abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 september 2024 @ 10:48:30 #249
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_215041630
Wen er maar aan, er zijn hier inmiddels al zoveel moslims dat het steeds vaker gaat gebeuren. -O-
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_215041632
Die kickboxtrainer mag wel een lintje krijgen. Wat een held en dan de situatie ook even kurkdroog navertellen voor de camera. Misschien moet de politie hem ook eens polsen voor een functie, lijkt een heel geschikt persoon.
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2024 08:52 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Bravo, goed gesproken.

Helaas zijn heel veel mensen hier volledig blind voor. Alles wat een kleurtje heeft is automatisch zielig en goed, en mensen die bijvoorbeeld PVV stemmen zijn de duivel zelf (en nee ik heb ook niks met de PVV).

Dat de mensen, die ze tot de laatste snik beschermen, denkbeelden hebben die nog 100x conservatiever zijn gaat er maar niet in bij die mensen. Het is de debiele spagaat waarin een deel van het huidige links zich continu in manoeuvreert.

In de jaren 60/70 is de macht van de kerk gebroken door de linkse progressieven waardoor we de ontzuiling kregen en als samenleving enorm gegroeid zijn. En nu wil een groot deel van links een nog veel achterlijkere ideologie accepteren of vaak zelfs op een voetstuk plaatsen.

Tijdens de ontzuiling werd het christendom onder het mom van cabaret geridiculiseerd. Maak je tegenwoordig een cartoon van Mohammed, dan staat alles in vuur en vlam. En wordt dat gedrag met de mantel der liefde bedekt.

Ik denk dat de mensen die destijds gestreden hebben voor progressie zich echt omdraaien in hun graf of voor zover ze nog leven kotsen op deze huidige linkse beweging.
Correct. Het benadrukt eens te meer waar het grote probleem in dit land ligt: de red–green alliance.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215041670
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 10:12 schreef Qarrad het volgende:
Dat is het moeilijkst te bevatten denk ik, dat je om helemaal niks voor je flikker gestoken kunt worden omdat, tja, waarom...de bezuinigingen op de GGZ zich weer eens uitbetalen, iemand dacht dat zijn onzichtbare almachtige vriend dit wilde, iemand zich onevenredig boos maakte om een conflict waar deze skeelerende man niks mee van doen had. Gadverredamme.
Ik ben me daar de afgelopen jaren wel echt steeds bewuster van wanneer ik bijvoorbeeld een rondje ga hardlopen of me in drukke stadscentra begeef. Niet panisch ofzo, maar ik ben wel op mijn hoede. Je weet het tegenwoordig gewoon echt niet meer wie je tegen het lijf loopt.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_215041694
Nou kom maar op met die noodwet! Nu kan het vast wel
pi_215041708
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 10:48 schreef deedeetee het volgende:
Wen er maar aan, er zijn hier inmiddels al zoveel moslims dat het steeds vaker gaat gebeuren. -O-
Tja, dat vindt men het binnen bepaalde kringen wel waard. Alles voor meer diversiteit en vervolgens gaan jammeren over dat er zoveel 'Islamofobie' in het Westen is (lees: kritiek op de Islam).
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 20 september 2024 @ 10:57:33 #254
78780 deedeetee
pi_215041735
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 september 2024 10:55 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, dat vindt men het binnen bepaalde kringen wel waard. Alles voor meer diversiteit en vervolgens gaan jammeren over dat er zoveel 'Islamofobie' in het Westen is (lees: kritiek op de Islam).
Nee in die kringen ontkent men het gewoon, het zijn incidentjes en heel toevallig is de dader een moslim. O-)
  vrijdag 20 september 2024 @ 11:02:28 #255
498210 KoningWouter
BE THE BEST&FUCK THE REST
pi_215041803
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 10:57 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Nee in die kringen ontkent men het gewoon, het zijn incidentjes en heel toevallig is de dader een moslim. O-)
Het zou al heel erg helpen als de media de positieve dingen van de islam eens zou belichten.

En dan niet dat wij weer eens iets voor hun doen. Zoals een iftar bij de politie maar gewoon wat islam nou daadwerkelijk bijdraagt aan een betere samenleving.

Maar goed aangezien ze dat al krampachtig proberen door dit soort zaken te downplayen zal er ook wel geen enkele toegevoegde waarde voor de maatschappij zijn. Alleen maar ellende en criminaliteit.
pi_215041821
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 11:02 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Het zou al heel erg helpen als de media de positieve dingen van de islam eens zou belichten.

En dan niet dat wij weer eens iets voor hun doen. Zoals een iftar bij de politie maar gewoon wat islam nou daadwerkelijk bijdraagt aan een betere samenleving.

Maar goed aangezien ze dat al krampachtig proberen door dit soort zaken te downplayen zal er ook wel geen enkele toegevoegde waarde voor de maatschappij zijn. Alleen maar ellende en criminaliteit.
Zijn er positieve dingen te noemen dan?
  vrijdag 20 september 2024 @ 11:05:00 #257
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_215041844
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 09:32 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Al bekend bij de politie, meldingen van verward gedrag en overlast, een lijstje aan veroordelingen, blablabla. Je kunt er een bingokaart van maken.
mogelijk illegaal die al uitgezet of zelf vertrokken had moeten zijn
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  vrijdag 20 september 2024 @ 11:05:02 #258
498210 KoningWouter
pi_215041845
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 11:03 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]
Zijn er positieve dingen te noemen dan?
Ja dat vraag ik me dus serieus af zoals ik in de laatste alinea aangeef.

Ik kan in in ieder geval niets verzinnen.
pi_215041874
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 11:05 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Ja dat vraag ik me dus serieus af zoals ik in de laatste alinea aangeef.

Ik kan in in ieder geval niets verzinnen.
De culturen staan lijnrecht tegenover elkaar. Die multiculti samenleving is de grootste fout ooit geweest. Zie je ons europeanen al aankomen in het oosten met allemaal eisen?
  vrijdag 20 september 2024 @ 11:08:59 #260
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215041892
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 10:52 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Ik ben me daar de afgelopen jaren wel echt steeds bewuster van wanneer ik bijvoorbeeld een rondje ga hardlopen of me in drukke stadscentra begeef. Niet panisch ofzo, maar ik ben wel op mijn hoede. Je weet het tegenwoordig gewoon echt niet meer wie je tegen het lijf loopt.
Ja ik ook hoor. Ik woon in een wijk waarin er twee keer binnen een jaar binnen een paar honderd meter van mijn huis iemand is neergeschoten, dan heb ik het nog niet eens over de massale vecht- en steekpartijen en ik woon om de hoek bij een van de hoofdrolspelers in de lokale drugsoorlog, die door de rechtbank bij zijn eennalaatste veroordeling beschreven werd als "laag begaafd, met weinig impulscontrole en een bijzonder snel gevoel van krenking" en bij zijn laatste veroordeling zei hij dat hij al zijn vrije tijd besteedde aan kickboksen :X

Dus tja, als er hier een islamitische gek om zich heen gaat steken dan gaat dat gewoon op het stapeltje ellende waardoor ik altijd op moet blijven letten.
  vrijdag 20 september 2024 @ 11:09:20 #261
498210 KoningWouter
pi_215041895
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 11:07 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]
De culturen staan lijnrecht tegenover elkaar. Die multiculti samenleving is de grootste fout ooit geweest. Zie je ons europeanen al aankomen in het oosten met allemaal eisen?
  vrijdag 20 september 2024 @ 11:20:30 #262
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_215042036
Heel veel respect voor deze Antilliaanse meneer, ik heb sowieso heel veel respect voor Surinamers en Antillianen.

Ze komen uit Latijns Amerika, en zijn veelal geen moslims, (met uitzondering de Surinaamse Javanen en sommige Surinamers van Indiase komaf)

Ondanks dat sommige mensen uit Caraïbisch Nederland ook misdaden begaan, hebben ze niet dat intimiderende wat sommige Marokkaanse jongens hebben in het OV.

Het is leven en laat leven, zolang je hun respecteert doen ze dat ook andersom.

Ik vrees alleen voor het leven van Reniël. Zijn foto staat op de Telegraaf met 'Held van Rotterdam'.

Ik denk dat hij beter direct de stad kan verlaten, want grote kans dat de moslims hier in Rotterdam wraak op hem nemen, of hem bespugen, want hij word door de islamitische gemeenschap als een verrader, en een dwarsbomer gezien. Op mijn oude school in Rotterdam Zuid konden veel Antilliaanse jongeren het goed vinden met de moslims, ik hoop dat nu ook de Antilliaanse gemeenschap wakker is geworden, en de problemen met de moslims inziet, en nu aan de kant van ons Nederlanders staat.
  vrijdag 20 september 2024 @ 11:24:22 #263
498210 KoningWouter
pi_215042070
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 11:20 schreef BMW1993 het volgende:
Heel veel respect voor deze Antilliaanse meneer, ik heb sowieso heel veel respect voor Surinamers en Antillianen.

Ze komen uit Latijns Amerika, en zijn veelal geen moslims, (met uitzondering de Surinaamse Javanen en sommige Surinamers van Indiase komaf)

Ondanks dat sommige mensen uit Caraïbisch Nederland ook misdaden begaan, hebben ze niet dat intimiderende wat sommige Marokkaanse jongens hebben in het OV.

Het is leven en laat leven, zolang je hun respecteert doen ze dat ook andersom.

Ik vrees alleen voor het leven van Reniël. Zijn foto staat op de Telegraaf met 'Held van Rotterdam'.

Ik denk dat hij beter direct de stad kan verlaten, want grote kans dat de moslims hier in Rotterdam wraak op hem nemen, of hem bespugen, want hij word door de islamitische gemeenschap als een verrader, en een dwarsbomer gezien. Op mijn oude school in Rotterdam Zuid konden veel Antilliaanse jongeren het goed vinden met de moslims, ik hoop dat nu ook de Antilliaanse gemeenschap wakker is geworden, en de problemen met de moslims inziet, en nu aan de kant van ons Nederlanders staat.
Als dat gebeurt is het hek van de dam...
pi_215042133
Het geeft toch te denken dat in de week dat Duitsland grenscontroles invoert dit ons overkomt.

Misschien eens tijd om wat seintjes op oranje te zetten her en der.
blablablabla
pi_215042231
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 11:29 schreef Elan het volgende:
Het geeft toch te denken dat in de week dat Duitsland grenscontroles invoert dit ons overkomt.

Misschien eens tijd om wat seintjes op oranje te zetten her en der.
Alsof dit te voorkomen is door allerlei noodgrepen. De gestoorden zijn al in grote getalen aanwezig in ons land en door gebrekkige controle, ondersteuning en overall toezicht op wat er zich in onze maatschappij gaande is zul je altijd dit soort individuen behouden die besluiten mensen neer te steken / schieten.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  vrijdag 20 september 2024 @ 11:53:46 #267
78780 deedeetee
pi_215042376
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 11:02 schreef KoningWouter het volgende:

[..]

De positieve dingen van de islam ? Zijn die er dan hier in ons land ? Ik zou echt niet weten hoe de islam hier ooit iets positiefs heeft bijgedragen. De negatieve dingen hebben sws altijd al de overhand. Onverschillig waar dan ook. Islam is een ander woord voor onderwerping=onderdrukking=ellende.
Niet voor niks dat hele hordes islamieten de EU binnenstromen. Dat zouden ze niet doen als het in hun eigen land zo fijn was. Helaas verpesten ze met hun islam hier nu ook de boel.
pi_215042386
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 11:07 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]
Als je met heel veel Europeanen bent, heb je natuurlijk wel wat te eisen, zeker in een democratie. Maar niet elk land daar is democratisch natuurlijk.

Zelfde geldt voor Moslims hier; ze zijn met zovelen hier, dus ze hebben een stem. Het is alleen jammer dat die ideologie van ze zo verdorven is. En dat er zoveel naïevelingen zijn met oogkleppen op die nóg meer binnen willen halen...
pi_215042437
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 03:07 schreef TAmaru het volgende:
is dit de tweede dode van moslimterrorisme in Nederland na Theo van Gogh? of ben ik er dan een aantal vergeten?
Theo van Gogh slachtoffer van moslimterrorisme?

En waarom uberhaupt onderscheid maken tussen terreur? Wat maakt het anders dan de daden van een Tristan van der V., een Karst T. of een John S.?

Het is in alle gevallen zo intens triest :{.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_215042488
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 11:38 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Alsof dit te voorkomen is door allerlei noodgrepen. De gestoorden zijn al in grote getalen aanwezig in ons land en door gebrekkige controle, ondersteuning en overall toezicht op wat er zich in onze maatschappij gaande is zul je altijd dit soort individuen behouden die besluiten mensen neer te steken / schieten.
Niet zozeer om iets te voorkomen maar wel om bewustzijn te creëren en mensen wakker te schudden.

Vraag me ook af als duitsland expliciet waarschuwt voor terrorisme en zelfs grenscontroles invoert of er niet veel meer aan de hand is. Zaken die veiligheidsdiensten weten maar wij wellicht (nog) niet. En of dit puur een maatschappelijk fenomeen is of dat we een massa van dit soort persoonlijke aanvallen kunnen gaan zien de komende tijd.
blablablabla
  vrijdag 20 september 2024 @ 12:03:52 #271
3542 Gia
User under construction
pi_215042508
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 11:53 schreef deedeetee het volgende:

Islam is een ander woord voor onderwerping=onderdrukking=ellende.

Alle ouders proberen hun kinderen op te voeden met hun normen en waarden, dit geldt ook voor moslims. Echter praten ouders over problemen op het werk, problemen in de maatschappij en wat er allemaal, volgens hen, fout gaat. Kinderen vangen dit op. Tegenwoordig met internet gaan jongeren al heel snel googlen en vinden zo bevestiging van de beelden die zich in hun jeugdige breinen hebben geworteld. Samen met het, toch echt wel onderdrukkende geloof, raken ze meer en meer overtuigd van hun gelijk en ontsporen.
En dat gebeurt ook met Westerse jongeren, alleen hebben die geen voorbeelden van geloofsgenoten met messen die kelen doorsnijden en zo. Westerse jongeren hebben er vooral zelf last van: Drank en drugs e.d.

En het enige wat de BSB van deze wereld dan kunnen zeggen: Het is geen fiere moslim, want die doen dat niet.

Fuck off!
  vrijdag 20 september 2024 @ 12:07:17 #272
3542 Gia
User under construction
pi_215042546
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 12:01 schreef Elan het volgende:

[..]
Niet zozeer om iets te voorkomen maar wel om bewustzijn te creëren en mensen wakker te schudden.

Vraag me ook af als duitsland expliciet waarschuwt voor terrorisme en zelfs grenscontroles invoert of er niet veel meer aan de hand is. Zaken die veiligheidsdiensten weten maar wij wellicht (nog) niet. En of dit puur een maatschappelijk fenomeen is of dat we een massa van dit soort persoonlijke aanvallen kunnen gaan zien de komende tijd.
Ik vrees ervoor, eerlijk gezegd. En ik denk dat het in de randstad het ergste zal zijn. Daar is de woningnood ook het hoogst. En die gemeenten gaan bed, bad, brood blijven aanbieden, waardoor er een aanzuigende werking is op illegalen.

Succes! En sterkte!
  vrijdag 20 september 2024 @ 12:08:23 #273
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215042557
Verdachte was een bekende van de politie.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_215042603
quote:
3s.gif Op vrijdag 20 september 2024 12:08 schreef MissButterflyy het volgende:
Verdachte was een bekende van de politie.
Uit Amersfoort dus ook geen asielzoeker.
blablablabla
pi_215042612
"De dader stak willekeurig mensen neer en schreeuwde 'Allahoe akbar'." Nederlandse politie: 'We nemen dit mee in ons onderzoek maar het is nog te vroeg om conclusies te trekken.'

In elk ander land zou dit gelijk behandeld worden als een terreuraanslag maar de Nederlandse politie houdt nog eventjes een slag om de arm. 8)7 Wat is dit voor gekkigheid?

En dan heb ik het nog niet eens over de walgelijke MSM die dit voorval totaal aan het bagatelliseren en downplayen is.
pi_215042629
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 12:13 schreef vacuum1 het volgende:

In elk ander land zou dit gelijk behandeld worden als een terreuraanslag maar de Nederlandse politie houdt nog eventjes een slag om de arm. 8)7 Wat is dit voor gekkigheid?

Bron?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 20 september 2024 @ 12:16:17 #277
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215042666
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 12:13 schreef vacuum1 het volgende:
"De dader stak willekeurig mensen neer en schreeuwde 'Allahoe akbar'." Nederlandse politie: 'We nemen dit mee in ons onderzoek maar het is nog te vroeg om conclusies te trekken.'

En dan heb ik het nog niet eens over de walgelijke MSM die dit voorval totaal aan het bagataliseren en downplayen is.
Ja, we moeten inderdaad schreeuwende koppen in de media hebben dat DIT EEN TERRORISTISCHE AANSLAG IS!!!!
En dan moeten we de straten op allemaal, want dit pikken we niet!!!!
Hup, naar Budel en Ter Apel en de moskee om de hoek, DE FIK ERIN!!!

Ik denk dat als we kijken naar hoe het eerder in andere landen is gegaan afgelopen weken dat men even afwacht en voorzichtig is. Vind ik wel zo verstandig.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_215042713
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 11:20 schreef BMW1993 het volgende:
Ik denk dat 99,99% van de moslims in Rotterdam en Nederland die Antilliaan net zo dankbaar zijn als ieder andere Nederlander. Met je "aan de kant van ons Nederlanders" en over moslims in het algemeen te spreken probeer je er een "Nederlanders vs. moslims" iets van te maken wat het helemaal niet is. Imo ben je net zo extremistisch als extremistische moslims die alleen kunnen denken in termen van uitersten. Verlaten van de stad zal deze Antilliaanse dus 100% niet doen, omdat hij niet denkt als jij.
  vrijdag 20 september 2024 @ 12:29:36 #279
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_215042863
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 12:19 schreef Zefi het volgende:

[..]
Ik denk dat 99,99% van de moslims in Rotterdam en Nederland die Antilliaan net zo dankbaar zijn als ieder andere Nederlander. Met je "aan de kant van ons Nederlanders" en over moslims in het algemeen te spreken probeer je er een "Nederlanders vs. moslims" iets van te maken wat het helemaal niet is. Imo ben je net zo extremistisch als extremistische moslims die alleen kunnen denken in termen van uitersten. Verlaten van de stad zal deze Antilliaanse dus 100% niet doen, omdat hij niet denkt als jij.
Ik hoop natuurlijk dat je gelijk hebt.

Maar hier in Rotterdam Zuid, zie je ontzettend veel Palestijnse vlaggen op ramen en balkons hangen, en soms zie je ook dat moslims zo'n Palestina sjaaltje dragen, of zo'n speldje op hun trui hebben, en de reden waarom er in 2024 een verhoogde terroristische dreiging is in de gehele Europese Unie is mede door de oorlog in Gaza.

In Frankrijk is zelfs een verhoogd reisadvies, en kan er elk moment wat gebeuren, in Nederland is de kans op een aanslag 'aannemelijk', ik zelf zou graag naar een horror film willen in de bioscoop, maar ik durf nu echt geen publieke ruimte in, waar je eigenlijk 'gevangen' zit, mocht er een terrorist het vuur openen in zo'n drukke zaal.

De kans dat dit een soort van 'vergeldingsaanval' was, omdat de Nederlandse overheid een bondgenoot is van Israël is aanwezig, en daarom denk ik dat sommige moslims deze jongen kunnen zien als een verrader..

Ik hoop dat je gelijk hebt, dat ik te veel in hokjes denk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')