Respect voor deze vent. Anders hadden er veel meer slachtoffers kunnen zijn door het gedrag van deze gek.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:53 schreef maily het volgende:
[..]
Dat was de eer te na van die personal trainer.
Ja, ik ben benieuwd of er al meer details bekend zijn?quote:
Bij haatbaarden al eeuwen het geliefde executieinstrument.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik ben benieuwd of er al meer details bekend zijn?
Dat steken is trouwens een vervelende trend aan het worden.²
Frappant dat toevallig een hoop gelovigen 'geestesziek' zijn.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit was geen snugger iemand (geestesziek?). Dat moge duidelijk zijn. Als je veel slachtoffers wilt maken moet je niet in de avond over de Erasmusbrug.²
Klopt, verward persoon. Nothing to see here move along.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:59 schreef trein2000 het volgende:
De dader riep “allahoe akbar” volgens de NOS. Dan weet je het wel hè?
Ik hoor het je zeggen. Maar je kan er eigenlijk niet zoveel mee. Ik roep het meer dan 100 keer per dag en doe geen vlieg kwaad.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:59 schreef trein2000 het volgende:
Ik wacht even op meer details voordat ik er een definitieve uitspraak over doe. Ondertussen kan ik het volgende erover zeggen:quote:Op donderdag 19 september 2024 22:59 schreef trein2000 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 september 2024 23:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik hoor het je zeggen. Maar je kan er eigenlijk niet zoveel mee. Ik roep het meer dan 100 keer per dag en doe geen vlieg kwaad.²
Vertel, dan weet je wat?quote:Op donderdag 19 september 2024 22:59 schreef trein2000 het volgende:
Al die gereformeerden en protestanten die willekeurig uit naam van Jezus om zich heen aan het steken gaanquote:Op donderdag 19 september 2024 23:01 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Frappant dat toevallig een hoop gelovigen 'geestesziek' zijn.
Dank voor je wederom sterke onderbouwing. Wellicht dat je onderstaand plaatje kunt wegwerken in je post:quote:Op donderdag 19 september 2024 23:02 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Ik wacht even op meer details voordat ik er een definitieve uitspraak over doe. Ondertussen kan ik het volgende erover zeggen:
Haha. Nee daar heb je gelijk in. Ik wou het geloof der vrede niet bij de naam noemen.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Al die gereformeerden en protestanten die willekeurig uit naam van Jezus om zich heen aan het steken gaan
Misschien kunnen we eens een keer ophouden met moord uit naam van een geloof?quote:Op donderdag 19 september 2024 23:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dank voor je wederom sterke onderbouwing. Wellicht dat je onderstaand plaatje kunt wegwerken in je post:
[ afbeelding ]²
Als het kwaad zou kunnen dan was er onderhand een zee van bloed door heel Rotterdam.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik hoor het je zeggen. Maar je kan er eigenlijk niet zoveel mee. Ik roep het meer dan 100 keer per dag en doe geen vlieg kwaad.²
Ik denk dat we moeten ophouden er een geloof aan te koppelen.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien kunnen we eens een keer ophouden met moord uit naam van een geloof?
Vragen naar de bekende weg.quote:
Ja dat doen wij niet hè? Hij staat daar letterlijk “allahoe akbar” te roepen man.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik denk dat we moeten ophouden er een geloof aan te koppelen.²
Ik liep er vandaag nog.quote:Op donderdag 19 september 2024 21:00 schreef Jahr00n het volgende:
Tering zeg, je zult er maar net lopen. Gelukkig is ie opgepakt.
Snap je. Vertel dat aan @FvanSquote:Op donderdag 19 september 2024 23:06 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Als het kwaad zou kunnen dan was er onderhand een zee van bloed door heel Rotterdam.
Maar deze gast lijkt gebaseerd op de eerste berichten het wel te hebben gedaan in de naam van zijn geloofquote:Op donderdag 19 september 2024 23:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, dat gaat dus een beetje moeilijk als ze iedere keer net voordat ze iemand afslachten Alluhu Akbar schreeuwen.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ga je weer zitten uitdagen jongen?quote:Op donderdag 19 september 2024 23:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Snap je. Vertel dat aan @:FvanS²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |