https://www.telegraaf.nl/(...)n-dode-twee-gewondenquote:Rotterdam - Bij een steekpartij aan de voet van de Erasmusbrug in Rotterdam is een dode gevallen. Twee personen raakten zwaargewond, zo meldt de Rotterdamse politie.
Een man zou onder de brug wild om zich heen hebben gestoken, zo weten getuigen op de brug. Er is een aanhouding verricht. De aangehouden man is een van de gewonden. Een van de gewonden is naar het ziekenhuis gebracht. De politie en hulpdiensten zijn in groten getale aanwezig. De politie zegt op X druk bezig te zijn met het onderzoek.
Een en ander zou het gevolg zijn van een incident nabij museum Remastered aan het Willemsplein. Daar worden mensen opgevangen en zijn afzetlinten geplaatst.
Niet te verwarren met degenen die rustig en ontspannen om zich heen steken.quote:Een man zou onder de brug wild om zich heen hebben gestoken
Of mensen die bewust en doelgericht om zich heen steken. Dat is ook niet prettig.quote:Op donderdag 19 september 2024 21:23 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Niet te verwarren met degenen die rustig en ontspannen om zich heen steken.
Ja het was natuurlijk wachten hierop…quote:Op donderdag 19 september 2024 21:37 schreef vacuum1 het volgende:
Dit is dus een terroristische aanslag:
"Getuigen ter plaatse zeggen dat de aangehouden man ’er duidelijk op uit was veel slachtoffers te maken’. Hij liep rond met twee grote messen. De man zou volgens getuigen onder het roepen van ’Allahoe akbar’ hebben ingestoken op iemand die daar toevallig was."
Tja ik vind het wel verward gedrag, er zijn wel betere plekken in Rotterdam mocht je gek willen doen.quote:Op donderdag 19 september 2024 21:42 schreef RotatoR het volgende:
Zal wel weer gedownplayd worden als een """verwarde man""".
Wel hulde voor de omstander die hem uitschakelde. Hij heeft een risico voor eigen leven gelopen, maar hierdoor meerdere slachtoffers weten te voorkomen.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:57 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)n-dode-twee-gewonden
Je verwacht het niet lol.quote:Op donderdag 19 september 2024 21:37 schreef vacuum1 het volgende:
"Getuigen ter plaatse zeggen dat de aangehouden man ’er duidelijk op uit was veel slachtoffers te maken’. Hij liep rond met twee grote messen. De man zou volgens getuigen onder het roepen van ’Allahoe akbar’ hebben ingestoken op iemand die daar toevallig was."
HELD!!!quote:Op donderdag 19 september 2024 21:49 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Wel hulde voor de omstander die hem uitschakelde. Hij heeft een risico voor eigen leven gelopen, maar hierdoor meerdere slachtoffers weten te voorkomen.
Ja, als die andere 2 zwaargewonden het ook maar overleven.quote:Op donderdag 19 september 2024 21:49 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Wel hulde voor de omstander die hem uitschakelde. Hij heeft een risico voor eigen leven gelopen, maar hierdoor meerdere slachtoffers weten te voorkomen.
Held!quote:Op donderdag 19 september 2024 21:49 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
quote:Toen hij zag wat er gebeurde, trad hij handelend op tegen de man. Met twee stokken wist hij de steker bewusteloos te slaan
Ah, ik was wat laat.quote:
Die mensen zijn toch allemaal al hier.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:00 schreef R-woud93 het volgende:
Tijd voor grenscontroles om dit in de toekomst te voorkomen!
Vind dit wel altijd extreem treurige verhalen. Net als van die tramaanslagen enzo. Net op de verkeerde plek, mes in je nek en klaar. Alles kapot, familie voor het leven getekend en een leven weg.quote:
Meen je nietquote:Op donderdag 19 september 2024 22:05 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Die mensen zijn toch allemaal al hier.
We wachten nog op Banshee voor dat oordeel.quote:Op donderdag 19 september 2024 21:35 schreef quo_ het volgende:
Wat zou het deze keer zijn? Verwarde man, lage suikerspiegel of slechte jeugd gehad.
Of toch onder religieuze invloed?
Eeuuh, die moet nog beginnen...quote:Op donderdag 19 september 2024 22:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Lekker begin voor de nieuwe burgemeester van Rotterdam. Die zit er nog geen maand.
Oh, ome Abou had geloof ik 3 weken geleden officieel afscheid genomen van de Rotterdammers.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:17 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Eeuuh, die moet nog beginnen...
Allahu akbar?quote:Op donderdag 19 september 2024 22:16 schreef FlippingCoin het volgende:
Mijn reactie is weg maar het bleek toch zo te zijn
Goh
Ja nu je het zegt, ik dacht eerst inderdaad, het zou je maar overkomen. Maar ik zou ook niet weten wat ik zou doen als het mijn vader, zus, partner enz was die er had gelopen...quote:Op donderdag 19 september 2024 22:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vind dit wel altijd extreem treurige verhalen. Net als van die tramaanslagen enzo. Net op de verkeerde plek, mes in je nek en klaar. Alles kapot, familie voor het leven getekend en een leven weg.
N, die slachtoffers zijn wl op de goede plek. Dat uitschot, die daders, di zijn op de verkeerde plek...quote:Op donderdag 19 september 2024 22:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vind dit wel altijd extreem treurige verhalen. Net als van die tramaanslagen enzo. Net op de verkeerde plek, mes in je nek en klaar. Alles kapot, familie voor het leven getekend en een leven weg.
#RamboDirk, je plaatje kun je weer van stal halen...quote:Op donderdag 19 september 2024 21:37 schreef vacuum1 het volgende:
Dat viel mij ook op. De NOS spreekt over een 'steekpartij' inplaats van een aanslag. Het lijkt wel of de MSM dit bewust aan het downplayen is.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:23 schreef Mubassie het volgende:
Nog altijd niets op tt 101 te zien
Daar heeft de steker geluk mee gehad. In Rotterdam steken mensen normaal gesproken terug.quote:Toen hij zag wat er gebeurde, trad hij handelend op tegen de man. Met twee stokken wist hij de steker bewusteloos te slaan
Ja toen kon het publiek afscheid nemen, maar hij zit er nog tot oktober.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Oh, ome Abou had geloof ik 3 weken geleden officieel afscheid genomen van de Rotterdammers.
Ach nu.nl schrijft niet eens dat die allah akbar riep.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:27 schreef vacuum1 het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op. De NOS spreekt over een 'steekpartij' inplaats van een aanslag. Het lijkt wel of de MSM dit bewust aan het downplayen is.
Juist.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:32 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ja toen kon het publiek afscheid nemen, maar hij zit er nog tot oktober.
Natuurlijk doen ze dat. Die hebben iets van.. o jee, we moeten niet de PVV in de kaart spelen. De links progressieve media..politici..stemvee.. ik vind het maar tuig eigenlijk. Ze voelen zich moreel verheven maar helaas..het is slechts tuig.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:27 schreef vacuum1 het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op. De NOS spreekt over een 'steekpartij' inplaats van een aanslag. Het lijkt wel of de MSM dit bewust aan het downplayen is.
Stageplekken.quote:Op donderdag 19 september 2024 21:35 schreef quo_ het volgende:
Wat zou het deze keer zijn? Verwarde man, lage suikerspiegel of slechte jeugd gehad.
Bron?quote:Op donderdag 19 september 2024 21:37 schreef vacuum1 het volgende:
Iedereen wil bij hem cursus gaan doen natuurlijkquote:Op donderdag 19 september 2024 22:39 schreef Momo het volgende:
Reniel is wel een held dat hij een gek met een mes overmeesterd heeft
Stel je voor. Je zit thuis. Je hebt trek in een pizza. Je hebt er een in de diepvries maar je wil eigenlijk een verse pizza. Je bent een half uur met jezelf in conclaaf en je besluit een verse ambachtelijke pizza te halen. En dan loop je precies langs zo'n gast.quote:Op donderdag 19 september 2024 21:00 schreef Jahr00n het volgende:
Tering zeg, je zult er maar net lopen. Gelukkig is ie opgepakt.
Ja of: Je vriendin loopt weer eens te zeiken. Je denkt, ik maak nog even een ommetje over de Erasmus om het hoofd leeg te maken. En dan dit.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Stel je voor. Je zit thuis. Je hebt trek in een pizza. Je hebt er een in de diepvries maar je wil eigenlijk een verse pizza. Je bent een half uur met jezelf in conclaaf en je besluit een verse ambachtelijke pizza te halen. En dan loop je precies langs zo'n gast.
De dader is ook mens, een zoon, een broer, wereldburger, een primaat uit de familie Hominidae. Laten we hem niet beoordelen op het toevallig roepen van twee woordjes die vaak worden gebruikt door aanhangers van zekere stroming vlak voordat ze aan een moordpartij beginnen.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
We wachten nog op Banshee voor dat oordeel.
quote:Op donderdag 19 september 2024 22:44 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
De dader is ook mens, een zoon, een broer, wereldburger, een primaat uit de familie Hominidae. Laten we hem niet beoordelen op het toevallig roepen van twee woordjes die vaak worden gebruikt door aanhangers van zekere stroming vlak voordat ze aan een moordpartij beginnen.
Lintje, bonus, eeuwige roem, alle schulden als hij die heeft afbetalen.quote:
Spot on hoor.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:44 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
De dader is ook mens, een zoon, een broer, wereldburger, een primaat uit de familie Hominidae. Laten we hem niet beoordelen op het toevallig roepen van twee woordjes die vaak worden gebruikt door aanhangers van zekere stroming vlak voordat ze aan een moordpartij beginnen.
Nou, we hebben het definitieve antwoord binnen:quote:Op donderdag 19 september 2024 21:35 schreef quo_ het volgende:
quote:Op donderdag 19 september 2024 22:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik wil alleen aangeven dat het leven aan elkaar hangt van (ogenschijnlijke)toevalligheden.
Dat was de eer te na van die personal trainer.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:51 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Jammer dat hij niet invalide geslagen is
Geen idee. Ze zijn hierdoor net zo schuldig want ze scheppen een klimaat waarin de dwazen van die ideologie nooit preventief er uit geschopt mogen worden.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Waar komt die reflex toch vandaan bij linkse mensen om altijd maar de aanhangers van die ongelooflijke kutreligie in bescherming te nemen.
Respect wel, ik zou me niet zo in kunnen houden.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:53 schreef maily het volgende:
[..]
Dat was de eer te na van die personal trainer.
Respect voor deze vent. Anders hadden er veel meer slachtoffers kunnen zijn door het gedrag van deze gek.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:53 schreef maily het volgende:
[..]
Dat was de eer te na van die personal trainer.
Ja, ik ben benieuwd of er al meer details bekend zijn?quote:
Bij haatbaarden al eeuwen het geliefde executieinstrument.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik ben benieuwd of er al meer details bekend zijn?
Dat steken is trouwens een vervelende trend aan het worden.
Frappant dat toevallig een hoop gelovigen 'geestesziek' zijn.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit was geen snugger iemand (geestesziek?). Dat moge duidelijk zijn. Als je veel slachtoffers wilt maken moet je niet in de avond over de Erasmusbrug.
Klopt, verward persoon. Nothing to see here move along.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:59 schreef trein2000 het volgende:
De dader riep “allahoe akbar” volgens de NOS. Dan weet je het wel h?
Ik hoor het je zeggen. Maar je kan er eigenlijk niet zoveel mee. Ik roep het meer dan 100 keer per dag en doe geen vlieg kwaad.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:59 schreef trein2000 het volgende:
Ik wacht even op meer details voordat ik er een definitieve uitspraak over doe. Ondertussen kan ik het volgende erover zeggen:quote:Op donderdag 19 september 2024 22:59 schreef trein2000 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 september 2024 23:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik hoor het je zeggen. Maar je kan er eigenlijk niet zoveel mee. Ik roep het meer dan 100 keer per dag en doe geen vlieg kwaad.
Vertel, dan weet je wat?quote:Op donderdag 19 september 2024 22:59 schreef trein2000 het volgende:
Al die gereformeerden en protestanten die willekeurig uit naam van Jezus om zich heen aan het steken gaanquote:Op donderdag 19 september 2024 23:01 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Frappant dat toevallig een hoop gelovigen 'geestesziek' zijn.
Dank voor je wederom sterke onderbouwing. Wellicht dat je onderstaand plaatje kunt wegwerken in je post:quote:Op donderdag 19 september 2024 23:02 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Ik wacht even op meer details voordat ik er een definitieve uitspraak over doe. Ondertussen kan ik het volgende erover zeggen:
Haha. Nee daar heb je gelijk in. Ik wou het geloof der vrede niet bij de naam noemen.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Al die gereformeerden en protestanten die willekeurig uit naam van Jezus om zich heen aan het steken gaan
Misschien kunnen we eens een keer ophouden met moord uit naam van een geloof?quote:Op donderdag 19 september 2024 23:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dank voor je wederom sterke onderbouwing. Wellicht dat je onderstaand plaatje kunt wegwerken in je post:
[ afbeelding ]
Als het kwaad zou kunnen dan was er onderhand een zee van bloed door heel Rotterdam.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik hoor het je zeggen. Maar je kan er eigenlijk niet zoveel mee. Ik roep het meer dan 100 keer per dag en doe geen vlieg kwaad.
Ik denk dat we moeten ophouden er een geloof aan te koppelen.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien kunnen we eens een keer ophouden met moord uit naam van een geloof?
Vragen naar de bekende weg.quote:
Ja dat doen wij niet h? Hij staat daar letterlijk “allahoe akbar” te roepen man.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik denk dat we moeten ophouden er een geloof aan te koppelen.
Ik liep er vandaag nog.quote:Op donderdag 19 september 2024 21:00 schreef Jahr00n het volgende:
Snap je. Vertel dat aan @FvanSquote:Op donderdag 19 september 2024 23:06 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Als het kwaad zou kunnen dan was er onderhand een zee van bloed door heel Rotterdam.
Maar deze gast lijkt gebaseerd op de eerste berichten het wel te hebben gedaan in de naam van zijn geloofquote:Op donderdag 19 september 2024 23:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, dat gaat dus een beetje moeilijk als ze iedere keer net voordat ze iemand afslachten Alluhu Akbar schreeuwen.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ga je weer zitten uitdagen jongen?quote:Op donderdag 19 september 2024 23:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Snap je. Vertel dat aan @:FvanS
Laten we dat maar beter wel doen. Islam zit wat mij betreft in dezelfde categorie als nazisme en communisme.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je kan nooit weten hoe belijdend de beste man was. Zeker niet in zo'n kort tijdbestek. Een gek kan alles roepen, zo blijkt ook. Nogmaals, ik en andere geloofsgenoten roepen dit 100den keer per dag en zijn toch die fijne (over)buurman of kennis. De buurman die aan het einde van de ramadan bij je aanbelt om een schaal suikergoed te brengen. Of die Turkse bakker die je een Turkse pizza met "alles erop en er an" verkoopt voor 2 euro. Ontzettend vredelievend.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar deze gast lijkt gebaseerd op de eerste berichten het wel te hebben gedaan in de naam van zijn geloof
Idd..quote:Op donderdag 19 september 2024 23:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, dat gaat dus een beetje moeilijk als ze iedere keer net voordat ze iemand afslachten Alluhu Akbar schreeuwen.
Het wordt tijd dat geloof af te koppelen van de Nederlandse samenleving.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mwa, ik heb in Amsterdam wel is zo een gek meegemaakt die “allahoe ahkbar” riep en de boel kort en klein aan het slaan was. Zonder kleren.quote:Op donderdag 19 september 2024 21:42 schreef RotatoR het volgende:
Zal wel weer gedownplayd worden als een """verwarde man""".
Wel heeeeeeeel toevallig dat het dan vaak dit is. In plaats van "deus vult!" of "voor de Koning!" of "天皇陛下万歳!" ofzo. Kennelijk voelen de gekken zich er nogal toe aangetrokken.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een gek kan alles roepen, zo blijkt ook.
Het is een beetje hetzelfde als bij de fatbike. De meerderheid van de elektrische fietsers zijn vredelievende mensen die geen vlieg kwaad doen. Maar het aandeel overlastgevers is desondanks te groot. Dus hebben we een fatbikeprobleemquote:Op donderdag 19 september 2024 23:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je kan nooit weten hoe belijdend de beste man was. Zeker niet in zo'n kort tijdbestek. Een gek kan alles roepen, zo blijkt ook. Nogmaals, ik en andere geloofsgenoten roepen dit 100den keer per dag en zijn toch die fijne (over)buurman of kennis. De buurman die aan het einde van de ramadan bij je aanbelt om een schaal suikergoed te brengen. Of die Turkse bakker die je een Turkse pizza met "alles erop en er an" verkoopt voor 2 euro. Ontzettend vredelievend.
Dit is een beetje het “voetbalhooligans zijn geen supporters”-argument toch?quote:Op donderdag 19 september 2024 23:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Jullie geven het teveel eer. Als dit een belijdende praktiserende ideologisch onderlegde Moslim was zat hij net als ik in de moskee. Dat zat hij niet.
Kortom: een gek.
En die had ook toevallig 2 messen bij zich en liep om zich heen te steken?quote:Op donderdag 19 september 2024 23:13 schreef Shotty het volgende:
[..]
Mwa, ik heb in Amsterdam wel is zo een gek meegemaakt die “allahoe ahkbar” riep en de boel kort en klein aan het slaan was. Zonder kleren.
Echt wel een verwarde man, geen terrorist.
Het een sluit het ander niet uit.
Alhoewel ik je begrijp is dit een contradictio in terminis.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:15 schreef trein2000 het volgende:
Zo is het ook met islamitische terreur.
Helaas wel. Alleen al in dit topic, topicterreur en niet door Moslims. En niemand die het voor me opneemt.quote:Er is werkelijk niemand die zegt dat alle moslims fout zijn of hier verantwoordelijk voor dragen.
quote:Op donderdag 19 september 2024 23:02 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Ik wacht even op meer details voordat ik er een definitieve uitspraak over doe. Ondertussen kan ik het volgende erover zeggen:
Heeft dit met de opgelopen spanningen in het Midden-Oosten te maken, in het bijzonder de Mossad-aanslagen in Libanon en het vele gejuich van bepaalde niet-moslims om Arabieren die hun (oog)ballen hebben verloren?
Gaat het om een soennitische Hamas-fan of sjiitische Hezbollah-fanboy?
Of heeft IS voor het eerst toegeslagen in Nederland?
Krijgt Nederland nu voortaan met de mesaanslagen te maken nadat Duitsland de grenzen controleert?
Of is het simpelweg een je halve kont staat open verwarde type?
Anyways, dit lijkt toch het nieuwe normaal te worden.
In de spoiler heb ik een compilatie gemaakt van terreur in de afgelopen maanden die achteraf gezien niets met de islam te maken had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Eigenlijk ben jij door deze daad het slachtoffer.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En niemand die het voor me opneemt.
Je kan praten tot je een ons weegt. Als dit daadwerkelijk een islamitisch probleem was zou de politie elke dag langs de moskeen gaan.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:20 schreef FvanS het volgende:
[..]
En die had ook toevallig 2 messen bij zich en liep om zich heen te steken?
Het is natuurlijk veel te vroeg om dat te zeggen. Maar in z’n algemeenheid is het natuurlijk niet zo dat jouw interpretatie van de islam de enige ware isquote:Op donderdag 19 september 2024 23:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je kan praten tot je een ons weegt. Als dit daadwerkelijk een islamitisch probleem was zou de politie elke dag langs de moskeen gaan.
Ik zie bar weinig mensen die deze man in bescherming nemen.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Waar komt die reflex toch vandaan bij linkse mensen om altijd maar de aanhangers van die ongelooflijke kutreligie in bescherming te nemen.
Bij types als jou ligt dat aan dat 'wij-nemen-het-hier-over' toontje.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Alhoewel ik je begrijp is dit een contradictio in terminis.
[..]
Helaas wel. Alleen al in dit topic, topicterreur en niet door Moslims. En niemand die het voor me opneemt.
Ik heb helemaal niemand dood gewenstquote:Op donderdag 19 september 2024 23:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Bij types als jou ligt dat aan dat 'wij-nemen-het-hier-over' toontje.
Plus natuurlijk allerlei walgelijke denkbeelden over vrouwen, homo's, Westerse waarden in het algemeen.
Neemt niet weg dat de doodsverwensing van FvS buiten alle perken gaat en dus ook ge-TR'd is.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Daar gaan we!quote:Op donderdag 19 september 2024 23:25 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik zie bar weinig mensen die deze man in bescherming nemen.
Een hele groep over een kam scheren op basis van deze messensteker zal hetgene zijn waar men problemen mee heeft.
Hij heeft hem 2 tikken met een squatstick gegeven totdat hij niet meer bewoog. Geen idee trouwens wat dat is.quote:
Ga zelf weg.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Daar gaan we!
Dat kan echt niet, mensen over een kam scheren.
Tenzij het roomblanke Andr Hazes fans betreft, SGP'ers of bejaarden natuurlijk.
Echt: Ga. Weg.
Google zegtquote:Op donderdag 19 september 2024 23:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hij heeft hem 2 tikken met een squatstick gegeven totdat hij niet meer bewoog. Geen idee trouwens wat dat is.
Verdienen gelovigen dat dan niet als ze de inhoud van een stokoud boekje geschreven door een woestijnidioot opvolgen?quote:Op donderdag 19 september 2024 23:28 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ga zelf weg.
Af en toe een grap over Andr Hazes fans moet kunnen. Hebben ze zelf verdiend als je naar die dorpsidioot luistert.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 18 september 2024 17:06 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
@:haags
quote:
quote:
Het betere fabriekwerkquote:Op donderdag 19 september 2024 23:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is niet meer dan een feitelijke constatering. De Islamitische baarmoeder is gewoon geavanceerder.
Typisch Harvest.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:28 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ga zelf weg.
Af en toe een grap over Andr Hazes fans moet kunnen. Hebben ze zelf verdiend als je naar die dorpsidioot luistert.
Tuurlijk. Ik kom er echter zelden in aanraking mee, in tegenstelling tot Klok bier drinkende Hazes fans.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:29 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Verdienen gelovigen dat dan niet als ze de inhoud van een stokoud boekje geschreven door een woestijnidioot opvolgen?
Wat?quote:Op donderdag 19 september 2024 23:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
Bejaarde houdt de rij bij de kassa op: kutfossielen die raar ruiken en een last zijn
Er moet zo snel mogelijk een asielverbod komen zodat je niet nog meer van dit schorem het land binnen haalt.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:27 schreef Nober het volgende:
De media pusht voor een fatbikeverbod maar er moet een messenverbod komen!
Ik ook niet. Hopelijk vreet die ‘verwarde man’ zijn heel leven door een rietje en moet hij nog tig jaren wachten op zijn beloofde maagden.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Hij heeft hem 2 tikken met een squatstick gegeven totdat hij niet meer bewoog. Geen idee trouwens wat dat is.
Dat is waarschijnlijk een stick waar je squats mee doet.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ook niet. Hopelijk vreet die ‘verwarde man’ zijn heel leven door een rietje en moet hij nog tig jaren wachten op zijn beloofde maagden.
Misschien was hij net onderwegquote:Op donderdag 19 september 2024 23:41 schreef BansheeBoy het volgende:
De gretigheid om een gek steeds maar weer weg te zetten als belijdend Moslim spreekt boekdelen. We weten bijna niks van de beste man. Ik zou eerder kunnen zeggen: een gebrek aan de Islam heeft het hem hiertoe gedreven. Maar dat doe ik niet: ik blijf er bij dat dit geesteszieken zijn.
Als ie zo belijdend en praktiserend was zat hij wel in de moskee.
Ok die zetten we ook even op de steekpartij-bingokaartquote:Op donderdag 19 september 2024 22:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Stageplekken.
Die kon ie niet krijgen.
Weer die onzingrafiek. Wat zit daarbij inbegrepen bij t christendom lolquote:Op donderdag 19 september 2024 23:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dank voor je wederom sterke onderbouwing. Wellicht dat je onderstaand plaatje kunt wegwerken in je post:
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHAHA. Flikker op man, niemand neemt deze Taqiyya nog serieus.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:41 schreef BansheeBoy het volgende:
De gretigheid om een gek steeds maar weer weg te zetten als belijdend Moslim spreekt boekdelen. We weten bijna niks van de beste man. Ik zou eerder kunnen zeggen: een gebrek aan de Islam heeft het hem hiertoe gedreven. Maar dat doe ik niet: ik blijf er bij dat dit geesteszieken zijn.
Zit er geen goede kop op?quote:Op donderdag 19 september 2024 23:41 schreef BansheeBoy het volgende:
En dan nu punt nl, die hebben het over een steekincident.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:27 schreef vacuum1 het volgende:
[..]
Hij die onderweg is is niet daar waar hij hoort te zijn.quote:
Ik ben er cht ontzettend blij mee. Doen ze fantastisch. Ze benaderen het journalistiek zonder daarbij de onderbuik als raadgever te gebruiken. Mijn zegen hebben ze.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:48 schreef quo_ het volgende:
[..]
En dan nu punt nl, die hebben het over een steekincident.
Om van te kotsen, er valt een dode door een religieuze gek en dan dat wegzetten als "incident".
Zou je met iets meer eerbied en respect willen spreken over mijn profeet vrede en zegeningen zij met hem. Dank je wel matige user.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:44 schreef matigeuser het volgende:
Elke moslim die geen aanslagen pleegt maar wel vrienden wordt met infidels zijn matige moslims. Die nemen het gewoon niet serieus genoeg. Dat is maar goed ook overigens.
Precies, het zijn kruipers en gluiperds die je achter je rug om je strot doorsnijden, die de wereld dominatie nastreven door zo veel mogelijk aan te fokken, die totaal niet openstaan voor kritiek of andere ideeen, waar de man de macht heeft en ga zo maar door met die volkomen achterhaalde, middeleeuwse bagger 🤮🤮🤮🤮quote:Op donderdag 19 september 2024 23:44 schreef matigeuser het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA. Flikker op man, niemand neemt deze Taqqiya nog serieus.
Al Allah hu Akhbar roepend infidels de keel doorsnijden is gewoon precies zoals Mohammed het bedoeld heeft. Sterker nog, Mohammed zelf heeft ook hoofden afgesneden van Joden.
Zo hoort het gewoon.
Elke moslim die geen aanslagen pleegt maar wel vrienden wordt met infidels zijn matige moslims. Die nemen het gewoon niet serieus genoeg. Dat is maar goed ook overigens.
Zwaar kut.quote:Op donderdag 19 september 2024 21:55 schreef Pleun2011 het volgende:
The religion of peace strikes again. Helaas nog dicht bij huis ook. Moslims zijn kut
Ik heb ruim voldoende ervaring met die vredelievendheid van orthodoxe moslims.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zou jullie allen eens willen vragen bij de lokale moskee te gaan kijken. Vredelievende mensen die goedlachs je voorzien van een droogje en een natje. Het zijn fijne mensen. Laat je niet gek maken door dit soort eenmansacties.
Het is niet alleen bizar maar vooral kwaadaardig.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:48 schreef quo_ het volgende:
[..]
En dan nu punt nl, die hebben het over een steekincident.
Om van te kotsen, er valt een dode door een religieuze gek en dan dat wegzetten als "incident".
Ik krijg de indruk dat deze gestoorde denkt zelf een soort profeet te zijn 🤣quote:Op donderdag 19 september 2024 23:44 schreef matigeuser het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA. Flikker op man, niemand neemt deze Taqiyya nog serieus.
Al Allah hu Akhbar roepend infidels de keel doorsnijden is gewoon precies zoals Mohammed het bedoeld heeft. Sterker nog, Mohammed zelf heeft ook hoofden afgesneden van Joden.
Zo hoort het gewoon.
quote:Op donderdag 19 september 2024 23:59 schreef vacuum1 het volgende:
[..]
Het is niet alleen bizar maar vooral kwaadaardig.
Niet speculeren over daders die allahu akbar roepen en dan gaan steken!quote:Waarom je niet kunt reageren onder dit bericht
We sluiten de reactiemogelijkheid onder Nederlandse 112-nieuwsberichten standaard omdat we zien dat NUjij'ers vrijwel alleen maar speculeren onder dergelijke berichten. Speculatie is niet toegestaan in de reacties.
Zodra er meer bekend is over deze zaak, lees je dat op NU.nl en openen we de reactiemogelijkheid alsnog.
Nee ik ga zeker niet meer met eerbied spreken over deze kutreligie. Die inmiddels ontelbare slachtoffers heeft gemaakt. En ik heb het al helemaal gehad met domme idioten die dit nog blijven verdedigen ook. En als je dat niet bevalt, dan flikker je maar op naar een land waar je lekker moslimpje kunt spelen en je plekje in Allah's paradijs kunt bemachtigen.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zou je met iets meer eerbied en respect willen spreken over mijn profeet vrede en zegeningen zij met hem. Dank je wel matige user.
Overigens wil je te graag want je hebt de klok horen luiden maar je weet niet waar de klepel hangt.
Je vergeet dat we met zijn allen geschokt zijn.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nou...
Maar weer begrip en tolerantie en respect en begrip tonen.
Er is elke week wel een eenmansactie, dus steek je moskeebezoek maar in je reet.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zou jullie allen eens willen vragen bij de lokale moskee te gaan kijken. Vredelievende mensen die goedlachs je voorzien van een droogje en een natje. Het zijn fijne mensen. Laat je niet gek maken door dit soort eenmansacties.
Je vergeet dat we met zijn allen geschokt zijn.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nou...
Maar weer begrip en tolerantie en respect en begrip tonen.
Oh? jij weet een beter doelwit?quote:Op donderdag 19 september 2024 22:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit was geen snugger iemand (geestesziek?). Dat moge duidelijk zijn. Als je veel slachtoffers wilt maken moet je niet in de avond over de Erasmusbrug.
Nee dat moeten we niet, het feit dat het steeds uit dezelfde hoek komt mag niet genegeerd worden.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Heb je goesting.quote:
Praat gewoon eens normaal man.quote:
Maar sluit wel aan op het gemiddelde verwachtingspatroon, ze zijn hoe dan ook knettergek.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:13 schreef Shotty het volgende:
[..]
Mwa, ik heb in Amsterdam wel is zo een gek meegemaakt die “allahoe ahkbar” riep en de boel kort en klein aan het slaan was. Zonder kleren.
De personal trainer zou hem ook eens onder handen moeten nemen. Misschien komt er dan eens normaal Nederlands uit.quote:
quote:| 19-09-24 | 22:50
Zo loop je op een doordeweekse donderdagavond door Rotterdam.
Nietsvermoedend.
Ik word hier even stil van.
De zoveelste religieuze debiel neemt het leven van een willekeurige voorbijganger.
Het kan ‘m niets schelen wie hij het leven ontneemt.
Het heeft alles met islam te maken.
De islam die wij zonodig moeten omarmen.
Nou, ik niet.
Elke dag voel ik een grotere afkeer tegen mensen die deze religie aanhangen.
Ik wacht nog altijd op de weerstand, het tegengeluid van moslims die walgen van dergelijke moordpartijen.
Van Manchester tot Marseille, van Berlijn tot Brussel, van Madrid tot Malm.
Die weerstand komt niet, eerder begrip voor de dader.
Het geweld, de agressieve, de verontwaardiging.
Geen spiegel.
Islam is gif, haat, agressie, maar ik ben islamofoob.
Yeah right.
Doe maar geen moeite om sommige users hier te overtuigen hoor. Dezelfde users vergoelijken terreur tegen moslims waarbij duizenden slachtoffers vallen of wanneer er genocide op ze gepleegd wordt. Ze genieten daar heimelijk of openlijk van, maar andersom doen ze zich schijnheilig voor wanneer een moslim de dader is en enkele slachtoffers vallen. Het gaat ze nu ook niet om de slachtoffers die gevallen zijn, maar dat de dader een moslim-achtergrond heeft, zodat ze hun haat voor alle moslims kunnen botvieren.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Maar sluit wel aan op het gemiddelde verwachtingspatroon, ze zijn hoe dan ook knettergek.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:13 schreef Shotty het volgende:
[..]
En dat zijn ze juist wel, alleen een stuk fanatieker.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:20 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dit is een beetje het “voetbalhooligans zijn geen supporters”-argument toch?
De ironie.quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:18 schreef Zefi het volgende:
[..]
Doe maar geen moeite om sommige users hier te overtuigen hoor. Dezelfde users vergoelijken terreur tegen moslims waarbij duizenden slachtoffers vallen of wanneer er genocide op ze gepleegd wordt. Ze genieten daar heimelijk of openlijk van, maar andersom doen ze zich schijnheilig voor wanneer een moslim de dader is en enkele slachtoffers vallen. Het gaat ze nu ook niet om de slachtoffers die gevallen zijn, maar dat de dader een moslim-achtergrond heeft, zodat ze hun haat voor alle moslims kunnen botvieren.
Zouden ze sowieso moeten doen.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je kan praten tot je een ons weegt. Als dit daadwerkelijk een islamitisch probleem was zou de politie elke dag langs de moskeen gaan.
Die hele groep mensen die het allemaal wel best vinden? Die groep bedoel je?quote:Op donderdag 19 september 2024 23:25 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Een hele groep over een kam scheren op basis van deze messensteker zal hetgene zijn waar men problemen mee heeft.
Wel best vinden? wie bedoel je?quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:23 schreef Hathor het volgende:
[..]
Die hele groep mensen die het allemaal wel best vinden? Die groep bedoel je?
Ik ga er wel even langs met mijn wit/blauwe sjaalquote:Op donderdag 19 september 2024 23:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Die hele groep mensen die het allemaal wel best vinden? Die groep bedoel je?quote:Op donderdag 19 september 2024 23:25 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Speciaal account aangemaakt voor dit soort momentjes?quote:
Ik weet niet hoe het zit met iedereen, maar ik leg mijn moslim collega's dagelijks op de pijnbankquote:Op vrijdag 20 september 2024 00:18 schreef Zefi het volgende:
[..]
Doe maar geen moeite om sommige users hier te overtuigen hoor. Dezelfde users vergoelijken terreur tegen moslims waarbij duizenden slachtoffers vallen of wanneer er genocide op ze gepleegd wordt. Ze genieten daar heimelijk of openlijk van, maar andersom doen ze zich schijnheilig voor wanneer een moslim de dader is en enkele slachtoffers vallen. Het gaat ze nu ook niet om de slachtoffers die gevallen zijn, maar dat de dader een moslim-achtergrond heeft, zodat ze hun haat voor alle moslims kunnen botvieren.
Er lopen nog duizenden sympathisanten vrij rond in dit land. Bovendien komen daar iedere dag weer nieuwe bij.quote:Op donderdag 19 september 2024 21:00 schreef Jahr00n het volgende:
is dat het enige verweer wat je hebt?quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:11 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Daar heb je de dronkelap weer
Durf je dat wel?quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:29 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het zit met iedereen, maar ik leg mijn moslim collega's dagelijks op de pijnbank
Nee, hij had er maar 1. Maakt dat het verschil tussen wel en niet verward?quote:Op donderdag 19 september 2024 23:20 schreef FvanS het volgende:
[..]
En die had ook toevallig 2 messen bij zich en liep om zich heen te steken?
Er komt een dag dat ik gewoon een cursus humor ga geven.quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:38 schreef Zefi het volgende:
[..]
Durf je dat wel?![]()
Virtueel op het internet lukt het je niet zo goed.
quote:Op vrijdag 20 september 2024 01:04 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Er komt een dag dat ik gewoon een cursus humor ga geven.
quote:Hij liep rond met twee grote messen. De man zou volgens getuigen onder het roepen van ’Allahoe akbar’ hebben ingestoken op iemand die daar toevallig was.
Is een twee-ledige liefde. Voor moslims is links de nuttige idioot, die meehelpt om van Nederland een islamitische staat te maken, en links ziet moslims als stemvee in de strijd tegen Wilders & Co. Dat de meeste moslims allesbehalve links stemmen moet echter nog indalen.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik weet niet of het verstandig is om er ng meer te importeren. Die Syrir in Duitsland was er ook nog niet zo lang.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:05 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Die mensen zijn toch allemaal al hier.
Nee je had ook die gozer die in een tram in Utrecht om zich heen begon te schietenquote:Op vrijdag 20 september 2024 03:07 schreef TAmaru het volgende:
is dit de tweede dode van moslimterrorisme in Nederland na Theo van Gogh? of ben ik er dan een aantal vergeten?
Kijk ook eens wat er allemaal in het buitenland gebeurt - dat soort shit komt ook naar Nederland. Faber schiet op!!quote:Op vrijdag 20 september 2024 04:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee je had ook die gozer die in een tram in Utrecht om zich heen begon te schieten
Dat je daar uberhaupt nog een vraagteken bij zet? Het is overduidelijk dat de multiculti samenleving totaal niet werkt en alleen maar compleet gefrustreerden oplevert. Daarom opvang in de eigen regio indien nodig en de rest wegblijven. Schorem in Nederland wat zich niet wenst aan te passen en geen respect toont voor de Nederlandse cultuur eruit schoppen. Deze samenleving wordt/is onleefbaar, net zoals in andere landen al het geval is.quote:Op vrijdag 20 september 2024 03:21 schreef Spraypaint het volgende:
[..]
Ik weet niet of het verstandig is om er ng meer te importeren. Die Syrir in Duitsland was er ook nog niet zo lang.
Dus ja, grenzen dicht voor Verweggistanners. Denk dat het wel leuk geweest is nu met het Welkom In Mijn Land .
Faber wil wel, maar je begrijpt dat ze van alle kanten wordt tegengewerkt (niet alleen van oppositie maar ook van NSC) om de 'demografische verandering' niet tot stilstand te laten komen.quote:Op vrijdag 20 september 2024 05:56 schreef matspontius het volgende:
[..]
Kijk ook eens wat er allemaal in het buitenland gebeurt - dat soort shit komt ook naar Nederland. Faber schiet op!!
Nee, die duiken in de slachtofferol want ze worden allemaal over 1 kam gescheerdquote:Op vrijdag 20 september 2024 06:34 schreef Telefoonvork het volgende:
En wederom zal er een oorverdovende stilte uit de islamitische gemeenschap komen.
EDIT: Of ze zullen dit gaan misbruiken om de vrijheid van meningsuiting hier te bekritiseren.
Ja, die NSC en lulletje rozenwater Omzigt is een grote doorn in het oog aan het worden en traineren de boel onnodig.quote:Op vrijdag 20 september 2024 06:36 schreef Spraypaint het volgende:
[..]
Faber wil wel, maar je begrijpt dat ze van alle kanten wordt tegengewerkt (niet alleen van oppositie maar ook van NSC) om de 'demografische verandering' niet tot stilstand te laten komen.
Of gewoon niet meer toelaat.quote:Op vrijdag 20 september 2024 06:20 schreef ach het volgende:
Pff, het zal goed zijn als de overheid piepers uit gaat delen aan die mensen
Dit is dus een terroristische aanslag uit islamitische hoek. Waarom brengt de media dat niet zo?quote:Op donderdag 19 september 2024 21:37 schreef vacuum1 het volgende:
Zoals het een held betaamt.quote:Zijn pink was uit de kom geraakt tijdens het gevecht met de verdachte. ,,Die heb ik zelf weer rechtgezet.”
Je zou bijna denken dat de links-georinteerde media een agenda eropna houdt.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:49 schreef vacuum1 het volgende:
Ik ben wel nieuwsgierig naar de achtergrond van de dader. Is het iemand uit een AZC? Een statushouder?
Verder pakken de Duitsers wl groot uit met dit nieuws, in tegenstelling tot de Nederlandse MSM. Het is in Duitsland hot news, en terecht.
Ja, waarom zou, bijvoorbeeld; de NOS nou al jaren nieuws met betrekking tot asielzoekers veranderen/bagetalliseren.quote:Op vrijdag 20 september 2024 06:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dit is dus een terroristische aanslag uit islamitische hoek. Waarom brengt de media dat niet zo?
Ze zijn terughoudend omdat er nog weinig bekend is over een motief. GeenStijl deed dat trouwens ook.quote:Op vrijdag 20 september 2024 06:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat de links-georinteerde media een agenda eropna houdt.
Doen ze wel, maar ze vragen zich nog steeds af wat de man bezielt.quote:Op vrijdag 20 september 2024 06:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dit is dus een terroristische aanslag uit islamitische hoek. Waarom brengt de media dat niet zo?
Het blijft in onze cultuur natuurlijk ook moeilijk om te bevatten.quote:Op vrijdag 20 september 2024 07:31 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Doen ze wel, maar ze vragen zich nog steeds af wat de man bezielt.
Het idee dat mensen terreur plegen vanwege hun religie is nog een stap te ver voor ze.
Ah het moslimbroederschap is weer actiefquote:Op vrijdag 20 september 2024 00:18 schreef Zefi het volgende:
[..]
Welke linkse mensen nemen "de aanhangers van die ongelooflijke kutreligie" in bescherming?quote:Op donderdag 19 september 2024 22:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik heb er een heel topic aan gewijd, dagelijkse meuk dit. Bagatelliseren van terrorisme en dat soort leuke zaken.quote:Op vrijdag 20 september 2024 06:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Lollolololol.quote:Op vrijdag 20 september 2024 08:07 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Welke linkse mensen nemen "de aanhangers van die ongelooflijke kutreligie" in bescherming?
Gast, je windt je op over iets dat helemaal niet gebeurd is...
Oei, dat wordt een flinke aanklacht.quote:De 32-jarige Renil […] met twee stokken wist hij de steker bewusteloos te slaan.
Onzin.quote:
Ja in Staphorst ben je niet veilig.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Al die gereformeerden en protestanten die willekeurig uit naam van Jezus om zich heen aan het steken gaan
Ja inderdaad..het is nog veel te vroeg voor conclusies. 🥱quote:Volgens getuigen riep de man ‘allahoe akbar’. De politie zegt dat mee te nemen in het onderzoek, maar kan nog niet zeggen of ze daardoor ook uitgaat van een terreurdaad.
En iedereen maar denken dat ze kuisheidsgordels dragen onder hun rok... blijken het bomgordels te zijnquote:Op vrijdag 20 september 2024 08:11 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja in Staphorst ben je niet veilig.
Bravo, goed gesproken.quote:Op vrijdag 20 september 2024 07:45 schreef FlippingCoin het volgende:
Er worden willekeurig mensen doodgestoken in ons land maar wij moeten ons druk maken om een conflict duizende kilometers verderop en dit negeren.
Genocide is hetquote:Op vrijdag 20 september 2024 06:36 schreef Spraypaint het volgende:
[..]
Faber wil wel, maar je begrijpt dat ze van alle kanten wordt tegengewerkt (niet alleen van oppositie maar ook van NSC) om de 'demografische verandering' niet tot stilstand te laten komen.
Satire.quote:Op vrijdag 20 september 2024 08:52 schreef Kuhn het volgende:
Waarom blijven we reageren op BansheeBoy?
Wat een HELD wat een klassequote:
Al bekend bij de politie, meldingen van verward gedrag en overlast, een lijstje aan veroordelingen, blablabla. Je kunt er een bingokaart van maken.quote:Op vrijdag 20 september 2024 09:28 schreef Qarrad het volgende:
Nou, nu is het wachten op berichtgeving over de achtergrond van de dader, als in wat er aangetroffen is op zijn sociale media, laptop, nationaliteit, verblijfsstatus, geestelijke gezondheid. Alsof je naar een ongeluk in slow motion zit te kijken.
Inderdaad gewoon compleet negeren werkt het bestequote:Op vrijdag 20 september 2024 08:52 schreef Kuhn het volgende:
Waarom blijven we reageren op BansheeBoy?
Mooi h.quote:Op vrijdag 20 september 2024 08:21 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja inderdaad..het is nog veel te vroeg voor conclusies. 🥱
quote:Op vrijdag 20 september 2024 08:52 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Bravo, goed gesproken.
Helaas zijn heel veel mensen hier volledig blind voor. Alles wat een kleurtje heeft is automatisch zielig en goed, en mensen die bijvoorbeeld PVV stemmen zijn de duivel zelf (en nee ik heb ook niks met de PVV).
Dat de mensen, die ze tot de laatste snik beschermen, denkbeelden hebben die nog 100x conservatiever zijn gaat er maar niet in bij die mensen. Het is de debiele spagaat waarin een deel van het huidige links zich continu in manoeuvreert.
In de jaren 60/70 is de macht van de kerk gebroken door de linkse progressieven waardoor we de ontzuiling kregen en als samenleving enorm gegroeid zijn. En nu wil een groot deel van links een nog veel achterlijkere ideologie accepteren of vaak zelfs op een voetstuk plaatsen.
Tijdens de ontzuiling werd het christendom onder het mom van cabaret geridiculiseerd. Maak je tegenwoordig een cartoon van Mohammed, dan staat alles in vuur en vlam. En wordt dat gedrag met de mantel der liefde bedekt.
Ik denk dat de mensen die destijds gestreden hebben voor progressie zich echt omdraaien in hun graf of voor zover ze nog leven kotsen op deze huidige linkse beweging.
Het zal wel geen ontgoochelde Feyenoordfan zijn.quote:Op vrijdag 20 september 2024 09:28 schreef Qarrad het volgende:
Nou, nu is het wachten op berichtgeving over de achtergrond van de dader, als in wat er aangetroffen is op zijn sociale media, laptop, nationaliteit, verblijfsstatus, geestelijke gezondheid. Alsof je naar een ongeluk in slow motion zit te kijken.
Kop thee, goed gesprek, beloven het nooit meer te doen.quote:Op vrijdag 20 september 2024 01:41 schreef 3rr0r het volgende:
Zal wel weer zeggen dat hij stemmetjes hoorde en dan krijgt hij een aai over z'n bol in een kliniek
Dat zou op zich nog een milde uitkomst zijn. Als het een recente immigrant is waarvan bekend was dat hij extreme inclinaties had, maar er weer eens geen capaciteit was om hem in de smiezen te houden wordt het ernstiger.quote:Op vrijdag 20 september 2024 09:32 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Al bekend bij de politie, meldingen van verward gedrag en overlast, een lijstje aan veroordelingen, blablabla. Je kunt er een bingokaart van maken.
https://nos.nl/artikel/25(...)-jarige-amersfoorterquote:De man die gisteravond werd aangehouden na een dodelijke steekpartij bij de Erasmusbrug in Rotterdam is een 22-jarige man uit Amersfoort.
Bij het incident werd een 32-jarige man uit Rotterdam doodgestoken. Een 33-jarige Zwitser raakte zwaargewond, meldt de politie.
Dader en slachtoffers zullen elkaar wel niet kennen....quote:Op vrijdag 20 september 2024 10:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)-jarige-amersfoorter
Hadden veel meer doden kunnen vallen...quote:De messentrekker was intussen vanaf boven op weg naar Museum Remastered beneden op het Willemsplein. Daar stonden volgens Renil zeker zo’n 60 tot 70 mensen rustig een drankje te drinken op een receptie die op dat moment bezig was.
Met geweld iemand overmeesteren. Die zal wel vervolgd worden. Toch?quote:
Nee natuurlijk niet, doe eens normaal.quote:Op vrijdag 20 september 2024 10:31 schreef Nober het volgende:
Benieuwd hoe dit vanavond goed gepraat gaat worden aan de talkshowtafels.
[..]
Met geweld iemand overmeesteren. Die zal wel vervolgd worden. Toch?
Alle Amersfoorters deporteren!quote:Op vrijdag 20 september 2024 10:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik verwacht dat er zoals altijd geen moordaanslagen goedgepraat gaan worden en dat de man die de dader uitschakelde een lintje krijgt.quote:Op vrijdag 20 september 2024 10:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Met geweld iemand overmeesteren. Die zal wel vervolgd worden. Toch?
Wat zouden ze goed moeten praten?quote:Op vrijdag 20 september 2024 10:31 schreef Nober het volgende:
Nee hoor, die komen met reacties dat het hier maar om 1 dode gaat en in Gaza duizenden onschuldige burgers gedood worden. We moeten dus niet zo zeuren!!quote:Op vrijdag 20 september 2024 06:34 schreef Telefoonvork het volgende:
En wederom zal er een oorverdovende stilte uit de islamitische gemeenschap komen.
EDIT: Of ze zullen dit gaan misbruiken om de vrijheid van meningsuiting hier te bekritiseren.
En verder dit natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 september 2024 06:42 schreef matspontius het volgende:
Nee, die duiken in de slachtofferol want ze worden allemaal over 1 kam geschoren
Correct. Het benadrukt eens te meer waar het grote probleem in dit land ligt: de red–green alliance.quote:Op vrijdag 20 september 2024 08:52 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Bravo, goed gesproken.
Helaas zijn heel veel mensen hier volledig blind voor. Alles wat een kleurtje heeft is automatisch zielig en goed, en mensen die bijvoorbeeld PVV stemmen zijn de duivel zelf (en nee ik heb ook niks met de PVV).
Dat de mensen, die ze tot de laatste snik beschermen, denkbeelden hebben die nog 100x conservatiever zijn gaat er maar niet in bij die mensen. Het is de debiele spagaat waarin een deel van het huidige links zich continu in manoeuvreert.
In de jaren 60/70 is de macht van de kerk gebroken door de linkse progressieven waardoor we de ontzuiling kregen en als samenleving enorm gegroeid zijn. En nu wil een groot deel van links een nog veel achterlijkere ideologie accepteren of vaak zelfs op een voetstuk plaatsen.
Tijdens de ontzuiling werd het christendom onder het mom van cabaret geridiculiseerd. Maak je tegenwoordig een cartoon van Mohammed, dan staat alles in vuur en vlam. En wordt dat gedrag met de mantel der liefde bedekt.
Ik denk dat de mensen die destijds gestreden hebben voor progressie zich echt omdraaien in hun graf of voor zover ze nog leven kotsen op deze huidige linkse beweging.
Ik ben me daar de afgelopen jaren wel echt steeds bewuster van wanneer ik bijvoorbeeld een rondje ga hardlopen of me in drukke stadscentra begeef. Niet panisch ofzo, maar ik ben wel op mijn hoede. Je weet het tegenwoordig gewoon echt niet meer wie je tegen het lijf loopt.quote:Op vrijdag 20 september 2024 10:12 schreef Qarrad het volgende:
Dat is het moeilijkst te bevatten denk ik, dat je om helemaal niks voor je flikker gestoken kunt worden omdat, tja, waarom...de bezuinigingen op de GGZ zich weer eens uitbetalen, iemand dacht dat zijn onzichtbare almachtige vriend dit wilde, iemand zich onevenredig boos maakte om een conflict waar deze skeelerende man niks mee van doen had. Gadverredamme.
Tja, dat vindt men het binnen bepaalde kringen wel waard. Alles voor meer diversiteit en vervolgens gaan jammeren over dat er zoveel 'Islamofobie' in het Westen is (lees: kritiek op de Islam).quote:Op vrijdag 20 september 2024 10:48 schreef deedeetee het volgende:
Wen er maar aan, er zijn hier inmiddels al zoveel moslims dat het steeds vaker gaat gebeuren.
Nee in die kringen ontkent men het gewoon, het zijn incidentjes en heel toevallig is de dader een moslim.quote:Op vrijdag 20 september 2024 10:55 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, dat vindt men het binnen bepaalde kringen wel waard. Alles voor meer diversiteit en vervolgens gaan jammeren over dat er zoveel 'Islamofobie' in het Westen is (lees: kritiek op de Islam).
Het zou al heel erg helpen als de media de positieve dingen van de islam eens zou belichten.quote:Op vrijdag 20 september 2024 10:57 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Nee in die kringen ontkent men het gewoon, het zijn incidentjes en heel toevallig is de dader een moslim.
Zijn er positieve dingen te noemen dan?quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het zou al heel erg helpen als de media de positieve dingen van de islam eens zou belichten.
En dan niet dat wij weer eens iets voor hun doen. Zoals een iftar bij de politie maar gewoon wat islam nou daadwerkelijk bijdraagt aan een betere samenleving.
Maar goed aangezien ze dat al krampachtig proberen door dit soort zaken te downplayen zal er ook wel geen enkele toegevoegde waarde voor de maatschappij zijn. Alleen maar ellende en criminaliteit.
mogelijk illegaal die al uitgezet of zelf vertrokken had moeten zijnquote:Op vrijdag 20 september 2024 09:32 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Al bekend bij de politie, meldingen van verward gedrag en overlast, een lijstje aan veroordelingen, blablabla. Je kunt er een bingokaart van maken.
Ja dat vraag ik me dus serieus af zoals ik in de laatste alinea aangeef.quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:03 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Zijn er positieve dingen te noemen dan?
De culturen staan lijnrecht tegenover elkaar. Die multiculti samenleving is de grootste fout ooit geweest. Zie je ons europeanen al aankomen in het oosten met allemaal eisen?quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me dus serieus af zoals ik in de laatste alinea aangeef.
Ik kan in in ieder geval niets verzinnen.
Ja ik ook hoor. Ik woon in een wijk waarin er twee keer binnen een jaar binnen een paar honderd meter van mijn huis iemand is neergeschoten, dan heb ik het nog niet eens over de massale vecht- en steekpartijen en ik woon om de hoek bij een van de hoofdrolspelers in de lokale drugsoorlog, die door de rechtbank bij zijn eennalaatste veroordeling beschreven werd als "laag begaafd, met weinig impulscontrole en een bijzonder snel gevoel van krenking" en bij zijn laatste veroordeling zei hij dat hij al zijn vrije tijd besteedde aan kickboksenquote:Op vrijdag 20 september 2024 10:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik ben me daar de afgelopen jaren wel echt steeds bewuster van wanneer ik bijvoorbeeld een rondje ga hardlopen of me in drukke stadscentra begeef. Niet panisch ofzo, maar ik ben wel op mijn hoede. Je weet het tegenwoordig gewoon echt niet meer wie je tegen het lijf loopt.
quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:07 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
De culturen staan lijnrecht tegenover elkaar. Die multiculti samenleving is de grootste fout ooit geweest. Zie je ons europeanen al aankomen in het oosten met allemaal eisen?
Als dat gebeurt is het hek van de dam...quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:20 schreef BMW1993 het volgende:
Heel veel respect voor deze Antilliaanse meneer, ik heb sowieso heel veel respect voor Surinamers en Antillianen.
Ze komen uit Latijns Amerika, en zijn veelal geen moslims, (met uitzondering de Surinaamse Javanen en sommige Surinamers van Indiase komaf)
Ondanks dat sommige mensen uit Carabisch Nederland ook misdaden begaan, hebben ze niet dat intimiderende wat sommige Marokkaanse jongens hebben in het OV.
Het is leven en laat leven, zolang je hun respecteert doen ze dat ook andersom.
Ik vrees alleen voor het leven van Renil. Zijn foto staat op de Telegraaf met 'Held van Rotterdam'.
Ik denk dat hij beter direct de stad kan verlaten, want grote kans dat de moslims hier in Rotterdam wraak op hem nemen, of hem bespugen, want hij word door de islamitische gemeenschap als een verrader, en een dwarsbomer gezien. Op mijn oude school in Rotterdam Zuid konden veel Antilliaanse jongeren het goed vinden met de moslims, ik hoop dat nu ook de Antilliaanse gemeenschap wakker is geworden, en de problemen met de moslims inziet, en nu aan de kant van ons Nederlanders staat.
Alsof dit te voorkomen is door allerlei noodgrepen. De gestoorden zijn al in grote getalen aanwezig in ons land en door gebrekkige controle, ondersteuning en overall toezicht op wat er zich in onze maatschappij gaande is zul je altijd dit soort individuen behouden die besluiten mensen neer te steken / schieten.quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:29 schreef Elan het volgende:
Het geeft toch te denken dat in de week dat Duitsland grenscontroles invoert dit ons overkomt.
Misschien eens tijd om wat seintjes op oranje te zetten her en der.
'Uit Amersfoort'quote:Op vrijdag 20 september 2024 10:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De positieve dingen van de islam ? Zijn die er dan hier in ons land ? Ik zou echt niet weten hoe de islam hier ooit iets positiefs heeft bijgedragen. De negatieve dingen hebben sws altijd al de overhand. Onverschillig waar dan ook. Islam is een ander woord voor onderwerping=onderdrukking=ellende.quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het zou al heel erg helpen als de media de positieve dingen van de islam eens zou belichten.
En dan niet dat wij weer eens iets voor hun doen. Zoals een iftar bij de politie maar gewoon wat islam nou daadwerkelijk bijdraagt aan een betere samenleving.
Maar goed aangezien ze dat al krampachtig proberen door dit soort zaken te downplayen zal er ook wel geen enkele toegevoegde waarde voor de maatschappij zijn. Alleen maar ellende en criminaliteit.
Als je met heel veel Europeanen bent, heb je natuurlijk wel wat te eisen, zeker in een democratie. Maar niet elk land daar is democratisch natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:07 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
De culturen staan lijnrecht tegenover elkaar. Die multiculti samenleving is de grootste fout ooit geweest. Zie je ons europeanen al aankomen in het oosten met allemaal eisen?
Theo van Gogh slachtoffer van moslimterrorisme?quote:Op vrijdag 20 september 2024 03:07 schreef TAmaru het volgende:
is dit de tweede dode van moslimterrorisme in Nederland na Theo van Gogh? of ben ik er dan een aantal vergeten?
Niet zozeer om iets te voorkomen maar wel om bewustzijn te creren en mensen wakker te schudden.quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:38 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Alsof dit te voorkomen is door allerlei noodgrepen. De gestoorden zijn al in grote getalen aanwezig in ons land en door gebrekkige controle, ondersteuning en overall toezicht op wat er zich in onze maatschappij gaande is zul je altijd dit soort individuen behouden die besluiten mensen neer te steken / schieten.
Alle ouders proberen hun kinderen op te voeden met hun normen en waarden, dit geldt ook voor moslims. Echter praten ouders over problemen op het werk, problemen in de maatschappij en wat er allemaal, volgens hen, fout gaat. Kinderen vangen dit op. Tegenwoordig met internet gaan jongeren al heel snel googlen en vinden zo bevestiging van de beelden die zich in hun jeugdige breinen hebben geworteld. Samen met het, toch echt wel onderdrukkende geloof, raken ze meer en meer overtuigd van hun gelijk en ontsporen.quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:53 schreef deedeetee het volgende:
Islam is een ander woord voor onderwerping=onderdrukking=ellende.
Ik vrees ervoor, eerlijk gezegd. En ik denk dat het in de randstad het ergste zal zijn. Daar is de woningnood ook het hoogst. En die gemeenten gaan bed, bad, brood blijven aanbieden, waardoor er een aanzuigende werking is op illegalen.quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet zozeer om iets te voorkomen maar wel om bewustzijn te creren en mensen wakker te schudden.
Vraag me ook af als duitsland expliciet waarschuwt voor terrorisme en zelfs grenscontroles invoert of er niet veel meer aan de hand is. Zaken die veiligheidsdiensten weten maar wij wellicht (nog) niet. En of dit puur een maatschappelijk fenomeen is of dat we een massa van dit soort persoonlijke aanvallen kunnen gaan zien de komende tijd.
Uit Amersfoort dus ook geen asielzoeker.quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:08 schreef MissButterflyy het volgende:
Verdachte was een bekende van de politie.
Bron?quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:13 schreef vacuum1 het volgende:
In elk ander land zou dit gelijk behandeld worden als een terreuraanslag maar de Nederlandse politie houdt nog eventjes een slag om de arm.Wat is dit voor gekkigheid?
Ja, we moeten inderdaad schreeuwende koppen in de media hebben dat DIT EEN TERRORISTISCHE AANSLAG IS!!!!quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:13 schreef vacuum1 het volgende:
"De dader stak willekeurig mensen neer en schreeuwde 'Allahoe akbar'." Nederlandse politie: 'We nemen dit mee in ons onderzoek maar het is nog te vroeg om conclusies te trekken.'
In elk ander land zou dit gelijk behandeld worden als een terreuraanslag maar de Nederlandse politie houdt nog eventjes een slag om de arm.Wat is dit voor gekkigheid?
En dan heb ik het nog niet eens over de walgelijke MSM die dit voorval totaal aan het bagataliseren en downplayen is.
Ik denk dat 99,99% van de moslims in Rotterdam en Nederland die Antilliaan net zo dankbaar zijn als ieder andere Nederlander. Met je "aan de kant van ons Nederlanders" en over moslims in het algemeen te spreken probeer je er een "Nederlanders vs. moslims" iets van te maken wat het helemaal niet is. Imo ben je net zo extremistisch als extremistische moslims die alleen kunnen denken in termen van uitersten. Verlaten van de stad zal deze Antilliaanse dus 100% niet doen, omdat hij niet denkt als jij.quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:20 schreef BMW1993 het volgende:
Ik denk dat hij beter direct de stad kan verlaten, want grote kans dat de moslims hier in Rotterdam wraak op hem nemen, of hem bespugen, want hij word door de islamitische gemeenschap als een verrader, en een dwarsbomer gezien. Op mijn oude school in Rotterdam Zuid konden veel Antilliaanse jongeren het goed vinden met de moslims, ik hoop dat nu ook de Antilliaanse gemeenschap wakker is geworden, en de problemen met de moslims inziet, en nu aan de kant van ons Nederlanders staat.
Ik hoop natuurlijk dat je gelijk hebt.quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:19 schreef Zefi het volgende:
[..]
Ik denk dat 99,99% van de moslims in Rotterdam en Nederland die Antilliaan net zo dankbaar zijn als ieder andere Nederlander. Met je "aan de kant van ons Nederlanders" en over moslims in het algemeen te spreken probeer je er een "Nederlanders vs. moslims" iets van te maken wat het helemaal niet is. Imo ben je net zo extremistisch als extremistische moslims die alleen kunnen denken in termen van uitersten. Verlaten van de stad zal deze Antilliaanse dus 100% niet doen, omdat hij niet denkt als jij.
Ik kom oorspronkelijk uit Vlaardingen. Daar zag je ook wel eens een Palestijnse vlag voor een raam, maar dat was niet gek want Vlaardingen had toen een relatief grote Palestijnse gemeenschap.quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:29 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Ik hoop natuurlijk dat je gelijk hebt.
Maar hier in Rotterdam Zuid, zie je ontzettend veel Palestijnse vlaggen op ramen en balkons hangen, en soms zie je ook dat moslims zo'n Palestina sjaaltje dragen, of zo'n speldje op hun trui hebben, en de reden waarom er in 2024 een verhoogde terroristische dreiging is in de gehele Europese Unie is mede door de oorlog in Gaza.
Ze staan in ieder geval niet voor de Nederlandse normen en waarden.quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:35 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik kom oorspronkelijk uit Vlaardingen. Daar zag je ook wel eens een Palestijnse vlag voor een raam, maar dat was niet gek want Vlaardingen had toen een relatief grote Palestijnse gemeenschap.
Nu zie je inderdaad overal van die vlaggen en dat geeft een heel andere indruk. Iedere keer als ik zo'n vlag zie hangen, dan denk ik dat de persoon die daar woont hier eigenlijk niets te zoeken heeft.
Je vraagt nu zo inmiddels wel een beetje naar de bekende weg, niet waar?quote:Op vrijdag 20 september 2024 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat zouden ze goed moeten praten?
Vrijwel elke avond moet ik langs een groep van die haatbaarden met pallievlaggen op Amsterdam CS, soms zijn het er 10, soms 50, altijd van die zware arabische muziek erbij.quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:35 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik kom oorspronkelijk uit Vlaardingen. Daar zag je ook wel eens een Palestijnse vlag voor een raam, maar dat was niet gek want Vlaardingen had toen een relatief grote Palestijnse gemeenschap.
Nu zie je inderdaad overal van die vlaggen en dat geeft een heel andere indruk. Iedere keer als ik zo'n vlag zie hangen, dan denk ik dat de persoon die daar woont hier eigenlijk niets te zoeken heeft.
Ja ik zou het een probleem vinden als ze IS-vlaggen of die van Hamas voor hun raam hadden hangen.quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:29 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Ik hoop natuurlijk dat je gelijk hebt.
Maar hier in Rotterdam Zuid, zie je ontzettend veel Palestijnse vlaggen op ramen en balkons hangen, en soms zie je ook dat moslims zo'n Palestina sjaaltje dragen, of zo'n speldje op hun trui hebben, en de reden waarom er in 2024 een verhoogde terroristische dreiging is in de gehele Europese Unie is mede door de oorlog in Gaza.
In Frankrijk is zelfs een verhoogd reisadvies, en kan er elk moment wat gebeuren, in Nederland is de kans op een aanslag 'aannemelijk', ik zelf zou graag naar een horror film willen in de bioscoop, maar ik durf nu echt geen publieke ruimte in, waar je eigenlijk 'gevangen' zit, mocht er een terrorist het vuur openen in zo'n drukke zaal.
De kans dat dit een soort van 'vergeldingsaanval' was, omdat de Nederlandse overheid een bondgenoot is van Isral is aanwezig, en daarom denk ik dat sommige moslims deze jongen kunnen zien als een verrader..
Ik hoop dat je gelijk hebt, dat ik te veel in hokjes denk.
Gisteren keek ik naar de APB en had niet het idee dat de veel Nederlanders voor onze normen en waarden staan. Vrijheid van meningsuiting, de grondwet en 'checks and balances' zijn er voor iedereen.quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ze staan in ieder geval niet voor de Nederlandse normen en waarden.
Goeie, hoe beoordeel je het nu eigenlijk correct?quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:53 schreef deedeetee het volgende:
[..]
De positieve dingen van de islam ? Zijn die er dan hier in ons land ? Ik zou echt niet weten hoe de islam hier ooit iets positiefs heeft bijgedragen. De negatieve dingen hebben sws altijd al de overhand. Onverschillig waar dan ook. Islam is een ander woord voor onderwerping=onderdrukking=ellende.
Niet voor niks dat hele hordes islamieten de EU binnenstromen. Dat zouden ze niet doen als het in hun eigen land zo fijn was. Helaas verpesten ze met hun islam hier nu ook de boel.
We hebben de vijand binnen gehaald.quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vrijwel elke avond moet ik langs een groep van die haatbaarden met pallievlaggen op Amsterdam CS, soms zijn het er 10, soms 50, altijd van die zware arabische muziek erbij.
Echt zo'n prettig straatbeeld, terroristenverheerlijkers, in het openbaar.
Het valt wel op dat men in de media blijft vasthouden aan slechts 'steekpartij'. Het woordje aanslag mag kennelijk niet want dan ontstaat er paniek en polarisatie.quote:Op vrijdag 20 september 2024 06:30 schreef Twiitch het volgende:
TT gaarne wijzigen naar "Islamitische terrorist steekt om zich heen op de Erasmusbrug, een dode, twee gewonden"
Ach, en in de VS denken ze zo over de Mexicanen en Porto Ricanen. Is het je ontgaan waar een groot deel van de verkiezingen in de VS het nu over gaat?quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:08 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
We hebben de vijand binnen gehaald.
En als er straks echt een oorlog uitbreekt in Lebanon tussen Isral en Hezbollah, dan krijgen we nog meer 'vluchtelingen' uit het Midden Oosten, want Cyprus is makkelijk te bereiken per boot vanuit Beiroet..
Amerika heeft het lekker makkelijk, die zit aan de overkant van de oceaan, wij zitten altijd met de vluchtelingen, vroeger ook al met Afghanistan en de oorlog in Irak...
Of niet bespreken want past niet in 't narratief en 't moet wel een leuke luchtige gezellige talkshow zijn.quote:Op vrijdag 20 september 2024 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat zouden ze goed moeten praten?
Je weet dus al meer?quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het valt wel op dat men in de media blijft vasthouden aan slechts 'steekpartij'. Het woordje aanslag mag kennelijk niet want dan ontstaat er paniek en polarisatie.
De verdachte van de dodelijke steekpartij bij de Erasmusbrug is een 22-jarige man uit Amersfoort. De man is een bekende van de politie. Het dodelijke slachtoffer is een 32-jarige Rotterdammer, die op de brug aan het skaten was. Het andere slachtoffer, dat werd neergestoken in de parkeergarage, blijkt een 33-jarige man uit Zwitserland. Hij raakte zwaargewond. Premier Schoof zegt te hebben begrepen dat de verdachte mogelijk een verwarde man is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |