Jawel, maar ook met donkere mensenquote:Op woensdag 18 september 2024 20:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet gezien, maar dat was verder toch wel redelijk hoe het er aan toe ging in die tijd? Dus niet echt fantasy
En dat is dus historisch niet correct.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:39 schreef maily het volgende:
[..]
Jawel, maar ook met donkere mensen
Dat worden ze toch al. Alles wat vroeger niet racistisch of aanstootgevend was is dat nu ineens wel om wat voor reden dan ook. Ik wil weer negerzoenen in de winkels. En blanke vla in mijn bakje. En Zwarte Piet op tv.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:42 schreef drakin het volgende:
[..]
En dat is dus historisch niet correct.
Wie in deze tijd opgroeit wordt zo echt compleet gehersenspoeld
Ik had gister blanke vla, dat bestaat dus nogquote:Op woensdag 18 september 2024 20:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat worden ze toch al. Alles wat vroeger niet racistisch of aanstootgevend was is dat nu ineens wel om wat voor reden dan ook. Ik wil weer negerzoenen in de winkels. En blanke vla in mijn bakje. En Zwarte Piet op tv.
Maar voor hoelang nog?!quote:Op woensdag 18 september 2024 20:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had gister blanke vla, dat bestaat dus nog
Maar iedereen weet dat het niet serieus isquote:Op woensdag 18 september 2024 20:42 schreef drakin het volgende:
[..]
En dat is dus historisch niet correct.
Wie in deze tijd opgroeit wordt zo echt compleet gehersenspoeld
Tot die bom barstquote:Op woensdag 18 september 2024 20:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar voor hoelang nog?!
Ik ben een donker getinte homo met 30 cm.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ben een trotse blanke hetero man
Capaldi die zegt dat Londen altijd divers is geweest of zo...quote:Op woensdag 18 september 2024 20:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan kan het ook gewoon. Je zou bijna kunnen zeggen dat het in andere gevallen zowat geschiedvervalsing is, ook al is het fictie.
Ach in Zeeland ligt een Marokaans ereveld dus Morokko heeft bijgedragen aan de bevrijding van Nederland.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:57 schreef ToT het volgende:
Er is echt wel goede fantasy met donkere mensen in hoofd- of bijrollen.
Waarom moeten historisch blanke figuren ineens ge-raceswapped worden?
Ik kom al jaren in Zeeland maar nog nooit gezien.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach in Zeeland ligt een Marokaans ereveld dus Morokko heeft bijgedragen aan de bevrijding van Nederland.
Ja met een hoop verkrachtingen, en Utrecht is onder het Marokkaanse terreur gezwicht en herdenkt die dappere verkrachtende soldaten nu ook.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach in Zeeland ligt een Marokaans ereveld dus Morokko heeft bijgedragen aan de bevrijding van Nederland.
Whutquote:Op woensdag 18 september 2024 21:15 schreef ToT het volgende:
Over sneeuwvlokjescultuur gesproken; ik lees net een comment onder een video van iemand die gestopt is Ron's Honeymoon Quiz te kijken omdat dat item met die soep te vernederend zou zijn!![]()
![]()
quote:
Ze liggen op het Franse erehof bij Kapelle.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zeeland ligt een Marokaans ereveld
quote:De Marokkanen die in Kapelle begraven liggen, zijn op 2 en 3 juni omgekomen door Duitse bombardementen, toen de Britse en Franse troepen na de Slag bij Duinkerken in allerijl moesten evacueren, denkt de historicus. Op weg naar Engeland brachten de Duitsers 72 van de 848 schepen tot zinken. „Ook Marokkanen die in het Franse leger dienden, kwamen daarbij om. Zij stierven dus wel voor hét vaderland, maar niet voor óns vaderland”, aldus historicus J. A. Hey.
Dat was het hele doel van die show! En ik heb ook vaak gezien dat als de verliezer erin ging, de winnaar uit solidariteit meeging!quote:Op woensdag 18 september 2024 21:17 schreef ToT het volgende:
[..]
"Maybe I am being too sensitive, but I didn’t like the soup part of this show. In earlier years it was just water. I watched in disbelief the first show with the soup. I thought for sure they would not do such a messy thing, but they really did it. I stopped watching it because of this. It was too humiliating for my taste."
Juist!quote:Op woensdag 18 september 2024 21:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat was het hele doel van die show! En ik heb ook vaak gezien dat als de verliezer erin ging, de winnaar uit solidariteit meeging!
Even gereageerdquote:
Real life in de soep dus.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:23 schreef ToT het volgende:
Maar die soep is dus "problematic".
Ik weet wel dat ik er als kind ook wel wat moeite mee had, maar als je ziet wat er sindsdien op tv is geweest.....Real life soaps enzo....
Wat was dat ook al weer?quote:Op woensdag 18 september 2024 21:27 schreef Superbadeendje het volgende:
Stel je voor dat Verona ofzo zou worden herhaald.
Iets met Harco en een Japanner.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat was dat ook al weer?
Iets met Spaan en Vermegen enzo!quote:Op woensdag 18 september 2024 21:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat was dat ook al weer?
En een Paus.quote:
"Hmmm lekker! Nasi! Da's chinees!"quote:Op woensdag 18 september 2024 21:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iets met Harco en een Japanner.
Een kameraad van me wilde Robot Wars (later in Amerika Battle Bots) samen met mij namaken omdat hij nog ergens een ouwe accu had liggen rondslingeren!quote:Op woensdag 18 september 2024 21:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik zou best wel met een maat van me een soort Top Gear willen maken. Gewoon omdat het kan. En dan de meest gekke dingen met auto's doen. Ook gewoon omdat het kan.
JOPIE JOPIE!!!!quote:
Doen!!quote:Op woensdag 18 september 2024 21:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Een kameraad van me wilde Robot Wars (later in Amerika Battle Bots) samen met mij namaken omdat hij nog ergens een ouwe accu had liggen rondslingeren!![]()
![]()
Gewoon "Holy shit" roepen.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:32 schreef ToT het volgende:
[..]
JOPIE JOPIE!!!!
Dat mocht ik niet in het dorp zingen!Zou een hoop mensen over de zeik helpen.
Majo mio wat heb ik nou weer aan mijn pausmobile hangen. Dat is een caravan eerwaarde.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:32 schreef ToT het volgende:
[..]
JOPIE JOPIE!!!!
Dat mocht ik niet in het dorp zingen!Zou een hoop mensen over de zeik helpen.
Ja nee, dit was al weer een jaartje of honderdmiljoenmiljard geleden!quote:
Het staat jou helderder bij dan mij!quote:Op woensdag 18 september 2024 21:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Majo mio wat heb ik nou weer aan mijn pausmobile hangen. Dat is een caravan eerwaarde.
quote:Op woensdag 18 september 2024 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Het staat jou helderder bij dan mij!![]()
Zo bloed prikken. Nuchter. Was ik bijna vergeten. Ochtendritueel is altijd wat pakken. Straks er maar een brunch van maken.quote:
ToTquote:
Mailyquote:
Lovelyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |