Jaquote:
Ja meneer.quote:
Die nieuwe presentatoren van Top Gear waren ook niks.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:01 schreef maily het volgende:
[..]
Maar niks dat dit kan evenaren .....
Dat worden slappe aftreksels ...
Braddiequote:Op woensdag 18 september 2024 17:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb ooit een stream gezien van een fokker! Die dat aan het kijken was nog geen 10 cm van zijn beeldscherm af terwijl hij twee grote pizza en een megakapsalon naar binnen werkte.
Ik ben geboren tijdens de zwaarste Elfstedentocht ooit. Anneke Grönloh stond op 1 met Brandend zand. John F. Kennedy werd vermoord. De Beatles bestonden nog niet en er was maar 1 TV-zender, zwart-wit.quote:Op woensdag 18 september 2024 18:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toen dat programma begon woonde ik nog thuis.
quote:Op woensdag 18 september 2024 18:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben geboren tijdens de zwaarste Elfstedentocht ooit. Anneke Grönloh stond op 1 met Brandend zand. John F. Kennedy werd vermoord. De Beatles bestonden nog niet en er was maar 1 TV-zender, zwart-wit.
Brandend Zand ken ik alleen van Bert Visscherquote:Op woensdag 18 september 2024 18:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben geboren tijdens de zwaarste Elfstedentocht ooit. Anneke Grönloh stond op 1 met Brandend zand. John F. Kennedy werd vermoord. De Beatles bestonden nog niet en er was maar 1 TV-zender, zwart-wit.
Ik stond achter het doel.quote:Op woensdag 18 september 2024 18:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben geboren in de zomer dat het Nederlands Elftal het ek won 🥇
Oh wat een goal!quote:
Dat was Theo Reitsma in de finale tegen Rusland.quote:
quote:
Ik had finale kaartjes op het WK-1998 als Nederland de finale zou halen. Verloren helaas de halve finale met strafschoppen van Brazilië. Ik had finale kaartjes ongeacht de landen op het EK-2000. Voor de halve finale Nederland -Italië verkocht ik ze voor 5000 gulden aan de baas van een vriend. Iedereen, ook die baas, ging er van uit dat Nederland de finale zou halen. Hij zat dus voor 5000 gulden naar Italië-Frankrijk te kijken. Omdat Nederland van Italië verloor in de halve finale. Weer met strafschoppen. Ik kocht van het geld mijn eerste computer. De rest is internet en FOK! geschiedenis.quote:
quote:Op woensdag 18 september 2024 18:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had finale kaartjes op het WK-1998 als Nederland de finale zou halen. Verloren helaas de halve finale met strafschoppen van Brazilië. Ik had finale kaartjes ongeacht de landen op het EK-2000. Voor de halve finale Nederland -Italië verkocht ik ze voor 5000 gulden aan de baas van een vriend. Iedereen, ook die baas, ging er van uit dat Nederland de finale zou halen. Hij zat dus voor 5000 gulden naar Italië-Frankrijk te kijken. Omdat Nederland van Italië verloor in de halve finale. Weer met strafschoppen. Ik kocht van het geld mijn eerste computer. De rest is internet en FOK! geschiedenis.
Ken ik niet.quote:Op woensdag 18 september 2024 18:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die nieuwe presentatoren van Top Gear waren ook niks.
Van die jonge gastjes die zo nodig popi moesten doen maar totaal geen onderlinge klik hadden.quote:
Ah, ik dacht met mijn blinde kop dat je de finale linktequote:Op woensdag 18 september 2024 18:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat was Theo Reitsma in de finale tegen Rusland.
Halve finale was Evert Ten Napel.:)
Het Volksparkstadion is van Oranje.
Wil je ook niet. Zat geen chemie tussen.quote:
Ah, ik dacht met mijn blinde kop dat je de finale linktequote:Op woensdag 18 september 2024 18:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat was Theo Reitsma in de finale tegen Rusland.
Halve finale was Evert Ten Napel.:)
Het Volksparkstadion is van Oranje.
4 gemiste penalties man man manquote:Op woensdag 18 september 2024 18:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had finale kaartjes op het WK-1998 als Nederland de finale zou halen. Verloren helaas de halve finale met strafschoppen van Brazilië. Ik had finale kaartjes ongeacht de landen op het EK-2000. Voor de halve finale Nederland -Italië verkocht ik ze voor 5000 gulden aan de baas van een vriend. Iedereen, ook die baas, ging er van uit dat Nederland de finale zou halen. Hij zat dus voor 5000 gulden naar Italië-Frankrijk te kijken. Omdat Nederland van Italië verloor in de halve finale. Weer met strafschoppen. Ik kocht van het geld mijn eerste computer. De rest is internet en FOK! geschiedenis.
Geen spijt dat ik ze niet ken dus.quote:Op woensdag 18 september 2024 18:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Van die jonge gastjes die zo nodig popi moesten doen maar totaal geen onderlinge klik hadden.
Die ene gast van Friends was een tijdje de presentator, en een ongelooflijk onvriendelijk overkomende eikel.
Ik kijk wel link uit.:)quote:Op woensdag 18 september 2024 18:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ah, ik dacht met mijn blinde kop dat je de finale linkte
Die ging nog wel. Maar er zat niks tussen. Echt, geen klik, niks. En die Chris Evans... brrrrrr.quote:Op woensdag 18 september 2024 18:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Van die jonge gastjes die zo nodig popi moesten doen maar totaal geen onderlinge klik hadden.
Die ene gast van Friends was een tijdje de presentator, en een ongelooflijk onvriendelijk overkomende eikel.
Iddquote:Op woensdag 18 september 2024 18:56 schreef maily het volgende:
[..]
Geen spijt dat ik ze niet ken dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |