Dat is toch geen vergelijking man. De uitspraak die je quote is echt 10x explicieter.quote:Op dinsdag 17 september 2024 00:13 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dan is er ook geen probleem voor Musk als de USSS/FBI dat even helemaal controleren. Maarre, hier lees ik ook geen expliciet 'ik ga de president doodmaken'
[..]
Dus gewoon even controleren. Wat doet de man nog meer voor uitspraken? Etc. Gewoon de context erbij.
Wie heeft een groter bereik?quote:Op dinsdag 17 september 2024 02:43 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Dat is toch geen vergelijking man. De uitspraak die je quote is echt 10x explicieter.
Daarom was die tweet van Musk ook zo dom. Fucking bereik van miljoenen mensen en dan laat je totale wappies (want die zitten er genoeg tussen) "He ja! Waarom schiet niemand eens een keertje op Biden? Misschien moet iemand dat eens doen!". Hoeven tussen al die miljoenen er maar een paar tussen te zitten.quote:Op dinsdag 17 september 2024 09:58 schreef Bluesdude het volgende:
More than 30 bomb threats made in Springfield, Ohio, after false pets claims
Er is geen bom of bommen. Men vind niks.
Een of meer reltrappers genieten van al die ophef.
Men maakt mensen bang,emoties komen los, nog meer ophef en zo gaat men naar begin november.
En dit dankzij de grote bek van Trump ook de mogelijke moordaanslag op zijn persoon deze zondag heeft hij zelf uitgelokt met die grote bek.
Er kan nog meer gebeuren de komende maanden . Stalken, bedreigingen, geweld, doden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En jij denkt dat dit per ongeluk is en dat Musk dit niet beseft? Ik niet.quote:Op dinsdag 17 september 2024 10:30 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Daarom was die tweet van Musk ook zo dom. Fucking bereik van miljoenen mensen en dan laat je totale wappies (want die zitten er genoeg tussen) "He ja! Waarom schiet niemand eens een keertje op Biden? Misschien moet iemand dat eens doen!". Hoeven tussen al die miljoenen er maar een paar tussen te zitten.
Ik denk dat hij niet een al te beste impulscontrole heeft. Het ziet er naar uit dat hij het zich nu wel beseft en doet het dan af als een dom garpje.quote:Op dinsdag 17 september 2024 10:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En jij denkt dat dit per ongeluk is en dat Musk dit niet beseft? Ik niet.
Kort rokje argumentquote:Ook de mogelijke moordaanslag op zijn persoon deze zondag heeft hij zelf uitgelokt met die grote bek.
daar zijn weer een paar mensen flink rijk gewordenquote:Op dinsdag 17 september 2024 10:40 schreef kladderadatsch het volgende:
In ander nieuws, Trump heeft nu ook een eigen cryptomunt.
https://nl.beincrypto.com(...)uws-september-16-22/
https://crypto.com/price/trumpcoin
https://www.coingecko.com/en/coins/maga
[ x ]
Conflict of interest anyone?
Gaan ze Vance ook bezoeken dan?quote:Op dinsdag 17 september 2024 11:54 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
Oh...blijkbaar zijn dat soort berichtjes toch bezoekjes waard.....
Geen idee hoe groot de libertarische partij is in de VS, maar ik kan me toch voorstellen dat ze daar ook niet echt blij zijn met zo'n malloot die namens de partij voor stelt om de VP dood te schieten?quote:Op dinsdag 17 september 2024 11:54 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
Oh...blijkbaar zijn dat soort berichtjes toch bezoekjes waard.....
Die zullen dat wel op vrijheid van meningsuiting gooien.quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:08 schreef Hanca het volgende:
[..]
Geen idee hoe groot de libertarische partij is in de VS, maar ik kan me toch voorstellen dat ze daar ook niet echt blij zijn met zo'n malloot die namens de partij voor stelt om de VP dood te schieten?
Ook mensen die voor extreme vrijheid van meningsuiting zijn, zijn niet altijd blij als er mede namens hen extreme dingen worden gezegd.quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:10 schreef Ulx het volgende:
[..]
Die zullen dat wel op vrijheid van meningsuiting gooien.
Dat zijn dan erg domme mensen want ieder weldenkend persoon weet dat overal beperkingen gelden en als deze personen blijven gillen voor extreme vrijheid van meningsuiting krijgen ze vanzelf zulke excessen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:16 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ook mensen die voor extreme vrijheid van meningsuiting zijn, zijn niet altijd blij als er mede namens hen extreme dingen worden gezegd.
Het is de 3e partij daar. Volgens Gallup identificeert zo'n 17% - 23% van het electoraat zich als libertair, maar daar zitten ook Democraten en Republikeinen bij.quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:08 schreef Hanca het volgende:
[..]
Geen idee hoe groot de libertarische partij is in de VS, maar ik kan me toch voorstellen dat ze daar ook niet echt blij zijn met zo'n malloot die namens de partij voor stelt om de VP dood te schieten?
quote:Op dinsdag 17 september 2024 10:40 schreef kladderadatsch het volgende:
In ander nieuws, Trump heeft nu ook een eigen cryptomunt.
https://nl.beincrypto.com(...)uws-september-16-22/
https://crypto.com/price/trumpcoin
[ x ]
Conflict of interest anyone?
Ja, z'n zoons runnen de tent, ik geloof dat Baron CEO is. Het is trouwens helemaal hilarisch omdat Trump nog niet zo lang geleden nog riep dat crypto één grote scam is! Maar goed, een eigen munt is wel handig voor als hij onverhoopt herkozen word in november en dan echt voluit de dictator uit gaat hangen...quote:
Vast en ik durf te wedden dat ze bijna allemaal Trump van hun achternaam heten!quote:Op dinsdag 17 september 2024 10:59 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
daar zijn weer een paar mensen flink rijk geworden
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 september 2024 14:18 schreef SEMTEX het volgende:
Dat is gewoon weer de zoveelste poging tot griften.
Hij kan het weten want zijn Pappie heeft Epstein toch laten vermoorden in de gevangenis door de FBI onder leiding van AG Barr...toch?quote:
HLNquote:Of hij Trump werkelijk wilde doden toen hij met een aanvalswapen naar het golfterrein in Florida trok? De kans is groot. Want in een boek vol desillusie dat hij schreef nadat hij onverrichterzake uit Oekraïne teruggekeerd was, schreef hij onheilspellende woorden. “Ik ben medeschuldig aan het achterlijke kind dat we tot president verkozen, maar ik ben mans genoeg om toe te geven dat ik een vreselijke fout heb gemaakt.” Waarna hij zich tot Iran richtte met de woorden: “Het staat u vrij om Trump te vermoorden en mij erbij. Want hier in de VS lijkt niemand de ballen te hebben om de natuurlijke selectie aan het werk te zetten.”
Wel opvallend dat het nu voor de 2e keer een RNC stemmer is die Trump in zijn vizier had.quote:Op dinsdag 17 september 2024 15:30 schreef Bluesdude het volgende:
Over Ryan Routh, patriot, teleurgestelde trumpstemmer
[..]
HLN
Dat is de kant waar de schuimbekkende gekkies zich thuis voelen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 15:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wel opvallend dat het nu voor de 2e keer een RNC stemmer is die Trump in zijn vizier had.
van god los. Men kan gelijk artikel 25 uitvoeren en boem Vance is potus for life.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:46 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Jaja, als Trump de verkiezingen wint flikkert 'ie de halve bevolking van VS in de bak.
Ik vind dit echt om te kotsen. Dat eindeloze gejank over de verkiezingen van 2020. Nee, eikel, je hebt de verkiezingen van 2020 niet gewonnen en er is ook niet valsgespeeld.quote:
Draadje:quote:Op dinsdag 17 september 2024 09:44 schreef AnneX het volgende:
Vandaag of vannacht is blijkbaar een belangrijke stemming over IVF.
De vraag is of de ‘champion of women’ aka de ex president alle reps heeft gebeld om tegen te stemmen…
De Trumps zijn zo stom. Ja , ga effe Epstein verdedigen, wat een domheid.quote:
Hij is gewoon nog steeds dik de favoriet om het electoral college en daarmee de verkiezingen te winnen hoor.quote:Op woensdag 18 september 2024 02:16 schreef Kijkertje het volgende:
Gelukkig heeft Trump Rasmussen nog:
[ x ]
Bron?quote:Op woensdag 18 september 2024 02:39 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Hij is gewoon nog steeds dik de favoriet om het electoral college en daarmee de verkiezingen te winnen hoor.
Welnee, dit blijft tot aan 5 november hartstikke 50/50.quote:Op woensdag 18 september 2024 02:39 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Hij is gewoon nog steeds dik de favoriet om het electoral college en daarmee de verkiezingen te winnen hoor.
spot onquote:Op dinsdag 17 september 2024 20:37 schreef KoosVogels het volgende:
Flinke lap tekst, maar absoluut het lezen waard. Veel bekende info voor wie de Amerikaanse politiek volgt, maar helder op een rijtje gezet, waardoor de absurditeit je harder in het gezicht slaat.
Stuk van The Atlantic over hoe Trump de Republikeinse partij over heeft genomen:
Hypocrisy, Spinelessness, and the Triumph of Donald Trump
Volgens welke bron? Niet volgens de meeste peilingen en ook niet volgens de wedkantoren. Harris is licht favoriet.quote:Op woensdag 18 september 2024 02:39 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ik dacht dat New Yorkers in meerderheid altijd Democrats stemmen ?quote:Op woensdag 18 september 2024 02:50 schreef Kijkertje het volgende:
Daarom heeft Trump dus voor morgen een rally gepland (zie #46) in New York die hij denkt te kunnen winnen (en ook belangrijk is om hun kleine meerderheid in het Huis te behouden) en lekker veel kiesmannen oplevert![]()
Klopt. De Republikeinen hebben bij de vorige verkiezingen wel wat congreszetels weggesnoept, maar volgens de laatste peilingen zouden ze die weer kwijt kunnen raken deze keer.quote:Op woensdag 18 september 2024 12:26 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik dacht dat New Yorkers in meerderheid altijd Democrats stemmen ?
Ja voor het presidentsschap is als Republikein campagne voeren in New York verspilde moeite, getuige ook de pakweg 60% voor biden en 37% voor Trump in 2020. Toch zie je daar qua congreszetels 16-10 verdeling in het voordeel van de Democraten weliswaar, maar door dat districctenstelsel valt er nog best wat te winnen voor de Republikeinen, zeker in het rurale gedeelte.quote:Op woensdag 18 september 2024 12:26 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik dacht dat New Yorkers in meerderheid altijd Democrats stemmen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |