abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 september 2024 @ 15:22:59 #51
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_214989289
quote:
7s.gif Op zondag 15 september 2024 07:52 schreef Aether het volgende:
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aloha - VS 2015 AL 1:44 uur | Comedy, Drama, Romantisch
Terug op Hawaï voor de lancering van een satelliet krijgt een aannemer die werkt voor defensie al snel gevoelens voor zowel zijn ex als zijn militaire begeleidster.

Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves - VS 2023 12 2:15 uur | Actie, Comedy, Epic world, Fantasy
Een charmante bard en zijn barbaarse handlanger brengen een kleurrijke bende avonturiers samen om op zoek te gaan naar een magische relikwie.

Gifted - VS 2017 6 1:41 uur | Drama, Familiefilm
Een wonderkind raakt verstrikt in een voogdijgevecht tussen de goedhartige oom die haar heeft opgevoed en de grootmoeder die haar genialiteit wil cultiveren.
"Kleurrijke" is dat de nieuwe pc term?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  roze zondag 15 september 2024 @ 15:33:35 #52
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_214989371
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 september 2024 23:52 schreef Seven. het volgende:
Lost - seizoen 3 nadert het einde alweer. Erg meeslepend allemaal, dat we nu al uren en uren zitten te wachten op de ontknoping. Want wie zijn al die anderen nou precies, en wat komen ze doen? Hoe is iedereen nou met elkaar verbonden? En ook die onverklaarbare dingen die vooral met het eiland zelf samenhangen. Het wisselen van de personages doen ze ook heel goed, het houdt de boel levendig.

Alleen Sawyer vind ik niet overtuigen in de rol. Zijn gedrag strookt niet met het verleden dat je in de serie ziet, en dat komt grotendeels omdat zijn rol niet goed geschreven is. Hij gedraagt zich als een hillbilly en dat doet de serie geen goed. De meeste relaties die hij opbouwt zijn ook niet geloofwaardig.

Verder is het gehalte huisplantjes ook wel hoog, elke aflevering tel ik minstens 5 keer drakenklimop :+ .

Maar.. goeie verhaallijnen, de meeste karakters hebben ook een mooie verdieping, ze zijn niet bang om afscheid te nemen van bepaalde personages. Ik snap wel dat hier veel mensen aan verslingerd waren.
Daar zijn wij nu ook (aflevering 20). Moet wel lachen als die mensen die er niet toe doen weer te voorschijn komen. _O- Iedereen waar we geen naam enz van weten.
Your beauty never ever scared me.
pi_214989510
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2024 15:22 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
"Kleurrijke" is dat de nieuwe pc term?
Eerder een boomerwoord :P (kleurrijk = niet saai).
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_214989527
quote:
4s.gif Op zondag 15 september 2024 15:17 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
D&D is leuk.
Einde dienstmededeling.
Was direct niet meer beschikbaar op SkyShowtime :o
  zondag 15 september 2024 @ 18:59:16 #55
277627 Seven.
We are Borg.
pi_214991175
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2024 15:33 schreef Ama het volgende:

[..]
Daar zijn wij nu ook (aflevering 20). Moet wel lachen als die mensen die er niet toe doen weer te voorschijn komen. _O- Iedereen waar we geen naam enz van weten.
In mijn beleving is vrijwel iedereen die je voorbij ziet komen, vroeg of laat (en lang of kort) van belang.
Resistance is futile.
pi_214991201
Heb de documentaire over Ashley Madison gekeken. Best wel aardig.

De voormalig VP of Sales is me toch een figuur _O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_214994217
'De terugreis' is een leuke en bij momenten ontroerende film, sowieso vind ik Martin van Waardenberg een prettige acteur ^O^
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_214994522
Emily in Paris 2e deel van het seizoen is gelukkig wel leuk. O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_214994653
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2024 23:14 schreef TLC het volgende:
'De terugreis' is een leuke en bij momenten ontroerende film, sowieso vind ik Martin van Waardenberg een prettige acteur ^O^
Buurman Baasje van Sesamstraat _O_
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been hauntef by a million screams
pi_214994900
Dit weekend gekeken:

* The Martian - het is een wonder dat ik hierbij niet in slaap viel tijdens mijn nachtdienst.
* The Perfect Couple - lekker luchtig, niet heel verrassend of nieuw, maar keek lekker weg
* Uglies - wat een oppervlakkige rotzooi
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_214995477
Everest: De jonge yeti | Abominable - China/Japan/VS 2019 6 1:37 uur | Avontuur, Familiefilm
Een avontuurlijke tiener en haar vrienden ontmoeten een magische yeti en gaan op een epische reis door China om hem thuis te brengen. Vijanden zitten hen echter op de hielen.

For a Good Time, Call... - VS 2012 12 1:25 uur | Comedy
Het lot brengt voormalige rivalen Lauren en Katie samen in hetzelfde appartement, waar ze een telefoonsekslijn beginnen om de eindjes aan elkaar te knopen.

Grave of the Fireflies - Japan 1988 9 1:28 uur | Boek, Drama, Duister
Twee wezen proberen te overleven in het naoorlogse Japan, maar de maatschappij is hard en het is moeilijk om de ontberingen van de oorlog te ontsnappen en genoeg eten te vinden.

The Purge: Anarchy - VS 2014 16 1:43 uur | Horror
In een dystopisch Amerika proberen vijf mensen een jaarlijkse nacht vol chaos te overleven waarin elke misdaad zonder gevolgen kan worden gepleegd.

The Purge: Election Year - VS 2016 16 1:49 uur | Horror
Nadat een presidentskandidaat heeft gezworen de jaarlijkse nacht van gelegaliseerde misdaad af te schaffen, wordt ze zelf een doelwit en moet ze vechten voor haar leven.

Sing - VS 2016 6 1:47 uur | Comedy, Familiefilm
Een optimistische koala probeert zijn theater te redden met een zangwedstrijd waaraan onder andere een verlegen olifant, een tienergorilla en een overwerkte zeug meedoen.

Trolls - VS 2016 6 1:32 uur | Avontuur, Comedy, Feelgood
De optimistische prinses Poppy en haar humeurige vriendje Knoest beleven het avontuur van hun leven als hun trollenvriendjes worden gevangen door hongerige Bergens.
  Moderator maandag 16 september 2024 @ 12:17:45 #62
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_214997540
quote:
Grave of the Fireflies - Japan 1988 9 1:28 uur | Boek, Drama, Duister
Twee wezen proberen te overleven in het naoorlogse Japan, maar de maatschappij is hard en het is moeilijk om de ontberingen van de oorlog te ontsnappen en genoeg eten te vinden.
Een van de mooiste animatiefilms allertijden.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_214997576
quote:
14s.gif Op maandag 16 september 2024 12:17 schreef Mike het volgende:

[..]
Een van de mooiste animatiefilms allertijden.
Eens! Ben helemaal niet van de animatie maar deze en My Neighbour Totoro zijn de enige twee die ik ooit heb gezien. Prachtig O+
  maandag 16 september 2024 @ 12:32:51 #64
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_214997655
Sowieso animaties van Ghibli _O_
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_215004191
Culinary Class Wars - Zuid-Korea S01E01 2024 AL - Netflix Original | Reality
Van chef-koks tot hobbykoks: 100 mensen van alle rangen en standen die verstand hebben van koken, nemen het tegen elkaar op in een heftige culinaire krachtmeting.

Live from the Other Side with Tyler Henry - VS 2024 12 - Live 00:00 uur - Netflix Original | Talkshow
Wereldberoemd medium Tyler Henry geeft hoop, genezing en lang gezochte antwoorden aan beroemde gasten door middel van emotionele lezingen. (Wekelijks live-evenement in het Engels.)

Pearl - VS 2022 16 1:42 uur | Camp, Horror, Thriller
Texas, 1918: een eenzaam boerenmeisje dat ervan droomt filmster te worden, neemt steeds extremere stappen in de hoop op haar grote doorbraak.

The Silent Twins - Polen/VK/VS 2022 16 1:53 uur | Boek, Drama, Duister
Deze tweelingzussen, die alleen elkaar hebben, creëren een uitgebreide fantasiewereld om te ontsnappen aan de realiteit van hun leven. Gebaseerd op een waargebeurd verhaal.

Wanted - VS 2008 16 1:49 uur | Actie, Misdaad
Als de doodnormale Wesley ontdekt dat zijn vermoorde vader lid was van een geheim moordenaarsgilde, gebruikt hij zijn aangeboren talenten om zijn vader te wreken.
  roze dinsdag 17 september 2024 @ 12:03:57 #66
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215006600
De volgende in de rij voor de Monster serie reeks is Charlie Hunnam als Ed Gein.
quote:
At the event, Murphy revealed that the third season would star Charlie Hunnam, with the Sons of Anarchy actor playing a famous serial killer.

The third outing will focus on Ed Gein, who was also known as ‘The Butcher of Planfield’.
Dus geen John Wayne Gacy.
Your beauty never ever scared me.
pi_215007593
Ik kijk nu KAOS.
Ik vind het ontzettend grappig en vooral Jeff Goldblum als Zeus is het hoogtepunt _O-
pi_215007661
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2024 13:41 schreef Arizona het volgende:
Ik kijk nu KAOS.
Ik vind het ontzettend grappig en vooral Jeff Goldblum als Zeus is het hoogtepunt _O-
Ik heb zo'n rivella gevoel bij deze serie.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  dinsdag 17 september 2024 @ 13:59:51 #69
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_215007766
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 00:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik snap dat je het qua afleveringen als geheel zegt maar

SPOILER
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_215009515
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 13:59 schreef laziness het volgende:

[..]
Ik snap dat je het qua afleveringen als geheel zegt maar

SPOILER
Eens met wat je in spoiler zet.
Ik vind eerste 2 seizoenen het beste, daarna is herhaling van zetten geworden.
Ik hoop seizoen 5 het laatste seizoen wordt.

Verder kijkt de serie lekker weg en geef me heerlijke feel good.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_215010100
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 00:13 schreef Pisces29 het volgende:
Tweede deel was leuker inderdaad.
SPOILER
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_215010404
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2024 18:30 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Tweede deel was leuker inderdaad.
SPOILER
SPOILER
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  dinsdag 17 september 2024 @ 19:12:33 #73
338319 ZarB
Piña colada
pi_215010749
Ik vond het eerste deel van seizoen 4 echt heel leuk. Het 2e deel was veel te veel en veel te gehaast. Ergens las ik dat deze serie ons zou kunnen doen geloven dat AI scripten schrijft. Bij deel 2 zou ik dat idd geloven.

Maar uiteraard kijk ik uit naar seizoen 5 *O*
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_215011415
quote:
Pearl - VS 2022 16 1:42 uur | Camp, Horror, Thriller
Texas, 1918: een eenzaam boerenmeisje dat ervan droomt filmster te worden, neemt steeds extremere stappen in de hoop op haar grote doorbraak.

Oeh, die gaat op mijn lijst.
pi_215014150
Envidiosa | Envious - Argentinië S01 2024 12 - Netflix Original | Comedy, Drama, Romantisch
Nu haar relatie is beëindigd, gaat de bijna 40-jarige Vicky op zoek naar liefde. Ze weet nog niet dat dit leidt tot een diepgaande én hilarische zelfontdekking.

Fatale - VS 2020 16 1:42 uur | Psychologisch, Thriller
Een onenightstand in Las Vegas verandert in een nachtmerrie voor een getrouwde, succesvolle sportagent wanneer de onbekende vrouw met wie hij vreemdging, zijn leven verwoest.

Final Destination - VS 2000 16 1:37 uur | Horror
Nadat een groep klasgenoten ternauwernood is ontsnapt aan een dodelijk vliegtuigongeluk, ontdekken ze dat de Dood zich niet zo eenvoudig laat misleiden.

Final Destination 2 - VS 2003 16 1:30 uur | Horror
Tijdens een roadtrip met vrienden krijgt een jonge vrouw een angstaanjagend voorgevoel dat resulteert in een bovennatuurlijke strijd tegen het lot met dodelijke gevolgen.

Final Destination 3 - VS 2006 16 1:32 uur | Horror
Als een tiener dankzij een akelig voorgevoel samen met een aantal anderen ontkomt aan een ongeval met een achtbaan, ontdekken ze dat de dood niet met zich laat sollen.

Final Destination 5 - VS 2011 16 1:31 uur | Horror
Een groep collega's ontsnapt aan de dood door het voorgevoel van een andere collega over een instabiele hangbrug serieus te nemen. Nu zit de dood hen op de hielen.

Soy Georgina - Spanje S03 2023 12 - Netflix Original | Reality
Maak kennis met Georgina Rodríguez — moeder, influencer, zakenpersoon en partner van Cristiano Ronaldo — in dit emotionele en diepgaande portret van haar dagelijkse leven.

TÁR - VS 2022 12 2:38 uur | Drama, Intellectueel, Psychologisch
Als de vermaarde dirigent Lydia Tár begint aan de repetities van een symfonie die allesbepalend kan zijn, beginnen de gevolgen van vroegere keuzes door te sijpelen in het heden.

What's Next? The Future with Bill Gates - VS S01 2024 14 - Netflix Original | Documentaire
Kijk mee hoe visionair en filantroop Bill Gates ingaat op urgente wereldproblemen en de allernieuwste technologieën laat zien waarmee de wereld kan worden veranderd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')