Eigenlijk is het een doorlopend verhaal hequote:Op donderdag 19 september 2024 19:47 schreef Nielojram75 het volgende:
Alle Final Destinations staan erop![]()
Kan geen keuze maken vwb de eerste scene, #1 ken ik ondertussen wel.. Wordt het de snelweg, rollercoaster of de brug?
Liefhebbers, help?
Ah, ben benieuwd.quote:
Even volhouden nogquote:Op vrijdag 27 september 2024 21:41 schreef Seven. het volgende:
Lost - seizoen 5. Het begint mij te duizelen.
Wie, wat, waar, wanneer.. in godsnaam, wat is er aan de hand? Waarom blijven bepaalde figuren steeds weer terugkomen? Waarom zijn er steeds weer andere anderen? Wie zijn nou de good guys, wie zijn de bad guys? Waarom zijn de good guys ineens de bad guys? En hoe is het in godsnaam mogelijk dat roekeloze hillbilly Sawyer echt alles overleeft?
Tijd voor het einde van deze serie. Het is gewoon too much mysterie.
Ik las ooit ergens dat de schrijvers op het moment van schrijven op al die mysteries zelf ook nog geen antwoord haddenquote:Op vrijdag 27 september 2024 21:41 schreef Seven. het volgende:
Wie, wat, waar, wanneer.. in godsnaam, wat is er aan de hand? Waarom blijven bepaalde figuren steeds weer terugkomen? Waarom zijn er steeds weer andere anderen? Wie zijn nou de good guys, wie zijn de bad guys? Waarom zijn de good guys ineens de bad guys? En hoe is het in godsnaam mogelijk dat roekeloze hillbilly Sawyer echt alles overleeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik las ooit ergens dat de schrijvers op het moment van schrijven op al die mysteries zelf ook nog geen antwoord hadden
Dat alleen al weerhoudt me ervan om dese serie te kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, ik heb wel alles gezien en het was absoluut een wild ridequote:Op zaterdag 28 september 2024 23:21 schreef mascara-klodder het volgende:
Dat alleen al weerhoudt me ervan om dese serie te kijken
4e seizoen zeker? Ja, daarna werd het snel minder. Is toch vaak zo met Amerikaanse series dat ze heel hard achteruit gaan na een x aantal seizoenen, of dat ze het laatste seizoen compleet verkloten zoals bij Boardwalk Empire. Dat is een van m'n favoriete series ooit, maar dat laatste seizoen was echt slecht. Ben er nog steeds kwaad om.quote:Op zondag 29 september 2024 00:28 schreef FlyingFish het volgende:
Ik vond Lost per seizoen slechter worden na seizoen 2. En het einde is gewoon slecht. Maar misschien wel een mooie als achtergrond serie om nog een keer te kijken, wellicht is het in mijn herinnering slechter dan het daadwerkelijk was omdat het einde zo slecht was. Ben nu bezig met het herkijken van Dexter, dat blijft toch wel erg tof! Ben alleen alweer over het hoogtepunt van de serie heen helaas.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meg 2: The Trench - VS 2023 12 1:55 uur | Actie, Boek, Sci-Fi
In de donkerste diepten van de oceaan moeten onderzoekers vechten voor hun leven tegen enorme prehistorische zeedieren en een even roofzuchtige mijnbouwonderneming.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Op zich zou ik het toch aanraden. Zeker binge-waardig.quote:Op zaterdag 28 september 2024 23:21 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat alleen al weerhoudt me ervan om dese serie te kijken
Het seizoen met John Lithgowquote:Op zondag 29 september 2024 00:28 schreef FlyingFish het volgende:
Ik vond Lost per seizoen slechter worden na seizoen 2. En het einde is gewoon slecht. Maar misschien wel een mooie als achtergrond serie om nog een keer te kijken, wellicht is het in mijn herinnering slechter dan het daadwerkelijk was omdat het einde zo slecht was. Ben nu bezig met het herkijken van Dexter, dat blijft toch wel erg tof! Ben alleen alweer over het hoogtepunt van de serie heen helaas.
Mijn advies zou zijn op te stoppen en niet tot het einde te kijkenquote:Op vrijdag 27 september 2024 21:41 schreef Seven. het volgende:
quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:41 schreef Seven. het volgende:
quote:Op zondag 29 september 2024 00:28 schreef FlyingFish het volgende:
Mijn advies zou zijn om Dark te kijken na Lost.quote:Op zondag 29 september 2024 10:18 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Mijn advies zou zijn op te stoppen en niet tot het einde te kijken.
Als je nog hoopt op antwoorden: die krijg je niet.
Darkquote:Op zondag 29 september 2024 11:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mijn advies zou zijn om Dark te kijken na Lost.
Ook een black box en mysterie waar je je hoofd over kan breken, maar dan met een snaarstrak narratief waarbij heel duidelijk een doordacht plan lag voor de drie seizoenen. Casting, dialogen, regie, muziek en sound design zijn allemaal top notch. Niet voor niets een vaste klant op de all-time beste Netflix lijstjes.
Lost zal altijd een speciale plaats hebben, maar bij een rewatch wordt wel heel duidelijk dat men zelfs het overkoepelende plot/mysterie al gaande bedacht en uitwerkte.
Dark heb ik al gezien, waanzinnig goede serie inderdaad. In alle opzichten de betere versie van Lost. 1899 vond ik ook goed, jammer dat die voortijdig gestopt is.quote:Op zondag 29 september 2024 11:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mijn advies zou zijn om Dark te kijken na Lost.
Ook een black box en mysterie waar je je hoofd over kan breken, maar dan met een snaarstrak narratief waarbij heel duidelijk een doordacht plan lag voor de drie seizoenen. Casting, dialogen, regie, muziek en sound design zijn allemaal top notch. Niet voor niets een vaste klant op de all-time beste Netflix lijstjes.
Lost zal altijd een speciale plaats hebben, maar bij een rewatch wordt wel heel duidelijk dat men zelfs het overkoepelende plot/mysterie al gaande bedacht en uitwerkte.
Ik rij al 20 jaar niet achter vrachtwagens met boomstammenquote:Op zondag 29 september 2024 23:23 schreef TLC het volgende:
Ik hou trouwens nu alle stopcontacten en over de grond lopend water in de gaten
Die willekeurig zwevende glasplaat die je tegenkomt vertrouw ik ook al 20 jaar niet meer.quote:Op maandag 30 september 2024 08:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik rij al 20 jaar niet achter vrachtwagens met boomstammen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |