Dat is toch geen vergelijking man. De uitspraak die je quote is echt 10x explicieter.quote:Op dinsdag 17 september 2024 00:13 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dan is er ook geen probleem voor Musk als de USSS/FBI dat even helemaal controleren. Maarre, hier lees ik ook geen expliciet 'ik ga de president doodmaken'
[..]
Dus gewoon even controleren. Wat doet de man nog meer voor uitspraken? Etc. Gewoon de context erbij.
Wie heeft een groter bereik?quote:Op dinsdag 17 september 2024 02:43 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Dat is toch geen vergelijking man. De uitspraak die je quote is echt 10x explicieter.
Daarom was die tweet van Musk ook zo dom. Fucking bereik van miljoenen mensen en dan laat je totale wappies (want die zitten er genoeg tussen) "He ja! Waarom schiet niemand eens een keertje op Biden? Misschien moet iemand dat eens doen!". Hoeven tussen al die miljoenen er maar een paar tussen te zitten.quote:Op dinsdag 17 september 2024 09:58 schreef Bluesdude het volgende:
More than 30 bomb threats made in Springfield, Ohio, after false pets claims
Er is geen bom of bommen. Men vind niks.
Een of meer reltrappers genieten van al die ophef.
Men maakt mensen bang,emoties komen los, nog meer ophef en zo gaat men naar begin november.
En dit dankzij de grote bek van Trump ook de mogelijke moordaanslag op zijn persoon deze zondag heeft hij zelf uitgelokt met die grote bek.
Er kan nog meer gebeuren de komende maanden . Stalken, bedreigingen, geweld, doden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En jij denkt dat dit per ongeluk is en dat Musk dit niet beseft? Ik niet.quote:Op dinsdag 17 september 2024 10:30 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Daarom was die tweet van Musk ook zo dom. Fucking bereik van miljoenen mensen en dan laat je totale wappies (want die zitten er genoeg tussen) "He ja! Waarom schiet niemand eens een keertje op Biden? Misschien moet iemand dat eens doen!". Hoeven tussen al die miljoenen er maar een paar tussen te zitten.
Ik denk dat hij niet een al te beste impulscontrole heeft. Het ziet er naar uit dat hij het zich nu wel beseft en doet het dan af als een dom garpje.quote:Op dinsdag 17 september 2024 10:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En jij denkt dat dit per ongeluk is en dat Musk dit niet beseft? Ik niet.
Kort rokje argumentquote:Ook de mogelijke moordaanslag op zijn persoon deze zondag heeft hij zelf uitgelokt met die grote bek.
daar zijn weer een paar mensen flink rijk gewordenquote:Op dinsdag 17 september 2024 10:40 schreef kladderadatsch het volgende:
In ander nieuws, Trump heeft nu ook een eigen cryptomunt.
https://nl.beincrypto.com(...)uws-september-16-22/
https://crypto.com/price/trumpcoin
https://www.coingecko.com/en/coins/maga
[ x ]
Conflict of interest anyone?
Gaan ze Vance ook bezoeken dan?quote:Op dinsdag 17 september 2024 11:54 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
Oh...blijkbaar zijn dat soort berichtjes toch bezoekjes waard.....
Geen idee hoe groot de libertarische partij is in de VS, maar ik kan me toch voorstellen dat ze daar ook niet echt blij zijn met zo'n malloot die namens de partij voor stelt om de VP dood te schieten?quote:Op dinsdag 17 september 2024 11:54 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
Oh...blijkbaar zijn dat soort berichtjes toch bezoekjes waard.....
Die zullen dat wel op vrijheid van meningsuiting gooien.quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:08 schreef Hanca het volgende:
[..]
Geen idee hoe groot de libertarische partij is in de VS, maar ik kan me toch voorstellen dat ze daar ook niet echt blij zijn met zo'n malloot die namens de partij voor stelt om de VP dood te schieten?
Ook mensen die voor extreme vrijheid van meningsuiting zijn, zijn niet altijd blij als er mede namens hen extreme dingen worden gezegd.quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:10 schreef Ulx het volgende:
[..]
Die zullen dat wel op vrijheid van meningsuiting gooien.
Dat zijn dan erg domme mensen want ieder weldenkend persoon weet dat overal beperkingen gelden en als deze personen blijven gillen voor extreme vrijheid van meningsuiting krijgen ze vanzelf zulke excessen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:16 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ook mensen die voor extreme vrijheid van meningsuiting zijn, zijn niet altijd blij als er mede namens hen extreme dingen worden gezegd.
Het is de 3e partij daar. Volgens Gallup identificeert zo'n 17% - 23% van het electoraat zich als libertair, maar daar zitten ook Democraten en Republikeinen bij.quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:08 schreef Hanca het volgende:
[..]
Geen idee hoe groot de libertarische partij is in de VS, maar ik kan me toch voorstellen dat ze daar ook niet echt blij zijn met zo'n malloot die namens de partij voor stelt om de VP dood te schieten?
quote:Op dinsdag 17 september 2024 10:40 schreef kladderadatsch het volgende:
In ander nieuws, Trump heeft nu ook een eigen cryptomunt.
https://nl.beincrypto.com(...)uws-september-16-22/
https://crypto.com/price/trumpcoin
[ x ]
Conflict of interest anyone?
Ja, z'n zoons runnen de tent, ik geloof dat Baron CEO is. Het is trouwens helemaal hilarisch omdat Trump nog niet zo lang geleden nog riep dat crypto één grote scam is! Maar goed, een eigen munt is wel handig voor als hij onverhoopt herkozen word in november en dan echt voluit de dictator uit gaat hangen...quote:
Vast en ik durf te wedden dat ze bijna allemaal Trump van hun achternaam heten!quote:Op dinsdag 17 september 2024 10:59 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
daar zijn weer een paar mensen flink rijk geworden
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 september 2024 14:18 schreef SEMTEX het volgende:
Dat is gewoon weer de zoveelste poging tot griften.
Hij kan het weten want zijn Pappie heeft Epstein toch laten vermoorden in de gevangenis door de FBI onder leiding van AG Barr...toch?quote:
HLNquote:Of hij Trump werkelijk wilde doden toen hij met een aanvalswapen naar het golfterrein in Florida trok? De kans is groot. Want in een boek vol desillusie dat hij schreef nadat hij onverrichterzake uit Oekraïne teruggekeerd was, schreef hij onheilspellende woorden. “Ik ben medeschuldig aan het achterlijke kind dat we tot president verkozen, maar ik ben mans genoeg om toe te geven dat ik een vreselijke fout heb gemaakt.” Waarna hij zich tot Iran richtte met de woorden: “Het staat u vrij om Trump te vermoorden en mij erbij. Want hier in de VS lijkt niemand de ballen te hebben om de natuurlijke selectie aan het werk te zetten.”
Wel opvallend dat het nu voor de 2e keer een RNC stemmer is die Trump in zijn vizier had.quote:Op dinsdag 17 september 2024 15:30 schreef Bluesdude het volgende:
Over Ryan Routh, patriot, teleurgestelde trumpstemmer
[..]
HLN
Dat is de kant waar de schuimbekkende gekkies zich thuis voelen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 15:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wel opvallend dat het nu voor de 2e keer een RNC stemmer is die Trump in zijn vizier had.
van god los. Men kan gelijk artikel 25 uitvoeren en boem Vance is potus for life.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:46 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Jaja, als Trump de verkiezingen wint flikkert 'ie de halve bevolking van VS in de bak.
Ik vind dit echt om te kotsen. Dat eindeloze gejank over de verkiezingen van 2020. Nee, eikel, je hebt de verkiezingen van 2020 niet gewonnen en er is ook niet valsgespeeld.quote:
Draadje:quote:Op dinsdag 17 september 2024 09:44 schreef AnneX het volgende:
Vandaag of vannacht is blijkbaar een belangrijke stemming over IVF.
De vraag is of de ‘champion of women’ aka de ex president alle reps heeft gebeld om tegen te stemmen…
De Trumps zijn zo stom. Ja , ga effe Epstein verdedigen, wat een domheid.quote:
Hij is gewoon nog steeds dik de favoriet om het electoral college en daarmee de verkiezingen te winnen hoor.quote:Op woensdag 18 september 2024 02:16 schreef Kijkertje het volgende:
Gelukkig heeft Trump Rasmussen nog:
[ x ]
Bron?quote:Op woensdag 18 september 2024 02:39 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Hij is gewoon nog steeds dik de favoriet om het electoral college en daarmee de verkiezingen te winnen hoor.
Welnee, dit blijft tot aan 5 november hartstikke 50/50.quote:Op woensdag 18 september 2024 02:39 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Hij is gewoon nog steeds dik de favoriet om het electoral college en daarmee de verkiezingen te winnen hoor.
spot onquote:Op dinsdag 17 september 2024 20:37 schreef KoosVogels het volgende:
Flinke lap tekst, maar absoluut het lezen waard. Veel bekende info voor wie de Amerikaanse politiek volgt, maar helder op een rijtje gezet, waardoor de absurditeit je harder in het gezicht slaat.
Stuk van The Atlantic over hoe Trump de Republikeinse partij over heeft genomen:
Hypocrisy, Spinelessness, and the Triumph of Donald Trump
Volgens welke bron? Niet volgens de meeste peilingen en ook niet volgens de wedkantoren. Harris is licht favoriet.quote:Op woensdag 18 september 2024 02:39 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ik dacht dat New Yorkers in meerderheid altijd Democrats stemmen ?quote:Op woensdag 18 september 2024 02:50 schreef Kijkertje het volgende:
Daarom heeft Trump dus voor morgen een rally gepland (zie #46) in New York die hij denkt te kunnen winnen (en ook belangrijk is om hun kleine meerderheid in het Huis te behouden) en lekker veel kiesmannen oplevert![]()
Klopt. De Republikeinen hebben bij de vorige verkiezingen wel wat congreszetels weggesnoept, maar volgens de laatste peilingen zouden ze die weer kwijt kunnen raken deze keer.quote:Op woensdag 18 september 2024 12:26 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik dacht dat New Yorkers in meerderheid altijd Democrats stemmen ?
Ja voor het presidentsschap is als Republikein campagne voeren in New York verspilde moeite, getuige ook de pakweg 60% voor biden en 37% voor Trump in 2020. Toch zie je daar qua congreszetels 16-10 verdeling in het voordeel van de Democraten weliswaar, maar door dat districctenstelsel valt er nog best wat te winnen voor de Republikeinen, zeker in het rurale gedeelte.quote:Op woensdag 18 september 2024 12:26 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik dacht dat New Yorkers in meerderheid altijd Democrats stemmen ?
Je kunt je ook afvragen, hoeveel deze filmpjes iets zeggen.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:44 schreef la_perle_rouge het volgende:
Je kan je natuurlijk afvragen waarom ze überhaupt naar zo’n rally gaan…[ x ]
Te winnen? Qua congreszetels, bedoel je?quote:Op woensdag 18 september 2024 13:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja voor het presidentsschap is als Republikein campagne voeren in New York verspilde moeite, getuige ook de pakweg 60% voor biden en 37% voor Trump in 2020. Toch zie je daar qua congreszetels 16-10 verdeling in het voordeel van de Democraten weliswaar, maar door dat districctenstelsel valt er nog best wat te winnen voor de Republikeinen, zeker in het rurale gedeelte.
Ja het gaat om de zetels in het Huis. Bij de midterms verloren ze in New York zetels waar ze niet op gerekend hadden en daardoor kregen de Republikeinen een meerderheid.quote:Op woensdag 18 september 2024 22:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Te winnen? Qua congreszetels, bedoel je?
Het is namelijk niets voor Trump om voor anderen campagne te voeren.
quote:In the bitter weeks after Democrats lost their House majority in 2022, party leaders searched for explanations. There was painfully high inflation. Qualms about the southern border.
Nancy Pelosi, the former speaker, singled out a less predictable culprit: New York’s Democratic governor, Kathy Hochul. Ms. Pelosi argued that Democrats had lost five key races there because Ms. Hochul’s lumbering campaign misjudged discontent about crime, pulling down the whole ticket.
Two years later, close allies of Ms. Hochul say she remains embarrassed and indignant over blame that she believes was unfairly cast. But her frustration is also fueling a decision this fall to put the full force of her governorship into proving that she, and her state, can set things right for Democrats.
The governor has positioned the House races at the center of everything from her galloping fund-raising schedule to state policymaking, most notably halting New York’s most significant public transportation project in a generation amid opposition to it from must-win suburbs.
She is also trying to transform the state’s Democratic Party from a perennial punching bag into a sophisticated turnout operation with 37 field offices and nearly 100 staff members. While the coordinated campaign is a partnership with Senator Kirsten Gillibrand and Representative Hakeem Jeffries, the House minority leader, Ms. Hochul has covered most of the $5 million price tag.
“If we’re sincere about electing Democrats, then why wouldn't we use this power that’s out there,” she said in a recent interview after headlining a fund-raiser for a local county party in the Hudson Valley.
[..]
Laatste poll van Nate Silver. Maar moet zeggen dat het inderdaad laatste periode wat minder ongunstig voor Harris is geworden, eerder had Trump nog een vrij ruime winst in het EC op Harris, inmiddels neigt het naar een 50/50.quote:Op woensdag 18 september 2024 10:52 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Volgens welke bron? Niet volgens de meeste peilingen en ook niet volgens de wedkantoren. Harris is licht favoriet.
'No, no, that's not rambling. That's genius. When you can connect the dots.'quote:Op woensdag 18 september 2024 17:51 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ x ]Als je ‘t uitgeschreven leest, is de wartaal nog verbijsterender.
quote:Trump: I don't think I've ever said this before. So we do these rallies. They're massive rallies. Everybody loves, everybody stays till the end. By the way, you know, when she said that, well, your rallies people leave. Honestly, nobody does. And if I saw them leaving, I'd say, and ladies and gentlemen make America great again and I'd get the hell out, ok? Because I don't want people leaving. But I do have to say so I give these long sometimes very complex sentences and paragraphs but they all come together. I do it a lot. I do it with raising cane. That story. I do it with the story on the catapults on the aircraft carriers. I do it with a lot of different stories. When I mentioned Doctor Hannibal Lecter. I'm using that as an example of people that are coming in from Silence of the Lambs. I use it. They say it's terrible. So they say so I'll give this long complex area for instance that I talked about a lot of different territory… You know, for a town hall, there's a lot of people but the fake news likes to say, the fake news likes to say, oh, he was rambling. No, no, that's not rambling. That's genius. When you can connect the dots. Now, now, Sarah, if you couldn't connect the dots, you got a problem. But every dot was connected and many stories were told in that little paragraph
quote:Op woensdag 11 september 2024 08:47 schreef Arcee het volgende:
Odds voor en na het debat even onder elkaar gezet:
[ afbeelding ]
Voor wat het waard is.
En waarom zouden we dit figuur hierin serieus moeten nemen?quote:Op donderdag 19 september 2024 06:47 schreef AnneX het volgende:
Seth raadt reizen en events af tot in januari ‘25
Dat is Thanksgiving, Kerstmis en New Year’s Eve in ieder geval..
[ x ]
Bijv. Omdat de man al jaren de malversaties van trump onderzoekt, analyseert en beschrijft in Proof.quote:Op donderdag 19 september 2024 09:09 schreef Arnhemunited het volgende:
[..]
En waarom zouden we dit figuur hierin serieus moeten nemen?
Iemand met stage 4 TDS die een boek heeft geschreven over de Trump Rusland collusion waar niks van waar bleek te zijn. Verder heeft hij nooit voor de Amerikaanse overheid gewerkt of een andere instantie waar hij enige autoriteit bezit om te bepalen of je naar de VS kan reizen.quote:Op donderdag 19 september 2024 09:22 schreef AnneX het volgende:
[..]
Bijv. Omdat de man al jaren de malversaties van trump onderzoekt, analyseert en beschrijft in Proof.
Seth Abramson is NYT-bestselling journalist/lawyer.
Dit figuur: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Seth_Abramson
Ik werd ook moe van zijn 'breaking'-berichten. Elke keer was-ie weer het grootste schandaal ooit op het spoor, maar er is vrijwel niks van waargemaakt.quote:Op donderdag 19 september 2024 09:33 schreef Arnhemunited het volgende:
[..]
Iemand met stage 4 TDS die een boek heeft geschreven over de Trump Rusland collusion waar niks van waar bleek te zijn. Verder heeft hij nooit voor de Amerikaanse overheid gewerkt of een andere instantie waar hij enige autoriteit bezit om te bepalen of je naar de VS kan reizen.
Zo'n figuur moet je heel serieus nemen ja
Een beetje de Maurice de Hond van de VS omdat hij al die verbandjes zo ontzettend graag wilde leggen die er niet altijd hoeven te zijn. Zijn feitenopsommingen zijn wel goed overigens, alleen wil hij er dus te graag lijntjes tussen trekken.quote:Op donderdag 19 september 2024 09:38 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik werd ook mooi van zijn 'breaking'-berichten. Elke keer was-ie weer het grootste schandaal ooit op het spoor, maar er is vrijwel niks van waargemaakt.
JD Vance heeft dan ook niet meerdere malen de claim gemaakt dat hij met “assault rifles” op het slagveld heeft gestaan.quote:Op donderdag 19 september 2024 04:41 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ x ]projectie, alles is projectie.
Het ging allemaal downhill met Newt Gingrich.quote:Op donderdag 19 september 2024 14:07 schreef la_perle_rouge het volgende:
Komt ook helemaal niet onnatuurlijk over…[ x ]maar het kind voelt er helemaal niet voor om even te gaan staan voor een foto.
Schoenen, virtuele verzamelplaatjes, een boek...de geld nood is hoog.[ x ]Ik was nooit een fan van Reagan, maar verdomme, wat een verschil.
Heb je een WOB verzoek gedaan?quote:Op donderdag 19 september 2024 16:01 schreef bedachtzaam het volgende:
██████████████████████
██████████████████████████████████████████
Het verschil met nu is natuurlijk dat nieuw rechts, eigenlijk een new Bolsjewieks zijn. Een mengelmoes van nationalisme, cultureel fascisme en economisch protectionsime (lees anti internationalisme / anti liberalisme), met een conservatief sausje (dus collectieve ongelijkheid zorgt voor innergroep collectieve gelijkheid).quote:Op donderdag 19 september 2024 14:07 schreef la_perle_rouge het volgende:
Komt ook helemaal niet onnatuurlijk over…[ x ]maar het kind voelt er helemaal niet voor om even te gaan staan voor een foto.
Schoenen, virtuele verzamelplaatjes, een boek...de geld nood is hoog.[ x ]Ik was nooit een fan van Reagan, maar verdomme, wat een verschil.
Opvallend is dat het bedrijf wat hij oprichte en die goede voorspellingen deed Harris op 61% kans tot winst heeft staan.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:27 schreef GarlandBriggs het volgende:
[ x ]
Wel een durfal hoor, die ouwe Nate!
64%quote:Op donderdag 19 september 2024 19:29 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Opvallend is dat het bedrijf wat hij oprichte en die goede voorspellingen deed Harris op 61% kans tot winst heeft staan.
Excuuus. Deed het uit mn blote hoofd. Maar wel opvallenddat iemand 90% zeker weet neer te zetten. van99% naar 90%.quote:
Daar ben ik het ook wel mee eens. Dit soort tweets moet je gewoon niet plaatsen, zeker niet met een megabereik als Musk. Als er van zijn bijna 200 miljoen volgers er maar 1 is die hierin een aanmoediging tot een moordaanslag op Biden/Harris ziet, is dat al teveel.quote:
No worries. Je moet het ook wel in het tijdsgewricht zien waar niemand vrij van zonde is, hoe cru het ook is om te zeggen. (En ik denk niet dat het hem vrij plijt) Hoewel ik denk dat Reagan iconisch was, heb ik het idee dat H. W. Bush de betere bestuurder was.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:36 schreef nostra het volgende:
[..]
Nee, de man is niet vrij van zondes nee. Maar goed, het is niet AMV, ik had het misschien ook beter niet hier kunnen posten, my bad.
Het tijdsgewricht hielp Reagan natuurlijk ook mee om iconisch te worden. Had je hem halverwege de jaren '90 neergezet was het een ander verhaal. En ja, Reagan heeft de GOP de kant op geholpen waar ze nu in zit (en was de eerste met MAGAquote:Op donderdag 19 september 2024 22:41 schreef SnertMetChoco het volgende:
@:nostra @:EttovanBelgie
[..]
No worries. Je moet het ook wel in het tijdsgewricht zien waar niemand vrij van zonde is, hoe cru het ook is om te zeggen. (En ik denk niet dat het hem vrij plijt) Hoewel ik denk dat Reagan iconisch was, heb ik het idee dat H. W. Bush de betere bestuurder was.
De Republikeinen hielden zelf de bipartisan wet op herziening van grens- en immigratiebeleid tegen en dan gaat Comer weer eens een totaal nutteloze hearing houden om Biden's beleid aan te vallen die niets anders doet dan zich aan de wet houden en zich verre houdt van het inhumane beleid onder Trump.quote:
Ik las er een artikel over. Damn, dit lijkt me wel game over.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:57 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
"MLK on steroids" is een beetje in opspraak gekomen omdat hij chicks-with-dicks porno kijkt en zo.
quote:Op donderdag 19 september 2024 22:57 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
"MLK on steroids" is een beetje in opspraak gekomen omdat hij chicks-with-dicks porno kijkt en zo.
Interessant hierin is dat de vibe in North Carolina al was dat deze man knettergek was, althans, zoals ik het ervoer op grote afstand. Ze zullen hopelijk dus al meer open staan voor dit nieuws van CNN, maar wie weet.quote:
Wat vind je er van als ik zeg dat Trump probeerde de stemmen van 7 staten weg te gooien? Dat ik gek ben? Of Waar ik dat vandaan heb? Of iets anders?quote:Op vrijdag 20 september 2024 02:31 schreef Eagles89 het volgende:
Hebben jullie die rally van Trump gisteren in New York gezien? Echt bizar hoeveel mensen, een compleet stadion vol. En dan lees je hier in dit topic soms berichten dat er wat supporters eerder naar huis gingen om waarschijnlijk voor de drukte uit te gaan. Best grappig dat de mensen hier de pro Trump influencers van leugens en valse informatie betichten, maar zelf ook echt ontzettend veel fake nieuws vanuit de andere kant plaatsen.
Nee, dat heeft niks te maken met ABC, CNN, MSNBC ofzo, hoewel dat naar mijn mening gewone nieuwsmedia zijn met een bias.quote:Op vrijdag 20 september 2024 02:40 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Dan zeg ik wat zijn je bronnen? Waarschijnlijk rechtstreeks afkomstig van de welbekende FAKE NEWS mediums zoals ABC, CNN en MSNBC.
Oh daar was niet zoveel mis mee hoor. Vance heeft al aangekondigd dat die dat wel gewoon zou doen wat Pence niet durfde omdat Pence een slap ja knikkende zero persoonlijkheid zonder ruggegraat is. Vance is een echte persoonlijkheid, heeft bij de Marines gezeten, en enorm intelligent. Pence was alles wat Vance niet is en omgekeerd. Het is wat technisch maar de VP heeft in Amerika het recht de verkiezingen niet geldig te verklaren indien er getwijfeld wordt aan de legitimiteit van hoe de verkiezingen zijn verlopen. Bij bijvoorbeeld fraude, of “rigged” zoals ze dat in het Engels zo mooi zeggen. Het is een paardenmiddel en ik kan me niet herinneren dat het in 100 jaar is gebeurd maar het is wel volkomen legaal om te doen en past gewoon binnen de Amerikaanse Grondwet.quote:Op vrijdag 20 september 2024 02:46 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Nee, dat heeft niks te maken met ABC, CNN, MSNBC ofzo, hoewel dat naar mijn mening gewone nieuwsmedia zijn met een bias.
Wat denk je dat het is wat Trump bedoelde met deze verwijderde tweet op de welbekende 6 januari? Waarvoor had Mike Pence niet de benodigde moed?
[ afbeelding ]
Wat zou Vance willen doen wat Pence niet wilde doen? Wat was dat in 2021?quote:Op vrijdag 20 september 2024 02:52 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Oh daar was niet zoveel mis mee hoor. Vance heeft al aangekondigd dat die dat wel gewoon zou doen wat Pence niet durfde omdat Pence een slap ja knikkende zero persoonlijkheid zonder ruggegraat is. Vance is een echte persoonlijkheid, heeft bij de Marines gezeten, en enorm intelligent. Pence was alles wat Vance niet is en omgekeerd. Het is wat technisch maar de VP heeft in Amerika het recht de verkiezingen niet geldig te verklaren indien er getwijfeld wordt aan de legitimiteit van hoe de verkiezingen zijn verlopen. Bij bijvoorbeeld fraude, of “rigged” zoals ze dat in het Engels zo mooi zeggen. Het is een paardenmiddel en ik kan me niet herinneren dat het in 100 jaar is gebeurd maar het is wel volkomen legaal om te doen en past gewoon binnen de Amerikaanse Grondwet.
De verkiezingen niet, of in elk geval niet direct, geldig laten verklaren. Vance heeft daar laatst nog iets over gezegd, dat die daar geen problemen mee had zoals Pence dat wel had.quote:Op vrijdag 20 september 2024 02:53 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Wat zou Vance willen doen wat Pence niet wilde doen? Wat was dat in 2021?
Ok, ik zal je helpen. In de VS stuurt elke staat verklaringen van kiesmannen naar Washington DC. Die worden geteld om de winnaar te bepalen. Trump droeg Pence op om de verklaringen van 7 staten die hij verloren had terzijde te schuiven en te vervangen door fake verklaringen waarin stond dat hij die gewonnen had (een hoop van die mensen zijn veroordeeld inmiddels).quote:Op vrijdag 20 september 2024 02:56 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
De verkiezingen niet, of in elk geval niet direct, geldig laten verklaren. Vance heeft daar laatst nog iets over gezegd, dat die daar geen problemen mee had zoals Pence dat wel had.
Volgens mij ging het vooral om een hertelling, en een uitgebreid onderzoek. Niet om de uitslag van verlies naar winst om te draaien zonder enig onderzoek of wat dan ook. En waarom van alle 7 staten? Vreemd verhaal, want 2 of 3 staten waren al meer dan genoeg geweest om de verkiezingen te winnen. Waarom dan precies 7?quote:Op vrijdag 20 september 2024 03:00 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ok, ik zal je helpen. In de VS stuurt elke staat verklaringen van kiesmannen naar Washington DC. Trump droeg Pence op om de verklaringen van 7 staten die hij verloren had terzijde te schuiven en te vervangen door fake verklaringen waarin stond dat hij die gewonnen had (een hoop van die mensen zijn veroordeeld inmiddels).
Kortom, Trump had schijt aan de democratische uitslag en probeerde de democratische uitslag van 7 staten weg te flikkeren.
Waarom 7 of waarom deze 7 kun je beter aan Trump vragen. Het was inderdaad niet nodig dat het er 7 waren, het hadden er minder kunnen zijn. Maar er waren vanuit 7 staten die Trump wilde volledige fake ingezonden electors .quote:Op vrijdag 20 september 2024 03:04 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Volgens mij ging het vooral om een hertelling, en een uitgebreid onderzoek. Niet om de uitslag van verlies naar winst om te draaien zonder enig onderzoek of wat dan ook. En waarom van alle 7 staten? Vreemd verhaal, want 2 of 3 staten waren al meer dan genoeg geweest om de verkiezingen te winnen. Waarom dan precies 7?
Dank voor de linkjes. Ik zie Wikipedia als een van de weinige online informatie bronnen die nog echt redelijk objectief zijn.quote:Op vrijdag 20 september 2024 03:10 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Waarom 7 of waarom deze 7 kun je beter aan Trump vragen. Het was inderdaad niet nodig dat het er 7 waren, het hadden er minder kunnen zijn. Maar er waren 7 fake ingezonden electors uit de staten die Trump wilde.
Zie bv https://en.wikipedia.org/wiki/Trump_fake_electors_plot (wat ik zie als een vrij neutraal startpunt, als je zelf wat wil onderzoeken)
Of een wat meer dwingend artikel als https://www.justsecurity.org/81939/timeline-false-electors/
Of bv. hoe men om ging met de fake electors in de verschillende 7 staten: https://www.politico.com/(...)ors-charges-00157440
De eerste linkjes waren nog wel interessant, maar dat je je post nog “verrijkt” met de endorsement van Cheney, dat maakt het wel erg ongeloofwaardig. Cheney is wel echt het absolute prototype van alles wat er fout is aan een politicus. De man verantwoordelijk voor milioenen onschuldige doden in het MO, de architect van die verschrikkelijke oorlogen, de man die dronken is geraakt van de zucht naar macht en geld, die ongelofelijk veel smerige spelletjes gespeeld heeft binnen en buiten Amerika. Als die man je endorsed moet je pas echt gaan oppassen. Sorry, maar dat zie ik echt als een enorm positief punt voor Trump, en een rode vlag voor de keuze voor Harris. Als die man je steunt ben je dus echt verankerd in het establishment, en zul je het bekende beleid van de afgelopen tientallen jaren waarin Amerika zich in werkelijk ieder wespennest stook en overal conflicten liet oplaaien, zal voortzetten. Dat is dus precies de reden dat veel mensen voor Trump stemmen, tegen het bekende en oude establishment, tegen al die zinloze oorlogen en eindeloze bemoeienis overal met een enorme air van arrogantie, wat veel landen zo enorm tegen de borst stootte.quote:Op vrijdag 20 september 2024 03:10 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Waarom 7 of waarom deze 7 kun je beter aan Trump vragen. Het was inderdaad niet nodig dat het er 7 waren, het hadden er minder kunnen zijn. Maar er waren vanuit 7 staten die Trump wilde volledige fake ingezonden electors .
Zie bv https://en.wikipedia.org/wiki/Trump_fake_electors_plot (wat ik zie als een vrij neutraal startpunt, als je zelf wat wil onderzoeken)
Of een wat meer dwingend artikel als https://www.justsecurity.org/81939/timeline-false-electors/
Of bv. hoe men om ging met de fake electors in de verschillende 7 staten: https://www.politico.com/(...)ors-charges-00157440
Dit is ook waarom een erg conservatieve Republikein als Dick Cheney die 8 jaar lang vice president was onder W. Bush, Harris endorset:
[ afbeelding ]
of waarom Mike Pence zelf Trump ook niet endorset.
Cheney steunde Trump gewoon in 2016 en in 2020. Dus dan was Trump volgens jou verankerd in het establishment, anders geen steun van Cheney. Wat denk je van die rode vlag voor Trump?quote:Op vrijdag 20 september 2024 03:31 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
De eerste linkjes waren nog wel interessant, maar dat je je post nog “verrijkt” met de endorsement van Cheney, dat maakt het wel erg ongeloofwaardig. Cheney is wel echt het absolute prototype van alles wat er fout is aan een politicus. De man verantwoordelijk voor milioenen onschuldige doden in het MO, de architect van die verschrikkelijke oorlogen, de man die dronken is geraakt van de zucht naar macht en geld, die ongelofelijk veel smerige spelletjes gespeeld heeft binnen en buiten Amerika. Als die man je endorsed moet je pas echt gaan oppassen. Sorry, maar dat zie ik echt als een enorm positief punt voor Trump, en een rode vlag voor de keuze voor Harris. Als die man je steunt ben je dus echt verankerd in het establishment, en zul je het bekende beleid van de afgelopen tientallen jaren waarin Amerika zich in werkelijk ieder wespennest stook en overal conflicten liet oplaaien, zal voortzetten. Dat is dus precies de reden dat veel mensen voor Trump stemmen, tegen het bekende en oude establishment, tegen al die zinloze oorlogen en eindeloze bemoeienis overal met een enorme air van arrogantie, wat veel landen zo enorm tegen de borst stootte.
Zou wat moois zijn. Zo kan kan iedere president blijven zitten.quote:What are the charges?
Conspiracy to defraud the U.S. government: Conspiracy is a catchall crime covering any scheme between two or more people to break federal law or defraud the U.S. government. Conspiracies don't need to be successful to be criminal, and perpetrators can be held responsible if they join the conspiracy at any stage.
In this case, prosecutors allege Trump conspired with six others to "overturn the legitimate results of the 2020 presidential election." The co-conspirators are not named -- nor are they charged -- but five of the six descriptions match attorneys Rudy Giuliani, John Eastman, Sidney Powell and Kenneth Chesebro and former Justice Department official Jeffrey Clark. The sixth is described as a political consultant.
The indictment says Trump attempted to overturn the election results in myriad ways: by pushing state officials in certain swing states that broke for Biden to ignore the results and take steps to make Trump the winner; by organizing slates of "fake electors" who falsely certified that Trump had won seven states; by pushing the Justice Department to endorse the false claims of election fraud; by pressuring Vice President Mike Pence to change the election results; and by exploiting the violent riot on Jan. 6 to try to keep lawmakers from confirming of Biden's victory.
Prosecutors will have to prove deceit was used to undermine or interfere with the work of the federal government. The indictment repeatedly says that Trump knew his fraud claims were false, having been told by campaign staff, White House officials and state government representatives that there was no evidence for them. He is specifically accused of lying to the Georgia secretary of state about supposed ballot tampering after being told by the Justice Department that it never happened. Giuliani is accused of lying to the crowd at Trump's rally on Jan. 6, falsely claiming that five state legislatures had written "begging" for a review of their election results. Giuliani is also accused of telling the Arizona House speaker there was enough evidence of fraud to justify switching the state's votes from Biden to Trump; eight days later Giuliani allegedly admitted, "We don't have the evidence, but we have lots of theories." And multiple conspirators are accused of falsely reassuring people involved in the fake electors scheme that the certificates claiming Trump won those states would only be used if litigation succeeded in changing the results.
Conspiracy to obstruct an official proceeding: For the same conduct used to charge him with conspiracy, Trump is charged specifically with conspiring to obstruct the congressional confirmation of Biden's victory on Jan. 6. Included as evidence is that Trump in his speech that morning "directed the crowd in front of him to go to the Capitol as a means to obstruct the certification and pressure the Vice President to fraudulently obstruct the certification."
Obstruction of an official proceeding: Trump is also charged with a substantive obstruction count for attempting to block Congress from confirming Biden's victory on Jan. 6. The same charge is the most common felony charge used against rioters who stormed the U.S. Capitol. The U.S. Court of Appeals for the D.C. Circuit has split on how to define this crime, but a majority of judges who have weighed in agree that at least some conduct at the Capitol counts as illegal obstruction.
The dissenting judge, Gregory Katsas, argued that the crime had to include tampering with documents. Prosecutors allege Trump committed the crime in part by orchestrating the creation of fake election certificates and trying to get Congress to accept them, as well as by pressuring the Justice Department to send out a letter falsely claiming there were problems with the vote in Georgia or other states.
Conspiracy against rights: This charge criminalizes any joint effort to "injure, oppress, threaten, or intimidate" people to stop them from enjoying their constitutional or federal rights. It was passed after the Civil War, when White vigilante groups such as the Ku Klux Klan were terrorizing Black southerners who sought to vote or otherwise enjoy their rights under the 13th, 14th and 15th amendments. Its use was limited for many decades by Supreme Court decisions, but prosecutors brought the charge in the 20th century in cases involving racist attacks on civil rights activists and ballot-box stuffing. It was also used against a Nixon aide who authorized the burglary of a psychiatrist's office after the Pentagon Papers leak. Here, prosecutors argue Trump conspired to stop people from exercising "the right to vote, and to have one's vote counted." They must prove that was Trump's intent.
Djeesus en die tekst op twitter?quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:08 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
AH, golden showers. Dat verklaart Trump's enthousiasme.
LOL maar waar staat 'FB' eigenlijk voor?quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:08 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
AH, golden showers. Dat verklaart Trump's enthousiasme.
Fuck buddyquote:Op vrijdag 20 september 2024 11:36 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
LOL maar waar staat 'FB' eigenlijk voor?
Ziet er meer uit als een "duurt lang" en "we motten snel naar de commercials" blik, richting de persoon die naast de camera staat te gebaren op te schieten en er een eind aan te breien.quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:49 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Arme Oprah, ze heeft een blik op haar gezicht alsof ze wilt zeggen “waar zijn we aan begonnen”?
Man man man....quote:Op vrijdag 20 september 2024 14:51 schreef De_Hertog het volgende:
Ondertussen in South Carolina.. Voornaamste getuige zegt dat zijn getuigenis vals was maar dat is niet voldoende om de doodstraf tegen te houden blijkbaar.
https://www.theguardian.c(...)w-prisoner-execution
Leg anders in je eigen woorden eens uit waarom dit je stoort van Kamala, maar je wel Trump steunt die vele, vele VELE malen erger isquote:Op vrijdag 20 september 2024 12:49 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Arme Oprah, ze heeft een blik op haar gezicht alsof ze wilt zeggen “waar zijn we aan begonnen”?
Dat zou natuurlijk ook kunnen, ik heb haar show echt al jaren niet meer gezien.quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ziet er meer uit als een "duurt lang" en "we motten snel naar de commercials" blik, richting de persoon die naast de camera staat te gebaren op te schieten en er een eind aan te breien.
Dan is het ook een beetje onzinnig om op basis van één still een mening te hebben. Dat soort shots kunnen nu eenmaal ongelukkig uitvallen.quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:32 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk ook kunnen, ik heb haar show echt al jaren niet meer gezien.
Lol yo wtf?quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:39 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dan is het ook een beetje onzinnig om op basis van één still een mening te hebben. Dat soort shots kunnen nu eenmaal ongelukkig uitvallen.
[ afbeelding ]
Hoe meer je erover leest, hoe triester het wordt:quote:
quote:Lawyers for the state also argued that other evidence pointed to Allah’s guilt, alleging that Allah had confessed to the shooting to his mother and girlfriend. But Allah’s lawyers rejected the claims of the “jilted former girlfriend” and said his mother had “disavowed” a statement police had her sign suggesting her son had confessed.
De gouverneur kan nog last-minute clementie verlenen, maar zijn uitspraken tot nu toe wijzen in de richting van 'het recht heeft zijn beloop gehad'. Maar eigenlijk nog het meest bizarre vind ik dat in dat recht hij dus ter dood veroordeeld is voor het 'aanwezig zijn bij een moord'.quote:He was found guilty of murder without a jury explicitly ruling that he pulled the trigger. Prosecutors told jurors they could convict him for murder simply if they believed he was present during the robbery. It is rare for people to be executed for murders they did not directly commit.
Haar show is er al sinds 2011 niet meer ...quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:32 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk ook kunnen, ik heb haar show echt al jaren niet meer gezien.
Ze komt ieder geval erg verveeld op mij over, ik kan mij herinneren dat ze vroeger wat energieker met de gasten bezig was.
Oh, dacht dat die wel redelijk bekend was. Ik moest er meteen aan denken nu het hier over een still uit een tv-opname ging. McCain wilde de hand van de moderator schudden, er was een misverstandje en hij trok een gekke bek. Alleen vanuit een bepaalde hoek leek het alsof hij zo achter Obama aan liep.quote:
Het was niet alleen die still, het was haar gehele houding tijdens dat gesprek.quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:50 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Oh, dacht dat die wel redelijk bekend was. Ik moest er meteen aan denken nu het hier over een still uit een tv-opname ging. McCain wilde de hand van de moderator schudden, er was een misverstandje en hij trok een gekke bek. Alleen vanuit een bepaalde hoek leek het alsof hij zo achter Obama aan liep.
Punt is dat dit dus niets zegt over McCain, net als die ene still niets zegt over Oprah's mening over Harris.
Waarom post je die still dan überhaupt?quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:54 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het was niet alleen die still, het was haar gehele houding tijdens dat gesprek.
Je hebt helemaal niets van de town hall gezien, sterker nog je wist niet eens dat het een town hall was. Dit was een moment dat Oprah niet verveeld is maar Harris rustig aan het woord laat terwijl ze uitlegt waar het Amerikaanse volk voor zou moeten staan. Het was juist een moment waar het publiek (en Oprah) stil van werd.quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:54 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het was niet alleen die still, het was haar gehele houding tijdens dat gesprek.
Goed verhaal van haar inderdaad.quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:49 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
De bovenste tweet heeft een fragment van dat filmpje.quote:Op vrijdag 20 september 2024 16:00 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Waarom post je die still dan überhaupt?
Ze vertelde immers dat ze een wapen thuis had liggen. Het zou een beetje raar zijn als ze die niet zou gebruiken in geval van nood.quote:Op vrijdag 20 september 2024 16:14 schreef Kijkertje het volgende:
Ik had eerder verwacht dat het Trump-fanvolk met dit fragment zou komen:
[ x ]
Nou blijkbaar vindt de 'Trump War Room' het schandalig dat ze moet lachen om haar opmerking.quote:Op vrijdag 20 september 2024 16:25 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ze vertelde immers dat ze een wapen thuis had liggen. Het zou een beetje raar zijn als ze die niet zou gebruiken in geval van nood.
Dat ze nu een voorstander is van wapenbezit rijmt nu eenmaal niet echt met het af willen pakken van wapens.quote:Op vrijdag 20 september 2024 16:34 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nou blijkbaar vindt de 'Trump War Room' het schandalig dat ze moet lachen om haar opmerking.
Ik denk niet dat ze een AR-15 in huis heeft.quote:Op vrijdag 20 september 2024 16:35 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat ze nu een voorstander is van wapenbezit rijmt nu eenmaal niet echt met het af willen pakken van wapens.
Het zou mij niets verbazen, wat zou ze wel in huis hebben vraag ik mij af? Gun is nogal algemeen om te roepen. Dat kan zoveel wapens betekenen waaronder de AR-15.quote:Op vrijdag 20 september 2024 16:38 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze een AR-15 in huis heeft.
En de rest is compleet irrelevant dus, goed dat we het eens zijnquote:Op vrijdag 20 september 2024 16:24 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De bovenste tweet heeft een fragment van dat filmpje.
Ach ja we komen weer op het punt dat je aan het speculeren gaat om je punt te maken ...quote:Op vrijdag 20 september 2024 16:41 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen, wat zou ze wel in huis hebben vraag ik mij af? Gun is nogal algemeen om te roepen. Dat kan zoveel wapens betekenen waaronder de AR-15.
Tim Walz zal thuis vast ook wel wat leuks hebben liggen als jager zijnde.
Zou hij nu gauw elke semi automatische geweer gauw verkopen of weggeven?
Het zijn dan ook, zoals zo vaak, vooral de Republikeinen die hier een alles-of-niets spel van maken: ‘they’re coming for our guns!’quote:Op vrijdag 20 september 2024 16:41 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen, wat zou ze wel in huis hebben vraag ik mij af? Gun is nogal algemeen om te roepen. Dat kan zoveel wapens betekenen waaronder de AR-15.
Ik vind het nogal lastig om zo’n onderscheid te maken. Vol automatische geweren zijn sowieso al verboden. Nu gaat het om semi automatische geweren zoals de AR-15. Maar waar trek je de grens? Mogen semi automatische shotguns dan weer wel? Zo ja, waarom mogen die dan weer wel en de AR dan weer niet?quote:Op vrijdag 20 september 2024 17:37 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het zijn dan ook, zoals zo vaak, vooral de Republikeinen die hier een alles-of-niets spel van maken: ‘they’re coming for our guns!’
Ik heb onder mijn familie in Amerika mensen die anderhalve mijl van hun buren, tien mijl van de dichtstbijzijnde nederzetting en ‘laten we de agenda’s trekken’ van een serieuze stad af wonen. Dat je dan een iets andere kijk op wapenbezit heb dan wij in Europa vind ik best begrijpelijk. Maar dat is nog steeds een wereld van verschil met ‘iedere 18 jarige moet in iedere winkel een volautomatisch geweer kunnen kopen’.
Alleen in de zwart-wit wereld die de Republikeinse partij helaas geworden is, is ‘een democraat met een wapen’ opmerkelijk.
Beetje sensationele headline, het gaat niet om een seksuele of liefdesrelatie staat in het artikel. Daarom altijd artikel posten en niet tweet.quote:
Dat was juist het hele argument van "defund the police". In de VS zijn is de laatste 30 - 40 jaar, onder het motto van "tough on crime", heel veel budget van sociale werkers en dergelijke naar politie gegaan waardoor in veel plekken eigenlijk alleen de politie nog maar over is om problemen op te lossen waar de politie eigenlijk helemaal niet geschikt voor is. Het argument van defund the police was juist om die budgetten weer op een normale manier te verdelen zodat psychiatrische patienten en ook mensen die gewoon in de war zijn de hulp krijgen die ze nodig hebben. Jammer alleen dat de Republikeinen dit totaal verdraaid hebben waardoor het een stille dood gestorven isquote:Op vrijdag 20 september 2024 17:52 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat de VS gebaat is bij wat meer investeringen in de psychiatrie.
Het echte probleem is dat mensen die niet goed bij hun eikel zijn niet de juiste hulp krijgen die ze nodig hebben.
De slavernij is deels afgeschaft door politici die ook slaven hielden.quote:Op vrijdag 20 september 2024 16:41 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Waarom zou het of of zijn?quote:Op vrijdag 20 september 2024 17:52 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik vind het nogal lastig om zo’n onderscheid te maken. Vol automatische geweren zijn sowieso al verboden. Nu gaat het om semi automatische geweren zoals de AR-15. Maar waar trek je de grens? Mogen semi automatische shotguns dan weer wel? Zo ja, waarom mogen die dan weer wel en de AR dan weer niet?
Ik denk vooral dat de VS gebaat is bij wat meer investeringen in de psychiatrie.
Het echte probleem is dat mensen die niet goed bij hun eikel zijn niet de juiste hulp krijgen die ze nodig hebben.
Als je “defund the police” roept dan moet je niet raar staan te kijken dat mensen ook werkelijk geloven dat de budgetten voor politie daadwerkelijk omlaag moeten gaan.quote:Op vrijdag 20 september 2024 18:23 schreef Superstom het volgende:
[..]
Dat was juist het hele argument van "defund the police". In de VS zijn is de laatste 30 - 40 jaar, onder het motto van "tough on crime", heel veel budget van sociale werkers en dergelijke naar politie gegaan waardoor in veel plekken eigenlijk alleen de politie nog maar over is om problemen op te lossen waar de politie eigenlijk helemaal niet geschikt voor is. Het argument van defund the police was juist om die budgetten weer op een normale manier te verdelen zodat psychiatrische patienten en ook mensen die gewoon in de war zijn de hulp krijgen die ze nodig hebben. Jammer alleen dat de Republikeinen dit totaal verdraaid hebben waardoor het een stille dood gestorven is
Nee, dat zijn ze niet:quote:Op vrijdag 20 september 2024 17:52 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik vind het nogal lastig om zo’n onderscheid te maken. Vol automatische geweren zijn sowieso al verboden.
https://rocketffl.com/who-can-own-a-full-auto-machine-gun/quote:Contrary to popular belief, it is perfectly legal for a law-abiding citizen of the United States to own/possess a machine gun (sometimes called a full-auto firearm or automatic weapon).
https://en.wikipedia.org/wiki/Automatic_firearmquote:The use of a gun trust to register with the ATF has become an increasingly popular method of acquisition and ownership of automatic firearms
Ah, we zijn weer bij het aloude 'we don't have a gun problem, we have a mental health problem' aanbeland. Ik neem aan dat je background checks voor mensen die een wapen willen aanschaffen, in ieder geval tot die investeringen in de psychiatrie gedaan zijn, dan ook geen probleem vindt?quote:Ik denk vooral dat de VS gebaat is bij wat meer investeringen in de psychiatrie.
Omdat er talloze mensen zijn die wel normaal met zo’n wapen kunnen omgaan. Het riekt naar symboolpolitiek.quote:Op vrijdag 20 september 2024 18:27 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Waarom zou het of of zijn?
Ja, de psychiatrische zorg moet beter in Amerika (en ook in Nederland). Maar het feit dat iedereen maar een wapen en ook zelfs AR17s kan verkrijgen maakt dat het effect van slechte psychiatrische zorg vele malen dodelijker is.
Blijkbaar is het behoorlijk lastig om er eentje te bemachtigen en dan moet het ook nog eens legaal zijn in je staat. Die schoolshootings worden voornamelijk gedaan met semi automatische wapens zoals de AR-15.quote:Op vrijdag 20 september 2024 18:33 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee, dat zijn ze niet:
[..]
https://rocketffl.com/who-can-own-a-full-auto-machine-gun/
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Automatic_firearm
Ben je zelf voor een verbod op volautomatische geweren?
[..]
Ah, we zijn weer bij het aloude 'we don't have a gun problem, we have a mental health problem' aanbeland. Ik neem aan dat je background checks voor mensen die een wapen willen aanschaffen, in ieder geval tot die investeringen in de psychiatrie gedaan zijn, dan ook geen probleem vindt?
Los daarvan ga je compleet voorbij aan mijn punt: dat de huidige Republikeinse partij tegen zo'n beetje iedere beperking van publiek wapenbezit is.
En weer gaat het om het verschil tussen ‘een verbod op een wapen’ en ‘een verbod op alle wapens’. Die glijdende schaal werkt net zo goed de andere kant op, want met precies dat argument kun je ook vinden dat iedereen een bazooka, vlammenwerper, tank of atoombom moet kunnen kopen. Ja, dat is een flauw argument, maar niet minder flauw dan de andere kant op.quote:Op vrijdag 20 september 2024 18:34 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Omdat er talloze mensen zijn die wel normaal met zo’n wapen kunnen omgaan. Het riekt naar symboolpolitiek.
Stel dat Harris wint en op een of andere manier krijgt ze het voor elkaar om die wapens uit de omloop te halen.
Wat zou er gebeuren als de schietpartijen niet minder worden? Gaat men dan door naar het volgende wapen dat favoriet word onder die schoolshooters? Het is een glijdende schaal en ik vind het echt meer dan terecht dat er zo’n tegenstand is onder de republikeinen.
Dat is al een flinke stap verwijderd van je eerdere bewering dat het ‘sowieso niet legaal’ zou zijn. Los daarvan: ben je zelf voor een landelijk verbod, zonder loopholes, op full automatic wapens?quote:Op vrijdag 20 september 2024 18:39 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Blijkbaar is het behoorlijk lastig om er eentje te bemachtigen en dan moet het ook nog eens legaal zijn in je staat.
Dat is al iets. Helaas is dat niet het standpunt van de huidige Republikeinse partij.quote:Ik heb overigens geen moeite met backgroundchecks, zelfs red flag wetten zou ik steunen mocht ik in dat land leven.
Lastig, een algeheel verbod zou ook betekenen dat bijvoorbeeld musea of oprechte verzamelaars dat soort wapens niet kunnen bemachtigen.quote:Op vrijdag 20 september 2024 18:43 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat is al een flinke stap verwijderd van je eerdere bewering dat het ‘sowieso niet legaal’ zou zijn. Los daarvan: ben je zelf voor een landelijk verbod, zonder loopholes, op full automatic wapens?
[..]
Dat is al iets. Helaas is dat niet het standpunt van de huidige Republikeinse partij.
Dat is je argument ja? Ik ben volgens mij in zo’n beetje ieder land waar ik ooit op vakantie was wel eens in een museum, kasteel of landhuis geweest met een serieuze wapencollectie. Dat blijkt prima mogelijk in combinatie met een restrictieve wapenwet.quote:Op vrijdag 20 september 2024 18:51 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Lastig, een algeheel verbod zou ook betekenen dat bijvoorbeeld musea of oprechte verzamelaars dat soort wapens niet kunnen bemachtigen.
Het is echt bizar hoe ongelooflijk kinderachtig die man is. Wat een kleuter.quote:Op vrijdag 20 september 2024 19:08 schreef la_perle_rouge het volgende:
Zelfbedrog[ x ]Geloof niet wat je ziet, maar geloof wat ik er over denk.
Mooi hè...Walz praat over jagen, je auto onderhouden, loodgietersklussen in huis en het schoonhouden van je dakgoten.quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:13 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ x ]Naadloze overgang van auto-onderhoud naar politiek.
Fantastische kerel. Erg blij dat ze hem gekozen heeft. Aan hem zal het niet liggen.quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:13 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ x ]Naadloze overgang van auto-onderhoud naar politiek.
Is die tekst echt? Of een garpje na het haten van Taylor Swift?quote:
Of allebei, dat is ook nog een optie.quote:Op zaterdag 21 september 2024 01:03 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Is die tekst echt? Of een garpje na het haten van Taylor Swift?
quote:Op donderdag 19 september 2024 18:27 schreef GarlandBriggs het volgende:
[ x ]
Wel een durfal hoor, die ouwe Nate!
Goeie vraag. Had zo maar gekund.quote:Op zaterdag 21 september 2024 01:03 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Is die tekst echt? Of een garpje na het haten van Taylor Swift?
https://www.lawyersgunsmo(...)iature-nazi-soldiersquote:Check out Mark Robinson’s super cool collection of miniature Nazi soldiers
Naast dat het duidelijk is dat Biden het geen vier jaar meer vol zou houden als president, toch dit even over dit filmpje:quote:Op zaterdag 21 september 2024 09:01 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
De eerste in 11 maanden, er waren al eerder berichten verschenen dat ze al in maanden geen meeting hebben gehad. Kamala Harris wist van Bidens cognitieve achteruitgang en heeft willens en wetens deze man laten zitten. De VS heeft mogelijk een jaar zonder president gezeten en dat roept de vraag op, wie trekt er aan de touwtjes achter de schermen?
En waarom heeft Kamala Harris niet ingegrepen en het allerbelangrijkste, waarom heeft de media niet 1 vraag gesteld aan Harris over dit?
Wordt tijd dat we voor tweets ook gaan verwachten dat ze zich aan die ‘media bias fact sheet’ gaan houden..quote:Op zaterdag 21 september 2024 09:01 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
De eerste in 11 maanden, er waren al eerder berichten verschenen dat ze al in maanden geen meeting hebben gehad. Kamala Harris wist van Bidens cognitieve achteruitgang en heeft willens en wetens deze man laten zitten. De VS heeft mogelijk een jaar zonder president gezeten en dat roept de vraag op, wie trekt er aan de touwtjes achter de schermen?
En waarom heeft Kamala Harris niet ingegrepen en het allerbelangrijkste, waarom heeft de media niet 1 vraag gesteld aan Harris over dit?
https://edition.cnn.com/2(...)t-meeting/index.htmlquote:At Friday’s meeting, first lady Dr. Jill Biden shared an update on a White House women’s health research initiative, the first time she’s participated in a such a session. Previous first ladies have attended their husband’s Cabinet meetings.
80% van de Xjes die de conservatieve trumpsupporters hier neerplempen daarvan weet je gewoon meteen al dat het wederom verdraaide feiten zijn, alles om hun verwrongen wereldbeeld maar in stand te kunnen houden.quote:Op zaterdag 21 september 2024 09:48 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wordt tijd dat we voor tweets ook gaan verwachten dat ze zich aan die ‘media bias fact sheet’ gaan houden..
Richard de Mos?quote:
Het is wel weer treffend hoe kinderlijk eenvoudig iemand als Chivaz hiervoor valt.quote:Op zaterdag 21 september 2024 09:48 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wordt tijd dat we voor tweets ook gaan verwachten dat ze zich aan die ‘media bias fact sheet’ gaan houden..
[..]
https://edition.cnn.com/2(...)t-meeting/index.html
Hij niet alleen, heel rechts Twitter buitelt over elkaar om te melden dat Jill Biden nooit tot president is verkozen.quote:Op zaterdag 21 september 2024 10:32 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Het is wel weer treffend hoe kinderlijk eenvoudig iemand als Chivaz hiervoor valt.
Arme Nate...hij ziet zijn geldstroom vanuit Peter Thiel nu vast opdrogen en heeft zich vast moeten bedrinken met "bottom shelf bourbon"...heb meelij, heb meelijquote:
je denkt echt dat hij hiervoor valt? Denk dat het puur fakenews verspreiden is / getrol.quote:Op zaterdag 21 september 2024 10:32 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Het is wel weer treffend hoe kinderlijk eenvoudig iemand als z hier voor valt.
Hij valt op dat ie weer modder heeft om hier in de groep te gooien.quote:Op zaterdag 21 september 2024 10:32 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Het is wel weer treffend hoe kinderlijk eenvoudig iemand als Chivaz hiervoor valt.
Vaak zie je dat ze zich dan even koest houden nadat hun getroll volledig wordt weerlegd zoals in dit geval door @Mikequote:Op zaterdag 21 september 2024 12:05 schreef Korenfok het volgende:
[..]
je denkt echt dat hij hiervoor valt? Denk dat het puur fakenews verspreiden is / getrol.
En dan morgen weer terugkomen met de volgende berg totale nonsens, waar andere users dan weer pagina’s mee zoet zijn. Want er wordt hier toch nooit echt ingegrepen door die troep of de user zelf te verwijderen, topic reports ten spijt.quote:Op zaterdag 21 september 2024 13:21 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Vaak zie je dat ze zich dan even koest houden nadat hun getroll volledig wordt weerlegd zoals in dit geval door @:Mike
Want ja, het komt wel een beetje sneu over om "nieuws" te brengen dat Jill Biden aan het hoofd van een tafel zit.
Een "ignore" functie kan soms makkelijk zijn. Vaak lees ik er ook gewoon overheenquote:Op zaterdag 21 september 2024 13:26 schreef Szura het volgende:
[..]
En dan morgen weer terugkomen met de volgende berg totale nonsens, waar andere users dan weer pagina’s mee zoet zijn. Want er wordt hier toch nooit echt ingegrepen door die troep of de user zelf te verwijderen, topic reports ten spijt.
Volgens dit artikel valt nogal wat af te dingen op de claims van deze meneer. https://medium.com/@rosa.(...)okeness-887cbbb0487dquote:
Je geeft hem nu te veel eer. Hij zit al een tijdje vast in de MAGA fabeltjes fuik. Inmiddels gelooft hij het echt allemaal.quote:Op zaterdag 21 september 2024 12:05 schreef Korenfok het volgende:
[..]
je denkt echt dat hij hiervoor valt? Denk dat het puur fakenews verspreiden is / getrol.
Geen ideequote:Op zaterdag 21 september 2024 13:32 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Volgens dit artikel valt nogal wat af te dingen op de claims van deze meneer. https://medium.com/@:rosa(...)okeness-887cbbb0487d
Hij is soms te genuaceerd..... Net als hierboven, begint gewoon schaamteloos het riedeltje over Oprahquote:Op zaterdag 21 september 2024 13:43 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Je geeft hem nu te veel eer. Hij zit al een tijdje vast in de MAGA fabeltjes fuik. Inmiddels gelooft hij het echt allemaal.
Als jij het zegt zal het wel een goed optreden zijn geweest.quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:37 schreef Eagles89 het volgende:
Hebben jullie dat gesprek van Harris met Oprah gezien? Wat ongelofelijk genant en pijnlijk zeg, ik begin langzaam te geloven dat zelfs Biden een betere optie was geweest dan deze omhooggevallen secretaresse. Man man man, wat is die vrouw een leeghoofd zeg! Iedereen verplicht dat hele gesprek kijken, ik kon het gewoon niet meer aanhoren het leek wel alsof ik in een tupperware party van de vriendinnen van mijn oma was terechtgekomen.
En die wilt straks om de tafel met Putin die oorlog in Oekraine gaan oplossen, en een keiharde vuist tegen China gaan maken in de handelsverdragen. GENANT.
quote:Op zaterdag 21 september 2024 17:06 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Als jij het zegt zal het wel een goed optreden zijn geweest.
Persoonlijk zou ik liever in een tupperware party van jouw oma's vriendinnen terecht komen, dan aan de dinertafel in Mar-a-Lago. En ik ken jouw oma's vriendinnen niet eens. Ken je nagaan.quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:37 schreef Eagles89 het volgende:
Hebben jullie dat gesprek van Harris met Oprah gezien? Wat ongelofelijk genant en pijnlijk zeg, ik begin langzaam te geloven dat zelfs Biden een betere optie was geweest dan deze omhooggevallen secretaresse. Man man man, wat is die vrouw een leeghoofd zeg! Iedereen verplicht dat hele gesprek kijken, ik kon het gewoon niet meer aanhoren het leek wel alsof ik in een tupperware party van de vriendinnen van mijn oma was terechtgekomen.
En die wilt straks om de tafel met Putin die oorlog in Oekraine gaan oplossen, en een keiharde vuist tegen China gaan maken in de handelsverdragen. GENANT.
Oef gevaarlijk in een topic op Fok een andere mening horen! Snel doorrrrrrquote:Op zaterdag 21 september 2024 17:13 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]niet quoten, zijn we zo weer 5 blzz verder. We hebben dit gister al gehad!
Zelfs als ze de verkiezingen zou verliezen, dan heeft ze het voor een "omhooggevallen secretaresse" best goed gedaan.quote:Op zaterdag 21 september 2024 17:34 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Oef gevaarlijk in een topic op Fok een andere mening horen! Snel doorrrrrr
Ondertussen zijn de witte broodsweken van de omhooggevallen secretaresse voorbij (als ze ooit al begonnen waren) en beginnen ze zelfs bij CNN te realiseren dat Trump op dit moment gewoon die verkiezingen gaat winnen.
Bron?quote:Op zaterdag 21 september 2024 17:34 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ondertussen zijn de witte broodsweken van de omhooggevallen secretaresse voorbij (als ze ooit al begonnen waren) en beginnen ze zelfs bij CNN te realiseren dat Trump op dit moment gewoon die verkiezingen gaat winnen.
Breng hem niet op ideeënquote:Op zaterdag 21 september 2024 18:12 schreef Kijkertje het volgende:
De Grifter-in-Chief heeft weer een aanbieding van de week:
[ x ]
Hij kan altijd nog wat tupperware gaan verkopen ....
Als je dit als schrijver van een realistische politieke drama-serie zou bedenken zou het niet eens geloofwaardig zijn. Echt bizar.quote:Op zaterdag 21 september 2024 18:28 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Breng hem niet op ideeënTrumperware
Maar serieus...die Trump is toch de slechtste Black Mirror aflevering ooit
Waarom blijf jij dit soort onzin delen. Kan daar echt met mijn hoofd niet bij.quote:Op zaterdag 21 september 2024 18:12 schreef Kijkertje het volgende:
De Grifter-in-Chief heeft weer een aanbieding van de week:
[ x ]
Hij kan altijd nog wat tupperware gaan verkopen ....
Omdat ik vind dat je deze 'onzin' juist wel moet laten zien. Het is de dagelijkse praktijk van de Republikeinse kandidaat.quote:Op zaterdag 21 september 2024 18:58 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Waarom blijf jij dit soort onzin delen. Kan daar echt met mijn hoofd niet bij.
'Trump probeert voor de 100ste keer troep te verkopen aan z'n supporters, snel reclame voor hem maken!'
Want dat weet nog helemaal niemand? Misschien heb je nu weer 2 Fokkers iets van Trump laten kopen.quote:Op zaterdag 21 september 2024 19:11 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat je deze 'onzin' juist wel moet laten zien. Het is de dagelijkse praktijk van de Republikeinse kandidaat.
Tja post zelf eens wat zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 21 september 2024 19:20 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Want dat weet nog helemaal niemand? Misschien heb je nu weer 2 Fokkers iets van Trump laten kopen.
Ik ben maar een lurker en probeer me zoveel mogelijk buiten discussies te houden. Dit topic is mijn belangrijkste bron op wat MSM standaard nieuws na maar ik hoop niet dat dit een goede weergave is van hoe het gaat in de VS. Het hele topic staat vol met tweets over Trump en Vance en andere rare Republikeinen en het is moeilijk om wat info over de Democraten te krijgen. Een filmpje van Walz met z'n auto is het wel zo'n beetje, uit m'n hoofd gezegd.
Dat lijkt mij nou niet echt een goede en positieve strategie. En juist dat willen de Democraten uitstralen.
Wat vind je van wat Trump hier (1e tweet) zegt dan?quote:Op zaterdag 21 september 2024 18:58 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Waarom blijf jij dit soort onzin delen. Kan daar echt met mijn hoofd niet bij.
'Trump probeert voor de 100ste keer troep te verkopen aan z'n supporters, snel reclame voor hem maken!'
Het gaat niet om de mening. Maar deze post was thee trekken van een al twee keer gebruikt theezakje. Lees de discussie over Oprah van gisteren maar terug. Met lauwe opgewarmde prak of slappe thee komen en dan klagen als iemand er geen zin in heeft, gênant.quote:Op zaterdag 21 september 2024 17:34 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Op basis waarvan denken ze dat dan?quote:Op zaterdag 21 september 2024 17:34 schreef Eagles89 het volgende:
beginnen ze zelfs bij CNN te realiseren dat Trump op dit moment gewoon die verkiezingen gaat winnen.
Denk dat je tijd beter besteed is met een zoektocht naar Bigfoot. Just saying...quote:Op zaterdag 21 september 2024 17:59 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Bron?
Verder was die 'andere mening' nergens op de inhoud gebaseerd maar vooral het kinderachtig herhalen van 'omhooggevallen secretaresse', en vragen of iemand een gesprek heeft gezien wat gisteren ook al geanalyseerd is in dit topic is ook een beetje zwak.
Ik kijk nog steeds uit naar een inhoudelijke discussie met een Trump-aanhanger zonder name-calling en extreem rechtse bronnen, maar jij gaat dat ook niet worden merk ik wel.
Haha ja hoor! Wederom bij een democraten zender! Man man man, dit begint langzaam lachwekkend te worden. Harris kan weer een weekje in een bungalow al haar teksten uit haar hoofd leren zoals de vorige keer (wat een ongelofelijk neppe shit was dat dan, een gemiddelde spreekbeurt van Havo 3 had een hoger niveau) en ze hoeft ook niet bang te zijn dat van het script wordt afgeweken bij CNN. Geen kritische vragen over hoe ze de afgelopen vier jaar vond gaan, maar wederom weer open vragen over welk merk ijs ze het lekkerst vindt terwijl ze ondertussen Trump factchecken en als anchors een debat met Trump beginnen, terwijl Harris glimlachend schaapachtig rond kan kijken tot ze de volgende multiplechoice vraag op een presenteerblaadje krijgt. Trump heeft nu twee keer bij een anti Trump zender in het hol van de leeuw gezeten, laat ze het nu een keer lekker bij Fox doen, en dan is het nog steeds 2-1 in het voordeel van de Democraten.quote:Op zaterdag 21 september 2024 21:02 schreef Kijkertje het volgende:
Harris heeft de uitnodiging van CNN voor een tweede debat geaccepteerd:
[ x ]
Ook aan @Arcee .quote:Op zaterdag 21 september 2024 17:59 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Bron?
Verder was die 'andere mening' nergens op de inhoud gebaseerd maar vooral het kinderachtig herhalen van 'omhooggevallen secretaresse', en vragen of iemand een gesprek heeft gezien wat gisteren ook al geanalyseerd is in dit topic is ook een beetje zwak.
Ik kijk nog steeds uit naar een inhoudelijke discussie met een Trump-aanhanger zonder name-calling en extreem rechtse bronnen, maar jij gaat dat ook niet worden merk ik wel.
Het gaat er helemaal niet om of hij tevreden was of niet. Wat een niveau hier zeg. Je snapt toch wel dat als je twee keer een uitnodiging accepteert bij zeer pro democratische zenders het tijd wordt nu eens een keer bij een op de hand van de Republikeinen te debateren? Wat maakt het in vredesnaam uit hoe het in het verleden is gegaan ergens, alsof je niet naar je schoonmoeder wilt omdat het 9 van de 10 keer ruzie wordt maar de vorige keer toevallig niet. “Maar waarom wil je niet? De vorige keer ging het toch ook goed?”.quote:Op zaterdag 21 september 2024 21:41 schreef Kijkertje het volgende:
Bij het CNN-debat met Biden was Trump heel tevreden over hun moderators dus die smoes kan hij niet meer gebruiken voor zijn laffe weigering. Hij heeft nu een andere uitvlucht bedacht:
[ x ]
Beetje raar argument. Hij is ook nog steeds campagne aan het voeren? Blijkbaar is het daar niet 'te laat' voor![]()
Je kleineert een sterke vrouw die de eerste vrouwelijke president van Amerika gaat worden.quote:Op zaterdag 21 september 2024 17:34 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
quote:the latest Guardian 10-day polling averages survey shows Harris increasing
her lead to 2.6 points, 48.5% to 45.9%.
quote:Op zaterdag 21 september 2024 22:16 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Het gaat er helemaal niet om of hij tevreden was of niet. Wat een niveau hier zeg. Je snapt toch wel dat als je twee keer een uitnodiging accepteert bij zeer pro democratische zenders het tijd wordt nu eens een keer bij een op de hand van de Republikeinen te debateren? Wat maakt het in vredesnaam uit hoe het in het verleden is gegaan ergens, alsof je niet naar je schoonmoeder wilt omdat het 9 van de 10 keer ruzie wordt maar de vorige keer toevallig niet. “Maar waarom wil je niet? De vorige keer ging het toch ook goed?”.
En hier in dit topic het zo spinnen dat Trump de grote bangerik is die niet zou willen. Hij heeft het al twee keer geaccepteerd, ik trek dit soort linkse hypocrisie echt slecht.
Nog 44 dagen te gaan. Harris zal elke dag 0,1 procentpunt verder op Trump inlopen waardoor ze hem uiteindelijk met 7% verschil zal verslaan. The Donald zal trouwens sterven in de gevangenis omdat hij zich verslikt in een door Laura Loomer meegesmokkelde Big Mac.quote:the latest Guardian 10-day polling averages survey shows Harris increasing
her lead to 2.6 points, 48.5% to 45.9%.
Your thoughts, my prayers.quote:Op zaterdag 21 september 2024 22:37 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Nog 44 dagen te gaan. Harris zal elke dag 0,1 procentpunt verder op Trump inlopen waardoor ze hem uiteindelijk met 7% verschil zal verslaan. The Donald zal trouwens sterven in de gevangenis omdat hij zich verslikt in een door Laura Loomer meegesmokkelde Big Mac.
The end.
quote:Op zaterdag 21 september 2024 22:05 schreef la_perle_rouge het volgende:
Geld van dombo’s binnenharken zolang het nog kan…[ x ]
Ik zou willen dat ik jouw optimisme had.quote:Op zaterdag 21 september 2024 22:37 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Nog 44 dagen te gaan. Harris zal elke dag 0,1 procentpunt verder op Trump inlopen waardoor ze hem uiteindelijk met 7% verschil zal verslaan. The Donald zal trouwens sterven in de gevangenis omdat hij zich verslikt in een door Laura Loomer meegesmokkelde Big Mac.
The end.
Heel klassiek.... Een buitenlandse vijand verzinnen, en/of liegen over hoe vreselijk die is en dan roepen dat een binnenlandse vijand met die buitenlanders heult. Veel vaderlandslievenden trappen daarin of erger: willen dat graag horen... willen meemarcheren ter redding van het vaderland..quote:Op zaterdag 21 september 2024 22:37 schreef Kijkertje het volgende:
Over hypocrisie gesproken: wel te laat voor debatten maar niet voor zijn rally's vol leugens:
[ x ]
En als hij dan zelf ook nog eens nieuwe immigratiewetten tegenhoudt omdat het hem electoraal beter uitkomt toont dat wel heel duidelijk aan dat dat zogenaamde gevaar hem geen reet interesseert.quote:Op zaterdag 21 september 2024 23:57 schreef Bluesdude het volgende:
Heel
[..]
Heel klassiek.... Een buitenlandse vijand verzinnen, liegen over hoe vreselijk die is en dan roepen dat een binnenlandse vijand met die buitenlanders heult. Veel vaderlandslievenden trappen daarin of erger: willen dat graag horen... willen meemarcheren ter redding van het vaderland..
Doorzichtig voor weldenkendenquote:Op zondag 22 september 2024 00:04 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
En als hij dan zelf ook nog eens nieuwe immigratiewetten tegenhoudt omdat het hem electoraal beter uitkomt toont dat wel heel duidelijk aan dat dat zogenaamde gevaar hem geen reet interesseert.
Zo doorzichtig allemaal.
Maar het zijn echt geen racisten hoor!quote:Op zondag 22 september 2024 00:08 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Doorzichtig voor weldenkenden
Niet te zien of willen zien door die basket of deplorables .
Ik begrijp je denk ik wel, zoals ik eerder vermeldde is het een Republikeinse mediastrategie "to flood the zone with shit", waar Trumps nieuwe spiegels en kraaltjes misschien onderdeel van kunnen zijn. Maar, ja, iets stoms of vreemds is meer nieuwswaardig dan gewoon een goed uitgevoerde politieke speech ofzo. Hoe zou het anders kunnen in de praktijk?quote:Op zaterdag 21 september 2024 19:20 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Want dat weet nog helemaal niemand? Misschien heb je nu weer 2 Fokkers iets van Trump laten kopen.
Ik ben maar een lurker en probeer me zoveel mogelijk buiten discussies te houden. Dit topic is mijn belangrijkste bron op wat MSM standaard nieuws na maar ik hoop niet dat dit een goede weergave is van hoe het gaat in de VS. Het hele topic staat vol met tweets over Trump en Vance en andere rare Republikeinen en het is moeilijk om wat info over de Democraten te krijgen. Een filmpje van Walz met z'n auto is het wel zo'n beetje, uit m'n hoofd gezegd.
Dat lijkt mij nou niet echt een goede en positieve strategie. En juist dat willen de Democraten uitstralen.
Een speech inderdaad niet, maar van die lezingen zoals zon HJ schoo lezing van Omtzigt zou ik niet oninteressant vinden als het een aansprekend politicus is. Of discussies met interessante politici misschien.quote:Op zondag 22 september 2024 01:05 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand had een leuke dag (of was aan het astroturfen.)
Wat dat betreft blijft het toch wel een rare cultuur voor me. Ik zou echt voor geen goud naar een speech gaan van willekeurig welke lijsttrekker.
Ik wilde deze net plaatsen. Heel bijzondere keuze inderdaad.quote:Op zondag 22 september 2024 00:57 schreef Ericr het volgende:
[ x ]
Mr Pillow. Trump heeft wel pareltjes in zijn entourage. Een donkere nazi, een complot theorist annex maîtresse, een kussenverkoper met heel bijzondere prijzen.
Je herkent mensen die absoluut van hun land houden meestal aan dat ze hun eigen democratie aanvallen. Ongelooflijk, wat houden deze mensen van Amerika.quote:Op zaterdag 21 september 2024 23:57 schreef Bluesdude het volgende:
Heel
[..]
Heel klassiek.... Een buitenlandse vijand verzinnen, en/of liegen over hoe vreselijk die is en dan roepen dat een binnenlandse vijand met die buitenlanders heult. Veel vaderlandslievenden trappen daarin of erger: willen dat graag horen... willen meemarcheren ter redding van het vaderland..
Patriotten....[ afbeelding ]
LOOOOOOOOOL ik “kleineer” een “sterke” vrouw nog wel. Het wordt hier echt met de dag gekker. Dit hele topic staat helemaal vol met gekleiner man. Alleen dan is het vanuit de kuch kuch “goede” kant, en dan mag het dus blijkbaar uiteraard natuurlijk helemaal hartstikke wel. Wederom klassiek hypocriet links op zn best, zo typisch…gaat toch heen. Bah.quote:Op zaterdag 21 september 2024 22:25 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je kleineert een sterke vrouw die de eerste vrouwelijke president van Amerika gaat worden.
Trump en zijn onweldenkende volgelingen kleineren graag 'de vijanden'.
Dat is bullygedrag, very jerk
wat betreft polls popular vote per 19 september
[..]
[ afbeelding ]
Ja als dat hypocriet is, dan ben je dat natuurlijk net zo, want blijkbaar doe jij ook het omgedraaide. Typisch hypocriet Eagles89.quote:Op zondag 22 september 2024 02:02 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
LOOOOOOOOOL ik “kleineer” een “sterke” vrouw nog wel. Het wordt hier echt met de dag gekker. Dit hele topic staat helemaal vol met gekleiner man. Alleen dan is het vanuit de kuch kuch “goede” kant, en dan mag het dus blijkbaar uiteraard natuurlijk helemaal hartstikke wel. Wederom klassiek hypocriet links op zn best, zo typisch…gaat toch heen. Bah.
Eigenlijk vind ik het hele circus niet mijn ding. De endorsements, de rally's, de donaties e.d. daar heb ik nooit het positieve van ingezien. Op geen enkele manier zie ik daar politieke voordelen voor het land in. De endorsements werkt allerlei politieke spelletjes in de hand (of is kwetsbaar voor bribes). Of je denkt 'nou, die gast van Snollebollekes wil op (vul hier een kandidaat in) stemmen, nou dan ga ik dat ook doen, want ik vind zijn liedjes zo leuk'. Of: 'Wat een lul is die Rob Kemps joh, dat ie de vijand gaat steunen, ik koop zijn muziek niet meer'. De rally's lijken meer op 'lekker met zijn alle juichen, meestal zonder dat er enige politieke inhoud is besproken. De donaties zijn al helemaal van de gekke, geld sturen naar een politieke leider is naar mijn idee het laatste wat je als burger zou moeten doen.quote:Op zondag 22 september 2024 01:05 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand had een leuke dag (of was aan het astroturfen.)
Wat dat betreft blijft het toch wel een rare cultuur voor me. Ik zou echt voor geen goud naar een speech gaan van willekeurig welke lijsttrekker. Liever naar Harris natuurlijk, want bij die ander krijg je acute oorkanker, maar toch.
Je snapt het duidelijk niet. Ik kom recent dit topic ingewandeld en zie op letterlijk elke pagina van dit topic een hele stortvloed aan “gekleineer”. Ik vind het apart maar goed. Vervolgens doe ik het en word ik er meteen (en al meerdere keren) op gewezen dat dat toch echt niet de bedoeling is. Alleen moet ik er dan zelf bij verzinnen dat dat inderdaad niet de bedoeling is….als het de andere kant opgaat. De andere kant op was dikke dikke prima geweest. Dát is krankzinnig hypocriet. Want zeg nou zelf: als ik Trump een oude seniele domme dikke blaaskaak had genoemd, dan had ik hier louter schouderklopjes ontvangen. Dat is toch te sneu voor woorden.quote:Op zondag 22 september 2024 02:07 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja als dat hypocriet is, dan ben je dat natuurlijk net zo, want blijkbaar doe jij ook het omgedraaide. Typisch hypocriet Eagles89.
Zelfde als met leugens. Er is een verschil tussen een leugen en niets anders dan leugens vertellen. Daarnaast doe je net of het belangrijk is 'dat er een balans moet zijn', maar ook die is natuurlijk lachwekkend als ie uit het MAGA-kamp komt.quote:Op zondag 22 september 2024 02:31 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Je snapt het duidelijk niet. Ik kom recent dit topic ingewandeld en zie op letterlijk elke pagina van dit topic een hele stortvloed aan “gekleineer”. Ik vind het apart maar goed. Vervolgens doe ik het en word ik er meteen (en al meerdere keren) op gewezen dat dat toch echt niet de bedoeling is. Alleen moet ik er dan zelf bij verzinnen dat dat inderdaad niet de bedoeling is….als het de andere kant opgaat. De andere kant op was dikke dikke prima geweest. Dát is krankzinnig hypocriet. Want zeg nou zelf: als ik Trump een oude seniele domme dikke blaaskaak had genoemd, dan had ik hier louter schouderklopjes ontvangen. Dat is toch te sneu voor woorden.
Het is alleen hypocriet als Harris net zo'n pathologische leugenaar, oplichter, profiteur en charlatan als Trump zou zijn maar dat is ze niet. Dan zou de kritiek ook beide kanten opgaan. Harris alleen is geen 'omhoog gevallen secretaresse' zoals jij beweert. Dat is een vrouwonvriendelijk vernederende leugen uit de MAGA-hoek die Trump verspreidt. Trump daarentegen is wel degelijk een domme dikke blaaskaak, dat tonen zijn uitspraken die hier gepost worden aan.quote:Op zondag 22 september 2024 02:31 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Je snapt het duidelijk niet. Ik kom recent dit topic ingewandeld en zie op letterlijk elke pagina van dit topic een hele stortvloed aan “gekleineer”. Ik vind het apart maar goed. Vervolgens doe ik het en word ik er meteen (en al meerdere keren) op gewezen dat dat toch echt niet de bedoeling is. Alleen moet ik er dan zelf bij verzinnen dat dat inderdaad niet de bedoeling is….als het de andere kant opgaat. De andere kant op was dikke dikke prima geweest. Dát is krankzinnig hypocriet. Want zeg nou zelf: als ik Trump een oude seniele domme dikke blaaskaak had genoemd, dan had ik hier louter schouderklopjes ontvangen. Dat is toch te sneu voor woorden.
Dat Trump niet geschikt is als president is onderhand wel duidelijk. Niet qua kennis, niet qua ervaring, niet qua inzicht en al helemaal niet qua karakter. Bovendien probeerde hij nb een coup te plegen en dan ben je sws af vind je ook niet?quote:I've been peppered with calls from the national media about my "relationship" with Kamala Harris, particularly since it became obvious that she was going to run for president. Most of them, I have not returned.
Yes, we dated. It was more than 20 years ago. Yes, I may have influenced her career by appointing her to two state commissions when I was Assembly speaker.
And I certainly helped with her first race for district attorney in San Francisco. I have also helped the careers of House Speaker Nancy Pelosi, Gov. Gavin Newsom, Sen. Dianne Feinstein and a host of other politicians.
The difference is that Harris is the only one who, after I helped her, sent word that I would be indicted if I "so much as jaywalked" while she was D.A.
That's politics for ya.
Bron
Op YouTube nu:quote:Op zaterdag 21 september 2024 05:33 schreef Kijkertje het volgende:
Het verhaal van Lev Parnas (net uitgezonden bij MSNBC). Hoe hij in Trump's gevolg terecht kwam, in het Oekraine-schandaal verwikkeld raakte en uiteindelijk door hem voor de bus werd gegooid. Bevestigt ook het beeld wat Michael Cohen al schetste hoe het er in Trump-kringen aan toegaat en hoe gevaarlijk het is dat iemand als Trump de macht van een president krijgt en daar misbruik van maakt.
[ x ]
Trailer:
Bij de ontmoeting vraagt Hunter Biden hoe John Solomon destijds aan zijn bankgegevens kwam omdat die nooit op een computer hebben gestaan. Blijkbaar zijn die onder Barr via de FBI aan Solomon doorgespeeld![]()
[ x ]
Fascinerend.
Lol, welkom in AMV.quote:Op zondag 22 september 2024 02:31 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Van de getto naar presidentskandidaat? Lol over wie heb je het man, toch niet over Harris?quote:Op zondag 22 september 2024 07:44 schreef Basp1 het volgende:
Een Maga cult persoon die van zichzelf zegt dat hij een topic binnen wandelt, het lijkt eerder marcheren op de maat van trump.![]()
Verder geen respect heeft voor iemand die juist the american Dream heeft gehad van de getto tot presidentskandidaat en dan wel blijft roepen dat Amerika weer groot moet worden. Juist die Amerikaanse droom is en was toch een van de grootste dingen die men in dat land juist fantastisch vindt.
Teleprompter kan natuurlijk ook voor Oprah zijn, aangezien zij de boel presenteert.quote:Op zondag 22 september 2024 08:56 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Een teleprompter bij een town hall, apart.
Dan kun je jezelf ook meteen afvragen wie er in het publiek zat bij de town hall. Dat kunnen onmogelijk de stemmers zijn geweest want het is een behoorlijke afgang om een town hall te hebben met een fucking teleprompter.
Ik las een beetje op de teleprompter, het waren toch echt de woorden van Kamala die ik daar las.quote:Op zondag 22 september 2024 08:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Teleprompter kan natuurlijk ook voor Oprah zijn, aangezien zij de boel presenteert.
Verder heeft Harris tijdens het debat met Trump wel bewezen dat ze zich prima redt zonder dergelijke ondersteuning.
Zouden de woorden van Oprah zijn, begrijp ik. Kan het natuurlijk zelf checken, maar dat vind ik toch echt zonde van m'n tijd.quote:Op zondag 22 september 2024 09:01 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik las een beetje op de teleprompter, het waren toch echt de woorden van Kamala die ik daar las.
Overigens hecht ik echt totaal geen waarde aan dat debat. Als je jezelf niet staande kan houden met de moderators die vrolijk mee debatteren dan is het wel erg slecht gesteld.
Tuurlijk kerel, wanneer jouw afgod met de staart tussen de poten afdruipt dan hecht jij daar geen waarde aan. Dat hoef je echt niet te melden hoor.quote:Op zondag 22 september 2024 09:01 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik las een beetje op de teleprompter, het waren toch echt de woorden van Kamala die ik daar las.
Overigens hecht ik echt totaal geen waarde aan dat debat. Als je jezelf niet staande kan houden met de moderators die vrolijk mee debatteren dan is het wel erg slecht gesteld.
Je prinsesje kan niet zonder hulp debatteren. Dat werd overigens pijnlijk duidelijk tijdens de primaries waar ze voor het stemmen begonnen was al uit de race was gestapt.quote:Op zondag 22 september 2024 09:15 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Tuurlijk kerel, wanneer jouw afgod met de staart tussen de poten afdruipt dan hecht jij daar geen waarde aan. Dat hoef je echt niet te melden hoor.
Begrijpelijk, dat zeurstemmetje van Kamala werkt ook behoorlijk op mijn zenuwen.quote:Op zondag 22 september 2024 09:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zouden de woorden van Oprah zijn, begrijp ik. Kan het natuurlijk zelf checken, maar dat vind ik toch echt zonde van m'n tijd.
[ x ]
Ze kan volgens jou niks, maar maakt wel gehakt van Trump.quote:Op zondag 22 september 2024 09:19 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je prinsesje kan niet zonder hulp debatteren. Dat werd overigens pijnlijk duidelijk tijdens de primaries waar ze voor het stemmen begonnen was al uit de race was gestapt.
Ze had de hulp van twee moderators nodig om een debat met de hakken over de sloot te winnen en nu wil ze nog een debat uiteraard bij een haar goed gezinde zender zodat ze hetzelfde trucje nog een keer kan herhalen.
Laat haar maar heel veel interviews geven zodat ze kan laten zien dat ze een hele grote meid is.
Ah dus je bent hier weer eens in de volgende leugen uit je Maga x bubbel betrapt. En blijft doen alsof het normaal is om leugens te plaatsen en daarna je schouders op te halen en vervolgens een dag later plaats je als gekke chaviz weer het volgende leugen.quote:Op zondag 22 september 2024 09:20 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Begrijpelijk, dat zeurstemmetje van Kamala werkt ook behoorlijk op mijn zenuwen.
Het zit duidelijk diep.quote:Op zondag 22 september 2024 09:20 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Begrijpelijk, dat zeurstemmetje van Kamala werkt ook behoorlijk op mijn zenuwen.
Ik vind absoluut niet dat hij het goed heeft gedaan, er zijn zoveel dingen waar hij haar op heeft kunnen pakken.quote:Op zondag 22 september 2024 09:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ze kan volgens jou niks, maar maakt wel gehakt van Trump.Want het debat was bepaald geen 'hakken over de sloot'-winst van Harris. Dat blijkt ook uit de peilingen die naderhand zijn gehouden. Alleen Trump's fans - zoals jij - zijn van mening dat hij het goed heeft gedaan.quote:3 tegen 1 is nu eenmaal geen goede graadmeter.
Ter vergelijking Mike Tyson is een van de allerbeste boksers aller tijden. Hij heeft geweldige boksers zoals Rahman en Berbick verslagen. Ik weet zeker dat Tyson zou verliezen als hij tegen McNeely en Butterbean tegelijk moest vechten met 1 hand op de rug.
Dat is wat er gaande was met dat debat, moderators die vrolijk mee debatteren, factchecks maar 1 kant op etc etc.
Al zou ik op de hand zijn van Kamala dan zou ik mij diep schamen voor deze wanvertoning dat een debat word genoemd.
Dat jij dat anders ziet verbaast mij uiteraard helemaal niets.
Ik trek het prima, wat ik wel minder trek is die constante projectie van jij en anderen hier.quote:Op zondag 22 september 2024 09:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het zit duidelijk diep.
Trek je het allemaal nog een beetje, jochie?
Tsja, ben bang dat dat frame niet veel indruk maakt buiten Trumpworld.quote:Op zondag 22 september 2024 09:34 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Want het debat was bepaald geen 'hakken over de sloot'-winst van Harris. Dat blijkt ook uit de peilingen die naderhand zijn gehouden. Alleen Trump's fans - zoals jij - zijn van mening dat hij het goed heeft gedaan.
Ik vind absoluut niet dat hij het goed heeft gedaan, er zijn zoveel dingen waar hij haar op heeft kunnen pakken.
Het was een gemiste kans en ook wel enigszins begrijpelijk gezien de omstandigheden.
Ja, je noemde mij eerder al in een adem met die doodsverwensingen. Zou goed zijn als je daar je excuses voor aanbiedt.quote:Op zondag 22 september 2024 09:39 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik trek het prima, wat ik wel minder trek is die constante projectie van jij en anderen hier.
Claimen dat ik in paniek raak of dat ik het allemaal niet trek vanwege politiek aan de andere kant van de planeet.
Ik ben hier niet de persoon die hier constant emotioneel word omdat er iets naars word gezegd over een politieke kandidaat.
Ik zelf ben hier al wel weggezet als extreem rechts, domrechts, wappie, putinpijper, mijn kinderen zijn zelfs een aantal keer benoemd en ik heb al een aantal doodsverwensingen naar mijn hoofd geslingerd gekregen.
Misschien kun je dit soort infantiele opmerkingen beter bewaren voor je progressieve vriendjes als ze weer eens schuimbekkend achter het toetsenbord zitten.
En de fact checks gingen maar 1 kant op.quote:Op zondag 22 september 2024 09:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, ben bang dat dat frame niet veel indruk maakt buiten Trumpworld.
Je grote held werd simpelweg live gefactcheckt. En dat is inderdeel vervelend voor iemand die elke zin lardeert met minimaal 3 leugens.
Verder begon Trump echt zelf te janken over crowd sizes, 'eating cats and dogs' en het vermoorden van baby's na hun geboorte.
Eerlijk is eerlijk, je bent in tegenstelling tot anderen hier nog redelijk fatsoenlijk. Maar kun je in het vervolg die infantiele vragen achter je laten want het ik ben niet de persoon die hier constant emotioneel word.quote:Op zondag 22 september 2024 09:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, je noemde mij eerder al in een adem met die doodsverwensingen. Zou goed zijn als je daar je excuses voor aanbiedt.
Verder heb ik jou geen van die dingen genoemd, dus ik kan verder niet zo gek veel met je klaagzang.
Je kaart iets aan, het lijkt twijfelachtig, je onderbouwt de claim niet met feiten. Als ik daar vervolgens op reageer begin jij over het stemmetje van Harris (dat soms idd enigszins op de zenuwen kan werken, maar waarmee ze andere keren juist weer kickass uit de hoek komt).quote:Op zondag 22 september 2024 09:53 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, je bent in tegenstelling tot anderen hier nog redelijk fatsoenlijk. Maar kun je in het vervolg die infantiele vragen achter je laten want het ik ben niet de persoon die hier constant emotioneel word.
Als je de closing statement van Kamala had geluisterd en je leest de teleprompter dan zie je dat ze het had opgelezen van een teleprompter.quote:Op zondag 22 september 2024 09:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je kaart iets aan, het lijkt twijfelachtig, je onderbouwt de claim niet met feiten. Als ik daar vervolgens op reageer begin jij over het stemmetje van Harris (dat soms idd enigszins op de zenuwen kan werken, maar waarmee ze andere keren juist weer kickass uit de hoek komt).
Maar vandaar mijn vinnige opmerking.
Nee.quote:Op zondag 22 september 2024 10:01 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Als je de closing statement van Kamala had geluisterd en je leest de teleprompter dan zie je dat ze het had opgelezen van een teleprompter.
Wat andere mensen hier schrijven is hun verantwoordelijkheid.quote:Op zondag 22 september 2024 02:02 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
LOOOOOOOOOL ik “kleineer” een “sterke” vrouw nog wel. Het wordt hier echt met de dag gekker. Dit hele topic staat helemaal vol met gekleiner man. Alleen dan is het vanuit de kuch kuch “goede” kant, en dan mag het dus blijkbaar uiteraard natuurlijk helemaal hartstikke wel. Wederom klassiek hypocriet links op zn best, zo typisch…gaat toch heen. Bah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |