Takiyya.....quote:Op donderdag 19 december 2024 13:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Klinkt absoluut niet als een extremist inderdaad.
[..]
Slim. De D66 rechters zijn vatbaar voor zielige minderheden.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:29 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ayoub moet huilen. Arme Ayoub.
https://www.geenstijl.nl/5180489/ayoub
[..]
Ja, dat doe ik weleens, met ze praten over geloof, of over het afbeelden van profeten of verbranden van Korans, gewoon de actualiteit. Niet de hele tijd natuurlijk, meestal moet je gewoon even samen schelden op het koffieautomaat of elkaar uitlachen wat betreft voetbaluitslagen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 11:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat even betrekkend op het echte leven, doen jullie dat weleens?
Ik ga met best veel Turken en Marokkanen om, maar over geloof wordt nooit gesproken.
Echt waarquote:Zelf heeft Ayoub verklaard dat hij in een psychose zat en niet met het islamitisch geloof bezig is. "Ik ben geen extremist, ik kan niet geloven dat ik dit ben", zei hij bij een eerdere zitting.
Je verwacht het niet..quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 16:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Uiteraard weer een psychose.
Joden, die overal goed meededen, goede banen hadden, intellectueel waren, mensen niet lastig vielen, vergelijken met moslims die heel Europa terroriseren.quote:Op maandag 23 september 2024 18:08 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Dat zei men vroeger ook. Best wel grappig dat men er blind voor is, zegt ook wel waarom de Holocaust uberhaupt heeft kunnen plaatsvinden. In retrospect heeft men het er dan altijd over dat het fout was.
Goed punt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:42 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Joden, die overal goed meededen, goede banen hadden, intellectueel waren, mensen niet lastig vielen, vergelijken met moslims die heel Europa terroriseren.
Vergeet ook niet dat ze een leidende rol hadden in een gewelddadige communistische revolutie in de nadagen van WW1.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:42 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Joden, die overal goed meededen, goede banen hadden, intellectueel waren, mensen niet lastig vielen, vergelijken met moslims die heel Europa terroriseren.
Sorry, maar een flink deel van de Joden was straatarm en vertoonde gewoon normaal gedrag qua sociale klasse. Zowel het idee dat ze baby-etende monsters als een soort superintelligente, met geld toverende elite zijn is een gruwelijk vooroordeel.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:42 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Nou, even advocaat van de duivel spelen: juist van mensen met een flinke stoornis kun je de impulscontrole niet verwachten dat ze van de drugs afblijven. Tevens is godsdienstwaanzin of hyperreligiositeit iets wat bij alle achtergronden voorkomt. Ik heb ooit een collega gehad die in een psychose raakte en door een evangelische kerk nog even verder de shit in werd geholpen. De pech die deze Ayoub heeft (of zijn slachtoffers eerder natuurlijk), is dat zijn geloof in toenemende mate gekaapt is door zeloten en extremisten dus dat hij in die fuik is getrokken.quote:Op maandag 1 december 2025 11:35 schreef SpecialK het volgende:
Tsja dubbel TBS kan niet dus gewoon een strenge "foei" en echt benadrukken dat hij vanaf nu toch ECHT geen drugs meer mag gebruiken, hoorrrr.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |