Ik zie geen datum: https://www.netflix.com/title/81943491quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoorde dat Dragonball Daima op Netflix zou komen, maar zie nog niks.
Zal wel op de Amerikaanse zijn.
Zou vandaag moeten zijn.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoorde dat Dragonball Daima op Netflix zou komen, maar zie nog niks.
Zal wel op de Amerikaanse zijn.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:47 schreef Aether het volgende:
Scream 2 - VS 1997 16 2:00 uur | Horror
Na de terreur van Ghostface te hebben overleefd, vertrekt Sidney Prescott naar de universiteit in de hoop haar duistere verleden achter zich te laten. Nou, veel succes daarmee.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dragon Ball DAIMA - Japan S01E01 2024 9 | Action
Mysteriously transformed into mini versions of themselves, Goku and his friends travel to the Demon Realm to uncover the truth and find a cure.
My Dearest - Zuid-Korea S01 2023 16 | Drama, Romantisch
Amid chaos as the Qing invade their kingdom of Joseon, a man with a mysterious past falls for a noblewoman who's already in love with another man.
Rachel Bloom: Death, Let Me Do My Special - VS 2024 12 1:17 uur - Netflix Original | Standup-comedy
Comedian and actor Rachel Bloom muses on birth, death, cosmic uncertainty and pungent trees in this whimsical and reflective musical comedy special.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Heb een niksdoen-dagje dus deze maar even aanslingerenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:04 schreef Ama het volgende:
Nieuw seizoen van I AM A KILLER staat online.
Hoor graag of het wat isquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb een niksdoen-dagje dus deze maar even aanslingeren
De eerste 3 afleveringen een dikke prima! Vierde aflevering halverwege afgezet. Als je kijkt dan weet je waarom. Aflevering 5 ga ik geloof ik ook niet trekken.quote:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DAN DA DAN - Japan S01 2024 16 | Actie, Horror
In a bet to prove whether ghosts or aliens exist, two high schoolers face terrifying paranormal threats, gain superpowers and maybe even fall in love?!
The Super Mario Bros. Movie - Japan/VS 2023 6 1:32 uur | Avontuur, Comedy, Familiefilm, Fantasy
Nadat twee dappere loodgieters magisch zijn geteleporteerd van Brooklyn naar het Paddenstoelenrijk, nemen ze het met een prinses op tegen een tirannieke, vuurspuwende schildpad.
[ Bericht 0% gewijzigd door Aether op 21-10-2024 08:52:35 ]When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
-zet op lijstje-quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:07 schreef mascara-klodder het volgende:
@:StevenHyde er is weer een fijne crime-docu: Sweet Bobby, My Catfish Nightmare.
Ja die had ik idd gekeken.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:07 schreef mascara-klodder het volgende:
@:StevenHyde er is weer een fijne crime-docu: Sweet Bobby, My Catfish Nightmare.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga jou voortaan ook een mention doenquote:
Haha ik leef voor true crime shizzle.quote:Op maandag 21 oktober 2024 09:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ga jou voortaan ook een mention doen![]()
@:StevenHyde maar wij zijn ook doorgewinterde True crime-watchers
Zal proberen ook aan jou te denken als ik weer goeie nieuwe docu's zie op Netflix.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
#metoo
Beste crime is true crime![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |