SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
SPOILER: Speciaal voor Lovely en maily:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
En ze kregen een beetje dezelfde soort opdrachten als het oude team, maar in plaats vanquote:Op woensdag 18 september 2024 18:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wil je ook niet. Zat geen chemie tussen.
Ja idd. Die challenges met het gouden trio waren echt geweldig. En die specials... echt heerlijke tv.quote:Op woensdag 18 september 2024 18:57 schreef ToT het volgende:
[..]
En ze kregen een beetje dezelfde soort opdrachten als het oude team, maar in plaats van!!!
![]()
was het nu meer van
![]()
![]()
Captain Amerika ?quote:Op woensdag 18 september 2024 18:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die ging nog wel. Maar er zat niks tussen. Echt, geen klik, niks. En die Chris Evans... brrrrrr.
Hoe vaak ze in levensgevaar waren ook!quote:Op woensdag 18 september 2024 18:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja idd. Die challenges met het gouden trio waren echt geweldig. En die specials... echt heerlijke tv.
Het is wel een klassiek voorbeeld van hoe verkloot ik een goed programma.quote:Op woensdag 18 september 2024 18:56 schreef maily het volgende:
[..]
Geen spijt dat ik ze niet ken dus.
Gebeurde ook met cartoons:quote:Op woensdag 18 september 2024 19:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is wel een klassiek voorbeeld van hoe verkloot ik een goed programma.
Dat is nog niet zo erg dan het verkloten van Scoobie Doo.quote:Op woensdag 18 september 2024 19:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Gebeurde ook met cartoons:
[ afbeelding ]
Ik heb er alleen reviews van gekeken, maar sow wat gingen mensen los op deze drek!quote:Op woensdag 18 september 2024 19:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is nog niet zo erg dan het verkloten van Scoobie Doo.
[ afbeelding ]
Ik hou mijn hart vast voor als er een remake komt van de smurfen.quote:Op woensdag 18 september 2024 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb er alleen reviews van gekeken, maar sow wat gingen mensen los op deze drek!
De Fabeltjeskrant was op het laatst overigens ook wel woke as fuck, met Zaza Zebra en Mister Kariboe enzo.quote:Op woensdag 18 september 2024 19:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hou mijn hart vast voor als er een remake komt van de smurfen.
Op het laatst? Dat begon al met Chico Lama.quote:Op woensdag 18 september 2024 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]
De Fabeltjeskrant was op het laatst overigens ook wel woke as fuck, met Zaza Zebra en Mister Kariboe enzo.
"Want ik is apart!"
Bor de wolf die naar demonstraties ging om daar hete honden te verkopen enzo.
Truth! Maar dat kon er nog net mee door.quote:Op woensdag 18 september 2024 19:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Op het laatst? Dat begon al met Chico Lama.
* SBE kijkt naar TT.quote:
Alleen Killem en ik mogen mij zo noemen.quote:Op woensdag 18 september 2024 19:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
* SBE kijkt naar TT.
Verkeerde smilie lul.![]()
Ik zal het niet meer doen.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Alleen Killem en ik mogen mij zo noemen.![]()
Maar ook deheeft een smile. Een sarcastische, maar dat is een detail.
Ohw.quote:Op woensdag 18 september 2024 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]
De Fabeltjeskrant was op het laatst overigens ook wel woke as fuck, met Zaza Zebra en Mister Kariboe enzo.
"Want ik is apart!"
Bor de wolf die naar demonstraties ging om daar hete honden te verkopen enzo.
Schijnt nog steeds echt zo te zijn. Clarkson wilde heel graag een Porsche 944 en die had toevallig dat kenteken. Liep idd bijna niet goed af voor zequote:Op woensdag 18 september 2024 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe vaak ze in levensgevaar waren ook!
Maar dat met die nummerborden, ze blijven zweren dat het geen opzet was.
Dan is het allemaal wel HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL erg toevallig hoor!
Enorm ja.quote:Op woensdag 18 september 2024 19:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is wel een klassiek voorbeeld van hoe verkloot ik een goed programma.
Een zwarte Shaggyquote:Op woensdag 18 september 2024 19:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is nog niet zo erg dan het verkloten van Scoobie Doo.
[ afbeelding ]
Velma schijnt in die tekenfilm in een striptent voor haar vader te hebben opgetreden . De reviewer die er over vertelde weigerde te vertellen wat daarna gebeurde (was blijkbaar zelfs NOG erger) en toen had ze een bloedneus en een tand uit de bek en weet ik wat nog meer.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Schijnt nog steeds echt zo te zijn. Clarkson wilde heel graag een Porsche 944 en die had toevallig dat kenteken. Liep idd bijna niet goed af voor ze
[..]
Enorm ja.
[..]
Een zwarte Shaggy
quote:Op woensdag 18 september 2024 20:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Velma schijnt in die tekenfilm in een striptent voor haar vader te hebben opgetreden . De reviewer die er over vertelde weigerde te vertellen wat daarna gebeurde (was blijkbaar zelfs NOG erger) en toen had ze een bloedneus en een tand uit de bek en weet ik wat nog meer.
Fred is een karikatuur van een kinderlijk rijkeluiszoontje die niets kan maar alleen maar rijk geboren is.
En welke soort vorm van 'woke' doel je dan nu op?quote:
Dat zo veel mogelijk inclusiviteit wat betreft rassen en seksuele overtuigingen getoond moet worden in tv-programmas'en films enzo ten koste van het verhaal, de sfeer en realisme.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:20 schreef Sally het volgende:
[..]
En welke soort vorm van 'woke' doel je dan nu op?
https://en.wikipedia.org/(...)20of%20LGBT%20rights.
Woke is an adjective derived from African-American Vernacular English (AAVE) originally meaning alertness to racial prejudice and discrimination.[1] Beginning in the 2010s, it came to be used as slang for a broader awareness of social inequalities such as racial injustice, sexism, and denial of LGBT rights.
[witregel toegevoegd]
Woke has also been used as shorthand for some ideas of the American Left involving identity politics and social justice, such as white privilege and reparations for slavery in the United States.[2][3][4]
In mijn ogen kan het allebei.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat zo veel mogelijk inclusiviteit wat betreft rassen en seksuele overtuigingen getoond moet worden in tv-programmas'en films enzo ten koste van het verhaal, de sfeer en realisme.
Ja prima, als je een film maakt over straatcriminelen kun je wat mij betreft best wel wat etnische variaties tonen, GTST vind ik toch al geen kut aan dus flikker er een paar flikkers in, het mag er zwart zien van de negers en ze mogen er op los akhbarren wat ze willen, maar ga in bijvoorbeeld Vikings geen historische blanke mannen vervangen door zwarte vrouwen.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:23 schreef Sally het volgende:
[..]
In mijn ogen kan het allebei.
En face it, in de straten van zeker de grote steden lopen toch veel etniciteiten rond?
Dat is nu, maar ineens allemaal rijke donkere mensen in de victoriaanse tijd?quote:Op woensdag 18 september 2024 20:23 schreef Sally het volgende:
[..]
In mijn ogen kan het allebei.
En face it, in de straten van zeker de grote steden lopen toch veel etniciteiten rond?
Subtielquote:
Ach veel wordt uit zijn context gehaald want dat is nu politiek korrect. Dat de feiten anders zijn doet er niet toe.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:25 schreef ToT het volgende:
Ik weet het, beetje erg opruiend taalgebruik, maar veel mensen zijn het echt zat, net als ik.
Dat zou iets anders zijn. Maar goed, het kan zijn dat er ook in de Victoriaanse tijd een slaaf was die zich vrijgekocht had en landeigenaar werd.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is nu, maar ineens allemaal rijke donkere mensen in de victoriaanse tijd?
Of een donkere Vikingkoningin?
Ja ze mogen er zijn, maar het wordt hierdoor histerisch incorrect.
Dan kan het ook gewoon. Je zou bijna kunnen zeggen dat het in andere gevallen zowat geschiedvervalsing is, ook al is het fictie.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat zou iets anders zijn. Maar goed, het kan zijn dat er ook in de Victoriaanse tijd een slaaf was die zich vrijgekocht had en landeigenaar werd.
Wat ik vooral vervelend vind, is dat mensen zich zo vaak erover uitlaten.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:25 schreef ToT het volgende:
Ik weet het, beetje erg opruiend taalgebruik, maar veel mensen zijn het echt zat, net als ik.
Gewoon zeggen blank en zwart, man en vrouw, etc.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:28 schreef drakin het volgende:
Er moet een balans zijn, en de balans is nu totaal weg. Men is bang om ook maar iets te zeggen want oei het racisme vingertje komt erbij zodra je zelf geen kleurtje hebt.
En echt de minst racistische mensen vindt je tegenwoordig vooral bij juist de kleurlozen (is dit wel een beetje een correcte benaming? Ik haat het gebruik van wit of zwart)
Straks gaan ze het leven Julius Caesar verfilmen en casten ze een onbekende neger in de hoofdrol als Julius. Dan is het een parodie.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach veel wordt uit zijn context gehaald want dat is nu politiek korrect. Dat de feiten anders zijn doet er niet toe.
Bridgertonquote:Op woensdag 18 september 2024 20:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is nu, maar ineens allemaal rijke donkere mensen in de victoriaanse tijd?
Of een donkere Vikingkoningin?
Ja ze mogen er zijn, maar het wordt hierdoor histerisch incorrect.
licht en donker? Of gewoon weglaten ipv te benadrukken? Want mens = mensquote:Op woensdag 18 september 2024 20:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon zeggen blank en zwart, man en vrouw, etc.
Ja, we gaan voor mens! Dekt de ladingquote:Op woensdag 18 september 2024 20:32 schreef drakin het volgende:
[..]
licht en donker? Of gewoon weglaten ipv te benadrukken? Want mens = mens
Behalve bij een opsporing, dan is het nodig, net als haarkleur en kleding om iemand te kunnen herkennen en snel op te pakken
Ik heb overigens weinig zin om half FOK! dan op mijn Foe-lijst te zetten zodat ik het niet meer lees.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Wat ik vooral vervelend vind, is dat mensen zich zo vaak erover uitlaten.
In negatieve zin.
En nee, dat gaat niet alleen maar over een zo inclusief mogelijke filmcast.
quote:Op woensdag 18 september 2024 20:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb overigens weinig zin om half FOK! dan op mijn Foe-lijst te zetten zodat ik het niet meer lees.
Kan ook niet, aangezien er een beperking is aan het aantal
Dank u dat is wat ik al vermoeddequote:Op woensdag 18 september 2024 20:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, we gaan voor mens! Dekt de lading
Ik als badeendje...quote:Op woensdag 18 september 2024 20:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, we gaan voor mens! Dekt de lading
Niet gezien, maar dat was verder toch wel redelijk hoe het er aan toe ging in die tijd? Dus niet echt fantasyquote:Op woensdag 18 september 2024 20:32 schreef maily het volgende:
[..]
Bridgerton
Hoewel dat natuurlijk niet echt gebeurd is
Jawel, maar ook met donkere mensenquote:Op woensdag 18 september 2024 20:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet gezien, maar dat was verder toch wel redelijk hoe het er aan toe ging in die tijd? Dus niet echt fantasy
En dat is dus historisch niet correct.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:39 schreef maily het volgende:
[..]
Jawel, maar ook met donkere mensen
Dat worden ze toch al. Alles wat vroeger niet racistisch of aanstootgevend was is dat nu ineens wel om wat voor reden dan ook. Ik wil weer negerzoenen in de winkels. En blanke vla in mijn bakje. En Zwarte Piet op tv.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:42 schreef drakin het volgende:
[..]
En dat is dus historisch niet correct.
Wie in deze tijd opgroeit wordt zo echt compleet gehersenspoeld
Ik had gister blanke vla, dat bestaat dus nogquote:Op woensdag 18 september 2024 20:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat worden ze toch al. Alles wat vroeger niet racistisch of aanstootgevend was is dat nu ineens wel om wat voor reden dan ook. Ik wil weer negerzoenen in de winkels. En blanke vla in mijn bakje. En Zwarte Piet op tv.
Maar voor hoelang nog?!quote:Op woensdag 18 september 2024 20:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had gister blanke vla, dat bestaat dus nog
Maar iedereen weet dat het niet serieus isquote:Op woensdag 18 september 2024 20:42 schreef drakin het volgende:
[..]
En dat is dus historisch niet correct.
Wie in deze tijd opgroeit wordt zo echt compleet gehersenspoeld
Tot die bom barstquote:Op woensdag 18 september 2024 20:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar voor hoelang nog?!
Ik ben een donker getinte homo met 30 cm.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ben een trotse blanke hetero man
Capaldi die zegt dat Londen altijd divers is geweest of zo...quote:Op woensdag 18 september 2024 20:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan kan het ook gewoon. Je zou bijna kunnen zeggen dat het in andere gevallen zowat geschiedvervalsing is, ook al is het fictie.
Ach in Zeeland ligt een Marokaans ereveld dus Morokko heeft bijgedragen aan de bevrijding van Nederland.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:57 schreef ToT het volgende:
Er is echt wel goede fantasy met donkere mensen in hoofd- of bijrollen.
Waarom moeten historisch blanke figuren ineens ge-raceswapped worden?
Ik kom al jaren in Zeeland maar nog nooit gezien.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach in Zeeland ligt een Marokaans ereveld dus Morokko heeft bijgedragen aan de bevrijding van Nederland.
Ja met een hoop verkrachtingen, en Utrecht is onder het Marokkaanse terreur gezwicht en herdenkt die dappere verkrachtende soldaten nu ook.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach in Zeeland ligt een Marokaans ereveld dus Morokko heeft bijgedragen aan de bevrijding van Nederland.
Whutquote:Op woensdag 18 september 2024 21:15 schreef ToT het volgende:
Over sneeuwvlokjescultuur gesproken; ik lees net een comment onder een video van iemand die gestopt is Ron's Honeymoon Quiz te kijken omdat dat item met die soep te vernederend zou zijn!![]()
![]()
quote:
Ze liggen op het Franse erehof bij Kapelle.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zeeland ligt een Marokaans ereveld
quote:De Marokkanen die in Kapelle begraven liggen, zijn op 2 en 3 juni omgekomen door Duitse bombardementen, toen de Britse en Franse troepen na de Slag bij Duinkerken in allerijl moesten evacueren, denkt de historicus. Op weg naar Engeland brachten de Duitsers 72 van de 848 schepen tot zinken. „Ook Marokkanen die in het Franse leger dienden, kwamen daarbij om. Zij stierven dus wel voor hét vaderland, maar niet voor óns vaderland”, aldus historicus J. A. Hey.
Dat was het hele doel van die show! En ik heb ook vaak gezien dat als de verliezer erin ging, de winnaar uit solidariteit meeging!quote:Op woensdag 18 september 2024 21:17 schreef ToT het volgende:
[..]
"Maybe I am being too sensitive, but I didn’t like the soup part of this show. In earlier years it was just water. I watched in disbelief the first show with the soup. I thought for sure they would not do such a messy thing, but they really did it. I stopped watching it because of this. It was too humiliating for my taste."
Juist!quote:Op woensdag 18 september 2024 21:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat was het hele doel van die show! En ik heb ook vaak gezien dat als de verliezer erin ging, de winnaar uit solidariteit meeging!
Even gereageerdquote:
Real life in de soep dus.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:23 schreef ToT het volgende:
Maar die soep is dus "problematic".
Ik weet wel dat ik er als kind ook wel wat moeite mee had, maar als je ziet wat er sindsdien op tv is geweest.....Real life soaps enzo....
Wat was dat ook al weer?quote:Op woensdag 18 september 2024 21:27 schreef Superbadeendje het volgende:
Stel je voor dat Verona ofzo zou worden herhaald.
Iets met Harco en een Japanner.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat was dat ook al weer?
Iets met Spaan en Vermegen enzo!quote:Op woensdag 18 september 2024 21:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat was dat ook al weer?
En een Paus.quote:
"Hmmm lekker! Nasi! Da's chinees!"quote:Op woensdag 18 september 2024 21:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iets met Harco en een Japanner.
Een kameraad van me wilde Robot Wars (later in Amerika Battle Bots) samen met mij namaken omdat hij nog ergens een ouwe accu had liggen rondslingeren!quote:Op woensdag 18 september 2024 21:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik zou best wel met een maat van me een soort Top Gear willen maken. Gewoon omdat het kan. En dan de meest gekke dingen met auto's doen. Ook gewoon omdat het kan.
JOPIE JOPIE!!!!quote:
Doen!!quote:Op woensdag 18 september 2024 21:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Een kameraad van me wilde Robot Wars (later in Amerika Battle Bots) samen met mij namaken omdat hij nog ergens een ouwe accu had liggen rondslingeren!![]()
![]()
Gewoon "Holy shit" roepen.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:32 schreef ToT het volgende:
[..]
JOPIE JOPIE!!!!
Dat mocht ik niet in het dorp zingen!Zou een hoop mensen over de zeik helpen.
Majo mio wat heb ik nou weer aan mijn pausmobile hangen. Dat is een caravan eerwaarde.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:32 schreef ToT het volgende:
[..]
JOPIE JOPIE!!!!
Dat mocht ik niet in het dorp zingen!Zou een hoop mensen over de zeik helpen.
Ja nee, dit was al weer een jaartje of honderdmiljoenmiljard geleden!quote:
Het staat jou helderder bij dan mij!quote:Op woensdag 18 september 2024 21:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Majo mio wat heb ik nou weer aan mijn pausmobile hangen. Dat is een caravan eerwaarde.
quote:Op woensdag 18 september 2024 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Het staat jou helderder bij dan mij!![]()
Zo bloed prikken. Nuchter. Was ik bijna vergeten. Ochtendritueel is altijd wat pakken. Straks er maar een brunch van maken.quote:
ToTquote:
Mailyquote:
Lovelyquote:
Sallyquote:
Je hebt hem ingewijd?quote:
De ToT Grot!quote:
Dit is al een begin.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb helaas nog geen chickie kunnen scoren.
Even gaan DM'en danquote:Op donderdag 19 september 2024 18:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb helaas nog geen chickie kunnen scoren.
quote:
Niet teveel knoeien dan maar, en mini is gelukkig al zindelijk.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:23 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Financieel is alles ook weer een stuk beter en ik heb een bankje van ¤475 gekocht en 4 eetstoelen van 15 euro per stuk, in de opruiming!![]()
Gewoon heel eenvoudig, maar zien er prima uit voor het geld!
Alleen is de kwaliteit waarschijnlijk erg kut, want je mag ze absoluut met niets anders van een vochtig doekje schoonmaken!
Whehe!quote:Op donderdag 19 september 2024 18:25 schreef maily het volgende:
[..]
Niet teveel knoeien dan maar, en mini is gelukkig al zindelijk.
Papa nog uitkijken dat hij zijn kanon niet omgooit
Of zijn kanon niet verkeerd afvuurtquote:Op donderdag 19 september 2024 18:25 schreef maily het volgende:
[..]
Niet teveel knoeien dan maar, en mini is gelukkig al zindelijk.
Papa nog uitkijken dat hij zijn kanon niet omgooit
Lachen is gezondquote:Op donderdag 19 september 2024 18:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of zijn kanon niet verkeerd afvuurt
Precies!quote:
quote:
En dat is niet fijn.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:36 schreef maily het volgende:
[..]
Er is al veel te veel sjaggerijn
Nee.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En dat is niet fijn.
Want je bent al 1m50?quote:Op donderdag 19 september 2024 18:38 schreef maily het volgende:
[..]
Nee.
Maar ze krijgen mij niet klein. 💪
Want maily is er om hier te zijn!quote:Op donderdag 19 september 2024 18:38 schreef maily het volgende:
[..]
Nee.
Maar ze krijgen mij niet klein. 💪
Is eens wat anders dan de afhaalquote:Op donderdag 19 september 2024 19:47 schreef maily het volgende:
Wij kijken nu Koot en Bie en "de ophaalchinees"![]()
Mailyquote:
ToT vanuit zijn grot!quote:
quote:
Greysquote:
Skattie van mequote:
Singaaaporequote:
Ik hoop op schadebeperking.quote:Op vrijdag 20 september 2024 09:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Singaaapore![]()
Nou ja
Ben bang voor een desastreus weekend
Me tooquote:Op vrijdag 20 september 2024 09:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hoop op schadebeperking.
Max was wel positiever, maar we gaan het zien straks.quote:Op vrijdag 20 september 2024 09:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Me too
Maar aangezien vorig jaar al zo slecht was
Als red bull er nu alwaysmaandverband op plakken hebben ze ook extra vleugelsquote:Op vrijdag 20 september 2024 09:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Max was wel positiever, maar we gaan het zien straks.
quote:Op vrijdag 20 september 2024 09:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als red bull er nu alwaysmaandverband op plakken hebben ze ook extra vleugels![]()
Hey lieffiequote:
Mailyquote:
Mopskequote:
Tis rustig hiero,quote:
Geweldigquote:Op vrijdag 20 september 2024 09:39 schreef ToT het volgende:
[..]Gelukkig een stuk beter nu!
En daar?
Morguh Sallyquote:
Sallyquote:
Lovelyquote:
Ben ook benieuwd. Eigenlijk wel goed dat het minder gaat. Niet te veel en te lang natuurlijk, maar een beetje spanning kan geen kwaad. Muhammed Ali werd the greatest doordat ie ook verloor en zich letterlijk en figuurlijk terug knokte.quote:Op vrijdag 20 september 2024 09:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Max was wel positiever, maar we gaan het zien straks.
quote:Op vrijdag 20 september 2024 09:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geweldig![]()
Fijn dat het beter gaat!
Absoluut nog lang niet.quote:Huisje op orde nu?
Ben je wel al beetje gewend in je nieuwe huisje?quote:
Het begint wel te komen, ja!quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben je wel al beetje gewend in je nieuwe huisje?
Nice! Goedkoop hoeft dus niet altijd duurkoop te zijnquote:Op vrijdag 20 september 2024 11:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Het begint wel te komen, ja!
Ik heb een klein bankje gehaald met relaxmechanisme, Mini-ToT is daar echt waanzinnig dol op en het maakt het ook gelijk wat huiselijker.
Ook wat eetstoelen gehaald; 15 euro per stuk bij Kwantum!Gewoon heel eenvoudig, maar ze zien er wel leuk uit!
En ze combineren opvallend genoeg goed met de glazen tafel, echt veel beter dan ik had verwacht!
Enige puntje is dat ik in de handleiding zie staan dat de stoelen absoluut met echt alleen maar een vochtig doekje met alleen water schoongemaakt mogen worden!quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nice! Goedkoop hoeft dus niet altijd duurkoop te zijn
Nee dat is morgenquote:Op vrijdag 20 september 2024 12:58 schreef Sally het volgende:
Ik moest even wat uitloggen om op mn tv in te loggen - lol.
Kan nu ook via mijn tv kijken.
Er stond Kwali in beeld. Maar dan F14 of zo?quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee dat is morgen
Om 15:00 2e vrije training
Ah en toen schrok en dacht je shit..quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Er stond Kwali in beeld. Maar dan F14 of zo?
Jepquote:Op vrijdag 20 september 2024 13:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah en toen schrok en dacht je shit..
Greys, het was F1 Acadamyquote:Op vrijdag 20 september 2024 13:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah en toen schrok en dacht je shit..
quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Er stond Kwali in beeld. Maar dan F14 of zo?
F14quote:Op vrijdag 20 september 2024 18:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Greys, het was F1 AcadamyIk had mn bril niet op
![]()
[..]
jajajajajajjajajsaaajajajjajajjjahhahahahjahahjahjahjah.quote:
Jij zal wel wat anders bedoelen.quote:Op vrijdag 20 september 2024 19:30 schreef Sally het volgende:
[..]
jajajajajajjajajsaaajajajjajajjjahhahahahjahahjahjahjah.
Hmpf.
Ik las F14quote:Op vrijdag 20 september 2024 19:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij zal wel wat anders bedoelen.
quote:
Mooi vliegtuigquote:
Zo'n beetje de mooiste, verstelbare vleugels.quote:
Ditquote:
Hoop dat je geen hulp hoeft te verlenen en lekker kunt kijken.quote:Op zaterdag 21 september 2024 11:40 schreef Sally het volgende:
Helleu.
Zo maar eens klaarmaken om naar de herdenking hier in de buurt te gaan.
Mag vandaag bijstand verlenen als eerstehulpverlener.
Dat hopen wel elk jaarquote:Op zaterdag 21 september 2024 11:43 schreef maily het volgende:
[..]
Hoop dat je geen hulp hoeft te verlenen en lekker kunt kijken.
Sallyquote:Op zaterdag 21 september 2024 11:40 schreef Sally het volgende:
Helleu.
Deze vrouwquote:Op zaterdag 21 september 2024 11:40 schreef Sally het volgende:
Helleu.
Geef!quote:Op zaterdag 21 september 2024 14:27 schreef Dotteke het volgende:
Boterkoek gemaakt, net stiekem een stukje geproeft, was nog warm maar al wel héérlijk
Hhmm lekker hoorquote:Op zaterdag 21 september 2024 14:27 schreef Dotteke het volgende:
Boterkoek gemaakt, net stiekem een stukje geproeft, was nog warm maar al wel héérlijk
Net heerlijke pannenkoeken op met krenten, appel en vanille saus. Eerste keer dat ik het bij m'n wekelijkse 7 maaltijden van uitgekookt! had gekozen. Dit gaat vaste prik worden.quote:Op zaterdag 21 september 2024 14:27 schreef Dotteke het volgende:
Je post in ONZ 😯quote:Op zaterdag 21 september 2024 17:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net heerlijke pannenkoeken op met krenten, appel en vanille saus. Eerste keer dat ik het bij m'n wekelijkse 7 maaltijden van uitgekookt! had gekozen. Dit gaat vaste prik worden.
Ik post in de ONZ SC. En Onderschriften topic. Bij de andere kijk ik lijdzaam toe.quote:
Net zoals de rest van FOK! bij jouw zelf benoemde geniale posts dus. 🤣quote:Op zaterdag 21 september 2024 18:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik post in de ONZ SC. En Onderschriften topic. Bij de andere kijk ik lijdzaam toe.
Dus gewoon in ONZ, in tegenstelling tot je eigen beweringen 😀quote:Op zaterdag 21 september 2024 18:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik post in de ONZ SC. En Onderschriften topic. Bij de andere kijk ik lijdzaam toe.
Nee, je begrijpt het niet. Ik ben niet geniaal maar briljant. Verder is mijn mooiste karaktertrek m'n bescheidenheid.quote:Op zaterdag 21 september 2024 18:16 schreef SwJ het volgende:
[..]
Net zoals de rest van FOK! bij jouw zelf benoemde geniale posts dus. 🤣
Nee, je begrijpt het niet. Je bent niet briljant. Je bent zelf de enige die jouw posts briljant vindt.quote:Op zaterdag 21 september 2024 18:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt het niet. Ik ben niet geniaal maar briljant. Verder is mijn mooiste karaktertrek m'n bescheidenheid.
Een schizofreen is nooit alleen. Je hebt Tong en tong80. De eerste heeft dat beweerd. Daar distantieer ik me van.quote:Op zaterdag 21 september 2024 18:17 schreef SwJ het volgende:
[..]
Dus gewoon in ONZ, in tegenstelling tot je eigen beweringen 😀
Had je dat niet eerder kunnen zeggen? Zit ik al 25 jaar voor de kat z'n kut me uit te sloven.quote:Op zaterdag 21 september 2024 18:21 schreef SwJ het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt het niet. Je bent niet briljant. Je bent zelf de enige die jouw posts briljant vindt.
Geen probleem. Graag gedaan 😘quote:Op zaterdag 21 september 2024 18:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had je dat niet eerder kunnen zeggen? Zit ik al 25 jaar voor de kat z'n kut me uit te sloven.
quote:
Ben niet zo pannenkoeken fan. Uitgekookt. Ik heb daar nooit van gehoord zal zo google eens vragen.quote:Op zaterdag 21 september 2024 17:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net heerlijke pannenkoeken op met krenten, appel en vanille saus. Eerste keer dat ik het bij m'n wekelijkse 7 maaltijden van uitgekookt! had gekozen. Dit gaat vaste prik worden.
Ziet er wel lekker uit daar. Maar vind het best duur als je dat iedere dag besteldquote:Op zaterdag 21 september 2024 17:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben vrijgezel. Geld "genoeg" en ik bestel voor een maand vooruit. Iedere woensdag wordt er een doos voor zeven dagen voor m'n deur afgeleverd. 5 minuten magnetron, heerlijk, gezond en genoeg. En qua kosten valt het wel mee. Als ik zelf kook ben ik niet veel minder kwijt. Als ik zelf moet koken is het ook niet zo lekker. Elke dag wat anders en keus genoeg.quote:Op zaterdag 21 september 2024 19:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ziet er wel lekker uit daar. Maar vind het best duur als je dat iedere dag besteld
Ja keus genoeg. En als je het lekker vindt een ideale oplossing. Ik had vandaag karbonade (aan bedieding)1,43 spruiten 0,89 ( kan ik drie keer mee doen) en 1 aardapen wat zou die kosten 0,25 eurocentquote:Op zaterdag 21 september 2024 19:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben vrijgezel. Geld "genoeg" en ik bestel voor een maand vooruit. Iedere woensdag wordt er een doos voor zeven dagen voor m'n deur afgeleverd. 5 minuten magnetron, heerlijk, gezond en genoeg. En qua kosten valt het wel mee. Als ik zelf kook ben ik niet veel minder kwijt. Als ik zelf moet koken is het ook niet zo lekker. Elke dag wat anders en keus genoeg.
En anders ga je lekker decadent met de taxi naar de Appie toe!quote:Op zaterdag 21 september 2024 19:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben vrijgezel. Geld "genoeg" en ik bestel voor een maand vooruit. Iedere woensdag wordt er een doos voor zeven dagen voor m'n deur afgeleverd. 5 minuten magnetron, heerlijk, gezond en genoeg. En qua kosten valt het wel mee. Als ik zelf kook ben ik niet veel minder kwijt. Als ik zelf moet koken is het ook niet zo lekker. Elke dag wat anders en keus genoeg.
Taxi is Versis hè. Kost weinig qua veel geld om uit te geven.quote:Op zaterdag 21 september 2024 20:36 schreef ToT het volgende:
En hoeveel kost dat nou per half uur, zo'n doos die voor je deur afgeleverd wordt?
TotGod!quote:
Goeiemorgen SBEquote:Op zaterdag 21 september 2024 23:05 schreef Superbadeendje het volgende:
Avond dames en heren van het goede leven.
Is er ook één wakker.quote:
Ja maar jij bent tenminste normaal.quote:
quote:Op zondag 22 september 2024 00:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar jij bent tenminste normaal.
Wordt het nog gezellig ook.quote:
quote:Op zondag 22 september 2024 00:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wordt het nog gezellig ook.
Op mij?quote:
Oeh.quote:Op zondag 22 september 2024 00:45 schreef Superbadeendje het volgende:
Oeh zit ik opgescheept met 3 vrouwen.
En dat vind jij errugquote:Op zondag 22 september 2024 00:45 schreef Superbadeendje het volgende:
Oeh zit ik opgescheept met 3 vrouwen.
Laat het mijn parkiet maar niet merken.quote:
Ja maar heeft allang de handdoek over de kooi en de luikjes dicht. Toch?quote:Op zondag 22 september 2024 00:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laat het mijn parkiet maar niet merken.
Die klimt pas op haar schommeltje als het licht uitgaat.quote:Op zondag 22 september 2024 00:49 schreef maily het volgende:
[..]
Ja maar heeft allang de handdoek over de kooi en de luikjes dicht. Toch?
Herkenbaarquote:Op zondag 22 september 2024 00:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die klimt pas op haar schommeltje als het licht uitgaat.
Hee man!quote:Op zaterdag 21 september 2024 23:05 schreef Superbadeendje het volgende:
Avond dames en heren van het goede leven.
Goed bezigquote:Op zondag 22 september 2024 10:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Owjah, ff een 2e bakkie nemen hier en dan weer behang verwijderen.
Morguh ASquote:
quote:
Ik draai nog twee wasjes..quote:
Ik ook. Straks.quote:Op zondag 22 september 2024 12:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik draai nog twee wasjes..
Moet mijn bed nog wel verder op maken
Ja, helaas wel. Komende dagen wordt het alleen maar kouder, met regen.quote:Op zondag 22 september 2024 12:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Daarna buiten zitten, voorlopig de laatste dag
Toch valt het redelijk mee, eind volgende week pas veel regen..quote:Op zondag 22 september 2024 12:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, helaas wel. Komende dagen wordt het alleen maar kouder, met regen.
Ja. Maarja, de herst begint ook.quote:Op zondag 22 september 2024 12:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Toch valt het redelijk mee, eind volgende week pas veel regen..
Yep, hebben nog best wel wat mazzel qua weerquote:Op zondag 22 september 2024 12:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Maarja, de herst begint ook.
Zeker. Nog even vol van genieten.quote:Op zondag 22 september 2024 12:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yep, hebben nog best wel wat mazzel qua weer
Eigenlijk wel ja...quote:Op zondag 22 september 2024 12:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Voor kibbeling was het nog wat vroeg denk ik?
Kon jou niet vindenquote:
Laat het Faber niet horen.quote:Op zondag 22 september 2024 10:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Owjah, ff een 2e bakkie nemen hier en dan weer behang verwijderen.
Enormquote:
120?quote:Op zondag 22 september 2024 13:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Enorm
Ging ook wel snel
Nee joh, ben je gek!quote:
Vrooooooeeeeeeemmm!!quote:Op zondag 22 september 2024 13:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee joh, ben je gek!
160
Zoietsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |