Wat was dat ook al weer?quote:Op woensdag 18 september 2024 21:27 schreef Superbadeendje het volgende:
Stel je voor dat Verona ofzo zou worden herhaald.
Iets met Harco en een Japanner.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat was dat ook al weer?
Iets met Spaan en Vermegen enzo!quote:Op woensdag 18 september 2024 21:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat was dat ook al weer?
En een Paus.quote:
"Hmmm lekker! Nasi! Da's chinees!"quote:Op woensdag 18 september 2024 21:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iets met Harco en een Japanner.
Een kameraad van me wilde Robot Wars (later in Amerika Battle Bots) samen met mij namaken omdat hij nog ergens een ouwe accu had liggen rondslingeren!quote:Op woensdag 18 september 2024 21:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik zou best wel met een maat van me een soort Top Gear willen maken. Gewoon omdat het kan. En dan de meest gekke dingen met auto's doen. Ook gewoon omdat het kan.
JOPIE JOPIE!!!!quote:
Doen!!quote:Op woensdag 18 september 2024 21:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Een kameraad van me wilde Robot Wars (later in Amerika Battle Bots) samen met mij namaken omdat hij nog ergens een ouwe accu had liggen rondslingeren!![]()
![]()
Gewoon "Holy shit" roepen.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:32 schreef ToT het volgende:
[..]
JOPIE JOPIE!!!!
Dat mocht ik niet in het dorp zingen!Zou een hoop mensen over de zeik helpen.
Majo mio wat heb ik nou weer aan mijn pausmobile hangen. Dat is een caravan eerwaarde.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:32 schreef ToT het volgende:
[..]
JOPIE JOPIE!!!!
Dat mocht ik niet in het dorp zingen!Zou een hoop mensen over de zeik helpen.
Ja nee, dit was al weer een jaartje of honderdmiljoenmiljard geleden!quote:
Het staat jou helderder bij dan mij!quote:Op woensdag 18 september 2024 21:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Majo mio wat heb ik nou weer aan mijn pausmobile hangen. Dat is een caravan eerwaarde.
quote:Op woensdag 18 september 2024 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Het staat jou helderder bij dan mij!![]()
Zo bloed prikken. Nuchter. Was ik bijna vergeten. Ochtendritueel is altijd wat pakken. Straks er maar een brunch van maken.quote:
ToTquote:
Mailyquote:
Lovelyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |