Sallyquote:Op zaterdag 21 september 2024 11:40 schreef Sally het volgende:
Helleu.
Zo maar eens klaarmaken om naar de herdenking hier in de buurt te gaan.
Mag vandaag bijstand verlenen als eerstehulpverlener.
Deze vrouwquote:Op zaterdag 21 september 2024 11:40 schreef Sally het volgende:
Helleu.
Zo maar eens klaarmaken om naar de herdenking hier in de buurt te gaan.
Mag vandaag bijstand verlenen als eerstehulpverlener.
Geef!quote:Op zaterdag 21 september 2024 14:27 schreef Dotteke het volgende:
Boterkoek gemaakt, net stiekem een stukje geproeft, was nog warm maar al wel héérlijk
Hhmm lekker hoorquote:Op zaterdag 21 september 2024 14:27 schreef Dotteke het volgende:
Boterkoek gemaakt, net stiekem een stukje geproeft, was nog warm maar al wel héérlijk
Net heerlijke pannenkoeken op met krenten, appel en vanille saus. Eerste keer dat ik het bij m'n wekelijkse 7 maaltijden van uitgekookt! had gekozen. Dit gaat vaste prik worden.quote:Op zaterdag 21 september 2024 14:27 schreef Dotteke het volgende:
Je post in ONZ 😯quote:Op zaterdag 21 september 2024 17:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net heerlijke pannenkoeken op met krenten, appel en vanille saus. Eerste keer dat ik het bij m'n wekelijkse 7 maaltijden van uitgekookt! had gekozen. Dit gaat vaste prik worden.
Ik post in de ONZ SC. En Onderschriften topic. Bij de andere kijk ik lijdzaam toe.quote:
Net zoals de rest van FOK! bij jouw zelf benoemde geniale posts dus. 🤣quote:Op zaterdag 21 september 2024 18:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik post in de ONZ SC. En Onderschriften topic. Bij de andere kijk ik lijdzaam toe.
Dus gewoon in ONZ, in tegenstelling tot je eigen beweringen 😀quote:Op zaterdag 21 september 2024 18:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik post in de ONZ SC. En Onderschriften topic. Bij de andere kijk ik lijdzaam toe.
Nee, je begrijpt het niet. Ik ben niet geniaal maar briljant. Verder is mijn mooiste karaktertrek m'n bescheidenheid.quote:Op zaterdag 21 september 2024 18:16 schreef SwJ het volgende:
[..]
Net zoals de rest van FOK! bij jouw zelf benoemde geniale posts dus. 🤣
Nee, je begrijpt het niet. Je bent niet briljant. Je bent zelf de enige die jouw posts briljant vindt.quote:Op zaterdag 21 september 2024 18:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt het niet. Ik ben niet geniaal maar briljant. Verder is mijn mooiste karaktertrek m'n bescheidenheid.
Een schizofreen is nooit alleen. Je hebt Tong en tong80. De eerste heeft dat beweerd. Daar distantieer ik me van.quote:Op zaterdag 21 september 2024 18:17 schreef SwJ het volgende:
[..]
Dus gewoon in ONZ, in tegenstelling tot je eigen beweringen 😀
Had je dat niet eerder kunnen zeggen? Zit ik al 25 jaar voor de kat z'n kut me uit te sloven.quote:Op zaterdag 21 september 2024 18:21 schreef SwJ het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt het niet. Je bent niet briljant. Je bent zelf de enige die jouw posts briljant vindt.
Geen probleem. Graag gedaan 😘quote:Op zaterdag 21 september 2024 18:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had je dat niet eerder kunnen zeggen? Zit ik al 25 jaar voor de kat z'n kut me uit te sloven.
quote:
Ben niet zo pannenkoeken fan. Uitgekookt. Ik heb daar nooit van gehoord zal zo google eens vragen.quote:Op zaterdag 21 september 2024 17:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net heerlijke pannenkoeken op met krenten, appel en vanille saus. Eerste keer dat ik het bij m'n wekelijkse 7 maaltijden van uitgekookt! had gekozen. Dit gaat vaste prik worden.
Ziet er wel lekker uit daar. Maar vind het best duur als je dat iedere dag besteldquote:Op zaterdag 21 september 2024 17:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben vrijgezel. Geld "genoeg" en ik bestel voor een maand vooruit. Iedere woensdag wordt er een doos voor zeven dagen voor m'n deur afgeleverd. 5 minuten magnetron, heerlijk, gezond en genoeg. En qua kosten valt het wel mee. Als ik zelf kook ben ik niet veel minder kwijt. Als ik zelf moet koken is het ook niet zo lekker. Elke dag wat anders en keus genoeg.quote:Op zaterdag 21 september 2024 19:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ziet er wel lekker uit daar. Maar vind het best duur als je dat iedere dag besteld
Ja keus genoeg. En als je het lekker vindt een ideale oplossing. Ik had vandaag karbonade (aan bedieding)1,43 spruiten 0,89 ( kan ik drie keer mee doen) en 1 aardapen wat zou die kosten 0,25 eurocentquote:Op zaterdag 21 september 2024 19:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben vrijgezel. Geld "genoeg" en ik bestel voor een maand vooruit. Iedere woensdag wordt er een doos voor zeven dagen voor m'n deur afgeleverd. 5 minuten magnetron, heerlijk, gezond en genoeg. En qua kosten valt het wel mee. Als ik zelf kook ben ik niet veel minder kwijt. Als ik zelf moet koken is het ook niet zo lekker. Elke dag wat anders en keus genoeg.
En anders ga je lekker decadent met de taxi naar de Appie toe!quote:Op zaterdag 21 september 2024 19:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben vrijgezel. Geld "genoeg" en ik bestel voor een maand vooruit. Iedere woensdag wordt er een doos voor zeven dagen voor m'n deur afgeleverd. 5 minuten magnetron, heerlijk, gezond en genoeg. En qua kosten valt het wel mee. Als ik zelf kook ben ik niet veel minder kwijt. Als ik zelf moet koken is het ook niet zo lekker. Elke dag wat anders en keus genoeg.
Taxi is Versis hè. Kost weinig qua veel geld om uit te geven.quote:Op zaterdag 21 september 2024 20:36 schreef ToT het volgende:
En hoeveel kost dat nou per half uur, zo'n doos die voor je deur afgeleverd wordt?
TotGod!quote:
Goeiemorgen SBEquote:Op zaterdag 21 september 2024 23:05 schreef Superbadeendje het volgende:
Avond dames en heren van het goede leven.
Is er ook één wakker.quote:
Ja maar jij bent tenminste normaal.quote:
quote:Op zondag 22 september 2024 00:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar jij bent tenminste normaal.
Wordt het nog gezellig ook.quote:
quote:Op zondag 22 september 2024 00:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wordt het nog gezellig ook.
Op mij?quote:
Oeh.quote:Op zondag 22 september 2024 00:45 schreef Superbadeendje het volgende:
Oeh zit ik opgescheept met 3 vrouwen.
En dat vind jij errugquote:Op zondag 22 september 2024 00:45 schreef Superbadeendje het volgende:
Oeh zit ik opgescheept met 3 vrouwen.
Laat het mijn parkiet maar niet merken.quote:
Ja maar heeft allang de handdoek over de kooi en de luikjes dicht. Toch?quote:Op zondag 22 september 2024 00:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laat het mijn parkiet maar niet merken.
Die klimt pas op haar schommeltje als het licht uitgaat.quote:Op zondag 22 september 2024 00:49 schreef maily het volgende:
[..]
Ja maar heeft allang de handdoek over de kooi en de luikjes dicht. Toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |