Sallyquote:
Je hebt hem ingewijd?quote:
De ToT Grot!quote:
Dit is al een begin.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb helaas nog geen chickie kunnen scoren.
Even gaan DM'en danquote:Op donderdag 19 september 2024 18:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb helaas nog geen chickie kunnen scoren.
quote:
Niet teveel knoeien dan maar, en mini is gelukkig al zindelijk.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:23 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Financieel is alles ook weer een stuk beter en ik heb een bankje van ¤475 gekocht en 4 eetstoelen van 15 euro per stuk, in de opruiming!![]()
Gewoon heel eenvoudig, maar zien er prima uit voor het geld!
Alleen is de kwaliteit waarschijnlijk erg kut, want je mag ze absoluut met niets anders van een vochtig doekje schoonmaken!
Whehe!quote:Op donderdag 19 september 2024 18:25 schreef maily het volgende:
[..]
Niet teveel knoeien dan maar, en mini is gelukkig al zindelijk.
Papa nog uitkijken dat hij zijn kanon niet omgooit
Of zijn kanon niet verkeerd afvuurtquote:Op donderdag 19 september 2024 18:25 schreef maily het volgende:
[..]
Niet teveel knoeien dan maar, en mini is gelukkig al zindelijk.
Papa nog uitkijken dat hij zijn kanon niet omgooit
Lachen is gezondquote:Op donderdag 19 september 2024 18:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of zijn kanon niet verkeerd afvuurt
Precies!quote:
quote:
En dat is niet fijn.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:36 schreef maily het volgende:
[..]
Er is al veel te veel sjaggerijn
Nee.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En dat is niet fijn.
Want je bent al 1m50?quote:Op donderdag 19 september 2024 18:38 schreef maily het volgende:
[..]
Nee.
Maar ze krijgen mij niet klein. 💪
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |