SPOILER: InformatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben recentelijk ook aan The OA begonnen en vond het heel oké! Jammer dat ze nooit meer seizoenen hebben gemaakt.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:49 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ik ook.
Zo'n serie is dan weer de reden dat ik denk dat ik Netflix toch maar weer een tijdje aanhoud.
Ben daarna verder gegaan met The OA.
Heel boeiend, maar Ik geloof niet dat je daar heel veel seizoenen van kunt maken zonder in de "uitmelkmodus" terecht te komen.
Gaat ook niet gebeuren want ik las dat ze na 2 seizoenen de stekker hebben getrokken vanwege te hoge productiekosten.
Dat is dan wel weer jammer want ze gaan wel door met die Bridgerton-shit en het vertonen van de eindeloze Liam Neeson pulp.
Eh, waarom is dat?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 08:46 schreef Aether het volgende:
Mad Men - VS S01-S07 2014 12 | Drama, Duister
In de jaren 60 koppelt een reclamebureau in New York moordende concurrentie en sociale ambitie met glamoureuze allure. (Eén aflevering van seizoen 3 is niet beschikbaar.)
Als ik snel zoek lijkt het dat er in die aflevering een blackface referentie te zitten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 september 2024 11:24 schreef bloodymary1 het volgende:
The Perfect Couple gekeken. Kijkt lekker weg. Maar ook weer niet supergoed. Wordt vaak vergeleken met White Lotus, maar de humor die die serie heeft ontbreekt. Wel goed acteerwerk.
Het was mij alleen niet duidelijk wat nu uiteindelijk het motief was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja jezusquote:Op maandag 9 september 2024 11:03 schreef Aether het volgende:
[..]
Als ik snel zoek lijkt het dat er in die aflevering een blackface referentie te zitten.
Wat wordt hiermee bedoeld?quote:Op maandag 9 september 2024 11:03 schreef Aether het volgende:
[..]
Als ik snel zoek lijkt het dat er in die aflevering een blackface referentie te zitten.
Dat er een blackface referentie in zit.quote:Op maandag 9 september 2024 12:55 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat wordt hiermee bedoeld?
quote:Op maandag 9 september 2024 12:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]Maar dat laatste wist zij toch niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wauw.quote:Op maandag 9 september 2024 11:03 schreef Aether het volgende:
[..]
CRI / [Kijktips] True Crime / Misdaad documentaires en andere programma's #1quote:Op maandag 9 september 2024 13:59 schreef DjVero het volgende:
Verslingerd geraakt aan "Wost [...] ever". Wát een bi-zarre verhalen. Eerst Worst Roommate Ever, nu Worst Ex Ever.
Merk sowieso dat ik de laatste tijd wat meer neig naar 'echte verhalen' i.p.v. series/films waar je toch vaak te maken hebt met gebeurtenissen die het verhaal iets te goed uit komen. Kom nauwelijks nog series tegen waarvan ik denk, ja die ga ik eens even bingen.
Wat zijn nog meer leuke documentaires op Netflix?
De meest heftige waar gebeurde docu is toch wel American murder.quote:Op maandag 9 september 2024 13:59 schreef DjVero het volgende:
Verslingerd geraakt aan "Wost [...] ever". Wát een bi-zarre verhalen. Eerst Worst Roommate Ever, nu Worst Ex Ever.
Merk sowieso dat ik de laatste tijd wat meer neig naar 'echte verhalen' i.p.v. series/films waar je toch vaak te maken hebt met gebeurtenissen die het verhaal iets te goed uit komen. Kom nauwelijks nog series tegen waarvan ik denk, ja die ga ik eens even bingen.
Wat zijn nog meer leuke documentaires op Netflix?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door TLC op 09-09-2024 20:04:22 ]"You can call me Susan if it makes you happy"
Thanks voor de spoiler. Kan ik die aflevering overslaan dus.quote:
Oh ja sorry, je kunt em nog gewoon kijken hoorquote:Op maandag 9 september 2024 19:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Thanks voor de spoiler. Kan ik die aflevering overslaan dus.
quote:Op maandag 9 september 2024 15:53 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Maar dat laatste wist zij toch niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just skip all the layers and go straight to the crazy!
quote:Op maandag 9 september 2024 20:56 schreef ZarB het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw - VS 2019 12 2:16 uur | Actie
De Amerikaanse agent Luke Hobbs wordt naar Engeland gestuurd om een dodelijk biologisch wapen te stoppen. Hij moet samenwerken met zijn aartsvijand, huurling Deckard Shaw.
Hot Wheels, tijd om te racen! - VS S02 2024 6 - Netflix Original | Kinderserie
Zes jonge aspirantracers leren tijdens het Hot Wheels Racekamp van de Ultieme Garage alles om de nieuwe superracers te worden.
Jack Whitehall: Fatherhood with My Father - VK S01 2024 12 - Netflix Original | Comedy
Jack Whitehall en zijn vader gaan de wereld rond op zoek naar antwoorden op de belangrijke vragen die de comedian heeft nu hij vader is geworden.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bandida - A Número Um - Brazilië 2024 16 1:22 uur | Boek, Drama, Duister
Een jonge vrouw, opgegroeid te midden van dodelijke rivaliserende bendes in een beruchte Braziliaanse favela, vindt liefde, misdaad en verraad bij haar zoektocht naar macht.
Boxer - Polen 2024 14 2:32 uur - Netflix Original | Drama
Een jonge, veelbelovende sporter ontvlucht met zijn vrouw communistisch Polen om zijn droom na te jagen: de grootste bokser uit de geschiedenis worden.
The Circle - USA - VS S07 2024 AL - Netflix Original | Reality
Status en strategie botsen in deze combinatie van sociaal experiment en competitieserie waarin onlinedeelnemers zich een weg flirten, bonden en faken naar 100.000 dollar.
Cocaine Bear - VS 2023 16 1:35 uur | Comedy, Offbeat, Thriller
Een zwarte beer van meer dan 225 kilo vindt in een nationaal woud een gedumpte lading illegale narcotica en vreet die op. Chaos en een bloedbad zijn het gevolg ...
Crisis - VS 2021 16 1:58 uur | Drama, Duister, Misdaad, Thriller
De dodelijke opiatenepidemie is het centrale thema in deze verhalen over een undercover drugsagent, een onderzoeker aan de universiteit en een rouwende alleenstaande moeder.
Technoboys - Mexico 2024 12 1:50 uur - Netflix Original | Comedy, Musical, Satire
Ze zijn fel, ze zijn iconisch, ze zijn terug – en ze zijn totaal de weg kwijt. Een boyband die een comeback wil maken, moet zich zien te redden in een totaal veranderde wereld.When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ángel Di María: Romper la pared | Ángel Di María: Breaking Down the Wall - Argentinië S01 2024 9 - Netflix Original | Documentaire
Deze documentaireserie gaat over het leven en de carrière van de iconische Argentijnse voetballer, van zijn eenvoudige komaf tot zijn wereldkampioenschap.
Emily in Paris - VS S04/B 2022 14 - Netflix Original | Camp, Comedy, Drama, Romantisch
Marketingdirecteur Emily Cooper uit Chicago vindt haar droombaan in Parijs en begint een nieuw avontuur, waarbij ze werk, vrienden en de liefde probeert te combineren.
Into the Fire: The Lost Daughter - VS S01 2024 12 - Netflix Original | Documentaire
In deze tweedelige documentaire ontrafelt een vastberaden moeder het complexe mysterie rond de verdwijning van haar dochter in 1989, nadat ze haar ter adoptie afstond.
Milliardærøya | Billionaire Island - Noorwegen S01 2024 14 - Netflix Original | Comedy, Drama, Offbeat
De meedogenloze eigenaar van een Noorse viskwekerij plant een vijandige overname van haar plaatselijke rivaal om de grootste zalmproducent ter wereld te worden.
Pera Palas'ta Gece Yarısı | Midnight at the Pera Palace - Turkije S02 2022 12 - Netflix Original | Boek, Drama, Politiek
In een historisch hotel in Istanbul belandt een journaliste in het verleden en moet een complot verijdelen dat het lot van het moderne Turkije zou kunnen veranderen.
Tag - VS 2018 12 1:40 uur | Comedy
Een groep vrienden speelt al sinds hun kindertijd jaarlijks tikkertje, waarbij alles kan en alles mag. Dit keer hebben ze het gemunt op een ongeslagen speler.When the student is ready, the teacher will appear.
Geen vrouwenseriequote:Op dinsdag 10 september 2024 22:01 schreef Bocaj het volgende:
Net begonnen aan The Perfect Couple... Het moet nog spannend worden...
Is het een vrouwenserie?
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodshot - VS 2020 12 1:49 uur | Actie, Fantasy, Sci-Fi
Een dode soldaat komt dankzij nieuwe biotechnologie tot leven en gaat op een wraakmissie. Een scifi-actiedrama dat is gebaseerd op de stripboekenreeks.
Officer Black Belt - Zuid-Korea 2024 16 1:49 uur - Netflix Original | Actie, Comedy, Misdaad
Een getalenteerde, sociaal betrokken vechtsporter begint als begeleider van een reclasseringswerker om misdaad te bestrijden en te voorkomen.
Sector 36 - India 2024 16 2:03 uur - Netflix Original | Drama, Duister, Misdaad, Thriller
Als er in Sector 36 van Delhi meerdere kinderen worden vermist, wordt een corrupte agent gedwongen om de angstaanjagende moordzaak koste wat het kost op te lossen.
De Terugreis - Nederland 2024 9 1:37 uur | Comedy, Drama
Een kibbelend stel maakt een lange reis om een zieke vriend te bezoeken en wordt geconfronteerd met alles wat ze haten - en leuk vinden - aan elkaar.
Tom en Jerry: De film - VS 1992 AL 1:23 uur | Kinderfilm
Tom en Jerry, één van de beroemdste animatieduo's ooit, zijn weer terug van weggeweest in dit magische avontuur vol muziek.
Uglies - VS 2024 12 1:42 uur - Netflix Original | Boek, Drama, Dystopisch, Fantasy, Sci-Fi
In een futuristische dystopie met opgelegde schoonheidsnormen gaat een tiener die op een verplichte cosmetische chirurgie wacht ondertussen haar vermiste vriendin zoeken.
Wicked Little Letters - VK 2023 12 1:40 uur | Comedy, Drama, Mystery
Een vrome vrouw beweert dat haar buurvrouw obscene brieven verstuurt. Een politieagent wil weten wat er klopt van de sensationele krantenkoppen in het Engeland van de jaren 20.When the student is ready, the teacher will appear.
Wat een verhaal weer dit.quote:Op donderdag 12 september 2024 06:57 schreef Aether het volgende:
Into the Fire: The Lost Daughter - VS S01 2024 12 - Netflix Original | Documentaire
In deze tweedelige documentaire ontrafelt een vastberaden moeder het complexe mysterie rond de verdwijning van haar dochter in 1989, nadat ze haar ter adoptie afstond.
Ja wel een bijzondere docu ja. Zeker een aanrader voor true crime liefhebber.quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:33 schreef Felixa het volgende:
[..]
Wat een verhaal weer dit.Die moeder heeft haar klauwen erin gezet en niet meer losgelaten.
Eentje in de categorie als-het-een-film-was-zou-ik-zeggen-JA-HOOR!
Ja?quote:Op zaterdag 14 september 2024 12:51 schreef Pinnenmutske het volgende:
Cocaine Bear is niet beschikbaar?
Black Mirrorquote:Op donderdag 12 september 2024 11:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ga straks lekker wat oude Black Mirrors terugkijken
En komt ook vrijdag een nieuwe serie; The Uglies heet het geloof ik... Ben benieuw naar die serie. Lekker bingen vrijdag en zaterdag
Ik zet 'm in mijn lijst.quote:Op maandag 9 september 2024 08:32 schreef Karina het volgende:
KAOS in (bijna) 1 ruk uitgekeken. Grappig en bijzondere 'take' op de Griekse mythologie. Geweldige rol van Jeff Goldblum als de altijd boze Zeus.
Ik kan hem iig niet bekijkenquote:Op zaterdag 14 september 2024 19:09 schreef Aether het volgende:
[..]
Ja?
https://www.netflix.com/title/81629411
Gebruik je een VPN en/of kijk je niet vanuit Nederland?quote:Op zondag 15 september 2024 05:14 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik kan hem iig niet bekijken
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aloha - VS 2015 AL 1:44 uur | Comedy, Drama, Romantisch
Terug op Hawaï voor de lancering van een satelliet krijgt een aannemer die werkt voor defensie al snel gevoelens voor zowel zijn ex als zijn militaire begeleidster.
Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves - VS 2023 12 2:15 uur | Actie, Comedy, Epic world, Fantasy
Een charmante bard en zijn barbaarse handlanger brengen een kleurrijke bende avonturiers samen om op zoek te gaan naar een magische relikwie.
Gifted - VS 2017 6 1:41 uur | Drama, Familiefilm
Een wonderkind raakt verstrikt in een voogdijgevecht tussen de goedhartige oom die haar heeft opgevoed en de grootmoeder die haar genialiteit wil cultiveren.When the student is ready, the teacher will appear.
Belgiequote:Op zondag 15 september 2024 07:49 schreef Aether het volgende:
[..]
Gebruik je een VPN en/of kijk je niet vanuit Nederland?
OK, dit is geen door Netflix geproduceerde film en die zijn vaak niet overal tegelijk beschikbaar.quote:
quote:Op zondag 15 september 2024 07:52 schreef Aether het volgende:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.D&D is leuk.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aloha - VS 2015 AL 1:44 uur | Comedy, Drama, Romantisch
Terug op Hawaï voor de lancering van een satelliet krijgt een aannemer die werkt voor defensie al snel gevoelens voor zowel zijn ex als zijn militaire begeleidster.
Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves - VS 2023 12 2:15 uur | Actie, Comedy, Epic world, Fantasy
Een charmante bard en zijn barbaarse handlanger brengen een kleurrijke bende avonturiers samen om op zoek te gaan naar een magische relikwie.
Een wonderkind raakt verstrikt in een voogdijgevecht tussen de goedhartige oom die haar heeft opgevoed en de grootmoeder die haar genialiteit wil cultiveren.
Einde dienstmededeling.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op zondag 15 september 2024 07:52 schreef Aether het volgende:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kleurrijke" is dat de nieuwe pc term?SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aloha - VS 2015 AL 1:44 uur | Comedy, Drama, Romantisch
Een wonderkind raakt verstrikt in een voogdijgevecht tussen de goedhartige oom die haar heeft opgevoed en de grootmoeder die haar genialiteit wil cultiveren.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Daar zijn wij nu ook (aflevering 20). Moet wel lachen als die mensen die er niet toe doen weer te voorschijn komen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:52 schreef Seven. het volgende:
Lost - seizoen 3 nadert het einde alweer. Erg meeslepend allemaal, dat we nu al uren en uren zitten te wachten op de ontknoping. Want wie zijn al die anderen nou precies, en wat komen ze doen? Hoe is iedereen nou met elkaar verbonden? En ook die onverklaarbare dingen die vooral met het eiland zelf samenhangen. Het wisselen van de personages doen ze ook heel goed, het houdt de boel levendig.
Alleen Sawyer vind ik niet overtuigen in de rol. Zijn gedrag strookt niet met het verleden dat je in de serie ziet, en dat komt grotendeels omdat zijn rol niet goed geschreven is. Hij gedraagt zich als een hillbilly en dat doet de serie geen goed. De meeste relaties die hij opbouwt zijn ook niet geloofwaardig.
Verder is het gehalte huisplantjes ook wel hoog, elke aflevering tel ik minstens 5 keer drakenklimop.
Maar.. goeie verhaallijnen, de meeste karakters hebben ook een mooie verdieping, ze zijn niet bang om afscheid te nemen van bepaalde personages. Ik snap wel dat hier veel mensen aan verslingerd waren.
Eerder een boomerwoordquote:Op zondag 15 september 2024 15:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"Kleurrijke" is dat de nieuwe pc term?
Was direct niet meer beschikbaar op SkyShowtimequote:Op zondag 15 september 2024 15:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
D&D is leuk.
Einde dienstmededeling.
In mijn beleving is vrijwel iedereen die je voorbij ziet komen, vroeg of laat (en lang of kort) van belang.quote:Op zondag 15 september 2024 15:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Daar zijn wij nu ook (aflevering 20). Moet wel lachen als die mensen die er niet toe doen weer te voorschijn komen.Iedereen waar we geen naam enz van weten.
Buurman Baasje van Sesamstraatquote:Op zondag 15 september 2024 23:14 schreef TLC het volgende:
'De terugreis' is een leuke en bij momenten ontroerende film, sowieso vind ik Martin van Waardenberg een prettige acteur
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everest: De jonge yeti | Abominable - China/Japan/VS 2019 6 1:37 uur | Avontuur, Familiefilm
Een avontuurlijke tiener en haar vrienden ontmoeten een magische yeti en gaan op een epische reis door China om hem thuis te brengen. Vijanden zitten hen echter op de hielen.
For a Good Time, Call... - VS 2012 12 1:25 uur | Comedy
Het lot brengt voormalige rivalen Lauren en Katie samen in hetzelfde appartement, waar ze een telefoonsekslijn beginnen om de eindjes aan elkaar te knopen.
Grave of the Fireflies - Japan 1988 9 1:28 uur | Boek, Drama, Duister
Twee wezen proberen te overleven in het naoorlogse Japan, maar de maatschappij is hard en het is moeilijk om de ontberingen van de oorlog te ontsnappen en genoeg eten te vinden.
The Purge: Anarchy - VS 2014 16 1:43 uur | Horror
In een dystopisch Amerika proberen vijf mensen een jaarlijkse nacht vol chaos te overleven waarin elke misdaad zonder gevolgen kan worden gepleegd.
The Purge: Election Year - VS 2016 16 1:49 uur | Horror
Nadat een presidentskandidaat heeft gezworen de jaarlijkse nacht van gelegaliseerde misdaad af te schaffen, wordt ze zelf een doelwit en moet ze vechten voor haar leven.
Sing - VS 2016 6 1:47 uur | Comedy, Familiefilm
Een optimistische koala probeert zijn theater te redden met een zangwedstrijd waaraan onder andere een verlegen olifant, een tienergorilla en een overwerkte zeug meedoen.
Trolls - VS 2016 6 1:32 uur | Avontuur, Comedy, Feelgood
De optimistische prinses Poppy en haar humeurige vriendje Knoest beleven het avontuur van hun leven als hun trollenvriendjes worden gevangen door hongerige Bergens.When the student is ready, the teacher will appear.
Een van de mooiste animatiefilms allertijden.quote:Grave of the Fireflies - Japan 1988 9 1:28 uur | Boek, Drama, Duister
Twee wezen proberen te overleven in het naoorlogse Japan, maar de maatschappij is hard en het is moeilijk om de ontberingen van de oorlog te ontsnappen en genoeg eten te vinden.
Eens! Ben helemaal niet van de animatie maar deze en My Neighbour Totoro zijn de enige twee die ik ooit heb gezien. Prachtigquote:Op maandag 16 september 2024 12:17 schreef Mike het volgende:
[..]
Een van de mooiste animatiefilms allertijden.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Culinary Class Wars - Zuid-Korea S01E01 2024 AL - Netflix Original | Reality
Van chef-koks tot hobbykoks: 100 mensen van alle rangen en standen die verstand hebben van koken, nemen het tegen elkaar op in een heftige culinaire krachtmeting.
Live from the Other Side with Tyler Henry - VS 2024 12 - Live 00:00 uur - Netflix Original | Talkshow
Wereldberoemd medium Tyler Henry geeft hoop, genezing en lang gezochte antwoorden aan beroemde gasten door middel van emotionele lezingen. (Wekelijks live-evenement in het Engels.)
Pearl - VS 2022 16 1:42 uur | Camp, Horror, Thriller
Texas, 1918: een eenzaam boerenmeisje dat ervan droomt filmster te worden, neemt steeds extremere stappen in de hoop op haar grote doorbraak.
The Silent Twins - Polen/VK/VS 2022 16 1:53 uur | Boek, Drama, Duister
Deze tweelingzussen, die alleen elkaar hebben, creëren een uitgebreide fantasiewereld om te ontsnappen aan de realiteit van hun leven. Gebaseerd op een waargebeurd verhaal.
Wanted - VS 2008 16 1:49 uur | Actie, Misdaad
Als de doodnormale Wesley ontdekt dat zijn vermoorde vader lid was van een geheim moordenaarsgilde, gebruikt hij zijn aangeboren talenten om zijn vader te wreken.When the student is ready, the teacher will appear.
Dus geen John Wayne Gacy.quote:At the event, Murphy revealed that the third season would star Charlie Hunnam, with the Sons of Anarchy actor playing a famous serial killer.
The third outing will focus on Ed Gein, who was also known as ‘The Butcher of Planfield’.
Ik heb zo'n rivella gevoel bij deze serie.quote:Op dinsdag 17 september 2024 13:41 schreef Arizona het volgende:
Ik kijk nu KAOS.
Ik vind het ontzettend grappig en vooral Jeff Goldblum als Zeus is het hoogtepunt
Ik snap dat je het qua afleveringen als geheel zegt maarquote:Op maandag 16 september 2024 00:13 schreef Pisces29 het volgende:
Emily in Paris 2e deel van het seizoen is gelukkig wel leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb je lief mijn hele leven
quote:Op dinsdag 17 september 2024 13:59 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik snap dat je het qua afleveringen als geheel zegt maarEens met wat je in spoiler zet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind eerste 2 seizoenen het beste, daarna is herhaling van zetten geworden.
Ik hoop seizoen 5 het laatste seizoen wordt.
Verder kijkt de serie lekker weg en geef me heerlijke feel good.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Tweede deel was leuker inderdaad.quote:Op maandag 16 september 2024 00:13 schreef Pisces29 het volgende:
Emily in Paris 2e deel van het seizoen is gelukkig wel leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:30 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Tweede deel was leuker inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Oeh, die gaat op mijn lijst.quote:Pearl - VS 2022 16 1:42 uur | Camp, Horror, Thriller
Texas, 1918: een eenzaam boerenmeisje dat ervan droomt filmster te worden, neemt steeds extremere stappen in de hoop op haar grote doorbraak.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Envidiosa | Envious - Argentinië S01 2024 12 - Netflix Original | Comedy, Drama, Romantisch
Nu haar relatie is beëindigd, gaat de bijna 40-jarige Vicky op zoek naar liefde. Ze weet nog niet dat dit leidt tot een diepgaande én hilarische zelfontdekking.
Fatale - VS 2020 16 1:42 uur | Psychologisch, Thriller
Een onenightstand in Las Vegas verandert in een nachtmerrie voor een getrouwde, succesvolle sportagent wanneer de onbekende vrouw met wie hij vreemdging, zijn leven verwoest.
Final Destination - VS 2000 16 1:37 uur | Horror
Nadat een groep klasgenoten ternauwernood is ontsnapt aan een dodelijk vliegtuigongeluk, ontdekken ze dat de Dood zich niet zo eenvoudig laat misleiden.
Final Destination 2 - VS 2003 16 1:30 uur | Horror
Tijdens een roadtrip met vrienden krijgt een jonge vrouw een angstaanjagend voorgevoel dat resulteert in een bovennatuurlijke strijd tegen het lot met dodelijke gevolgen.
Final Destination 3 - VS 2006 16 1:32 uur | Horror
Als een tiener dankzij een akelig voorgevoel samen met een aantal anderen ontkomt aan een ongeval met een achtbaan, ontdekken ze dat de dood niet met zich laat sollen.
Final Destination 5 - VS 2011 16 1:31 uur | Horror
Een groep collega's ontsnapt aan de dood door het voorgevoel van een andere collega over een instabiele hangbrug serieus te nemen. Nu zit de dood hen op de hielen.
Soy Georgina - Spanje S03 2023 12 - Netflix Original | Reality
Maak kennis met Georgina Rodríguez — moeder, influencer, zakenpersoon en partner van Cristiano Ronaldo — in dit emotionele en diepgaande portret van haar dagelijkse leven.
TÁR - VS 2022 12 2:38 uur | Drama, Intellectueel, Psychologisch
Als de vermaarde dirigent Lydia Tár begint aan de repetities van een symfonie die allesbepalend kan zijn, beginnen de gevolgen van vroegere keuzes door te sijpelen in het heden.
What's Next? The Future with Bill Gates - VS S01 2024 14 - Netflix Original | Documentaire
Kijk mee hoe visionair en filantroop Bill Gates ingaat op urgente wereldproblemen en de allernieuwste technologieën laat zien waarmee de wereld kan worden veranderd.When the student is ready, the teacher will appear.
Haha okay. Thnx.quote:Op woensdag 18 september 2024 08:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die staat er wel op, maar onder The Final Destination.
Alsof iemand hem is vergetenquote:Op woensdag 18 september 2024 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Apart dat hij hier niet in het rijtje staat.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SoundtracksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Final Destination - VS 2009 16 1:21 uur | Horror
Nick O'Bannon denkt dat hij de dood slim af is geweest als hij een gruwelijke voorgevoel ervan weerhoudt werkelijkheid te worden, maar hij beseft al snel dat het lot andere plannen heeft.
Monsters - VS S01 2024 16 - Netflix Original | Drama, Duister, Misdaad, Psychologisch, Waargebeurd
Dit meeslepende, waargebeurde misdaadverhaal gaat in op het leven van de broers Menendez, die zijn veroordeeld voor de brute moord op hun ouders in Beverly Hills in 1989.
The Queen of Villains - Japan S01 2024 16 - Netflix Original | Drama, Sport
In de jaren 80 transformeert een lief meisje in een bloeddorstige professionele worstelaar die gedijt in chaotische knokpartijen. Ze jaagt er zich een heel land mee in het harnas.
Twilight of the Gods - VS S01 2024 16 - Netflix Original | Actie, Fantasy
Zack Snyder toont zijn eigenzinnige, bloedige visie op de Noorse mythologie in deze animatieserie voor volwassenen over een krijger die haar gram komt halen bij de goden.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.![]()
Die met Mia Goth?quote:Op woensdag 18 september 2024 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Apart dat hij hier niet in het rijtje staat.
Pearl staat er ook op trouwens.
Edit: ja dus. Meteen opgeslagen
Ik kijk zowat elke dag op de Nieuw op netflix, en deze heeft ie niet laten zien
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
quote:Op donderdag 19 september 2024 08:55 schreef Aether het volgende:
Monsters - VS S01 2024 16 - Netflix Original | Drama, Duister, Misdaad, Psychologisch, Waargebeurd
Dit meeslepende, waargebeurde misdaadverhaal gaat in op het leven van de broers Menendez, die zijn veroordeeld voor de brute moord op hun ouders in Beverly Hills in 1989.
Your beauty never ever scared me.![]()
F&S / [Netflix #200] The Perfect Couplequote:Op donderdag 19 september 2024 09:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die met Mia Goth?
Edit: ja dus. Meteen opgeslagen
Ik kijk zowat elke dag op de Nieuw op netflix, en deze heeft ie niet laten zien
When the student is ready, the teacher will appear.
Ik doel op de app zelfquote:Op donderdag 19 september 2024 10:14 schreef Aether het volgende:
[..]
F&S / [Netflix #200] The Perfect Couple
Ik volg niet dit topic elke dag, maar kijk wel altijd als ik netflix open meteen naar de "Nieuw op".L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
Die had ik dan weer over het hoofd gezienquote:Op donderdag 19 september 2024 10:14 schreef Aether het volgende:
[..]
F&S / [Netflix #200] The Perfect Couple
Tap tap tap![]()
Alle Final Destinations staan erop![]()
Kan geen keuze maken vwb de eerste scene, #1 ken ik ondertussen wel.. Wordt het de snelweg, rollercoaster of de brug?
Liefhebbers, help?
![]()
Gewoon bij deel 1 beginnen.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:47 schreef Nielojram75 het volgende:
Alle Final Destinations staan erop![]()
Kan geen keuze maken vwb de eerste scene, #1 ken ik ondertussen wel.. Wordt het de snelweg, rollercoaster of de brug?
Liefhebbers, help?
Your beauty never ever scared me.![]()
Die ga ik ook kijken. Hoorde vorig jaar in een podcast het echte verhaal achter de moorden, kende daarvoor alleen vaag het verhaal van "twee zonen vermoorden ouders voor geld/erfenis". Ben benieuwd.quote:Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.![]()
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Blind - VS 2023 12 1:49 uur | Drama
Geloof en familie maakten van eendenjager Phil Robertson een realityster. Maar eerst moest hij het alcoholisme en geweld overwinnen waaraan hij bijna ten onder ging.
Blood Legacy - Zuid-Afrika S01 2024 16 - Netflix Original | Drama
Na jaren van vervreemding keert Khanyi Adesina terug naar huis om te vechten voor het zakenimperium van haar familie dat dreigt te bezwijken onder corruptie.
His Three Daughters - VS 2024 12 1:44 uur - Netflix Original | Drama
De emoties lopen hoog op wanneer drie vervreemde zussen zich herenigen in een krap appartement in New York om voor hun zieke vader te zorgen tijdens zijn laatste dagen.
The Resident - VS S01-S06 2018 16 | Drama, Medisch
Een student geneeskunde leert moeilijke lessen over het leven in een ziekenhuis en doorstaat een intensieve training onder supervisie van een briljante coassistent.When the student is ready, the teacher will appear.
quote:Op donderdag 19 september 2024 20:04 schreef TLC het volgende:
Ik zie dat Javier Bardem meedoet bij Monsters
Tap tap tap
Forum Opties Forumhop: Hop naar: