Sallyquote:
Je hebt hem ingewijd?quote:
De ToT Grot!quote:
Dit is al een begin.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb helaas nog geen chickie kunnen scoren.
Even gaan DM'en danquote:Op donderdag 19 september 2024 18:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb helaas nog geen chickie kunnen scoren.
quote:
Niet teveel knoeien dan maar, en mini is gelukkig al zindelijk.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:23 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Financieel is alles ook weer een stuk beter en ik heb een bankje van ¤475 gekocht en 4 eetstoelen van 15 euro per stuk, in de opruiming!![]()
Gewoon heel eenvoudig, maar zien er prima uit voor het geld!
Alleen is de kwaliteit waarschijnlijk erg kut, want je mag ze absoluut met niets anders van een vochtig doekje schoonmaken!
Whehe!quote:Op donderdag 19 september 2024 18:25 schreef maily het volgende:
[..]
Niet teveel knoeien dan maar, en mini is gelukkig al zindelijk.
Papa nog uitkijken dat hij zijn kanon niet omgooit
Of zijn kanon niet verkeerd afvuurtquote:Op donderdag 19 september 2024 18:25 schreef maily het volgende:
[..]
Niet teveel knoeien dan maar, en mini is gelukkig al zindelijk.
Papa nog uitkijken dat hij zijn kanon niet omgooit
Lachen is gezondquote:Op donderdag 19 september 2024 18:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of zijn kanon niet verkeerd afvuurt
Precies!quote:
quote:
En dat is niet fijn.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:36 schreef maily het volgende:
[..]
Er is al veel te veel sjaggerijn
Nee.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En dat is niet fijn.
Want je bent al 1m50?quote:Op donderdag 19 september 2024 18:38 schreef maily het volgende:
[..]
Nee.
Maar ze krijgen mij niet klein. 💪
Want maily is er om hier te zijn!quote:Op donderdag 19 september 2024 18:38 schreef maily het volgende:
[..]
Nee.
Maar ze krijgen mij niet klein. 💪
Is eens wat anders dan de afhaalquote:Op donderdag 19 september 2024 19:47 schreef maily het volgende:
Wij kijken nu Koot en Bie en "de ophaalchinees"![]()
Mailyquote:
ToT vanuit zijn grot!quote:
quote:
Tottermansquote:
Greysquote:
Skattie van mequote:
Singaaaporequote:
Ik hoop op schadebeperking.quote:Op vrijdag 20 september 2024 09:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Singaaapore![]()
Nou ja
Ben bang voor een desastreus weekend
Me tooquote:Op vrijdag 20 september 2024 09:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hoop op schadebeperking.
Max was wel positiever, maar we gaan het zien straks.quote:Op vrijdag 20 september 2024 09:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Me too
Maar aangezien vorig jaar al zo slecht was
Als red bull er nu alwaysmaandverband op plakken hebben ze ook extra vleugelsquote:Op vrijdag 20 september 2024 09:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Max was wel positiever, maar we gaan het zien straks.
quote:Op vrijdag 20 september 2024 09:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als red bull er nu alwaysmaandverband op plakken hebben ze ook extra vleugels![]()
Hey lieffiequote:
Mailyquote:
Mopskequote:
Tis rustig hiero,quote:
Geweldigquote:Op vrijdag 20 september 2024 09:39 schreef ToT het volgende:
[..]Gelukkig een stuk beter nu!
En daar?
Morguh Sallyquote:
Sallyquote:
Lovelyquote:
Ben ook benieuwd. Eigenlijk wel goed dat het minder gaat. Niet te veel en te lang natuurlijk, maar een beetje spanning kan geen kwaad. Muhammed Ali werd the greatest doordat ie ook verloor en zich letterlijk en figuurlijk terug knokte.quote:Op vrijdag 20 september 2024 09:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Max was wel positiever, maar we gaan het zien straks.
quote:Op vrijdag 20 september 2024 09:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geweldig![]()
Fijn dat het beter gaat!
Absoluut nog lang niet.quote:Huisje op orde nu?
Ben je wel al beetje gewend in je nieuwe huisje?quote:
Het begint wel te komen, ja!quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben je wel al beetje gewend in je nieuwe huisje?
Nice! Goedkoop hoeft dus niet altijd duurkoop te zijnquote:Op vrijdag 20 september 2024 11:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Het begint wel te komen, ja!
Ik heb een klein bankje gehaald met relaxmechanisme, Mini-ToT is daar echt waanzinnig dol op en het maakt het ook gelijk wat huiselijker.
Ook wat eetstoelen gehaald; 15 euro per stuk bij Kwantum!Gewoon heel eenvoudig, maar ze zien er wel leuk uit!
En ze combineren opvallend genoeg goed met de glazen tafel, echt veel beter dan ik had verwacht!
Enige puntje is dat ik in de handleiding zie staan dat de stoelen absoluut met echt alleen maar een vochtig doekje met alleen water schoongemaakt mogen worden!quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nice! Goedkoop hoeft dus niet altijd duurkoop te zijn
Nee dat is morgenquote:Op vrijdag 20 september 2024 12:58 schreef Sally het volgende:
Ik moest even wat uitloggen om op mn tv in te loggen - lol.
Kan nu ook via mijn tv kijken.
Er stond Kwali in beeld. Maar dan F14 of zo?quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee dat is morgen
Om 15:00 2e vrije training
Ah en toen schrok en dacht je shit..quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Er stond Kwali in beeld. Maar dan F14 of zo?
Jepquote:Op vrijdag 20 september 2024 13:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah en toen schrok en dacht je shit..
Greys, het was F1 Acadamyquote:Op vrijdag 20 september 2024 13:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah en toen schrok en dacht je shit..
quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Er stond Kwali in beeld. Maar dan F14 of zo?
F14quote:Op vrijdag 20 september 2024 18:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Greys, het was F1 AcadamyIk had mn bril niet op
![]()
[..]
jajajajajajjajajsaaajajajjajajjjahhahahahjahahjahjahjah.quote:
Jij zal wel wat anders bedoelen.quote:Op vrijdag 20 september 2024 19:30 schreef Sally het volgende:
[..]
jajajajajajjajajsaaajajajjajajjjahhahahahjahahjahjahjah.
Hmpf.
Ik las F14quote:Op vrijdag 20 september 2024 19:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij zal wel wat anders bedoelen.
quote:
Mooi vliegtuigquote:
Zo'n beetje de mooiste, verstelbare vleugels.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |