Niet dat jij bekend staat om je ijzersterke argumenten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Westelijke Jordaan oever, Gaza vergeten?
Man, wat zit je Isral nou te verdedigen joh, het is een smerig kut land...net zo als alles wat eromheen ligt.
Jazeker, dat zijn inderdaad twee gebieden waar Isral al decennia geconfronteerd wordt met de door Iran aangestuurde terreurgroeperingen. Bedankt voor het bevestigen van mijn punt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Man, wat zit je Isral nou te verdedigen joh, het is een smerig kut land...net zo als alles wat eromheen ligt.
Iran probeert ook Isralische slachtoffers te maken. Sterker nog, dat doen ze al jaren via Hamas en Hezbollah. Dus waarom zou men dan niet eens stevig mogen terugslaan?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:33 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Een paar miljoen (relatief) onschuldige Iranirs platgooien om Wereldoorlog III te starten? Je moet er maar zin in hebben.
Isral is best een kut land. Die landen er omheen zijn alleen nog kutterquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Jup, dit is de real deal.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:21 schreef koos_vriendloos het volgende:
Zeer veel impacts als ik de videos op twitter zo zie. Dit is heel wat anders dan de eerdere aanval van Iran
Genoeg reden om geen partij te kiezen en lekker veilig de beelden volgen en verder niks doen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Isral is best een kut land. Die landen er omheen zijn alleen nog kutter
Zou jij het rechtvaardig vinden om nu een bom op Iran te gooien met (tien)duizenden doden?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:35 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Jazeker, dat zijn inderdaad twee gebieden waar Isral al decennia geconfronteerd wordt met de door Iran aangestuurde terreurgroeperingen. Bedankt voor het bevestigen van mijn punt.
[..]
Iran probeert ook Isralische slachtoffers te maken. Sterker nog, dat doen ze al jaren via Hamas en Hezbollah. Dus waarom zou men dan niet eens stevig mogen terugslaan?
Benieuwd wat er precies zo legaal en rationeel is aan raketten willekeurig op bevolkte gebieden schieten.quote:
Alsof Israel lukraak steden gaat platgooien in Iran. Dat worden natuurlijk aanvallen op hun leger en hoge piefen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou jij het rechtvaardig vinden om nu een bom op Iran te gooien met (tien)duizenden doden?
Stel je jezelf die vraag ook als Iran de raketten afvuurt op Isral? Dat hebben ze namelijk zojuist gedaan. En voor hetzelfde geld vallen er dan ook vele slachtoffers. Dus dan mag Isral inderdaad hard terugslaan wat mij betreft.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou jij het rechtvaardig vinden om nu een bom op Iran te gooien met (tien)duizenden doden?
Gezien de afgelopen jaar in Gaza lijkt me dat bullshitquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alsof Israel lukraak steden gaat platgooien in Iran. Dat worden natuurlijk aanvallen op hun leger en hoge piefen.
Waarschijnlijk weten ze al lang waar die baard verstopt zitquote:
Ik vroeg niet of het mocht. Ik vroeg wat we ermee op gingen schieten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:35 schreef HowardRoark het volgende:
Iran probeert ook Isralische slachtoffers te maken. Sterker nog, dat doen ze al jaren via Hamas en Hezbollah. Dus waarom zou men dan niet eens stevig mogen terugslaan?
Op militaire doelwitten is dat gerechtvaardigd zelfs.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat is toch een onzinnige hypothetische vraag joh. Als Iran wordt aangepakt dan zal dat niet gericht zijn op burgers. Die burgerbevolking is juist nodig om het regime in elkaar te laten storten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Echt het geschiedenis onderwijs moet wel dramatisch slecht geworden zijn; als mensen zulke uitspraken doen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Spierballentaal. Dat is helaas het enige dat werkt in deze regio.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:39 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik vroeg niet of het mocht. Ik vroeg wat we ermee op gingen schieten.
Moet je allemaal zelf weten, toch?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:36 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Genoeg reden om geen partij te kiezen en lekker veilig de beelden volgen en verder niks doen.
Dat ja, het Iraanse volk is die haatbaarden meer dan zat maar ze hebben niet de middelen om door te pakken, een gerichte Isralische aanval zou ze het juiste zetje in de richting kunnen geven.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:39 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat is toch een onzinnige hypothetische vraag joh. Als Iran wordt aangepakt dan zal dat niet gericht zijn op burgers. Die burgerbevolking is juist nodig om het regime in elkaar te laten storten.
Nee, ze houden alleen minder rekening met collateral damage als die piefen tussen de bevolking schuilen of hun wapens daar opstellen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:38 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Gezien de afgelopen jaar in Gaza lijkt me dat bullshit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |