Zwaar kut.quote:Op donderdag 19 september 2024 21:55 schreef Pleun2011 het volgende:
The religion of peace strikes again. Helaas nog dicht bij huis ook. Moslims zijn kut
Ik heb ruim voldoende ervaring met die vredelievendheid van orthodoxe moslims.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zou jullie allen eens willen vragen bij de lokale moskee te gaan kijken. Vredelievende mensen die goedlachs je voorzien van een droogje en een natje. Het zijn fijne mensen. Laat je niet gek maken door dit soort eenmansacties.²
Het is niet alleen bizar maar vooral kwaadaardig.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:48 schreef quo_ het volgende:
[..]
En dan nu punt nl, die hebben het over een steekincident.
Om van te kotsen, er valt een dode door een religieuze gek en dan dat wegzetten als "incident".
Ik krijg de indruk dat deze gestoorde denkt zelf een soort profeet te zijn 🤣quote:Op donderdag 19 september 2024 23:44 schreef matigeuser het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA. Flikker op man, niemand neemt deze Taqiyya nog serieus.
Al Allah hu Akhbar roepend infidels de keel doorsnijden is gewoon precies zoals Mohammed het bedoeld heeft. Sterker nog, Mohammed zelf heeft ook hoofden afgesneden van Joden.
Zo hoort het gewoon.
Elke moslim die geen aanslagen pleegt maar wel vrienden wordt met infidels zijn matige moslims. Die nemen het gewoon niet serieus genoeg. Dat is maar goed ook overigens.
quote:Op donderdag 19 september 2024 23:59 schreef vacuum1 het volgende:
[..]
Het is niet alleen bizar maar vooral kwaadaardig.
Niet speculeren over daders die allahu akbar roepen en dan gaan steken!quote:Waarom je niet kunt reageren onder dit bericht
We sluiten de reactiemogelijkheid onder Nederlandse 112-nieuwsberichten standaard omdat we zien dat NUjij'ers vrijwel alleen maar speculeren onder dergelijke berichten. Speculatie is niet toegestaan in de reacties.
Zodra er meer bekend is over deze zaak, lees je dat op NU.nl en openen we de reactiemogelijkheid alsnog.
Nee ik ga zeker niet meer met eerbied spreken over deze kutreligie. Die inmiddels ontelbare slachtoffers heeft gemaakt. En ik heb het al helemaal gehad met domme idioten die dit nog blijven verdedigen ook. En als je dat niet bevalt, dan flikker je maar op naar een land waar je lekker moslimpje kunt spelen en je plekje in Allah's paradijs kunt bemachtigen.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zou je met iets meer eerbied en respect willen spreken over mijn profeet vrede en zegeningen zij met hem. Dank je wel matige user.
Overigens wil je te graag want je hebt de klok horen luiden maar je weet niet waar de klepel hangt.²
Je vergeet dat we met zijn allen geschokt zijn.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nou...
Maar weer begrip en tolerantie en respect en begrip tonen.
Er is elke week wel een eenmansactie, dus steek je moskeebezoek maar in je reet.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zou jullie allen eens willen vragen bij de lokale moskee te gaan kijken. Vredelievende mensen die goedlachs je voorzien van een droogje en een natje. Het zijn fijne mensen. Laat je niet gek maken door dit soort eenmansacties.²
Je vergeet dat we met zijn allen geschokt zijn.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nou...
Maar weer begrip en tolerantie en respect en begrip tonen.
Oh? jij weet een beter doelwit?quote:Op donderdag 19 september 2024 22:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit was geen snugger iemand (geestesziek?). Dat moge duidelijk zijn. Als je veel slachtoffers wilt maken moet je niet in de avond over de Erasmusbrug.²
Nee dat moeten we niet, het feit dat het steeds uit dezelfde hoek komt mag niet genegeerd worden.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik denk dat we moeten ophouden er een geloof aan te koppelen.²
Heb je goesting.quote:
Praat gewoon eens normaal man.quote:
Maar sluit wel aan op het gemiddelde verwachtingspatroon, ze zijn hoe dan ook knettergek.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:13 schreef Shotty het volgende:
[..]
Mwa, ik heb in Amsterdam wel is zo een gek meegemaakt die “allahoe ahkbar” riep en de boel kort en klein aan het slaan was. Zonder kleren.
Echt wel een verwarde man, geen terrorist.
Het een sluit het ander niet uit.
De personal trainer zou hem ook eens onder handen moeten nemen. Misschien komt er dan eens normaal Nederlands uit.quote:
quote:| 19-09-24 | 22:50
Zo loop je op een doordeweekse donderdagavond door Rotterdam.
Nietsvermoedend.
Ik word hier even stil van.
De zoveelste religieuze debiel neemt het leven van een willekeurige voorbijganger.
Het kan ‘m niets schelen wie hij het leven ontneemt.
Het heeft alles met islam te maken.
De islam die wij zonodig moeten omarmen.
Nou, ik niet.
Elke dag voel ik een grotere afkeer tegen mensen die deze religie aanhangen.
Ik wacht nog altijd op de weerstand, het tegengeluid van moslims die walgen van dergelijke moordpartijen.
Van Manchester tot Marseille, van Berlijn tot Brussel, van Madrid tot Malmö.
Die weerstand komt niet, eerder begrip voor de dader.
Het geweld, de agressieve, de verontwaardiging.
Geen spiegel.
Islam is gif, haat, agressie, maar ik ben islamofoob.
Yeah right.
Doe maar geen moeite om sommige users hier te overtuigen hoor. Dezelfde users vergoelijken terreur tegen moslims waarbij duizenden slachtoffers vallen of wanneer er genocide op ze gepleegd wordt. Ze genieten daar heimelijk of openlijk van, maar andersom doen ze zich schijnheilig voor wanneer een moslim de dader is en enkele slachtoffers vallen. Het gaat ze nu ook niet om de slachtoffers die gevallen zijn, maar dat de dader een moslim-achtergrond heeft, zodat ze hun haat voor alle moslims kunnen botvieren.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:41 schreef BansheeBoy het volgende:
De gretigheid om een gek steeds maar weer weg te zetten als belijdend Moslim spreekt boekdelen. We weten bijna niks van de beste man. Ik zou eerder kunnen zeggen: een gebrek aan de Islam heeft het hem hiertoe gedreven. Maar dat doe ik niet: ik blijf er bij dat dit geesteszieken zijn.
Als ie zo belijdend en praktiserend was zat hij wel in de moskee.²
Maar sluit wel aan op het gemiddelde verwachtingspatroon, ze zijn hoe dan ook knettergek.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:13 schreef Shotty het volgende:
[..]
Mwa, ik heb in Amsterdam wel is zo een gek meegemaakt die “allahoe ahkbar” riep en de boel kort en klein aan het slaan was. Zonder kleren.
Echt wel een verwarde man, geen terrorist.
Het een sluit het ander niet uit.
En dat zijn ze juist wel, alleen een stuk fanatieker.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:20 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dit is een beetje het “voetbalhooligans zijn geen supporters”-argument toch?
De ironie.quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:18 schreef Zefi het volgende:
[..]
Doe maar geen moeite om sommige users hier te overtuigen hoor. Dezelfde users vergoelijken terreur tegen moslims waarbij duizenden slachtoffers vallen of wanneer er genocide op ze gepleegd wordt. Ze genieten daar heimelijk of openlijk van, maar andersom doen ze zich schijnheilig voor wanneer een moslim de dader is en enkele slachtoffers vallen. Het gaat ze nu ook niet om de slachtoffers die gevallen zijn, maar dat de dader een moslim-achtergrond heeft, zodat ze hun haat voor alle moslims kunnen botvieren.
Zouden ze sowieso moeten doen.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je kan praten tot je een ons weegt. Als dit daadwerkelijk een islamitisch probleem was zou de politie elke dag langs de moskeeën gaan.²
Die hele groep mensen die het allemaal wel best vinden? Die groep bedoel je?quote:Op donderdag 19 september 2024 23:25 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik zie bar weinig mensen die deze man in bescherming nemen.
Een hele groep over een kam scheren op basis van deze messensteker zal hetgene zijn waar men problemen mee heeft.
Wel best vinden? wie bedoel je?quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:23 schreef Hathor het volgende:
[..]
Die hele groep mensen die het allemaal wel best vinden? Die groep bedoel je?
Ik ga er wel even langs met mijn wit/blauwe sjaalquote:Op donderdag 19 september 2024 23:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Die hele groep mensen die het allemaal wel best vinden? Die groep bedoel je?quote:Op donderdag 19 september 2024 23:25 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik zie bar weinig mensen die deze man in bescherming nemen.
Een hele groep over een kam scheren op basis van deze messensteker zal hetgene zijn waar men problemen mee heeft.
Speciaal account aangemaakt voor dit soort momentjes?quote:
Ik weet niet hoe het zit met iedereen, maar ik leg mijn moslim collega's dagelijks op de pijnbankquote:Op vrijdag 20 september 2024 00:18 schreef Zefi het volgende:
[..]
Doe maar geen moeite om sommige users hier te overtuigen hoor. Dezelfde users vergoelijken terreur tegen moslims waarbij duizenden slachtoffers vallen of wanneer er genocide op ze gepleegd wordt. Ze genieten daar heimelijk of openlijk van, maar andersom doen ze zich schijnheilig voor wanneer een moslim de dader is en enkele slachtoffers vallen. Het gaat ze nu ook niet om de slachtoffers die gevallen zijn, maar dat de dader een moslim-achtergrond heeft, zodat ze hun haat voor alle moslims kunnen botvieren.
Er lopen nog duizenden sympathisanten vrij rond in dit land. Bovendien komen daar iedere dag weer nieuwe bij.quote:Op donderdag 19 september 2024 21:00 schreef Jahr00n het volgende:
Tering zeg, je zult er maar net lopen. Gelukkig is ie opgepakt.
is dat het enige verweer wat je hebt?quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:11 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Daar heb je de dronkelap weer
Durf je dat wel?quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:29 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het zit met iedereen, maar ik leg mijn moslim collega's dagelijks op de pijnbank
Nee, hij had er maar 1. Maakt dat het verschil tussen wel en niet verward?quote:Op donderdag 19 september 2024 23:20 schreef FvanS het volgende:
[..]
En die had ook toevallig 2 messen bij zich en liep om zich heen te steken?
Er komt een dag dat ik gewoon een cursus humor ga geven.quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:38 schreef Zefi het volgende:
[..]
Durf je dat wel?![]()
Virtueel op het internet lukt het je niet zo goed.
quote:Op vrijdag 20 september 2024 01:04 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Er komt een dag dat ik gewoon een cursus humor ga geven.
quote:Hij liep rond met twee grote messen. De man zou volgens getuigen onder het roepen van ’Allahoe akbar’ hebben ingestoken op iemand die daar toevallig was.
Is een twee-ledige liefde. Voor moslims is links de nuttige idioot, die meehelpt om van Nederland een islamitische staat te maken, en links ziet moslims als stemvee in de strijd tegen Wilders & Co. Dat de meeste moslims allesbehalve links stemmen moet echter nog indalen.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Waar komt die reflex toch vandaan bij linkse mensen om altijd maar de aanhangers van die ongelooflijke kutreligie in bescherming te nemen.
Ik weet niet of het verstandig is om er nóg meer te importeren. Die Syriër in Duitsland was er ook nog niet zo lang.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:05 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Die mensen zijn toch allemaal al hier.
Nee je had ook die gozer die in een tram in Utrecht om zich heen begon te schietenquote:Op vrijdag 20 september 2024 03:07 schreef TAmaru het volgende:
is dit de tweede dode van moslimterrorisme in Nederland na Theo van Gogh? of ben ik er dan een aantal vergeten?
Kijk ook eens wat er allemaal in het buitenland gebeurt - dat soort shit komt ook naar Nederland. Faber schiet op!!quote:Op vrijdag 20 september 2024 04:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee je had ook die gozer die in een tram in Utrecht om zich heen begon te schieten
Dat je daar uberhaupt nog een vraagteken bij zet? Het is overduidelijk dat de multiculti samenleving totaal niet werkt en alleen maar compleet gefrustreerden oplevert. Daarom opvang in de eigen regio indien nodig en de rest wegblijven. Schorem in Nederland wat zich niet wenst aan te passen en geen respect toont voor de Nederlandse cultuur eruit schoppen. Deze samenleving wordt/is onleefbaar, net zoals in andere landen al het geval is.quote:Op vrijdag 20 september 2024 03:21 schreef Spraypaint het volgende:
[..]
Ik weet niet of het verstandig is om er nóg meer te importeren. Die Syriër in Duitsland was er ook nog niet zo lang.
Dus ja, grenzen dicht voor Verweggistanners. Denk dat het wel leuk geweest is nu met het Welkom In Mijn Land .
Faber wil wel, maar je begrijpt dat ze van alle kanten wordt tegengewerkt (niet alleen van oppositie maar ook van NSC) om de 'demografische verandering' niet tot stilstand te laten komen.quote:Op vrijdag 20 september 2024 05:56 schreef matspontius het volgende:
[..]
Kijk ook eens wat er allemaal in het buitenland gebeurt - dat soort shit komt ook naar Nederland. Faber schiet op!!
Nee, die duiken in de slachtofferol want ze worden allemaal over 1 kam gescheerdquote:Op vrijdag 20 september 2024 06:34 schreef Telefoonvork het volgende:
En wederom zal er een oorverdovende stilte uit de islamitische gemeenschap komen.
EDIT: Of ze zullen dit gaan misbruiken om de vrijheid van meningsuiting hier te bekritiseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |