israel dit keer wel hard terug. Nu is het moment om af te rekenen met de Ayatollahs.
Dat is niet hoe het werkt bij moslims. Als Amerika een kernbom dropt op Teheran, dan kunnen ze New York gedag zeggen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:48 schreef hollandia02 het volgende:
Japan is na de kernbom vrienden geworden met Amerika en gestopt met de oorlog.
Jij schat Iran dus slimmer en verstandiger in dan Hamasquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is vrij eenvoudig. Als Iran flink wordt geraakt, door bijvoorbeeld bombardementen van Israël en de VS tezamen, gaat het leiderschap daar waarschijnlijk niet nog een keer raketten afvuren richting Israël.
Komt in het open veld, gaan ze geen raketten aan verspillen.quote:
Haha, maar natuurlijk. En wie gaat dit doen dan?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:52 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Dat is niet hoe het werkt bij moslims. Als Amerika een kernbom dropt op Teheran, dan kunnen ze New York gedag zeggen.
Lastig: Hamas = Iranquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jij schat Iran dus slimmer en verstandiger in dan Hamas![]()
Hamas krijgt keer op keer knockouts te verwerken, maar het hindert ze niet om weer aan te vallen
mja, je moet het echt voorkomen. Ja ik wil ook dat het middenoosten stopt met achterlijk doen alleen lijkt me een kernbom niet de juiste manier.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:51 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Er is buiten Japan nooit ergens anders een kernbom ingezet als wapen dus dat weet je nooit. Als ze een grotere gooien en een hele stad ligt in puin kunnen ze bijna niet anders.
Doen ze niet. Het Iraanse volk wil dit ook helemaal niet, alleen die Ayatollah's en hun Garde.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:52 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Dat is niet hoe het werkt bij moslims. Als Amerika een kernbom dropt op Teheran, dan kunnen ze New York gedag zeggen.
Gaza is niet te vergelijken met Iran. Verschuilen Iraanse soldaatjes zich tussen de burgerbevolking? Hebben zij hun commandoposten en munitieopslag onder civiele bouwwerken? Dat weet ik niet zeker, maar ik vermoed van niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat is niet zo onzinnig hoor als je ziet hoeveel burgerdoden er vallen in Gaza. En HR heeft het zelf over keihard terugslaan op Iran.
Komen ze dan met stenen en planken naar New York? Moeten ze wel eerst hun zwemdiploma halen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:52 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Doe niet zo naïef. Dat was de verwachting.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:49 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Militaire doelen wouden ze raken
Dat las ik op X paar uur voor de aanval
Biden: We will not accept attacks on our friendly allies of Iraqquote:
Blijft zo grappig dat men achter allemaal experts aan loopt, maar gewoon het geluid van de Iraanse bevolking negeren.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Doen ze niet. Het Iraanse volk wil dit ook helemaal niet, alleen die Ayatollah's en hun Garde.
Totaal niet zelfs, ze haten elkaar ten diepste, soennieten vs sjiieten maar de Jodenhaat verenigt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |