abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214930340

SPOILER: Informatie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_214930349
Heb de TT verkeerd denk ik. Bedoelde die met Liev en Nicole.

Bingewaardig!

Edit: het is The Perfect Couple :@

[ Bericht 46% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2024 23:50:53 ]
pi_214931179
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_214931193
200 delen *O*
  Moderator maandag 9 september 2024 @ 08:32:50 #5
9859 crew  Karina
Woman
pi_214931539
KAOS in (bijna) 1 ruk uitgekeken. Grappig en bijzondere 'take' op de Griekse mythologie. Geweldige rol van Jeff Goldblum als de altijd boze Zeus.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_214932294
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 22:49 schreef quo_ het volgende:

[..]
Ik ook.
Zo'n serie is dan weer de reden dat ik denk dat ik Netflix toch maar weer een tijdje aanhoud.

Ben daarna verder gegaan met The OA.
Heel boeiend, maar Ik geloof niet dat je daar heel veel seizoenen van kunt maken zonder in de "uitmelkmodus" terecht te komen.
Gaat ook niet gebeuren want ik las dat ze na 2 seizoenen de stekker hebben getrokken vanwege te hoge productiekosten.
Dat is dan wel weer jammer want ze gaan wel door met die Bridgerton-shit en het vertonen van de eindeloze Liam Neeson pulp.
Ik ben recentelijk ook aan The OA begonnen en vond het heel oké! Jammer dat ze nooit meer seizoenen hebben gemaakt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_214932315
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 08:46 schreef Aether het volgende:

Mad Men - VS S01-S07 2014 12 | Drama, Duister
In de jaren 60 koppelt een reclamebureau in New York moordende concurrentie en sociale ambitie met glamoureuze allure. (Eén aflevering van seizoen 3 is niet beschikbaar.)
Eh, waarom is dat?
pi_214932455
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 10:46 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Eh, waarom is dat?
Als ik snel zoek lijkt het dat er in die aflevering een blackface referentie te zitten.
pi_214932611
The Perfect Couple gekeken. Kijkt lekker weg. Maar ook weer niet supergoed. Wordt vaak vergeleken met White Lotus, maar de humor die die serie heeft ontbreekt. Wel goed acteerwerk.

Het was mij alleen niet duidelijk wat nu uiteindelijk het motief was.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_214933028
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 11:24 schreef bloodymary1 het volgende:
The Perfect Couple gekeken. Kijkt lekker weg. Maar ook weer niet supergoed. Wordt vaak vergeleken met White Lotus, maar de humor die die serie heeft ontbreekt. Wel goed acteerwerk.

Het was mij alleen niet duidelijk wat nu uiteindelijk het motief was.

SPOILER
SPOILER
pi_214933189
quote:
7s.gif Op maandag 9 september 2024 11:03 schreef Aether het volgende:

[..]
Als ik snel zoek lijkt het dat er in die aflevering een blackface referentie te zitten.
Ja jezus
Tap tap tap
  maandag 9 september 2024 @ 12:55:10 #12
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_214933198
quote:

[..]
Wat wordt hiermee bedoeld?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_214933352
Killing eve al gezien maar ga toch nog eens kijken miss alleen eerste seizoenen.
pi_214933365
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2024 12:55 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Wat wordt hiermee bedoeld?
Dat er een blackface referentie in zit.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_214933531
Verslingerd geraakt aan "Wost [...] ever". Wát een bi-zarre verhalen. Eerst Worst Roommate Ever, nu Worst Ex Ever.

Merk sowieso dat ik de laatste tijd wat meer neig naar 'echte verhalen' i.p.v. series/films waar je toch vaak te maken hebt met gebeurtenissen die het verhaal iets te goed uit komen. Kom nauwelijks nog series tegen waarvan ik denk, ja die ga ik eens even bingen.

Wat zijn nog meer leuke documentaires op Netflix?
pi_214934245
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2024 12:29 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
SPOILER
Maar dat laatste wist zij toch niet?
pi_214935099
quote:

[..]
Wauw.

Here's why 'Mad Men' is keeping its blackface episode despite other shows doing the opposite
pi_214935431
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 13:59 schreef DjVero het volgende:
Verslingerd geraakt aan "Wost [...] ever". Wát een bi-zarre verhalen. Eerst Worst Roommate Ever, nu Worst Ex Ever.

Merk sowieso dat ik de laatste tijd wat meer neig naar 'echte verhalen' i.p.v. series/films waar je toch vaak te maken hebt met gebeurtenissen die het verhaal iets te goed uit komen. Kom nauwelijks nog series tegen waarvan ik denk, ja die ga ik eens even bingen.

CRI / [Kijktips] True Crime / Misdaad documentaires en andere programma's #1

Hier staat genoeg tussen. En sowieso dit topic blijven volgen ;)
pi_214935452
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 13:59 schreef DjVero het volgende:

De meest heftige waar gebeurde docu is toch wel American murder. ;(
Plus idd de tip van mascara-klodder
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_214936463
Worst Ex..

SPOILER

[ Bericht 15% gewijzigd door TLC op 09-09-2024 20:04:22 ]
"You can call me Susan if it makes you happy"
  roze maandag 9 september 2024 @ 19:59:07 #21
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_214936490
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 19:56 schreef TLC het volgende:
.
Thanks voor de spoiler. Kan ik die aflevering overslaan dus.

[ Bericht 18% gewijzigd door Ama op 09-09-2024 20:07:00 ]
Your beauty never ever scared me.
pi_214936521
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2024 19:59 schreef Ama het volgende:

[..]
Thanks voor de spoiler. Kan ik die aflevering overslaan dus.
Oh ja sorry, je kunt em nog gewoon kijken hoor :@ :*
  maandag 9 september 2024 @ 20:54:46 #23
338319 ZarB
Piña colada
pi_214937045
Perfect couple gebinged. Tegen het einde kreeg ik ook het idee dat het White Lotus vibes moest hebben. Maar dat kwam echt pas in de laatste aflevering een beetje naar voren. Leuke serie wel, keek lekker weg. Nicole Kidman heeft het perfecte uiterlijk voor deze rol _O-
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  maandag 9 september 2024 @ 20:56:07 #24
338319 ZarB
Piña colada
pi_214937058
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 15:53 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Maar dat laatste wist zij toch niet?
SPOILER
pi_214937922
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 20:56 schreef ZarB het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_214938640
SPOILER: Covers
SPOILER: Trailers
Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw - VS 2019 12 2:16 uur | Actie
De Amerikaanse agent Luke Hobbs wordt naar Engeland gestuurd om een dodelijk biologisch wapen te stoppen. Hij moet samenwerken met zijn aartsvijand, huurling Deckard Shaw.

Hot Wheels, tijd om te racen! - VS S02 2024 6 - Netflix Original | Kinderserie
Zes jonge aspirantracers leren tijdens het Hot Wheels Racekamp van de Ultieme Garage alles om de nieuwe superracers te worden.

Jack Whitehall: Fatherhood with My Father - VK S01 2024 12 - Netflix Original | Comedy
Jack Whitehall en zijn vader gaan de wereld rond op zoek naar antwoorden op de belangrijke vragen die de comedian heeft nu hij vader is geworden.
pi_214941996
De shows van jack whitehall zijn geweldig.

[ Bericht 27% gewijzigd door Sorella op 10-09-2024 18:46:31 ]
pi_214943911
Comedy special Love You van Adam Sandler gekeken. Naast de grote brij van poep-en-pies-grappen zaten er ook wel leuke dingetjes is. Bijv. het stukje over Merriam Webster. Laatste liedje was ook erg mooi.
Maar al met al kom ik toch niet verder dan 6/10.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  dinsdag 10 september 2024 @ 22:01:40 #29
65846 Bocaj
47th President.
pi_214946231
Net begonnen aan The Perfect Couple... Het moet nog spannend worden...
Is het een vrouwenserie?
pi_214948332
Bandida - A Número Um - Brazilië 2024 16 1:22 uur | Boek, Drama, Duister
Een jonge vrouw, opgegroeid te midden van dodelijke rivaliserende bendes in een beruchte Braziliaanse favela, vindt liefde, misdaad en verraad bij haar zoektocht naar macht.

Boxer - Polen 2024 14 2:32 uur - Netflix Original | Drama
Een jonge, veelbelovende sporter ontvlucht met zijn vrouw communistisch Polen om zijn droom na te jagen: de grootste bokser uit de geschiedenis worden.

The Circle - USA - VS S07 2024 AL - Netflix Original | Reality
Status en strategie botsen in deze combinatie van sociaal experiment en competitieserie waarin onlinedeelnemers zich een weg flirten, bonden en faken naar 100.000 dollar.

Cocaine Bear - VS 2023 16 1:35 uur | Comedy, Offbeat, Thriller
Een zwarte beer van meer dan 225 kilo vindt in een nationaal woud een gedumpte lading illegale narcotica en vreet die op. Chaos en een bloedbad zijn het gevolg ...

Crisis - VS 2021 16 1:58 uur | Drama, Duister, Misdaad, Thriller
De dodelijke opiatenepidemie is het centrale thema in deze verhalen over een undercover drugsagent, een onderzoeker aan de universiteit en een rouwende alleenstaande moeder.

Technoboys - Mexico 2024 12 1:50 uur - Netflix Original | Comedy, Musical, Satire
Ze zijn fel, ze zijn iconisch, ze zijn terug – en ze zijn totaal de weg kwijt. Een boyband die een comeback wil maken, moet zich zien te redden in een totaal veranderde wereld.
pi_214957445
Ángel Di María: Romper la pared | Ángel Di María: Breaking Down the Wall - Argentinië S01 2024 9 - Netflix Original | Documentaire
Deze documentaireserie gaat over het leven en de carrière van de iconische Argentijnse voetballer, van zijn eenvoudige komaf tot zijn wereldkampioenschap.

Emily in Paris - VS S04/B 2022 14 - Netflix Original | Camp, Comedy, Drama, Romantisch
Marketingdirecteur Emily Cooper uit Chicago vindt haar droombaan in Parijs en begint een nieuw avontuur, waarbij ze werk, vrienden en de liefde probeert te combineren.

Into the Fire: The Lost Daughter - VS S01 2024 12 - Netflix Original | Documentaire
In deze tweedelige documentaire ontrafelt een vastberaden moeder het complexe mysterie rond de verdwijning van haar dochter in 1989, nadat ze haar ter adoptie afstond.

Milliardærøya | Billionaire Island - Noorwegen S01 2024 14 - Netflix Original | Comedy, Drama, Offbeat
De meedogenloze eigenaar van een Noorse viskwekerij plant een vijandige overname van haar plaatselijke rivaal om de grootste zalmproducent ter wereld te worden.

Pera Palas'ta Gece Yarısı | Midnight at the Pera Palace - Turkije S02 2022 12 - Netflix Original | Boek, Drama, Politiek
In een historisch hotel in Istanbul belandt een journaliste in het verleden en moet een complot verijdelen dat het lot van het moderne Turkije zou kunnen veranderen.

Tag - VS 2018 12 1:40 uur | Comedy
Een groep vrienden speelt al sinds hun kindertijd jaarlijks tikkertje, waarbij alles kan en alles mag. Dit keer hebben ze het gemunt op een ongeslagen speler.
pi_214959382
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2024 22:01 schreef Bocaj het volgende:
Net begonnen aan The Perfect Couple... Het moet nog spannend worden...
Is het een vrouwenserie?
Geen vrouwenserie ;)
Maar het is geen spannende serie.
pi_214959467
Ik ga straks lekker wat oude Black Mirrors terugkijken

En komt ook vrijdag een nieuwe serie; The Uglies heet het geloof ik... Ben benieuw naar die serie. Lekker bingen vrijdag en zaterdag :)
pi_214966199
Bloodshot - VS 2020 12 1:49 uur | Actie, Fantasy, Sci-Fi
Een dode soldaat komt dankzij nieuwe biotechnologie tot leven en gaat op een wraakmissie. Een scifi-actiedrama dat is gebaseerd op de stripboekenreeks.

Officer Black Belt - Zuid-Korea 2024 16 1:49 uur - Netflix Original | Actie, Comedy, Misdaad
Een getalenteerde, sociaal betrokken vechtsporter begint als begeleider van een reclasseringswerker om misdaad te bestrijden en te voorkomen.

Sector 36 - India 2024 16 2:03 uur - Netflix Original | Drama, Duister, Misdaad, Thriller
Als er in Sector 36 van Delhi meerdere kinderen worden vermist, wordt een corrupte agent gedwongen om de angstaanjagende moordzaak koste wat het kost op te lossen.

De Terugreis - Nederland 2024 9 1:37 uur | Comedy, Drama
Een kibbelend stel maakt een lange reis om een zieke vriend te bezoeken en wordt geconfronteerd met alles wat ze haten - en leuk vinden - aan elkaar.

Tom en Jerry: De film - VS 1992 AL 1:23 uur | Kinderfilm
Tom en Jerry, één van de beroemdste animatieduo's ooit, zijn weer terug van weggeweest in dit magische avontuur vol muziek.

Uglies - VS 2024 12 1:42 uur - Netflix Original | Boek, Drama, Dystopisch, Fantasy, Sci-Fi
In een futuristische dystopie met opgelegde schoonheidsnormen gaat een tiener die op een verplichte cosmetische chirurgie wacht ondertussen haar vermiste vriendin zoeken.

Wicked Little Letters - VK 2023 12 1:40 uur | Comedy, Drama, Mystery
Een vrome vrouw beweert dat haar buurvrouw obscene brieven verstuurt. Een politieagent wil weten wat er klopt van de sensationele krantenkoppen in het Engeland van de jaren 20.
pi_214969066
Afgelopen dagen cocaïne bear and uglies gezien.

Cocaïne bear was verassend genoeg erg vermakelijk, doet veel denken aan Leslie Nielsen slapstick.
Af en toe oprecht gelachen en dat had ik eigenlijk niet verwacht
7/10

Uglies was ook wel goed te doen, maar wel heel erg gericht op tieners. Het tikt alle typerende tienerdystopieverhaal boxen aan, hoofdrolspeelster is een heldin, rare maatschappij, minstens 2 tegenstrijdige liefdes interesses die haar willen veroveren

Het intro begint ook ongeveer zo;
"Alle mensen vroeger deden aan klasses en daarom verwoeste ze elkaar. Nu doen we dat niet meer en is het een utopie! Anyway, we hebben 3 groepen mensen, de rusties, de uglies en de pretties die niet mogen mengelen en op een rangorde staan!" :')

Tis een leuke film als je in je achterhoofd houd dat het voornamelijk gecaterd is aan pubers.

6/10
Twiddel
pi_214973161
quote:
7s.gif Op donderdag 12 september 2024 06:57 schreef Aether het volgende:

Into the Fire: The Lost Daughter - VS S01 2024 12 - Netflix Original | Documentaire
In deze tweedelige documentaire ontrafelt een vastberaden moeder het complexe mysterie rond de verdwijning van haar dochter in 1989, nadat ze haar ter adoptie afstond.

Wat een verhaal weer dit. :o Die moeder heeft haar klauwen erin gezet en niet meer losgelaten.
Eentje in de categorie als-het-een-film-was-zou-ik-zeggen-JA-HOOR!
  vrijdag 13 september 2024 @ 22:04:31 #37
438527 MissButterflyy
pi_214973471
Wicked little letters is leuk. :)
pi_214975730
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2024 21:33 schreef Felixa het volgende:

[..]
Wat een verhaal weer dit. :o Die moeder heeft haar klauwen erin gezet en niet meer losgelaten.
Eentje in de categorie als-het-een-film-was-zou-ik-zeggen-JA-HOOR!
Ja wel een bijzondere docu ja. Zeker een aanrader voor true crime liefhebber.
Bastognekoeken koekoek jonguh!
pi_214976571
Het is verboden om seks te hebben. Daarom geef je de baby maar op ter adoptie als tiener.

Schimmige adoptiebureaus mogen wat mij betreft ook wel een True crimedocu krijgen.
pi_214977291
Cocaine Bear is niet beschikbaar?
Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje
pi_214980599
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2024 12:51 schreef Pinnenmutske het volgende:
Cocaine Bear is niet beschikbaar?
Ja?
https://www.netflix.com/title/81629411
pi_214984101
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 11:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ga straks lekker wat oude Black Mirrors terugkijken

En komt ook vrijdag een nieuwe serie; The Uglies heet het geloof ik... Ben benieuw naar die serie. Lekker bingen vrijdag en zaterdag :)
Black Mirror _O_ echt goeie TV. En omdat het steeds op zichzelf staande afleveringen zijn, is het ook een serie die je niet hoeft te bingen, maar die je toch elke keer weer bij de ballen grijpt.
Resistance is futile.
pi_214984135
quote:
99s.gif Op maandag 9 september 2024 08:32 schreef Karina het volgende:
KAOS in (bijna) 1 ruk uitgekeken. Grappig en bijzondere 'take' op de Griekse mythologie. Geweldige rol van Jeff Goldblum als de altijd boze Zeus.
Ik zet 'm in mijn lijst.
Resistance is futile.
pi_214984215
Lost - seizoen 3 nadert het einde alweer. Erg meeslepend allemaal, dat we nu al uren en uren zitten te wachten op de ontknoping. Want wie zijn al die anderen nou precies, en wat komen ze doen? Hoe is iedereen nou met elkaar verbonden? En ook die onverklaarbare dingen die vooral met het eiland zelf samenhangen. Het wisselen van de personages doen ze ook heel goed, het houdt de boel levendig.

Alleen Sawyer vind ik niet overtuigen in de rol. Zijn gedrag strookt niet met het verleden dat je in de serie ziet, en dat komt grotendeels omdat zijn rol niet goed geschreven is. Hij gedraagt zich als een hillbilly en dat doet de serie geen goed. De meeste relaties die hij opbouwt zijn ook niet geloofwaardig.

Verder is het gehalte huisplantjes ook wel hoog, elke aflevering tel ik minstens 5 keer drakenklimop :+ .

Maar.. goeie verhaallijnen, de meeste karakters hebben ook een mooie verdieping, ze zijn niet bang om afscheid te nemen van bepaalde personages. Ik snap wel dat hier veel mensen aan verslingerd waren.
Resistance is futile.
pi_214984798
quote:
Ik kan hem iig niet bekijken
pi_214985035
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2024 05:14 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Ik kan hem iig niet bekijken
Gebruik je een VPN en/of kijk je niet vanuit Nederland?
pi_214985041
Aloha - VS 2015 AL 1:44 uur | Comedy, Drama, Romantisch
Terug op Hawaï voor de lancering van een satelliet krijgt een aannemer die werkt voor defensie al snel gevoelens voor zowel zijn ex als zijn militaire begeleidster.

Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves - VS 2023 12 2:15 uur | Actie, Comedy, Epic world, Fantasy
Een charmante bard en zijn barbaarse handlanger brengen een kleurrijke bende avonturiers samen om op zoek te gaan naar een magische relikwie.

Gifted - VS 2017 6 1:41 uur | Drama, Familiefilm
Een wonderkind raakt verstrikt in een voogdijgevecht tussen de goedhartige oom die haar heeft opgevoed en de grootmoeder die haar genialiteit wil cultiveren.
pi_214985057
quote:
7s.gif Op zondag 15 september 2024 07:49 schreef Aether het volgende:

[..]
Gebruik je een VPN en/of kijk je niet vanuit Nederland?
Belgie

Heb hem via youtube
pi_214985079
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2024 07:57 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Belgie

Heb hem via youtube
OK, dit is geen door Netflix geproduceerde film en die zijn vaak niet overal tegelijk beschikbaar.
  zondag 15 september 2024 @ 15:17:51 #50
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_214989238
quote:
7s.gif Op zondag 15 september 2024 07:52 schreef Aether het volgende:
Terug op Hawaï voor de lancering van een satelliet krijgt een aannemer die werkt voor defensie al snel gevoelens voor zowel zijn ex als zijn militaire begeleidster.

Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves - VS 2023 12 2:15 uur | Actie, Comedy, Epic world, Fantasy
Een charmante bard en zijn barbaarse handlanger brengen een kleurrijke bende avonturiers samen om op zoek te gaan naar een magische relikwie.

Een wonderkind raakt verstrikt in een voogdijgevecht tussen de goedhartige oom die haar heeft opgevoed en de grootmoeder die haar genialiteit wil cultiveren.
D&D is leuk.
Einde dienstmededeling.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 15 september 2024 @ 15:22:59 #51
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_214989289
quote:
7s.gif Op zondag 15 september 2024 07:52 schreef Aether het volgende:

"Kleurrijke" is dat de nieuwe pc term?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  roze zondag 15 september 2024 @ 15:33:35 #52
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_214989371
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 september 2024 23:52 schreef Seven. het volgende:
Lost - seizoen 3 nadert het einde alweer. Erg meeslepend allemaal, dat we nu al uren en uren zitten te wachten op de ontknoping. Want wie zijn al die anderen nou precies, en wat komen ze doen? Hoe is iedereen nou met elkaar verbonden? En ook die onverklaarbare dingen die vooral met het eiland zelf samenhangen. Het wisselen van de personages doen ze ook heel goed, het houdt de boel levendig.

Alleen Sawyer vind ik niet overtuigen in de rol. Zijn gedrag strookt niet met het verleden dat je in de serie ziet, en dat komt grotendeels omdat zijn rol niet goed geschreven is. Hij gedraagt zich als een hillbilly en dat doet de serie geen goed. De meeste relaties die hij opbouwt zijn ook niet geloofwaardig.

Verder is het gehalte huisplantjes ook wel hoog, elke aflevering tel ik minstens 5 keer drakenklimop :+ .

Maar.. goeie verhaallijnen, de meeste karakters hebben ook een mooie verdieping, ze zijn niet bang om afscheid te nemen van bepaalde personages. Ik snap wel dat hier veel mensen aan verslingerd waren.
Daar zijn wij nu ook (aflevering 20). Moet wel lachen als die mensen die er niet toe doen weer te voorschijn komen. _O- Iedereen waar we geen naam enz van weten.
pi_214989510
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2024 15:22 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
"Kleurrijke" is dat de nieuwe pc term?
Eerder een boomerwoord :P (kleurrijk = niet saai).
pi_214989527
quote:
4s.gif Op zondag 15 september 2024 15:17 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
D&D is leuk.
Einde dienstmededeling.
Was direct niet meer beschikbaar op SkyShowtime :o
  zondag 15 september 2024 @ 18:59:16 #55
277627 Seven.
We are Borg.
pi_214991175
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2024 15:33 schreef Ama het volgende:

[..]
Daar zijn wij nu ook (aflevering 20). Moet wel lachen als die mensen die er niet toe doen weer te voorschijn komen. _O- Iedereen waar we geen naam enz van weten.
In mijn beleving is vrijwel iedereen die je voorbij ziet komen, vroeg of laat (en lang of kort) van belang.
Resistance is futile.
  zondag 15 september 2024 @ 19:02:20 #56
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_214991201
Heb de documentaire over Ashley Madison gekeken. Best wel aardig.

De voormalig VP of Sales is me toch een figuur _O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_214994217
'De terugreis' is een leuke en bij momenten ontroerende film, sowieso vind ik Martin van Waardenberg een prettige acteur ^O^
pi_214994522
Emily in Paris 2e deel van het seizoen is gelukkig wel leuk. O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_214994653
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2024 23:14 schreef TLC het volgende:
'De terugreis' is een leuke en bij momenten ontroerende film, sowieso vind ik Martin van Waardenberg een prettige acteur ^O^
Buurman Baasje van Sesamstraat _O_
pi_214994900
Dit weekend gekeken:

* The Martian - het is een wonder dat ik hierbij niet in slaap viel tijdens mijn nachtdienst.
* The Perfect Couple - lekker luchtig, niet heel verrassend of nieuw, maar keek lekker weg
* Uglies - wat een oppervlakkige rotzooi
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_214995477
Everest: De jonge yeti | Abominable - China/Japan/VS 2019 6 1:37 uur | Avontuur, Familiefilm
Een avontuurlijke tiener en haar vrienden ontmoeten een magische yeti en gaan op een epische reis door China om hem thuis te brengen. Vijanden zitten hen echter op de hielen.

For a Good Time, Call... - VS 2012 12 1:25 uur | Comedy
Het lot brengt voormalige rivalen Lauren en Katie samen in hetzelfde appartement, waar ze een telefoonsekslijn beginnen om de eindjes aan elkaar te knopen.

Grave of the Fireflies - Japan 1988 9 1:28 uur | Boek, Drama, Duister
Twee wezen proberen te overleven in het naoorlogse Japan, maar de maatschappij is hard en het is moeilijk om de ontberingen van de oorlog te ontsnappen en genoeg eten te vinden.

The Purge: Anarchy - VS 2014 16 1:43 uur | Horror
In een dystopisch Amerika proberen vijf mensen een jaarlijkse nacht vol chaos te overleven waarin elke misdaad zonder gevolgen kan worden gepleegd.

The Purge: Election Year - VS 2016 16 1:49 uur | Horror
Nadat een presidentskandidaat heeft gezworen de jaarlijkse nacht van gelegaliseerde misdaad af te schaffen, wordt ze zelf een doelwit en moet ze vechten voor haar leven.

Sing - VS 2016 6 1:47 uur | Comedy, Familiefilm
Een optimistische koala probeert zijn theater te redden met een zangwedstrijd waaraan onder andere een verlegen olifant, een tienergorilla en een overwerkte zeug meedoen.

Trolls - VS 2016 6 1:32 uur | Avontuur, Comedy, Feelgood
De optimistische prinses Poppy en haar humeurige vriendje Knoest beleven het avontuur van hun leven als hun trollenvriendjes worden gevangen door hongerige Bergens.
  Moderator maandag 16 september 2024 @ 12:17:45 #62
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_214997540
quote:
Grave of the Fireflies - Japan 1988 9 1:28 uur | Boek, Drama, Duister
Twee wezen proberen te overleven in het naoorlogse Japan, maar de maatschappij is hard en het is moeilijk om de ontberingen van de oorlog te ontsnappen en genoeg eten te vinden.
Een van de mooiste animatiefilms allertijden.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_214997576
quote:
14s.gif Op maandag 16 september 2024 12:17 schreef Mike het volgende:

[..]
Een van de mooiste animatiefilms allertijden.
Eens! Ben helemaal niet van de animatie maar deze en My Neighbour Totoro zijn de enige twee die ik ooit heb gezien. Prachtig O+
  maandag 16 september 2024 @ 12:32:51 #64
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_214997655
Sowieso animaties van Ghibli _O_
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_215004191
Culinary Class Wars - Zuid-Korea S01E01 2024 AL - Netflix Original | Reality
Van chef-koks tot hobbykoks: 100 mensen van alle rangen en standen die verstand hebben van koken, nemen het tegen elkaar op in een heftige culinaire krachtmeting.

Live from the Other Side with Tyler Henry - VS 2024 12 - Live 00:00 uur - Netflix Original | Talkshow
Wereldberoemd medium Tyler Henry geeft hoop, genezing en lang gezochte antwoorden aan beroemde gasten door middel van emotionele lezingen. (Wekelijks live-evenement in het Engels.)

Pearl - VS 2022 16 1:42 uur | Camp, Horror, Thriller
Texas, 1918: een eenzaam boerenmeisje dat ervan droomt filmster te worden, neemt steeds extremere stappen in de hoop op haar grote doorbraak.

The Silent Twins - Polen/VK/VS 2022 16 1:53 uur | Boek, Drama, Duister
Deze tweelingzussen, die alleen elkaar hebben, creëren een uitgebreide fantasiewereld om te ontsnappen aan de realiteit van hun leven. Gebaseerd op een waargebeurd verhaal.

Wanted - VS 2008 16 1:49 uur | Actie, Misdaad
Als de doodnormale Wesley ontdekt dat zijn vermoorde vader lid was van een geheim moordenaarsgilde, gebruikt hij zijn aangeboren talenten om zijn vader te wreken.
  roze dinsdag 17 september 2024 @ 12:03:57 #66
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215006600
De volgende in de rij voor de Monster serie reeks is Charlie Hunnam als Ed Gein.
quote:
At the event, Murphy revealed that the third season would star Charlie Hunnam, with the Sons of Anarchy actor playing a famous serial killer.

The third outing will focus on Ed Gein, who was also known as ‘The Butcher of Planfield’.
Dus geen John Wayne Gacy.
  dinsdag 17 september 2024 @ 13:41:08 #67
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_215007593
Ik kijk nu KAOS.
Ik vind het ontzettend grappig en vooral Jeff Goldblum als Zeus is het hoogtepunt _O-
Fuck the EBU
pi_215007661
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2024 13:41 schreef Arizona het volgende:
Ik kijk nu KAOS.
Ik vind het ontzettend grappig en vooral Jeff Goldblum als Zeus is het hoogtepunt _O-
Ik heb zo'n rivella gevoel bij deze serie.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  dinsdag 17 september 2024 @ 13:59:51 #69
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_215007766
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 00:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik snap dat je het qua afleveringen als geheel zegt maar

SPOILER
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_215009515
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 13:59 schreef laziness het volgende:

[..]
Ik snap dat je het qua afleveringen als geheel zegt maar

SPOILER
Eens met wat je in spoiler zet.
Ik vind eerste 2 seizoenen het beste, daarna is herhaling van zetten geworden.
Ik hoop seizoen 5 het laatste seizoen wordt.

Verder kijkt de serie lekker weg en geef me heerlijke feel good.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  dinsdag 17 september 2024 @ 18:30:22 #71
482080 AgnesGru
pi_215010100
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 00:13 schreef Pisces29 het volgende:
Tweede deel was leuker inderdaad.
SPOILER
pi_215010404
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2024 18:30 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Tweede deel was leuker inderdaad.
SPOILER
SPOILER
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  dinsdag 17 september 2024 @ 19:12:33 #73
338319 ZarB
Piña colada
pi_215010749
Ik vond het eerste deel van seizoen 4 echt heel leuk. Het 2e deel was veel te veel en veel te gehaast. Ergens las ik dat deze serie ons zou kunnen doen geloven dat AI scripten schrijft. Bij deel 2 zou ik dat idd geloven.

Maar uiteraard kijk ik uit naar seizoen 5 *O*
pi_215011415
quote:
Pearl - VS 2022 16 1:42 uur | Camp, Horror, Thriller
Texas, 1918: een eenzaam boerenmeisje dat ervan droomt filmster te worden, neemt steeds extremere stappen in de hoop op haar grote doorbraak.

Oeh, die gaat op mijn lijst.
pi_215014150
Envidiosa | Envious - Argentinië S01 2024 12 - Netflix Original | Comedy, Drama, Romantisch
Nu haar relatie is beëindigd, gaat de bijna 40-jarige Vicky op zoek naar liefde. Ze weet nog niet dat dit leidt tot een diepgaande én hilarische zelfontdekking.

Fatale - VS 2020 16 1:42 uur | Psychologisch, Thriller
Een onenightstand in Las Vegas verandert in een nachtmerrie voor een getrouwde, succesvolle sportagent wanneer de onbekende vrouw met wie hij vreemdging, zijn leven verwoest.

Final Destination - VS 2000 16 1:37 uur | Horror
Nadat een groep klasgenoten ternauwernood is ontsnapt aan een dodelijk vliegtuigongeluk, ontdekken ze dat de Dood zich niet zo eenvoudig laat misleiden.

Final Destination 2 - VS 2003 16 1:30 uur | Horror
Tijdens een roadtrip met vrienden krijgt een jonge vrouw een angstaanjagend voorgevoel dat resulteert in een bovennatuurlijke strijd tegen het lot met dodelijke gevolgen.

Final Destination 3 - VS 2006 16 1:32 uur | Horror
Als een tiener dankzij een akelig voorgevoel samen met een aantal anderen ontkomt aan een ongeval met een achtbaan, ontdekken ze dat de dood niet met zich laat sollen.

Final Destination 5 - VS 2011 16 1:31 uur | Horror
Een groep collega's ontsnapt aan de dood door het voorgevoel van een andere collega over een instabiele hangbrug serieus te nemen. Nu zit de dood hen op de hielen.

Soy Georgina - Spanje S03 2023 12 - Netflix Original | Reality
Maak kennis met Georgina Rodríguez — moeder, influencer, zakenpersoon en partner van Cristiano Ronaldo — in dit emotionele en diepgaande portret van haar dagelijkse leven.

TÁR - VS 2022 12 2:38 uur | Drama, Intellectueel, Psychologisch
Als de vermaarde dirigent Lydia Tár begint aan de repetities van een symfonie die allesbepalend kan zijn, beginnen de gevolgen van vroegere keuzes door te sijpelen in het heden.

What's Next? The Future with Bill Gates - VS S01 2024 14 - Netflix Original | Documentaire
Kijk mee hoe visionair en filantroop Bill Gates ingaat op urgente wereldproblemen en de allernieuwste technologieën laat zien waarmee de wereld kan worden veranderd.
pi_215014553
Geen Final Destination 4?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_215014659
quote:
11s.gif Op woensdag 18 september 2024 07:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen Final Destination 4?
Die staat er wel op, maar onder The Final Destination.
Tap tap tap
  roze woensdag 18 september 2024 @ 08:19:52 #78
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215014828
Eej eindelijk _O_
pi_215015308
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2024 08:02 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Die staat er wel op, maar onder The Final Destination.
Haha okay. Thnx.
pi_215015312
quote:
10s.gif Op woensdag 18 september 2024 09:18 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Haha okay. Thnx.
Apart dat hij hier niet in het rijtje staat.

Pearl staat er ook op trouwens.
Tap tap tap
pi_215015957
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 09:18 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Alsof iemand hem is vergeten :o
pi_215016201
quote:
12s.gif Op woensdag 18 september 2024 10:27 schreef Aether het volgende:

[..]
Alsof iemand hem is vergeten :o
:o
Tap tap tap
pi_215026076
SPOILER: Soundtracks
The Final Destination - VS 2009 16 1:21 uur | Horror
Nick O'Bannon denkt dat hij de dood slim af is geweest als hij een gruwelijke voorgevoel ervan weerhoudt werkelijkheid te worden, maar hij beseft al snel dat het lot andere plannen heeft.

Monsters - VS S01 2024 16 - Netflix Original | Drama, Duister, Misdaad, Psychologisch, Waargebeurd
Dit meeslepende, waargebeurde misdaadverhaal gaat in op het leven van de broers Menendez, die zijn veroordeeld voor de brute moord op hun ouders in Beverly Hills in 1989.

The Queen of Villains - Japan S01 2024 16 - Netflix Original | Drama, Sport
In de jaren 80 transformeert een lief meisje in een bloeddorstige professionele worstelaar die gedijt in chaotische knokpartijen. Ze jaagt er zich een heel land mee in het harnas.

Twilight of the Gods - VS S01 2024 16 - Netflix Original | Actie, Fantasy
Zack Snyder toont zijn eigenzinnige, bloedige visie op de Noorse mythologie in deze animatieserie voor volwassenen over een krijger die haar gram komt halen bij de goden.
  donderdag 19 september 2024 @ 09:12:28 #84
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_215026152
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 09:18 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Pearl staat er ook op trouwens.
Die met Mia Goth?

Edit: ja dus. Meteen opgeslagen :)
Ik kijk zowat elke dag op de Nieuw op netflix, en deze heeft ie niet laten zien :N
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  roze donderdag 19 september 2024 @ 09:44:26 #85
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215026408
quote:
7s.gif Op donderdag 19 september 2024 08:55 schreef Aether het volgende:
Monsters - VS S01 2024 16 - Netflix Original | Drama, Duister, Misdaad, Psychologisch, Waargebeurd
Dit meeslepende, waargebeurde misdaadverhaal gaat in op het leven van de broers Menendez, die zijn veroordeeld voor de brute moord op hun ouders in Beverly Hills in 1989.
_O_
pi_215026707
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 09:12 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Die met Mia Goth?

Edit: ja dus. Meteen opgeslagen :)
Ik kijk zowat elke dag op de Nieuw op netflix, en deze heeft ie niet laten zien :N

F&S / [Netflix #200] The Perfect Couple :P
  donderdag 19 september 2024 @ 10:27:30 #87
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_215026819
quote:
Ik doel op de app zelf ;)
Ik volg niet dit topic elke dag, maar kijk wel altijd als ik netflix open meteen naar de "Nieuw op".
L'Amour menaçant:
pi_215028247
quote:
Die had ik dan weer over het hoofd gezien :X
Tap tap tap
pi_215033060
Vervolg op Ome Cor.

pi_215033611
Alle Final Destinations staan erop *O*

Kan geen keuze maken vwb de eerste scene, #1 ken ik ondertussen wel.. Wordt het de snelweg, rollercoaster of de brug?

Liefhebbers, help O-) ?
pi_215033767
  roze donderdag 19 september 2024 @ 19:53:44 #92
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215033772
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 19:47 schreef Nielojram75 het volgende:

Kan geen keuze maken vwb de eerste scene, #1 ken ik ondertussen wel.. Wordt het de snelweg, rollercoaster of de brug?

Liefhebbers, help O-) ?
Gewoon bij deel 1 beginnen.
pi_215033792
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 09:44 schreef Ama het volgende:

[..]
_O_
Die sla ik over. Dat verhaal is al zo vaak uitgemolken.
pi_215033965
Ik zie dat Javier Bardem meedoet bij Monsters _O_
pi_215034411
quote:

[..]
_O_
Die ga ik ook kijken. Hoorde vorig jaar in een podcast het echte verhaal achter de moorden, kende daarvoor alleen vaag het verhaal van "twee zonen vermoorden ouders voor geld/erfenis". Ben benieuwd.
  donderdag 19 september 2024 @ 20:41:08 #96
438527 MissButterflyy
pi_215034764
quote:

[..]
_O_
Is dit wat?
  roze donderdag 19 september 2024 @ 20:55:52 #97
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215035096
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2024 20:41 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Is dit wat?
Ik ga morgen samen met mijn vriend kijken.
pi_215039851
The Blind - VS 2023 12 1:49 uur | Drama
Geloof en familie maakten van eendenjager Phil Robertson een realityster. Maar eerst moest hij het alcoholisme en geweld overwinnen waaraan hij bijna ten onder ging.

Blood Legacy - Zuid-Afrika S01 2024 16 - Netflix Original | Drama
Na jaren van vervreemding keert Khanyi Adesina terug naar huis om te vechten voor het zakenimperium van haar familie dat dreigt te bezwijken onder corruptie.

His Three Daughters - VS 2024 12 1:44 uur - Netflix Original | Drama
De emoties lopen hoog op wanneer drie vervreemde zussen zich herenigen in een krap appartement in New York om voor hun zieke vader te zorgen tijdens zijn laatste dagen.

The Resident - VS S01-S06 2018 16 | Drama, Medisch
Een student geneeskunde leert moeilijke lessen over het leven in een ziekenhuis en doorstaat een intensieve training onder supervisie van een briljante coassistent.
pi_215041723
twitter
pi_215042081
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 20:04 schreef TLC het volgende:
Ik zie dat Javier Bardem meedoet bij Monsters _O_
:9
Tap tap tap
pi_215042082
quote:

Liefhebbers, help O-) ?
DE SNELWEG
Tap tap tap
pi_215042099
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 20:24 schreef Felixa het volgende:

[..]
Die ga ik ook kijken. Hoorde vorig jaar in een podcast het echte verhaal achter de moorden, kende daarvoor alleen vaag het verhaal van "twee zonen vermoorden ouders voor geld/erfenis". Ben benieuwd.
Ik ken de zaak vooral omdat die broers op een basketbalkaartje staan dat je kon verzamelen.
Tap tap tap
pi_215046439
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 september 2024 06:51 schreef Aether het volgende:

His Three Daughters - VS 2024 12 1:44 uur - Netflix Original | Drama
De emoties lopen hoog op wanneer drie vervreemde zussen zich herenigen in een krap appartement in New York om voor hun zieke vader te zorgen tijdens zijn laatste dagen.

:'(
Wat een mooie film is dit.
Prachtig acteerwerk.
pi_215047501
Zit Monsters te kijken. Aflevering 5 is echt een meesterwerk.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zaterdag 21 september 2024 @ 12:02:41 #105
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_215051842
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 september 2024 20:41 schreef Fascination het volgende:
Cool, ik ben nu bij 4
Looked so alive, turns out I'm not real
Just something you paid for
pi_215051921
quote:
Ja dat is echt een cinematografisch kunststukje.
  Spellchecker zaterdag 21 september 2024 @ 12:35:16 #107
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_215052169
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 18:24 schreef Felixa het volgende:

[..]
Prachtig acteerwerk.
Op mijn lijst gezet
pi_215055842
quote:
Goed om te weten. Ik moet nog kijken.
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 21 september 2024 @ 21:12:15 #109
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_215057048
quote:

Liefhebbers, help O-) ?
Hoezo eerste scene? Toch gewoon beginnen bij de eerste film, dan de tweede film, etc? :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 22 september 2024 @ 10:16:07 #110
403820 Aberkullie
pi_215060764
Kaos _O_
  Spellchecker zondag 22 september 2024 @ 10:19:44 #111
197773 crew  maily
pi_215060791
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2024 10:16 schreef Aberkullie het volgende:
Kaos _O_
Meh .... enthousiast aan begonnen maar afgehaakt.
pi_215061394
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2024 10:19 schreef maily het volgende:

[..]
Meh .... enthousiast aan begonnen maar afgehaakt.
Ik vind het geweldig interessant en goed geacteerd. Komt denk ik wel een tweede seizoen. Accidente ook zeer fijn.
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_215070907
Batwheels - VS S01 2022 AL | Comedy, Kinderserie
Als de voertuigen van Batman, Robin en Batgirl tot leven komen, krijgt Gotham City er een jong team bij dat de misdaad bestrijdt en klaar is voor avontuur!

Hitman: Agent 47 - VS 2015 16 1:36 uur | Actie, Misdaad
Een genetisch gemanipuleerde huurmoordenaar, Agent 47, zoekt met de dochter van een vermiste wetenschapper naar haar vader om de geheimen van het verleden van 47 te ontrafelen.

Pulp Fiction - VS 1994 16 2:35 uur | Drama, Misdaad, Offbeat
In deze gestileerde misdaadfilm lopen de verhalen van een huurmoordenaar, zijn filosofische partner en een afgetakelde bokser door elkaar.

Winslow Boy - VK 1948 AL 1:58 uur | Drama, Rechtbank
Een cadet van de marineacademie wordt weggestuurd nadat hij is beschuldigd van diefstal. Zijn vader doet er alles aan om zijn naam te zuiveren.
  roze maandag 23 september 2024 @ 17:20:44 #114
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215074030
quote:
Netflix has confirmed that a documentary seeing Lyle and Erik Menendez tell their version of the murders of José and Kitty Menendez in 1989.
7 oktober
pi_215074241
quote:
Er staat ook een docu op HBO.
Tap tap tap
  Spellchecker maandag 23 september 2024 @ 22:35:25 #116
197773 crew  maily
pi_215076909
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 18:24 schreef Felixa het volgende:

[..]
Prachtig acteerwerk.
Gezien O+
pi_215078174
Monsters gekeken

SPOILER
pi_215078180
Ellen DeGeneres: For Your Approval - VS 2024 AL 1:10 uur - Netflix Original | Standup-comedy
In de laatste comedyspecial van haar historische carrière is Ellen openhartig over roem, fileparkeren en het leven sinds ze "uit de showbusiness is geschopt".
pi_215082590
pi_215086517
Divorce - Polen 2024 12 1:32 uur - Netflix Original | Comedy, Drama
Twee ex-echtgenoten zijn overgeleverd aan de genade van de kerk wanneer ze meer dan twintig jaar later hun nietigverklaring proberen te bekrachtigen.

Jailbreak: Love on the Run - VS 2024 12 1:28 uur - Netflix Original | Documentaire
In deze aangrijpende documentaire wordt een gevangenbewaarder uit Alabama verliefd op een man die terechtstaat voor moord. Ze riskeert alles om hem te helpen ontsnappen.

Los reyes de oriente | We Were Kings - Mexico S01 2024 12 - Netflix Original | Drama, Romantisch
Een hecht drietal regeert over een bruisende barrio in Mexico City. Maar door een tragische gebeurtenis komen twee van hen lijnrecht tegenover elkaar te staan.

Mr. McMahon - VS Miniserie 2024 16 - Netflix Original | Documentaire
WWE bereikte recordbrekende hoogtepunten en verpletterende dieptepunten onder leiding van Vince McMahon. Deze docuserie gaat over het controversiële leiderschap van de mogul.
pi_215091924
Die purge films zijn ook wel leuk als je enigszins hersendood gewoon ff wat wil kijken :s)
pi_215095771
A True Gentleman - Turkije 2024 14 1:50 uur - Netflix Original | Drama, Romantisch
Als een charmante mannelijke escort verliefd wordt, staat zijn leven op zijn kop. Hij moet er nu zien achter te komen wat hij echt wil en nodig heeft.

Bangkok Breaking: Heaven and Hell - Thailand 2024 16 2:27 uur - Netflix Original | Actie, Drama, Misdaad
Een reddingswerker vecht om te overleven nadat hij in de gevaarlijke onderwereld van Bangkok is terechtgekomen.

Finding Ola - Egypte S02 2022 14 - Netflix Original | Comedy, Drama
Ola gaat na een ingrijpende gebeurtenis op zelfontdekkingsreis terwijl ze twee kinderen moet opvoeden en de eindjes aan elkaar moet zien te knopen.

Nobody Wants This - VS S01 2024 12 - Netflix Original | Comedy, Offbeat, Romantisch
Een agnostische sekspodcaster en een rabbijn die net weer vrijgezel is, worden verliefd. Kan hun relatie hun verschillende levens en bemoeizuchtige families overleven?

Star Trek - VS 2009 12 2:07 uur | Actie, Sci-Fi
De energieke James T. Kirk en de rationele Spock zijn op hun eerste reis met de U.S.S. Enterprise. Ze proberen een wraakzuchtige Romulaanse commandant te verslaan.

Star Trek Into Darkness - VS 2013 12 2:13 uur | Actie, Sci-Fi
De nieuwe Star Trek gaat verder met deze actiesequel waarin Kirk en Spock samen met een onwaarschijnlijke bondgenoot vechten tegen terroristen die Starfleet bedreigen.

Tutto chiede salvezza | Everything Calls for Salvation - Italië S02 2022 12 - Netflix Original | Boek, Drama
Daniele wordt wakker in een psychiatrisch ziekenhuis waar hij tegen zijn zin in is opgenomen. Nu moet hij opnieuw leren leven en liefhebben met hulp van andere patiënten.

A Vítima Invisível: O Caso Eliza Samudio | An Invisible Victim: The Eliza Samudio Case - Brazilië 2024 AL 1:41 uur - Netflix Original | Documentaire
Een bekende keeper bedreigt een vrouw die zwanger is van zijn kind. Haar smeekbeden om hulp blijven onbeantwoord in de schaduw van zijn roem. En dan slaat de tragedie toe.
pi_215103493
Final Destination 2 gezien, en net toen dat afgelopen was en de reguliere tv aan, was het eerste wat ik hoorde 'one foot in the grave'

;( :{
  vrijdag 27 september 2024 @ 05:52:32 #124
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_215104445
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 22:57 schreef TLC het volgende:
Final Destination 2 gezien, en net toen dat afgelopen was en de reguliere tv aan, was het eerste wat ik hoorde 'one foot in the grave'

;( :{
RIP
pi_215104702
Gyeongseong Creature - Zuid-Korea S02 2023 16 - Netflix Original | Drama, Horror
Gyeongseong, 1945 en Seoul, 2024. Twee mensen raken verloren in de tijd en moeten vechten tegen monsters die zijn voortgekomen uit menselijke hebzucht.

Rez Ball - VS 2024 12 1:53 uur - Netflix Original | Boek, Drama
Na het verlies van hun sterspeler moeten de overgebleven spelers van een basketbalteam met Inheems-Amerikaanse roots hun krachten bundelen om hun kampioensdroom in leven te houden.

Will & Harper - VS 2024 AL 1:54 uur - Netflix Original | Documentaire
Als Will Ferrells goede vriendin Harper zich uit als transvrouw, maken ze een roadtrip om hun band te versterken en iedereen te tonen wie Harper echt is.
pi_215105004
quote:

Liefhebbers, help O-) ?
Eigenlijk is het een doorlopend verhaal he :P
  vrijdag 27 september 2024 @ 21:27:00 #127
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215111672
Net The Green Book gekeken. Vanaf 10 minuten vrijwel onafgebroken met een grijns zitten kijken. Geweldige chemie tussen Tony Lip (Viggo Mortensen) en Don Shirley (Mahershala Ali). Een bijzonder beladen onderwerp heel luchtig gebracht, zonder het te bagatelliseren. De tegenstellingen en gelijkenissen tussen de twee hoofdpersonen net subtiel genoeg verfilmd. Ontzettend veel gelachen. En dan ook nog eens waargebeurd.

9/10. Als je 'm nog niet gezien hebt, zeker aan je lijst toevoegen.
Resistance is futile.
  vrijdag 27 september 2024 @ 21:36:57 #128
438527 MissButterflyy
pi_215111745
quote:
Ah, ben benieuwd.
Vond de serie wel interessant, wat langdradig af en toe.
  vrijdag 27 september 2024 @ 21:41:12 #129
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215111786
Lost - seizoen 5. Het begint mij te duizelen.

Wie, wat, waar, wanneer.. in godsnaam, wat is er aan de hand? Waarom blijven bepaalde figuren steeds weer terugkomen? Waarom zijn er steeds weer andere anderen? Wie zijn nou de good guys, wie zijn de bad guys? Waarom zijn de good guys ineens de bad guys? En hoe is het in godsnaam mogelijk dat roekeloze hillbilly Sawyer echt alles overleeft?

Tijd voor het einde van deze serie. Het is gewoon too much mysterie.
Resistance is futile.
  vrijdag 27 september 2024 @ 22:01:15 #130
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_215111965
quote:
5s.gif Op vrijdag 27 september 2024 21:41 schreef Seven. het volgende:

Wie, wat, waar, wanneer.. in godsnaam, wat is er aan de hand? Waarom blijven bepaalde figuren steeds weer terugkomen? Waarom zijn er steeds weer andere anderen? Wie zijn nou de good guys, wie zijn de bad guys? Waarom zijn de good guys ineens de bad guys? En hoe is het in godsnaam mogelijk dat roekeloze hillbilly Sawyer echt alles overleeft?

Even volhouden nog
pi_215122206
quote:

Ik las ooit ergens dat de schrijvers op het moment van schrijven op al die mysteries zelf ook nog geen antwoord hadden :+
SPOILER
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_215122409
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 22:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik las ooit ergens dat de schrijvers op het moment van schrijven op al die mysteries zelf ook nog geen antwoord hadden :+
SPOILER
Dat alleen al weerhoudt me ervan om dese serie te kijken :D
pi_215122428
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2024 23:21 schreef mascara-klodder het volgende:

Nou, ik heb wel alles gezien en het was absoluut een wild ride :D Geen spijt van.
pi_215122461
dese? Mijn auto-correct wordt steeds maffer _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2024 23:24:46 ]
pi_215123092
Ik vond Lost per seizoen slechter worden na seizoen 2. En het einde is gewoon slecht. Maar misschien wel een mooie als achtergrond serie om nog een keer te kijken, wellicht is het in mijn herinnering slechter dan het daadwerkelijk was omdat het einde zo slecht was. Ben nu bezig met het herkijken van Dexter, dat blijft toch wel erg tof! Ben alleen alweer over het hoogtepunt van de serie heen helaas.
  zondag 29 september 2024 @ 01:11:45 #136
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_215123349
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 00:28 schreef FlyingFish het volgende:
Ik vond Lost per seizoen slechter worden na seizoen 2. En het einde is gewoon slecht. Maar misschien wel een mooie als achtergrond serie om nog een keer te kijken, wellicht is het in mijn herinnering slechter dan het daadwerkelijk was omdat het einde zo slecht was. Ben nu bezig met het herkijken van Dexter, dat blijft toch wel erg tof! Ben alleen alweer over het hoogtepunt van de serie heen helaas.
4e seizoen zeker? Ja, daarna werd het snel minder. Is toch vaak zo met Amerikaanse series dat ze heel hard achteruit gaan na een x aantal seizoenen, of dat ze het laatste seizoen compleet verkloten zoals bij Boardwalk Empire. Dat is een van m'n favoriete series ooit, maar dat laatste seizoen was echt slecht. Ben er nog steeds kwaad om. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door kladderadatsch op 29-09-2024 02:30:41 ]
pi_215124141
Meg 2: The Trench - VS 2023 12 1:55 uur | Actie, Boek, Sci-Fi
In de donkerste diepten van de oceaan moeten onderzoekers vechten voor hun leven tegen enorme prehistorische zeedieren en een even roofzuchtige mijnbouwonderneming.
pi_215124329
Ik zag net dat 'Home for Christmas' (hier op Netflix 'Hjem til Jul') een derde seizoen krijgt en dat vind ik echt super leuk!

Voor diegene die het nog niet kennen, de eerste twee seizoenen zijn het kijken waard!
  zondag 29 september 2024 @ 10:13:22 #139
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215124580
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2024 23:21 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Op zich zou ik het toch aanraden. Zeker binge-waardig.
Resistance is futile.
  zondag 29 september 2024 @ 10:14:25 #140
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215124588
quote:
Het seizoen met John Lithgow _O_
Resistance is futile.
pi_215124614
quote:

Mijn advies zou zijn op te stoppen en niet tot het einde te kijken :P .

Als je nog hoopt op antwoorden: die krijg je niet.
  zondag 29 september 2024 @ 11:18:07 #142
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_215125013
quote:

quote:
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 10:18 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Mijn advies zou zijn op te stoppen en niet tot het einde te kijken :P .

Als je nog hoopt op antwoorden: die krijg je niet.
Mijn advies zou zijn om Dark te kijken na Lost.
Ook een black box en mysterie waar je je hoofd over kan breken, maar dan met een snaarstrak narratief waarbij heel duidelijk een doordacht plan lag voor de drie seizoenen. Casting, dialogen, regie, muziek en sound design zijn allemaal top notch. Niet voor niets een vaste klant op de all-time beste Netflix lijstjes.
Lost zal altijd een speciale plaats hebben, maar bij een rewatch wordt wel heel duidelijk dat men zelfs het overkoepelende plot/mysterie al gaande bedacht en uitwerkte.
pi_215125268
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 11:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:

Ook een black box en mysterie waar je je hoofd over kan breken, maar dan met een snaarstrak narratief waarbij heel duidelijk een doordacht plan lag voor de drie seizoenen. Casting, dialogen, regie, muziek en sound design zijn allemaal top notch. Niet voor niets een vaste klant op de all-time beste Netflix lijstjes.
Lost zal altijd een speciale plaats hebben, maar bij een rewatch wordt wel heel duidelijk dat men zelfs het overkoepelende plot/mysterie al gaande bedacht en uitwerkte.
Dark O+ Staat absoluut in mijn top lijstje beste series ooit. Je moet er wel echt voor gaan zitten en deze website komt echt van pas als je door alle familierelaties (ook nog eens verschillende leeftijdsfasen door elkaar) het bos niet meer ziet: https://dark.netflix.io/en (compleet spoilerfree als je selecteert waar je bent in de serie).
  zondag 29 september 2024 @ 12:29:51 #144
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215125726
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 11:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
[..]
[..]
Dark heb ik al gezien, waanzinnig goede serie inderdaad. In alle opzichten de betere versie van Lost. 1899 vond ik ook goed, jammer dat die voortijdig gestopt is.
Resistance is futile.
pi_215132716
Alle Final Destination films gezien, en je moet die echt wel op volgorde kijken wil je met een :o :D _O_ gevoel naar de afloop van de laatste Final Destination film kijken _O_

Oh en ook een aanrader ;

Wicked Little Letters, wat een heerlijke film met geweldige acteurs ^O^
pi_215132737
Ik hou trouwens nu alle stopcontacten en over de grond lopend water in de gaten :{
  maandag 30 september 2024 @ 08:14:19 #147
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_215133772
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 23:23 schreef TLC het volgende:
Ik hou trouwens nu alle stopcontacten en over de grond lopend water in de gaten :{
Ik rij al 20 jaar niet achter vrachtwagens met boomstammen
pi_215133816
En niet om te spoileren maar die scene met die schroef op de turnbalk :o :D ;( :{ ik durfde het nauwelijks te zien :')
  maandag 30 september 2024 @ 10:42:18 #149
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_215134709
quote:
10s.gif Op maandag 30 september 2024 08:14 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Ik rij al 20 jaar niet achter vrachtwagens met boomstammen
Die willekeurig zwevende glasplaat die je tegenkomt vertrouw ik ook al 20 jaar niet meer.
pi_215134720
Ik laat ook niet zo snel m'n ogen laseren.
Tap tap tap
pi_215139123
Jailbreak: love on the run gekeken. 1,5 uurtje. Lekker rap doorheen wel.
  maandag 30 september 2024 @ 19:24:42 #152
482080 AgnesGru
pi_215139390
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 18:48 schreef StevenHyde het volgende:
Prima docu :Y
  roze maandag 30 september 2024 @ 21:51:15 #153
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215141056
quote:
Ja ik kende dit verhaal al maar in deze docu zien en horen we nog veel meer.
pi_215141141
quote:
Ik kijk hm net af!
Inderdaad niet teveel gedoe en onnodige zijlijntjes of spanning opbouw.
Prima! Bizar verhaal wel.
pi_215142227
1917 - VK 2019 12 1:58 uur | Drama, Duister
Twee Britse militairen in de Eerste Wereldoorlog moeten vijandelijk terrein doorkruisen om een boodschap af te leveren waarmee honderden levens kunnen worden gered.

Anacondas: The Hunt for the Blood Orchid - VS 2004 16 1:36 uur | Horror
Een team wetenschappers gaat diep de jungle van Borneo in op zoek naar de zeldzame rode orchidee die beschermd wordt door gigantische vleesetende anaconda’s.

Blow - VS 2001 12 2:03 uur | Boek, Drama, Misdaad
De gewelddadige, decadente drugshandel van de jaren zeventig is de leefwereld van kleine garnaal George Jung die er uitgroeit tot een van Escobars grootste smokkelaars.

Boyz n the Hood - VS 1991 12 1:52 uur | Drama, Duister, Misdaad
Een middelbare scholier die bij zijn strenge, liefhebbende vader in South Central Los Angeles woont, raakt betrokken bij bendes, drugs en geweld in de wijk.

The Bricklayer - VS 2023 16 1:50 uur | Actie, Boek, Misdaad, Undercover
De CIA wordt erin geluisd voor de moord op buitenlandse verslaggevers. Een prikkelbare ex-agent moet helpen de naam van de CIA te zuiveren en een geheime vijand te verslaan.

Company of Heroes - VS 2013 16 1:40 uur | Actie, Drama
Tijdens het laatste grote Duitse offensief van WO II waagt een groep geallieerde soldaten zich in vijandelijk gebied om een overgelopen nazi-wetenschapper op te halen.

Eternal Sunshine of the Spotless Mind - VS 2004 AL 1:47 uur | Drama, Romantisch, Sci-Fi
Joels vriendin heeft haar herinneringen aan hun tumultueuze relatie laten wissen. Wanhopig neemt hij contact op met de uitvinder van het proces, Dr. Howard Mierzwiak.

First Daughter - VS 2004 6 1:40 uur | Comedy, Drama
De Amerikaanse presidentsdochter gaat studeren in Californië en loopt tegen een aantal obstakels aan om haar eigen leven te leiden en verliefd te worden zoals ieder ander meisje.

The Girl Next Door - VS 2004 14 1:49 uur | Comedy, Romantisch
Een puriteinse middelbare scholier krijgt een andere kijk op liefde en vriendschap wanneer hij verliefd wordt op een voormalige pornoster.

Halloween - VS 2018 16 1:45 uur | Horror
Een gemaskerde man die 40 jaar geleden met Halloween een reeks moorden pleegde, ontsnapt uit de gevangenis en gaat achter een ontsnapt slachtoffer en haar familie aan.

The Longest Yard - VS 2005 12 1:53 uur | Comedy
In de gevangenis haalt een quarterback een medegevangene en voormalig coach over om een groep gevangenen klaar te stomen voor een wedstrijd tegen de bewakers.

Mäklarna i Marbella | Making It in Marbella - Zweden S01 2024 16 - Netflix Original | Reality
De Zweedse makelaars van het luxe makelaarskantoor Homerun Brokers strijden om de topaanbiedingen op de Spaanse luxe vakantiebestemming Marbella.

Michael Jackson's This Is It - VS 2009 6 1:51 uur | Documentaire
Michael Jacksons 'This is It' geeft een unieke kijk op de voorbereidingen voor de ultieme tour van een van de grootste artiesten aller tijden.

Miss Peregrine's Home for Peculiar Children - VS 2016 12 2:06 uur | Avontuur, Boek, Duister, Fantasy, Sci-Fi
Een tiener vindt oude foto's van zijn grootvader en ontrafelt het mysterie van een afgelegen weeshuis dat een toevluchtsoord is voor kinderen met bijzondere gaven.

The Mummy - VS 2017 16 1:50 uur | Actie
Een naar schatten zoekende soldaat brengt een oude Egyptische prinses tot leven die al eeuwen wacht om wraak te nemen op een wereld die haar onrecht aandeed.

Room - Canada 2015 12 1:57 uur | Boek, Drama, Psychologisch
Een jonge vrouw wordt ontvoerd en verkracht. Vijf jaar nadat haar zoontje in gevangenschap werd geboren, probeert ze te ontsnappen.

Saving Private Ryan - VS 1998 16 2:50 uur | Actie, Drama
Kapitein John Miller heeft D-day getrotseerd en leidt dan een groep soldaten achter de vijandelijke linies om een parachutist te vinden wiens drie broers zijn gesneuveld.

Skyscraper - VS 2018 12 1:42 uur | Actie
Een beveiligingsadviseur gaat tot het uiterste om zijn gezin te redden als het door een groep terroristen vast komt te zitten in het hoogste gebouw ter wereld.

Tim Dillon: This Is Your Country - VS 2024 12 0:47 uur - Netflix Original | Talkshow
Comedian Tim Dillon praat met gewone Amerikanen over cryptogeld, OnlyFans en andere spraakmakende zaken uit hun dagelijks leven in deze comedyspecial zonder script.
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 08:31:48 #156
438527 MissButterflyy
pi_215143100
Zitten weer een hoop films bij die al eerder op Netflix hebben gestaan, en er weer af worden gehaald en later weer erop gezet.
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 08:58:28 #157
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_215143268
quote:
18s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 08:31 schreef MissButterflyy het volgende:
Zitten weer een hoop films bij die al eerder op Netflix hebben gestaan, en er weer af worden gehaald en later weer erop gezet.
In de videotheek waren films ook niet altijd beschikbaar.
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 09:20:49 #158
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_215143464
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 08:58 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
In de videotheek waren films ook niet altijd beschikbaar.
"Godverrrrdomme, is the dark crystal alweer uitgeleend! Alle 3 de kopietjes!!"

Daarom nog steeds bij m'n favoriete films: fysieke versie :)
L'Amour menaçant:
pi_215143811
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 09:20 schreef Ang3l het volgende:

[..]

:Y
Sons heb je gewoon zin die ene film weer te kijken en die blijkt dan nergens online te staan.
pi_215143967
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 09:20 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Vooral nu ik weer even horrorfilms wil kijken en dan is driekwart van HBO gehaald :')
Tap tap tap
pi_215154173
Chef's Table: Noodles - VS S01 2024 AL - Netflix Original | Documentaire
Ontdek de kunst van noedels maken met wereldberoemde chef-koks die hun culinaire reizen en de verhalen achter hun heerlijke bekende gerechten delen.

Insidious - VS 2010 16 1:42 uur | Horror
Als de Lamberts hun gezin ontwortelen en naar een nieuw huis verhuizen, raakt hun zoon op mysterieuze wijze in coma en begint zich een reeks sinistere gebeurtenissen af te spelen.

Love Is Blind - VS S07 2024 12 - Netflix Original | Reality
Nick en Vanessa Lachey presenteren dit sociale experiment, waarin single mannen en vrouwen op zoek zijn naar liefde en zich verloven, maar elkaar dan pas echt ontmoeten.

Sing 2 - VS 2021 6 1:49 uur | Comedy, Familiefilm
Buster Moon en zijn talentvolle muzikale vrienden moeten de teruggetrokken rockster Clay Calloway overhalen om mee te doen aan de opening van hun nieuwe show.

Unsolved Mysteries - VS V05 2024 16 - Netflix Original | Documentaire
Deze spannende revival van de bekende documentaireserie gaat over waargebeurde, raadselachtige verdwijningen, schokkende moorden en bovennatuurlijke ervaringen.
pi_215155752
Dat is een mooie onvoorziene verrassing dat nieuwe seizoen unsolved mysteries, nice. Heb verder niks meer om te kijken.
pi_215156561
Ow 3 vd 4 afleveringen gaat over ufo of paranormale zaken. Not my cup of tea. Gelukkig afl 1 wel over een moordzaak.
  woensdag 2 oktober 2024 @ 13:09:05 #164
403820 Aberkullie
pi_215157275
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 11:51 schreef StevenHyde het volgende:
Ow 3 vd 4 afleveringen gaat over ufo of paranormale zaken. Not my cup of tea. Gelukkig afl 1 wel over een moordzaak.
Oh dat is inderdaad jammer ;(
pi_215162613
Dat Love on the run is toch ook bizar :')
  woensdag 2 oktober 2024 @ 21:33:51 #166
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215162733
We zijn bij de bron (van ellende) in Lost. En ineens doen allerlei oude bekenden weer hun intrede. Zoals verwacht, loopt alles anders. De verschillende kanten van elk verhaal maken het lastig om te volgen.

:? :? :? :? :? :? :?

En hillbilly Sawyer doet nog steeds gezellig mee.
Resistance is futile.
  woensdag 2 oktober 2024 @ 21:34:45 #167
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_215162743
quote:
11s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 21:33 schreef Seven. het volgende:

:? :? :? :? :? :? :?

Hou dit gevoel vast. Je bent er bijna.
pi_215162854
quote:
10s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 21:34 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Hou dit gevoel vast. Je bent er bijna.
Die serie maakt z'n naam wel waar.
pi_215164162
De Bad Guys - De wraak van de kraak - VS 2024 6 0:24 uur - Netflix Original | Comedy, Familiefilm
De sluwe Bad Guys gaan tijdens Halloween op pad om een onbetaalbaar amulet uit een griezelig landhuis te stelen. Wat kan er misgaan?

Blue Box - Japan S01 2024 6 - Netflix Original | Drama, Romantisch
De badmintonspeler Taiki heeft altijd een oogje gehad op de basketbalster Chinatsu. Op een lentedag brengt het lot hen op verrassende wijze samen.

Heartstopper - VK S03 2023 12 - Netflix Original | Drama, Romantisch
In deze serie over volwassen worden ontdekken tieners Charlie en Nick dat hun onwaarschijnlijke vriendschap misschien meer is terwijl ze met school en liefde worstelen.

Strul | Trouble - Zweden 2024 12 1:38 uur - Netflix Original | Actie, Comedy, Misdaad
Een onhandige verkoper wordt ten onrechte veroordeeld voor moord en probeert zijn onschuld te bewijzen, maar stuit op politiecorruptie en criminele samenzweringen.
pi_215173090
Ik kijk die serie Monsters, over de Mendenez brothers. Dat is af en toe wel echt heftig, die verhalen over dat misbruik. Zo ontzettend gedetailleerd, de rillingen lopen dan echt over je rug.
pi_215173710
CTRL - India 2024 12 1:39 uur - Netflix Original | Cyberpunk, Drama, Duister, Psychologisch, Thriller
Nella en Joe zijn het perfecte influencerkoppel. Maar als hij vreemdgaat, besluit ze hem met een AI-app uit haar leven te wissen ... totdat de app de controle overneemt.

El hoyo 2 | The Platform 2 - Spanje 2024 16 1:40 uur - Netflix Original | Duister, Thriller
Nadat een mysterieuze leider zijn wetten oplegt in een wreed systeem van verticale cellen, gaat een nieuwkomer in tegen een dubieuze methode om het eten te verdelen.

Ghostbusters: Frozen Empire - VS 2024 12 1:55 uur | Avontuur, Bovennatuurlijke sci-fi, Comedy, Familiefilm
De Ghostbusters moeten de handen ineen slaan om een ijstijd te voorkomen en de wereld te beschermen tegen een geestenleger.

It's What's Inside - VS 2024 14 1:44 uur - Netflix Original | Comedy, Duister, Mystery, Psychologisch, Thriller
Een reünie voor een bruiloft verandert in een psychologische nachtmerrie voor een groep studievrienden wanneer een onverwachte gast arriveert met een mysterieuze koffer.
pi_215173991
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 23:35 schreef ISVV het volgende:
Ik kijk die serie Monsters, over de Mendenez brothers. Dat is af en toe wel echt heftig, die verhalen over dat misbruik. Zo ontzettend gedetailleerd, de rillingen lopen dan echt over je rug.
Het had wel een stuk korter gekund. Op een gegeven moment sleept het zich maar voort.
En je weet eigenlijk ook nooit of het voorgespiegelde verhaal wel klopt (op de rechtszaak na), want de daders zijn niet echt betrouwbare vertellers.
pi_215174952
Die ene aflevering van unsolves mysteries wat dan een moordzaak was, dat was dan ook weer niet echt boeiend. Voor de crime liefhebber niet de moeite imo.
  roze vrijdag 4 oktober 2024 @ 11:27:46 #174
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215175177
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 11:01 schreef StevenHyde het volgende:
Die ene aflevering van unsolves mysteries wat dan een moordzaak was, dat was dan ook weer niet echt boeiend. Voor de crime liefhebber niet de moeite imo.
Ja rest van dit seizoen is beetje teleurstellend.
pi_215175398
Waar een serie al niet goed voor is

https://nos.nl/artikel/25(...)t-vs-opnieuw-bekeken
pi_215175420
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 08:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Het had wel een stuk korter gekund. Op een gegeven moment sleept het zich maar voort.
En je weet eigenlijk ook nooit of het voorgespiegelde verhaal wel klopt (op de rechtszaak na), want de daders zijn niet echt betrouwbare vertellers.
Ik vind het qua tijdsduur wel gaan. Verder eens hoor, maar of het nou waar is of niet, ik ben zelf vader en kan er echt met mijn kop niet bij dat zoiets überhaupt bestaat. Maar dat zal gelukkig voor nagenoeg iedereen gelden.
pi_215179090
Six Feet Under voor het eerst sinds toen helemaal herbekeken. Ik heb geweend. Wat een monument.
anonieme razernist
pi_215179554
pi_215182349
The Amazing Digital Circus - Australië S01E01-E03 2023 6 | Cyberpunk, Fantasy, Offbeat, Sci-Fi
Een vrouw komt samen met vijf andere mensen vast te zitten in een bizarre virtuele wereld en is nu onderworpen aan de grillen van een vreemde AI met persoonlijke trauma's.

Orb: On the Movements of the Earth - Japan S01E01 2024 12 | Drama, Intellectueel, Psychologisch
Na ketterse lessen over de aarde en de zon, gaat een wonderkind op zoek naar het verborgen onderzoek van zijn meester, terwijl hij uit handen probeert te blijven van de inquisitie.

Ranma½ - Japan S01E01 2024 12 - Netflix Original | Actie, Romantisch
Akane Tendo ontmoet haar nieuwe verloofde, Ranma Saotome, een speciaal martial arts-wonderkind, want hij verandert in een meisje als hij koud water aanraakt. Pure magie.

Shinjuku Field Hospital - Japan S01 2024 16 | Comedy, Drama, Medisch, Provocerend
Ex-militair arts Yoko Nishi Freeman gaat aan de slag in een oude kliniek in een achterafsteegje van Kabukicho. Hier helpt ze de kleurrijke bewoners van de neonwijk.
pi_215186041
'Pearl' is ook een geweldige film :D :D :o :o :{ :{

SPOILER
Aanrader !
  zaterdag 5 oktober 2024 @ 18:31:04 #181
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_215186060
Ik heb nog niets zien verschijnen over Nobody Wants This. Zit aan aflevering 5 en is zeker de moeite. Een boeiend verhaal.
  Spellchecker zaterdag 5 oktober 2024 @ 18:45:58 #182
197773 crew  maily
pi_215186141
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 18:31 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik heb nog niets zien verschijnen over Nobody Wants This. Zit aan aflevering 5 en is zeker de moeite. Een boeiend verhaal.
Gezien :Y

Leuk _O-
pi_215188816
quote:
Ik zit in aflevering 3. Heerlijk. _O_
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_215190019
Assassin's Creed - VS 2016 16 1:55 uur | Actie, Sci-Fi
Dankzij revolutionaire technologie herbeleeft een man de herinneringen van zijn 15e-eeuwse voorouder en leert hij diens vaardigheden als huurmoordenaar. Gebaseerd op de videogame.
  Moderator zondag 6 oktober 2024 @ 08:12:00 #185
382129 crew  Donna
pi_215190038
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 23:43 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik zit in aflevering 3. Heerlijk. _O_
Absoluut heel leuk idd O+
pi_215191042
Ocean's 8 - VS 2018 6 1:50 uur | Comedy, Misdaad, Thriller
Debbie Ocean komt uit de gevangenis en wil op het Met-gala een schitterende ketting stelen. Ze brengt zeven andere vrouwen bijeen om samen de grote overval te plegen.
  zondag 6 oktober 2024 @ 23:55:28 #187
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215197861
We zijn klaar met Lost. Met uitzondering van de aanloop naar de reünie en het evenement zelf, prima einde. Alles wat er gebeurt op het eiland was eigenlijk wel prima. Beetje mystiek, beetje psychologie.

Wel alles beetje voor de hand liggend.
Iedereen doet wel zo'n beetje wat je aan de hand van de voorgeschiedenis kunt verwachten. En iedereen doet weer mee.

Rest mij nog één prangende vraag: hoe heet nou verdomme die broer van Jacob?!
Resistance is futile.
pi_215198288
The Boy and the Heron - Japan 2023 9 2:04 uur | Drama, Fantasy, Sci-Fi
Als Mahito's moeder komt te overlijden, verhuist de jongen naar haar geboorteplaats, waar een mysterieuze reiger hem meeneemt naar een onwerkelijk rijk van levenden en doden.

The Menendez Brothers - VS 2024 14 1:58 uur - Netflix Original | Documentaire
Lyle en Erik Menendez zitten levenslang in de gevangenis voor de moord op hun ouders. In deze documentaire praten ze over de schokkende misdaad en de daaropvolgende rechtszaken.
pi_215199405
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 08:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik vond het ook langdradig, de laatste 2 afleveringen heb ik zelfs af en toe doorgespoeld. Maar toch zeker wel de moeite waard.
٩๏̯͡๏)۶
pi_215204356
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 10:22 schreef Ronald het volgende:

Ik vond het ook langdradig, de laatste 2 afleveringen heb ik zelfs af en toe doorgespoeld. Maar toch zeker wel de moeite waard.
Ik heb het ook afgekeken. En daarna 2 dagen met Milli Vanilli in mijn hoofd rond gelopen :(
pi_215204860
Girl I’m Gonna Miss You
SOONY
  maandag 7 oktober 2024 @ 20:01:44 #192
482080 AgnesGru
pi_215205370
quote:
Op de kijklijst gezet ^O^
pi_215207851
The Addams Family - VS 1991 12 1:40 uur | Comedy
De 'Addams family' - Gomez, Morticia, Wednesday en Pugsley - verwelkomen hun lang verloren oom Fester terug in hun creepy, gekke en hechte kring.

Ali Wong: Single Lady - VS 2024 AL 0:59 uur - Netflix Original | Standup-comedy
Na een paar stormachtige jaren is Ali Wong terug op het podium om te vertellen over de hoogtepunten, dieptepunten en verrassingen van het daten na een scheiding.

The Predator - VS 2018 16 1:48 uur | Actie, Sci-Fi
Een Predator-schip stort neer op aarde. Wie vindt het eerst? Een buitenaardse spoorzoeker, een geheime overheidsinstelling, een bioloog of een paar afgedankte militairen?
  dinsdag 8 oktober 2024 @ 20:11:19 #194
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215213547
Fool me once - het intro slaat als een tang op een varken. Maar we zitten vrijwel direct in de verhaallijn. Aan het eind van aflevering is er aan iedereen wel iets.. opmerkelijks.
Resistance is futile.
  dinsdag 8 oktober 2024 @ 20:13:27 #195
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215213574
Mijn man vroeg net hoe laat het was, zoals we altijd doen om te beslissen of we nog 1 aflevering kijken voor we naar bed gaan.

Het was vijf over acht :') .
Resistance is futile.
  dinsdag 8 oktober 2024 @ 21:55:49 #196
504895 Bofjijff
AJAXGODENZONEN SUPERJODEN
pi_215214429
quote:
9s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 20:13 schreef Seven. het volgende:
Mijn man vroeg net hoe laat het was, zoals we altijd doen om te beslissen of we nog 1 aflevering kijken voor we naar bed gaan.

Het was vijf over acht :') .
Herkenbaar 8-)
pi_215215579
Dinner Time Live With David Chang - VS S02E01 2024 AL - Netflix Original | Reality
Chef-kok David Chang presenteert een ongezouten eetervaring terwijl hij kookt voor beroemde gasten en culinaire geheimen deelt.

I Love You, Man - VS 2009 12 1:44 uur | Comedy
Verloofd... maar waar haal je je 'best man' voor de bruiloft vandaan?

Inganno | Deceitful Love - Italië Miniserie 2024 16 - Netflix Original | Drama, Romantisch
Een rijke vrouw die net 60 is geworden, wordt plotseling verliefd op een aantrekkelijke en veel jongere man, maar haar familie twijfelt aan zijn bedoelingen.

El secreto del río | The Secret of the River - Mexico S01 2024 12 - Netflix Original | Drama
Een jongen arriveert in een Mexicaans dorpje en er ontstaat een onverwachte vriendschap tussen hem en een lokale jongen. Een duister geheim bezegelt hun band voor altijd.

Starting 5 - VS S01 2024 9 - Netflix Original | Documentaire
In deze meeslepende sportserie worden Jimmy Butler, Anthony Edwards, LeBron James, Domantas Sabonis en Jayson Tatum gevolgd tijdens het NBA-seizoen 2023-24.
  Moderator woensdag 9 oktober 2024 @ 07:17:50 #198
382129 crew  Donna
pi_215215637
Nobody Wants This uitgekeken. Echt heel leuk! O+
  woensdag 9 oktober 2024 @ 08:02:13 #199
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215215728
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 07:17 schreef Donna het volgende:
Nobody Wants This uitgekeken. Echt heel leuk! O+
Deze zet ik ook in mijn lijst. Van dezelfde maker als The end of the fucking world. En die heb ik ook nog niet gezien maar wel goeie recenties over gelezen.
Resistance is futile.
pi_215215771
Room gekeken, goede film :Y

*ff kijken of bij mij de deur nog goed dicht zit, gelukkig weet ik de code nog :D*
  Moderator woensdag 9 oktober 2024 @ 09:41:37 #201
382129 crew  Donna
pi_215216306
quote:
7s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 08:02 schreef Seven. het volgende:

[..]
Deze zet ik ook in mijn lijst. Van dezelfde maker als The end of the fucking world. En die heb ik ook nog niet gezien maar wel goeie recenties over gelezen.
Oh die zal ik dan ook even op de lijst zetten.
pi_215216932
Ik ben er laat mee, maar niet zo laat als mensen die nu Lost pas kijken, maar ik heb eindelijk Killing Eve gekeken. Weet niet wat ik er van moet denken. Soms vind ik het heel slecht, dan weer heel goed. Soms vind ik de hoofdpersonen stom, soms bewonder ik ze. Het gaat alle kanten op.
pi_215221032
Vandaag 'What Jennifer did' uitgekeken. Bizar verhaal wel.

SPOILER
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 9 oktober 2024 @ 19:57:56 #204
284411 crew  heywoodu
pi_215221400
quote:
7s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 08:02 schreef Seven. het volgende:

[..]
Klinkt interessant dan, want The end of the fucking world vond ik heerlijk inderdaad _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
  woensdag 9 oktober 2024 @ 20:19:31 #205
438527 MissButterflyy
pi_215221651
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 11:08 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik ben er laat mee, maar niet zo laat als mensen die nu Lost pas kijken, maar ik heb eindelijk Killing Eve gekeken. Weet niet wat ik er van moet denken. Soms vind ik het heel slecht, dan weer heel goed. Soms vind ik de hoofdpersonen stom, soms bewonder ik ze. Het gaat alle kanten op.
Eerste seizoen vind ik wel leuk, tweede minder. De vrouw die de huurmoordenaar speelt acteert het wel goed vind ik.
  Spellchecker woensdag 9 oktober 2024 @ 21:27:50 #206
197773 crew  maily
pi_215222248
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 11:08 schreef bloodymary1 het volgende:
Zit nu in S4 en ben er even mee gestopt.
  woensdag 9 oktober 2024 @ 23:37:36 #207
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215222993
Fool me once afgekeken net. Aanrader! Prima verhaallijn die tot de laatste aflevering spannend blijft, een onverwacht einde ook, goed acteerwerk.

Geen meesterwerk met bijzondere vernieuwing waar je nog dagen van bij moet komen, maar al met al zeker meeslepend en dat is precies wat een thriller moet zijn.

En zo'n miniserie is toch wel geweldig terwijl je nadenkt over welke volwaardige serie je voor langere tijd wil gaan committen.
Resistance is futile.
pi_215223111
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 21:27 schreef maily het volgende:

[..]
Zit nu in S4 en ben er even mee gestopt.
Ben net klaar met S4 en het einde is echt stom. En ik begrijp het ook niet helemaal. Als ik er naar google ben ik niet de enige ....
pi_215223118
quote:
14s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 23:37 schreef Seven. het volgende:
Fool me once afgekeken net. Aanrader! Prima verhaallijn die tot de laatste aflevering spannend blijft, een onverwacht einde ook, goed acteerwerk.

Geen meesterwerk met bijzondere vernieuwing waar je nog dagen van bij moet komen, maar al met al zeker meeslepend en dat is precies wat een thriller moet zijn.

En zo'n miniserie is toch wel geweldig terwijl je nadenkt over welke volwaardige serie je voor langere tijd wil gaan committen.
Die vond ik ook erg goed. Vind alle series naar boeken van Harlan Coben wel lekker wegkijken.
  roze donderdag 10 oktober 2024 @ 05:56:13 #210
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215223388
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 00:06 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Ben net klaar met S4 en het einde is echt stom. En ik begrijp het ook niet helemaal. Als ik er naar google ben ik niet de enige ....
Wij zijn bijna einde seizoen vijf maar het begint allemaal wel erg wazig te worden.
pi_215223465
Erşan Kuneri | The Life and Movies of Erşan Kuneri - Turkije S02 2022 16 - Netflix Original | Comedy
Een bekende figuur in de erotische cinema denkt na over zijn filmerfenis en besluit een ander soort films te maken, van scifi tot middeleeuwse actiefilms.

Love Is Blind, Habibi - VAE 2024 6 - Netflix Original | Reality
Het beroemde stel Khaled Saqer en Elham Ali presenteert dit sociale experiment, waarbij Arabische vrijgezellen in contact komen en zich verloven vóór ze elkaar ontmoeten.

María Soledad: El fin del silencio | Breaking the Silence: The Maria Soledad Case - Argentinië 2024 6 1:35 uur - Netflix Original | Documentaire
In het Argentinië van de jaren 90 leidt de moord op een middelbarescholier tot vele protesten. In deze documentaire vertellen haar dierbaren over hun strijd voor gerechtigheid.

Monster High 2 - VS 2023 9 1:33 uur | Kinderfilm
Een half menselijke, half wolfachtige tiener en haar vrienden beginnen aan het tweede jaar op Monster High, waar een nieuwe dreiging voor de school en hun vriendschap wacht.

Outer Banks - VS S04/A 2023 16 - Netflix Original | Actie, Avontuur, Drama
Op een eiland in Noord-Carolina met grote verschillen tussen arm en rijk gaan John B en zijn hechte vriendengroep op een mysterieuze, avontuurlijke jacht naar een verloren schat.

Tomb Raider: The Legend of Lara Croft - VS S01 2024 12 - Netflix Original | Actie, Avontuur, Fantasy
De onbevreesde avonturier Lara Croft is op een gevaarlijke wereldwijde zoektocht en wordt geconfronteerd met haar traumatische verleden terwijl ze een eeuwenoud mysterie ontrafelt.
pi_215224962
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 05:56 schreef Ama het volgende:

[..]
Wij zijn bijna einde seizoen vijf maar het begint allemaal wel erg wazig te worden.
Er zijn toch maar vier seizoenen? En meer komen er toch ook niet. Of je bedoelt vier denk ik. Heel wazig ja.
  roze donderdag 10 oktober 2024 @ 12:01:41 #213
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215224990
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 11:57 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Er zijn toch maar vier seizoenen? En meer komen er toch ook niet. Of je bedoelt vier denk ik. Heel wazig ja.
Nee er zijn zes seizoenen.
pi_215225063
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 12:01 schreef Ama het volgende:

[..]
Nee er zijn zes seizoenen.
Denk dat je het over een andere serie hebt.
SPOILER

[ Bericht 12% gewijzigd door Mike op 10-10-2024 14:07:18 ]
  roze donderdag 10 oktober 2024 @ 12:12:42 #215
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215225068
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 12:11 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Ooh ja ik bedoel Lost.

[ Bericht 9% gewijzigd door Mike op 10-10-2024 14:07:28 ]
pi_215225074
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 12:12 schreef Ama het volgende:

[..]
Ooh ja ik bedoel Lost.
Dacht ik al. Die noemde ik omdat dat ook zo'n oude serie is (nog ouder dan Killing Eve).
pi_215225122
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 12:11 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Okee blij dat ik er net klaar mee ben :').

[ Bericht 7% gewijzigd door Mike op 10-10-2024 14:07:40 ]
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 10 oktober 2024 @ 12:24:34 #218
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215225164
Lekker zulke spoilers, man man man.
  Moderator donderdag 10 oktober 2024 @ 12:27:19 #219
382129 crew  Donna
pi_215225190
:X Nou top weer.
pi_215225364
Ik heb laatst de film Titanic gezien, dat loopt helaas af met het zinken ervan na het botsen tegen een ijsberg en de tragische dood van Leonardo DiCaprio omdat de 'de deur niet groot genoeg was voor twee man' :')

Uhuh de bitch :r :( o|O
pi_215225930
Ja, want een film van bijna 30 jaar oud is te vergelijken met een serie die in 2022 eindigde. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 10 oktober 2024 @ 20:34:21 #222
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215229719
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 05:56 schreef Ama het volgende:

[..]
Nog even volhouden :+ . Aan het einde wordt wel duidelijk wat er nou écht aan de hand is.
Resistance is futile.
  donderdag 10 oktober 2024 @ 20:37:23 #223
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215229757
Nobody wants this: heel erg leuk. Meerdere keren hardop gelachen, puns en gevatte opmerkingen enzo. Erg benieuwd hoe het afloopt, ik hoop in ieder geval op een ze leefden nog lang en gelukkig. De chemie spat van het scherm.

Een soort van romantisch Joodse Gilmore Girls maar dan tussen twee volwassenen met een scherp randje die om elkaar heen draaien.

SPOILER
Resistance is futile.
pi_215231664
El lugar de la otra | In Her Place - Chili 2024 12 1:35 uur - Netflix Original | Boek, Drama, Intellectueel, Misdaad, Rechtbank
Als de Chileense schrijfster María Carolina Geel haar minnaar vermoort, raakt de verlegen secretaresse Mercedes gefascineerd door de zaak en raken de vrouwen bevriend.

Lonely Planet - VS 2024 14 1:36 uur - Netflix Original | Drama, Romantisch
Een schrijver die sinds kort weer vrijgezel is, krijgt tijdens een idyllische schrijversretraite in Marokko een onverwachte band met een jongere man die zijn leven heroverweegt.

Uprising - Zuid-Korea 2024 16 2:08 uur - Netflix Original | Actie, Drama
Tijdens de Joseondynastie komen twee vrienden die samen opgroeiden als meester en knecht, na een oorlog als vijanden tegenover elkaar te staan.
  Spellchecker vrijdag 11 oktober 2024 @ 07:20:22 #225
197773 crew  maily
pi_215231732
quote:
7s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 20:37 schreef Seven. het volgende:
Nobody wants this: heel erg leuk. Meerdere keren hardop gelachen, puns en gevatte opmerkingen enzo. Erg benieuwd hoe het afloopt, ik hoop in ieder geval op een ze leefden nog lang en gelukkig. De chemie spat van het scherm.

Een soort van romantisch Joodse Gilmore Girls maar dan tussen twee volwassenen met een scherp randje die om elkaar heen draaien.

SPOILER
SPOILER
  vrijdag 11 oktober 2024 @ 21:36:08 #226
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215240174
Net afgekeken, heerlijke tv. Er komt nog een seizoen van Nobody wants this. Kan ik weer hardop lachen en zwijmelen O+ .

SPOILER
SPOILER
Resistance is futile.
  vrijdag 11 oktober 2024 @ 21:56:50 #227
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_215240425
Inmiddels Final Destination 3 gekeken. Ik vermaak me kostelijk. Herinnerde me hiervan enkel de zonnebank scène :D
pi_215240894
Bezig met Inganno. Een hele slechte Italiaanse serie. Maar wel met prachtige beelden van de Amalfikust en DeLuca van Grey's doet mee, meestal zonder shirt. Dus kijkt toch wel lekker weg.
  vrijdag 11 oktober 2024 @ 22:29:24 #229
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215241030
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 22:25 schreef bloodymary1 het volgende:
Bezig met Inganno. Een hele slechte Italiaanse serie. Maar wel met prachtige beelden van de Amalfikust en DeLuca van Grey's doet mee, meestal zonder shirt. Dus kijkt toch wel lekker weg.
Zag net voor stukjes en heb zitten twijfelen. Maar alleen eyecandy is misschien niet genoeg.

Tenzij dit die gast uit 365 days is? Die moet ik nog afkijken, verschrikkelijk puberaal verhaal was dat, maar wel supergeil natuurlijk :+ .

Edit: nee dus ;(
Resistance is futile.
pi_215241133
Ik wil zo graag Desperate Housewives opnieuw kijken. Dat was de laatste serie die ik op tv volgde en ik ook echt voor thuisbleef.

Maar nu ben ik bang dat het zo erg tegengaat vallen.

Wat is wijsheid?
  vrijdag 11 oktober 2024 @ 22:35:23 #231
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215241150
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 22:34 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik wil zo graag Desperate Housewives opnieuw kijken. Dat was de laatste serie die ik op tv volgde en ik ook echt voor thuisbleef.

Wat is wijsheid?
Ga er gewoon voor. Heerlijke serie was het! Staat die op Netflix?
Resistance is futile.
pi_215241346
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 22:35 schreef Seven. het volgende:

[..]
Paar jaar geleden nog wel.

Maar 8 seizoenen _O- Ik heb de aandachtspanne van mijn Teckel :')

De dinsdagavond was wel echt mijn avond O+
  vrijdag 11 oktober 2024 @ 22:57:07 #233
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_215241482
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 22:35 schreef Seven. het volgende:

[..]
Op Disney+
Ik heb je lief mijn hele leven
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 08:18:15 #234
338319 ZarB
Piña colada
pi_215242816
quote:

Wat is wijsheid?
Mijn ervaring is idd dat het terugkijken van oude series tegenvalt. :P
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 08:20:15 #235
338319 ZarB
Piña colada
pi_215242824
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 21:36 schreef Seven. het volgende:
Net afgekeken, heerlijke tv. Er komt nog een seizoen van Nobody wants this. Kan ik weer hardop lachen en zwijmelen O+ .

SPOILER
SPOILER
Vandaag tijdens een lange vlucht gebinged. Op naar seizoen 2!!

SPOILER
pi_215242849
A Virtuous Business - Zuid-Korea S01E01 2024 12 - Netflix Original | Comedy, Drama
Vier plattelandsvrouwen op zoek naar een doel, een kans en onafhankelijkheid, beginnen een bedrijf in producten voor volwassenen. Het wordt een bijzondere reis vol zelfontdekking.
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 22:21:57 #237
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215249284
Ik had 8 mile nog nooit gezien. Eminem heeft best wel serieuze acteerskills. Het uitzichtloze bestaan en de volharding om daar uit te willen komen. Mooi wel, prima film. Dikke 7.
Resistance is futile.
pi_215249650
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 08:18 schreef ZarB het volgende:

[..]
Ligt eraan welke serie, echt goede series zoals Band of Brothers, The Wire of The Sopranos kun je prima meerdere malen kijken.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_215249993
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 22:21 schreef Seven. het volgende:
Ik had 8 mile nog nooit gezien. Eminem heeft best wel serieuze acteerskills. Het uitzichtloze bestaan en de volharding om daar uit te willen komen. Mooi wel, prima film. Dikke 7.
Die heb ik zelfs in de bioscoop gezien. Hoe lang moet dat wel niet geleden zijn :o
pi_215250001
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 08:18 schreef ZarB het volgende:

[..]
Friends kan ik goed hebben nog steeds :7
  zondag 13 oktober 2024 @ 07:46:52 #241
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215250744
Ik vind persoonlijk juist terugkijken vaak heel waardevol, bij de re-run mis je vaak nuances die je de eerste keer niet geregistreerd hebt.

Ik heb alle oudere Star Trek series minstens 4 keer gezien.

Ik geniet na 20 jaar met volle teugen van Sex and the city en ik kijk er nu ook met hele andere ogen naar. Vroeger had ik veel compassie voor Carrie, nu zie ik dat ze echt raar en onzeker gedrag vertoont.
Resistance is futile.
  zondag 13 oktober 2024 @ 07:47:30 #242
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215250750
quote:
14s.gif Op zondag 13 oktober 2024 00:06 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Die heb ik zelfs in de bioscoop gezien. Hoe lang moet dat wel niet geleden zijn :o
Ik denk 22 jaar geleden aangezien de film zelf uit 2002 komt.
Resistance is futile.
  zondag 13 oktober 2024 @ 07:49:10 #243
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215250757
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 23:09 schreef FrankRicard het volgende:

[..]
Ligt eraan welke serie, echt goede series zoals Band of Brothers, The Wire of The Sopranos kun je prima meerdere malen kijken.
Sopranos en Band of Brothers twee keer gezien idd. The Pacific ook.

Breaking Bad ook de moeite om opnieuw te kijken.
Resistance is futile.
pi_215252697
The Good Liar - VS 2019 12 1:49 uur | Boek, Intellectueel, Misdaad, Psychologisch, Thriller
Een sluwe oplichter maakt jacht op een weduwe die professor aan de universiteit van Oxford is en over veel spaargeld beschikt. Maar niets is wat het lijkt...

Two Weeks Notice - VS 2002 AL 1:41 uur | Comedy, Romantisch
Een goedwillende advocate heeft eindelijk genoeg van haar charmante maar egoïstische baas en neemt ontslag, maar dan beginnen hun gevoelens voor elkaar te veranderen.
pi_215256042
quote:

Wat is wijsheid?
Ik heb het tijdens corona opnieuw gekeken, soms wel beetje op de achtergrond tijdens internetten. Maar vond het nog steeds erg vermakelijk!

Ben nu Handmaids tale opnieuw aan het kijken. Wel wat minder oud :) Vallen me nu hele andere dingen op dan destijds.
pi_215257864
The Addams Family Values :D :D _O_ _O_

Scene met de bruidstaart

Gomez : 'That poor girl ;( Lurch, was she in there before you baked ?'

_O- _O-
pi_215257868
Thats 70s show 8 seizoenen denk ik wel 25x gezien toen. Denk dat ik t nu minder leuk vind om te kijken.
pi_215261412
Dunkirk - VK 2017 12 1:46 uur | Drama, Duister
Mei 1940. Soldaten en burgers doen te land, ter zee en in de lucht hun best om het Britse leger en hun bondgenoten, Europa's laatste hoop, te evacueren uit Duinkerken.

Mighty Monsterwheelies - VS S01 2024 6 - Netflix Original | Kinderserie
Gebaseerd op iconische filmmonsters als Dracula en de Mummie, maar met een Frankenstein-achtige twist: voor deze behulpzame voertuighelden hoeft niemand bang te zijn.
  maandag 14 oktober 2024 @ 14:21:51 #249
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_215261520
quote:
7s.gif Op maandag 14 oktober 2024 14:11 schreef Aether het volgende:
Dunkirk - VK 2017 12 1:46 uur | Drama, Duister
Mei 1940. Soldaten en burgers doen te land, ter zee en in de lucht hun best om het Britse leger en hun bondgenoten, Europa's laatste hoop, te evacueren uit Duinkerken.

Mighty Monsterwheelies - VS S01 2024 6 - Netflix Original | Kinderserie
Gebaseerd op iconische filmmonsters als Dracula en de Mummie, maar met een Frankenstein-achtige twist: voor deze behulpzame voertuighelden hoeft niemand bang te zijn.
Laat vandaag. Nu had ik niets om te lezen bij mijn ontbijtje.
pi_215261541
quote:
87s.gif Op maandag 14 oktober 2024 14:21 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Laat vandaag. Nu had ik niets om te lezen bij mijn ontbijtje.
Heb je iets voor bij je cup-a-soup.
pi_215261562
Waar haal je in vredesnaam de tijd vandaan om series ook nog een tweede keer te kijken? Ik heb niet eens tijd genoeg om series een eerste run te geven. :D
pi_215261605
Savonds laat als ik niet slapen kan.
pi_215261712
Sitcoms duren amper 20 minuten, die zet je makkelijker even aan.
Tap tap tap
  maandag 14 oktober 2024 @ 16:45:58 #254
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215262698
twitter
pi_215263037
Inganno afgekeken dit weekend. Beviel wel, beetje ouderwets Italiaans drama,wel leuk voor een keer en weer eens wat anders. Geweldig gedraaid ook aan de Amalfikust.
Allemaal cabaretteketet!
  Spellchecker maandag 14 oktober 2024 @ 18:01:04 #256
197773 crew  maily
pi_215263175
Ordinary Angels op mijn lijst gezet.
  maandag 14 oktober 2024 @ 19:28:02 #257
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215263963
Begonnen met The Perfect Couple. Kan niet zeggen dat ik het echt goed vind tot zover, nu aflevering 4. Het pakt me nog niet echt. De karakters liggen er allemaal een beetje dik bovenop, en ik vind het ook niet erg mysterieus. Ze zijn gewoon allemaal beetje uit balans, en zodoende is iedereen verdacht.
Resistance is futile.
  maandag 14 oktober 2024 @ 19:31:55 #258
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215264012
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 14:25 schreef DjVero het volgende:
Waar haal je in vredesnaam de tijd vandaan om series ook nog een tweede keer te kijken? Ik heb niet eens tijd genoeg om series een eerste run te geven. :D
Hah, dit is zo met vlagen. Ik vind het Netflix aanbod het laatste jaar enorm verbeterd en sindsdien heb ik geen tijd meer voor re-runs.
Resistance is futile.
  maandag 14 oktober 2024 @ 19:47:21 #259
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215264344
Zo. En ineens wordt de elephant in de room benoemd en ineens lijkt iedereen een eigen agenda te hebben.
Resistance is futile.
pi_215264394
  maandag 14 oktober 2024 @ 22:33:33 #261
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215267660
Blij dat we zijn blijven kijken.

Richting de laatste aflevering loopt alles bij The Perfect Couple steeds verder uit de hand. Waar in eerste instantie de personages er te dik bovenop lagen, worden in aflevering vijf ineens de kaarten op tafel gelegd en dan gaat ineens het tempo omhoog. Verrassingen, leuke whodunnit verhaallijnen, leuke humor met personages die aardig functioneren maar ondertussen wel totaal verknipt.

Liev Schreiber heb ik nooit aantrekkelijk gevonden maar nu ineens eyecandy. En bizar dat je in de ene film je kunt verlekkeren op Lady Chatterley's lover, maar dat je hem in een andere film bijna weerzinwekkend vindt. Dat kan alleen maar betekenen dat het knap acteerwerk is.

Al met al een dikke 7.
Resistance is futile.
pi_215268928
Chucky - VS S01 2021 16 | Horror
Moordpop Chucky loopt vrij rond en het aantal doden blijft maar stijgen. Drie vastberaden tieners proberen hun stadje te redden van de kleine verschrikking en zijn volgelingen.

Comedy Revenge - Zuid-Korea S01 2024 9 - Netflix Original | Reality
Onder leiding van de legendarische comedian Lee Kyeong-kyu gaan achttien comedysterren opnieuw de hilarische strijd met elkaar aan. Tijd om lekker te lachen!
  dinsdag 15 oktober 2024 @ 19:33:47 #263
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215274383
Black mirror - pareltje waarvan we om achteraf totaal onbekende redenen niet verder gekomen zijn dan seizoen 1 (3 afleveringen :+ ). We pakken de draad weer op, even kijken hoe ver we deze keer komen.

Goeie serie is dit. Voor wie nog niet bekend is met het concept, dikke aanrader dit. Elke aflevering is een afzonderlijk verhaal en daarin staat steevast centraal hoe mensen reageren op technologische ontwikkelingen in de nabije toekomst. Het spreekt ontzettend tot de verbeelding, zowel het stukje technologische ontwikkeling als het stukje uitwerking op een doorsnee mens. Redelijk verknipte verhaallijnen, goed acteerwerk. Meestal redelijk trage en eenvoudige verhaallijnen. Briljant in z'n eenvoud.

Erg benieuwd wanneer we sommige verhaallijnen in werkelijkheid gaan zien.

We rollen net in een verhaallijn die me doet denken aan The Purge.
Resistance is futile.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 15 oktober 2024 @ 20:00:51 #264
284411 crew  heywoodu
pi_215274808
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 19:33 schreef Seven. het volgende:
Black mirror - pareltje waarvan we om achteraf totaal onbekende redenen niet verder gekomen zijn dan seizoen 1 (3 afleveringen :+ ). We pakken de draad weer op, even kijken hoe ver we deze keer komen.

Goeie serie is dit. Voor wie nog niet bekend is met het concept, dikke aanrader dit. Elke aflevering is een afzonderlijk verhaal en daarin staat steevast centraal hoe mensen reageren op technologische ontwikkelingen in de nabije toekomst. Het spreekt ontzettend tot de verbeelding, zowel het stukje technologische ontwikkeling als het stukje uitwerking op een doorsnee mens. Redelijk verknipte verhaallijnen, goed acteerwerk. Meestal redelijk trage en eenvoudige verhaallijnen. Briljant in z'n eenvoud.

Erg benieuwd wanneer we sommige verhaallijnen in werkelijkheid gaan zien.

We rollen net in een verhaallijn die me doet denken aan The Purge.
Het leuke is ook dat het prima kan gebeuren dat je een aflevering helemaal niks aan vindt, maar dat je dan gewoon een andere gaat kijken, want de één zegt inderdaad helemaal niks over de ander :9

Topserie _O_
pi_215277510
Ancient Apocalypse - VS S02 2022 9 - Netflix Original | Documentaire
Journalist Graham Hancock reist de wereld rond op zoek naar bewijs van mysterieuze, verloren beschavingen die teruggaan tot de laatste ijstijd.

Couples Retreat - VS 2009 12 1:53 uur | Comedy, Feelgood
Dit stel wil hun huwelijk redden door twee andere echtparen uit te nodigen voor een speciale vakantie die al hun huwelijksproblemen uit de weg ruimen.

Curve - VS 2015 16 1:25 uur | Horror, Thriller
Een jonge aanstaande bruid die van een sadistische lifter af probeert te komen, rijdt haar auto van de weg en belandt in een zenuwslopend gevecht om te overleven.

Hard Target - VS 1993 16 1:39 uur | Actie
Jean-Claude Van Damme komt in actie als een voormalige marinier die een verachtelijke criminele organisatie ontdekt terwijl hij een vrouw helpt haar vader te vinden in New Orleans.

I AM A KILLER - VK S05 2022 16 - Netflix Original | Documentaire
In deze documentaireserie vertellen terdoodveroordeelde gevangenen vanuit hun eigen perspectief over de moorden die ze pleegden.

Napad | Justice - Polen 2024 12 1:55 uur - Netflix Original | Drama, Duister, Misdaad
Een officier van justitie vraagt een ontslagen politieagent om hulp. Zo krijgt deze de kans om zijn oude leven weer op te pakken − als hij een bankoverval weet op te lossen.

Sing: Thriller - VS 2024 6 0:11 uur - Netflix Original | Comedy, Familiefilm, Feelgood, Musical
Buster Moon bedenkt een spektakel vol sterren op Michael Jacksons 'Thriller' in deze korte animatiefilm met personages uit de populaire 'Sing'-films.

Snow White & the Huntsman - VS 2012 12 2:07 uur | Actie, Fantasy
In deze nieuwe kijk op het verhaal neemt de jonge Sneeuwwitje het op tegen de boze koningin met vaardigheden die ze heeft geleerd van de jager die haar moest doden.

Sweet Bobby: My Catfish Nightmare - VK 2024 AL 1:22 uur - Netflix Original | Documentaire
In deze schokkende documentaire valt Kirat voor een man die ze online ontmoet. Ze raakt verwikkeld in een virtuele relatie die haar leven jarenlang overhoop gooit.
pi_215277533
Sing 2 is gewoon leuke vermakelijk animatiefilm.

Ik ben nu begonnen aan manifest.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_215282366
quote:
99s.gif Op maandag 9 september 2024 08:32 schreef Karina het volgende:
Helaas, er komt geen seizoen 2 ..

-O-
"In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
pi_215282772
Vorige week was ik een beetje aan het kijken welke docu er leuk was om te kijken. Mijn oog viel op Escaping Twin Flames. In eerste instantie dacht ik dat het om de Twin Towers oid ging, maar het gaat om Twin Flames Universe. Mijn interesse was direct gewekt, want ik heb weleens een pagina van TFU op mijn Facebook voorbij zien komen.

Het blijkt een sekte, gerund door een een intens slecht koppel die wanhopige mensen op zoek naar liefde compleet hersenspoelt. Ik verklap niet wat er allemaal gebeurt in deze 3 delige docu, maar er gebeuren bizarre en vreselijke dingen.
  Moderator woensdag 16 oktober 2024 @ 20:35:57 #269
9859 crew  Karina
Woman
pi_215284250
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 17:54 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Helaas, er komt geen seizoen 2 ..

-O-
Damn wat jammer. GOldblum is zeker te duur.
niet zo tof doen
  woensdag 16 oktober 2024 @ 21:00:28 #270
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_215284582
quote:
99s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 20:35 schreef Karina het volgende:

[..]
Damn wat jammer. GOldblum is zeker te duur.
Eindigt S1 'af'? Of blijf je met een leeg gevoel achter, wachtend op S2?
pi_215284603
quote:
11s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 21:00 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Het is afgerond, maar heeft wel een opzet voor een mogelijk vervolg.
  woensdag 16 oktober 2024 @ 21:02:57 #272
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_215284627
quote:
7s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 21:01 schreef Aether het volgende:

[..]
Het is afgerond, maar heeft wel een opzet voor een mogelijk vervolg.
Okay, dat vind ik wel genoeg om m te laten staan in mn lijst.
  Moderator woensdag 16 oktober 2024 @ 21:04:42 #273
9859 crew  Karina
Woman
pi_215284657
quote:
11s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 21:00 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Het is wel redelijk af dus je kunt het wel gewoon kijken.
niet zo tof doen
pi_215286359
Gundam: Requiem for Vengeance - Japan S01 2024 12 - Netflix Original | Actie, Cyborgs, Fantasy, Sci-Fi
U.C.0079, elf maanden na het begin van de Eénjarige Oorlog. Zaku II-piloot kapitein Solari bestrijdt het nieuwe dodelijke wapen van de Aarde-federatie: de Mobile Suit-Gundam.

Jurassic World: De chaostheorie - VS S02 2024 9 - Netflix Original | Kinderserie
De groep van Kamp Krijtastisch komt samen om een mysterie te ontrafelen als ze ontdekken dat er een wereldwijde samenzwering is die gevaar levert voor de dinosaurussen en henzelf.

The Lincoln Lawyer - VS S03 2023 16 - Netflix Original | Boek, Drama, Misdaad, Mystery, Rechtbank
Strafrechtadvocaat Mickey Haller uit LA doet alles om zijn zaken te winnen terwijl hij vanuit zijn bekende Lincoln door het strafrechtsysteem navigeert.

Ordinary Angels - VS 2023 12 1:58 uur | Drama
Een mede-eigenaar van een salon zet zich over haar problemen heen om een weduwnaar te helpen die torenhoge medische kosten moet betalen voor zijn zieke dochter.

Outside - Filipijnen 2024 16 2:22 uur - Netflix Original | Horror
Een familie trekt zich terug in een geïsoleerde boerderij tijdens een zombie-uitbraak. Terwijl ze overleven in hun verlaten wereld, eisen pijnlijke oude geheimen hun tol.

The Shadow Strays - Indonesië 2024 16 2:25 uur - Netflix Original | Actie, Misdaad
Een getalenteerde jonge huurmoordenaar trotseert haar mentor en redt een jongen van een meedogenloos misdaadsyndicaat, klaar om iedereen op haar pad te vernietigen.
pi_215295145
De mooiste dag - Nederland 2024 9 1:31 uur | Comedy
Als de schrijfster Jasmijn een dodelijk ongeval veroorzaakt waarbij een man zijn vrouw verliest, worstelt ze met writer's block. Ze zoekt hem op in Marokko om het goed te maken.

Fabulous Lives of Bollywood Wives - India S03 2020 AL - Netflix Original | Reality
De camera's volgen het dagelijks leven van de glamoureuze dames van Bollywood en daarbuiten, terwijl ze carrières, familie en vriendschappen moeten zien te combineren.

Happiness Is - Zuid-Afrika 2024 12 1:36 uur - Netflix Original | Comedy, Drama, Feelgood, Romantisch
Princess wilde haar 40e verjaardag rustig vieren, maar wanneer haar beste vriendin een onvergetelijk feest voor haar organiseert, wordt haar hele wereld overhoop gegooid.

El hombre que amaba los platos voladores | The Man Who Loved UFOs - Argentinië 2024 12 1:47 uur - Netflix Original | Comedy, Drama, Offbeat
Argentinië, eind jaren 80. Het onderzoek van een verslaggever naar buitenaards leven wordt bijna stopgezet bij gebrek aan bewijs, tot hij zelf dingen gaat verzinnen.

Light of My Lion - Japan S01E01 2024 12 | Drama
De komst van een geheimzinnig jongetje verstoort het rustige, voorspelbare leven van een kunstenaar met autisme en diens zorgzame broer.

Scream - VS 1996 16 1:51 uur | Horror
Een jaar na de wrede moord op haar moeder worden een schoolmeisje en haar vrienden achtervolgd door een seriemoordenaar die geobsedeerd is door horrorfilms.

Scream 2 - VS 1997 16 2:00 uur | Horror
Na de terreur van Ghostface te hebben overleefd, vertrekt Sidney Prescott naar de universiteit in de hoop haar duistere verleden achter zich te laten. Nou, veel succes daarmee.

The Turnaround - VS 2024 6 0:25 uur - Netflix Original | Documentaire
Een trouwe fan van de Philadelphia Phillies spoort zijn stad aan om een cruciale staande ovatie te geven aan een korte stop in deze bezielende korte documentaire.

Woman of the Hour - VS 2024 16 1:35 uur - Netflix Original | Drama, Misdaad
Een beginnende actrice ontmoet een seriemoordenaar in het LA van de jaren 70 wanneer ze allebei meedoen aan 'The Dating Game'. Gebaseerd op een waargebeurd verhaal.

[ Bericht 0% gewijzigd door Aether op 18-10-2024 07:52:55 ]
  vrijdag 18 oktober 2024 @ 08:04:03 #276
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_215295206
Hoorde dat Dragonball Daima op Netflix zou komen, maar zie nog niks.
Zal wel op de Amerikaanse zijn.
pi_215295258
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 08:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zie geen datum: https://www.netflix.com/title/81943491
pi_215295356
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 08:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zou vandaag moeten zijn.

Staat bij mij nog in de app als New episode coming on Friday.
pi_215295358
Scream *O*
Tap tap tap
  vrijdag 18 oktober 2024 @ 10:15:13 #280
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_215296159
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 07:47 schreef Aether het volgende:
Scream 2 - VS 1997 16 2:00 uur | Horror
Na de terreur van Ghostface te hebben overleefd, vertrekt Sidney Prescott naar de universiteit in de hoop haar duistere verleden achter zich te laten. Nou, veel succes daarmee.
:D
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_215307051
Dragon Ball DAIMA - Japan S01E01 2024 9 | Action
Mysteriously transformed into mini versions of themselves, Goku and his friends travel to the Demon Realm to uncover the truth and find a cure.

My Dearest - Zuid-Korea S01 2023 16 | Drama, Romantisch
Amid chaos as the Qing invade their kingdom of Joseon, a man with a mysterious past falls for a noblewoman who's already in love with another man.

Rachel Bloom: Death, Let Me Do My Special - VS 2024 12 1:17 uur - Netflix Original | Standup-comedy
Comedian and actor Rachel Bloom muses on birth, death, cosmic uncertainty and pungent trees in this whimsical and reflective musical comedy special.
  roze zaterdag 19 oktober 2024 @ 12:04:58 #282
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215308704
Nieuw seizoen van I AM A KILLER staat online.
pi_215308750
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 12:04 schreef Ama het volgende:
Nieuw seizoen van I AM A KILLER staat online.
Heb een niksdoen-dagje dus deze maar even aanslingeren
pi_215314600
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 12:10 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Heb een niksdoen-dagje dus deze maar even aanslingeren
Hoor graag of het wat is
  zondag 20 oktober 2024 @ 07:31:59 #285
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_215316443
Maar wat films gekeken de laatste dagen.
Dungeons and Dragons was een erg matige, Marvelachtige film, boordevol matige acteurs en nodeloze CGI die het budget veel te hoog hebben gemaakt. Ging ook allemaal veel te snel achter elkaar, ondanks dat de film al best lang is.
Zaten heus wel vermakelijke stukken in, maar bijzonder weinig wat je zult onthouden. Misschien niet raar, gezien de doelgroep.

De andere film was the Flash. Ook een film die financieel geflopt is, maar vond deze toch stukken beter, dan bovenstaande.
Tijdreizen is bijna altijd matig, en zo ook hier. De effecten niet denderend. Het lijkt overal te nep, te goedkoop. Eindconflict wel erg makkelijk en snel opgelost.
Vond het erg leuk om verschillende Supermannen te zien, verschillende Batmannen.
pi_215316621
Misschien dat ik ze wel leuk vind ;)
pi_215322978
Vroeger had je 'Op Goed Geluk' met Carry Tefsen, volgens mij was er nooit een vrijgezel bij die in werkelijkheid een seriemoordenaar was :P Enfin, kijk 'Woman of the hour', een aanrader en nog echt gebeurd ook :o

Over vroeger gesproken, door hem was ik als klein kind doodsbang voor poppen, en ik bing nu met veel plezier de serie 'Chucky' :D _O_ _O_

'hello i am Chucky and i am your friend till the end'
pi_215322996
En net als vroeger doet Brad Dourif nog steeds de stem van Chucky _O_

Zijn dochter speelt trouwens ook in een van de Chucky films :Y
  roze zondag 20 oktober 2024 @ 19:50:45 #289
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215323008
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 22:34 schreef StevenHyde het volgende:

[..]
Hoor graag of het wat is
Ja is interessant weer.
pi_215323015
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 22:34 schreef StevenHyde het volgende:

[..]
Hoor graag of het wat is
De eerste 3 afleveringen een dikke prima! Vierde aflevering halverwege afgezet. Als je kijkt dan weet je waarom. Aflevering 5 ga ik geloof ik ook niet trekken.

Ik zet weer even een Law and Order op O+
pi_215326001
Boh wat n heerlijke serie is Chucky, lang geleden dat ik zo geniet van een serie op Netflix _O_
pi_215326245
@StevenHyde er is weer een fijne crime-docu: Sweet Bobby, My Catfish Nightmare.
pi_215328290
Wat een zeldzame kutserie is Nobody wants This.

Dacht, gezien de recensies en IMDB, dat het wel te doen was. Maar niets is minder waar. Stelletje 40plussers die doen en reageren alsof ze van die irritante pubers zijn. :r

Alleen die broer van de hoofdrolspeler maakt het nog wel grappig.
pi_215328343
DAN DA DAN - Japan S01 2024 16 | Actie, Horror
In a bet to prove whether ghosts or aliens exist, two high schoolers face terrifying paranormal threats, gain superpowers and maybe even fall in love?!

The Super Mario Bros. Movie - Japan/VS 2023 6 1:32 uur | Avontuur, Comedy, Familiefilm, Fantasy
Nadat twee dappere loodgieters magisch zijn geteleporteerd van Brooklyn naar het Paddenstoelenrijk, nemen ze het met een prinses op tegen een tirannieke, vuurspuwende schildpad.

[ Bericht 0% gewijzigd door Aether op 21-10-2024 08:52:35 ]
  roze maandag 21 oktober 2024 @ 09:03:08 #295
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215328500
quote:
14s.gif Op zondag 20 oktober 2024 23:07 schreef mascara-klodder het volgende:
@:StevenHyde er is weer een fijne crime-docu: Sweet Bobby, My Catfish Nightmare.
-zet op lijstje-
pi_215328547
quote:
14s.gif Op zondag 20 oktober 2024 23:07 schreef mascara-klodder het volgende:
@:StevenHyde er is weer een fijne crime-docu: Sweet Bobby, My Catfish Nightmare.
Ja die had ik idd gekeken.

Voor de zekerheid in spoiler omdat ik niet weet of dit al teveel info is:
SPOILER
pi_215328863
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2024 09:03 schreef Ama het volgende:

[..]
-zet op lijstje-
Ik ga jou voortaan ook een mention doen :*

@StevenHyde maar wij zijn ook doorgewinterde True crime-watchers :9
  roze maandag 21 oktober 2024 @ 09:58:01 #298
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215328871
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2024 09:56 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik ga jou voortaan ook een mention doen :*

@:StevenHyde maar wij zijn ook doorgewinterde True crime-watchers :9
Haha ik leef voor true crime shizzle. :@
pi_215328921
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2024 09:58 schreef Ama het volgende:

[..]
Haha ik leef voor true crime shizzle. :@
#metoo

Beste crime is true crime _O_ :9
  roze maandag 21 oktober 2024 @ 10:05:38 #300
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215328934
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2024 10:04 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
#metoo

Beste crime is true crime _O_ :9
Zal proberen ook aan jou te denken als ik weer goeie nieuwe docu's zie op Netflix.
pi_215328954
quote:
14s.gif Op maandag 21 oktober 2024 10:05 schreef Ama het volgende:

[..]
Zal proberen ook aan jou te denken als ik weer goeie nieuwe docu's zie op Netflix.
Ben meer van de andere streamingdiensten want alles wordt hier wel besproken waar ik iets nieuws van wil horen ;)

Ik zal in CRI ook iets meer mijn best doen om docu's te melden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')