abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215175420
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 08:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Het had wel een stuk korter gekund. Op een gegeven moment sleept het zich maar voort.
En je weet eigenlijk ook nooit of het voorgespiegelde verhaal wel klopt (op de rechtszaak na), want de daders zijn niet echt betrouwbare vertellers.
Ik vind het qua tijdsduur wel gaan. Verder eens hoor, maar of het nou waar is of niet, ik ben zelf vader en kan er echt met mijn kop niet bij dat zoiets überhaupt bestaat. Maar dat zal gelukkig voor nagenoeg iedereen gelden.
pi_215179090
Six Feet Under voor het eerst sinds toen helemaal herbekeken. Ik heb geweend. Wat een monument.
pi_215179554
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_215182349
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Amazing Digital Circus - Australië S01E01-E03 2023 6 | Cyberpunk, Fantasy, Offbeat, Sci-Fi
Een vrouw komt samen met vijf andere mensen vast te zitten in een bizarre virtuele wereld en is nu onderworpen aan de grillen van een vreemde AI met persoonlijke trauma's.

Orb: On the Movements of the Earth - Japan S01E01 2024 12 | Drama, Intellectueel, Psychologisch
Na ketterse lessen over de aarde en de zon, gaat een wonderkind op zoek naar het verborgen onderzoek van zijn meester, terwijl hij uit handen probeert te blijven van de inquisitie.

Ranma½ - Japan S01E01 2024 12 - Netflix Original | Actie, Romantisch
Akane Tendo ontmoet haar nieuwe verloofde, Ranma Saotome, een speciaal martial arts-wonderkind, want hij verandert in een meisje als hij koud water aanraakt. Pure magie.

Shinjuku Field Hospital - Japan S01 2024 16 | Comedy, Drama, Medisch, Provocerend
Ex-militair arts Yoko Nishi Freeman gaat aan de slag in een oude kliniek in een achterafsteegje van Kabukicho. Hier helpt ze de kleurrijke bewoners van de neonwijk.
pi_215186041
'Pearl' is ook een geweldige film :D :D :o :o :{ :{

SPOILER
Aanrader !
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 5 oktober 2024 @ 18:31:04 #181
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_215186060
Ik heb nog niets zien verschijnen over Nobody Wants This. Zit aan aflevering 5 en is zeker de moeite. Een boeiend verhaal.
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  Spellchecker zaterdag 5 oktober 2024 @ 18:45:58 #182
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_215186141
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 18:31 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik heb nog niets zien verschijnen over Nobody Wants This. Zit aan aflevering 5 en is zeker de moeite. Een boeiend verhaal.
Gezien :Y

Leuk _O-
pi_215188816
quote:
Ik zit in aflevering 3. Heerlijk. _O_
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_215190019
Assassin's Creed - VS 2016 16 1:55 uur | Actie, Sci-Fi
Dankzij revolutionaire technologie herbeleeft een man de herinneringen van zijn 15e-eeuwse voorouder en leert hij diens vaardigheden als huurmoordenaar. Gebaseerd op de videogame.
  Moderator / Colorchick zondag 6 oktober 2024 @ 08:12:00 #185
382129 crew  Donna
pi_215190038
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 23:43 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik zit in aflevering 3. Heerlijk. _O_
Absoluut heel leuk idd O+
pi_215191042
Ocean's 8 - VS 2018 6 1:50 uur | Comedy, Misdaad, Thriller
Debbie Ocean komt uit de gevangenis en wil op het Met-gala een schitterende ketting stelen. Ze brengt zeven andere vrouwen bijeen om samen de grote overval te plegen.
  zondag 6 oktober 2024 @ 23:55:28 #187
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215197861
We zijn klaar met Lost. Met uitzondering van de aanloop naar de reünie en het evenement zelf, prima einde. Alles wat er gebeurt op het eiland was eigenlijk wel prima. Beetje mystiek, beetje psychologie.

Wel alles beetje voor de hand liggend.
Iedereen doet wel zo'n beetje wat je aan de hand van de voorgeschiedenis kunt verwachten. En iedereen doet weer mee.

Rest mij nog één prangende vraag: hoe heet nou verdomme die broer van Jacob?!
Resistance is futile.
pi_215198288
The Boy and the Heron - Japan 2023 9 2:04 uur | Drama, Fantasy, Sci-Fi
Als Mahito's moeder komt te overlijden, verhuist de jongen naar haar geboorteplaats, waar een mysterieuze reiger hem meeneemt naar een onwerkelijk rijk van levenden en doden.

The Menendez Brothers - VS 2024 14 1:58 uur - Netflix Original | Documentaire
Lyle en Erik Menendez zitten levenslang in de gevangenis voor de moord op hun ouders. In deze documentaire praten ze over de schokkende misdaad en de daaropvolgende rechtszaken.
pi_215199405
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 08:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Het had wel een stuk korter gekund. Op een gegeven moment sleept het zich maar voort.
En je weet eigenlijk ook nooit of het voorgespiegelde verhaal wel klopt (op de rechtszaak na), want de daders zijn niet echt betrouwbare vertellers.
Ik vond het ook langdradig, de laatste 2 afleveringen heb ik zelfs af en toe doorgespoeld. Maar toch zeker wel de moeite waard.
٩๏̯͡๏)۶
pi_215204356
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 10:22 schreef Ronald het volgende:

Ik vond het ook langdradig, de laatste 2 afleveringen heb ik zelfs af en toe doorgespoeld. Maar toch zeker wel de moeite waard.
Ik heb het ook afgekeken. En daarna 2 dagen met Milli Vanilli in mijn hoofd rond gelopen :(
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_215204860
Girl I’m Gonna Miss You
SOONY
  maandag 7 oktober 2024 @ 20:01:44 #192
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_215205370
quote:
Op de kijklijst gezet ^O^
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_215207851
The Addams Family - VS 1991 12 1:40 uur | Comedy
De 'Addams family' - Gomez, Morticia, Wednesday en Pugsley - verwelkomen hun lang verloren oom Fester terug in hun creepy, gekke en hechte kring.

Ali Wong: Single Lady - VS 2024 AL 0:59 uur - Netflix Original | Standup-comedy
Na een paar stormachtige jaren is Ali Wong terug op het podium om te vertellen over de hoogtepunten, dieptepunten en verrassingen van het daten na een scheiding.

The Predator - VS 2018 16 1:48 uur | Actie, Sci-Fi
Een Predator-schip stort neer op aarde. Wie vindt het eerst? Een buitenaardse spoorzoeker, een geheime overheidsinstelling, een bioloog of een paar afgedankte militairen?
  dinsdag 8 oktober 2024 @ 20:11:19 #194
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215213547
Fool me once - het intro slaat als een tang op een varken. Maar we zitten vrijwel direct in de verhaallijn. Aan het eind van aflevering is er aan iedereen wel iets.. opmerkelijks.
Resistance is futile.
  dinsdag 8 oktober 2024 @ 20:13:27 #195
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215213574
Mijn man vroeg net hoe laat het was, zoals we altijd doen om te beslissen of we nog 1 aflevering kijken voor we naar bed gaan.

Het was vijf over acht :') .
Resistance is futile.
pi_215214429
quote:
9s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 20:13 schreef Seven. het volgende:
Mijn man vroeg net hoe laat het was, zoals we altijd doen om te beslissen of we nog 1 aflevering kijken voor we naar bed gaan.

Het was vijf over acht :') .
Herkenbaar 8-)
pi_215215579
Dinner Time Live With David Chang - VS S02E01 2024 AL - Netflix Original | Reality
Chef-kok David Chang presenteert een ongezouten eetervaring terwijl hij kookt voor beroemde gasten en culinaire geheimen deelt.

I Love You, Man - VS 2009 12 1:44 uur | Comedy
Verloofd... maar waar haal je je 'best man' voor de bruiloft vandaan?

Inganno | Deceitful Love - Italië Miniserie 2024 16 - Netflix Original | Drama, Romantisch
Een rijke vrouw die net 60 is geworden, wordt plotseling verliefd op een aantrekkelijke en veel jongere man, maar haar familie twijfelt aan zijn bedoelingen.

El secreto del río | The Secret of the River - Mexico S01 2024 12 - Netflix Original | Drama
Een jongen arriveert in een Mexicaans dorpje en er ontstaat een onverwachte vriendschap tussen hem en een lokale jongen. Een duister geheim bezegelt hun band voor altijd.

Starting 5 - VS S01 2024 9 - Netflix Original | Documentaire
In deze meeslepende sportserie worden Jimmy Butler, Anthony Edwards, LeBron James, Domantas Sabonis en Jayson Tatum gevolgd tijdens het NBA-seizoen 2023-24.
  Moderator / Colorchick woensdag 9 oktober 2024 @ 07:17:50 #198
382129 crew  Donna
pi_215215637
Nobody Wants This uitgekeken. Echt heel leuk! O+
  woensdag 9 oktober 2024 @ 08:02:13 #199
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215215728
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 07:17 schreef Donna het volgende:
Nobody Wants This uitgekeken. Echt heel leuk! O+
Deze zet ik ook in mijn lijst. Van dezelfde maker als The end of the fucking world. En die heb ik ook nog niet gezien maar wel goeie recenties over gelezen.
Resistance is futile.
pi_215215771
Room gekeken, goede film :Y

*ff kijken of bij mij de deur nog goed dicht zit, gelukkig weet ik de code nog :D*
"You can call me Susan if it makes you happy"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')