En waarom helpen ze Oekraïne niet met het neerhalen van Russische raketten?quote:
Ah ja, als Israël gaat terugslaan komt ineens het argument 'Ja, maar dit gaat voor slachtoffers zorgen'. Bijzonder dat dit nooit op lijkt te gaan als de raketten richting Israël worden afgevuurd. En uiteraard wordt zo'n post dan ook weer geliked door twee (radicaal) progressief linkse users. Die houden immers wel van zo'n dubbele standaard.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:23 schreef BlackLining het volgende:
[..]
En 80 miljoen mensen doden.
Mogen we dan van boosrechts wel genocide vernoemen of telt dat sowieso niet als het moslims zijn?
Op die manier wordt Iran flink aangepakt, want zij zijn telkens de achterliggende reden voor oorlog en conflict in deze regio en sturen (zoals bekend is) ook Hamas en Hezbollah aan.quote:
Kom op, als moslim mag je toch wel blij zijn?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Is geen smiley waard hoor, gewoon weer een golf van geweld waar de meeste doden aan de andere kant gaan vallen.
En Putin maar afvragen waar zijn bestelling blijft.quote:
Omdat Israël hier zelf de agressie start al jaren.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:30 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ah ja, als Israël gaat terugslaan komt ineens het argument 'Ja, maar dit gaat voor slachtoffers zorgen'. Bijzonder dat dit nooit op lijkt te gaan als de raketten richting Israël worden afgevuurd. En uiteraard wordt zo'n post dan ook weer geliked door twee (radicaal) progressief linkse users. Die houden immers wel van zo'n dubbele standaard.
Raketten richting Israël? Dat mag schijnbaar.
Israël slaat terug? Dat ineens komen de argument over zielige burgers op.
Deze dubbele standaard is verwerpelijk te noemen.
[..]
Op die manier wordt Iran flink aangepakt, want zij zijn telkens de achterliggende reden voor oorlog en sturen (zoals bekend) ook Hamas en Hezbollah aan.
Halve liters bier in Oost Europa?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:27 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Vanmiddag nog getankt voor 1,75.![]()
![]()
Met dit nieuwe fiasco? Ik zou me doodschamen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:30 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Kom op, als moslim mag je toch wel blij zijn?
Oh wat is er dan zo onverstandig aan wat Israël doet? Hamas en Hezbollah aanpakken lijkt mij behoorlijk verstandig, en ook gerechtvaardigd.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:19 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Geen reden tot escalatie dus.
Ben benieuwd of die Israëli nou eindelijk een keer hun verstand terugvinden.
Het zou nog wel zo'n goede beursdag worden. In de premarket bestond Israel nog.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Daar heb ik persoonlijk dan weer niet zo veel last van. Als rest van aandelen instorten wel
Die Israëlische kerel.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:31 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als het in het Fries is, dan wel.
Helaas niet, in het pittoreske Goes.quote:
Nee, Iran doet dit via hun proxies jegens Israël. Iran heeft nota bene terreurgroepering in andere landen die het inzet in een poging Israël te vernietigen en Israëliërs om te leggen. En dan ook nog zeggen dat Israël begint, clownesk.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:31 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Omdat Israël hier zelf de agressie start al jaren.
VanEck Defense ETF.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Daar heb ik persoonlijk dan weer niet zo veel last van. Als rest van aandelen instorten wel
Omdat ze banger zijn voor Rusland dan voor Iranquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:29 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En waarom helpen ze Oekraïne niet met het neerhalen van Russische raketten?
En dat terwijl Mosichigan Michigan voor het oprapen ligtquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is echt heel triest je standpunt te laten afhangen van de vraag of het je stemmen kost of dat je stemmen wint.
Dit is wel een hilarisch domme opmerking,quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:31 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Omdat Israël hier zelf de agressie start al jaren.
Ja ging prima idd. Mijn eigen portfolio gaat nog wel prima omdat ik wel redelijk gedeelte er van in wapens heb zitten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Het zou nog wel zo'n goede beursdag worden. In de premarket bestond Israel nog.
Een kwartier nadat de NASDAQ open ging kwamen de eerste rakketten.
Westelijke Jordaan oever, Gaza vergeten?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:32 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, Iran doet dit via hun proxies jegens Israël. Iran heeft nota bene terreurgroepering in andere landen die het inzet in een poging Israël te vernietigen en Israëliërs om te leggen. En dan ook nog zeggen dat Israël begint, clownesk.
Een paar miljoen (relatief) onschuldige Iraniërs platgooien om Wereldoorlog III te starten? Je moet er maar zin in hebben.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:30 schreef HowardRoark het volgende:
Op die manier wordt Iran flink aangepakt, want zij zijn telkens de achterliggende reden voor oorlog en conflict in deze regio en sturen (zoals bekend is) ook Hamas en Hezbollah aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |