Gelukkig niet, maar met de helft moet ik ook echt iets doen. En ze moeten wel allemaal gelezen worden. En dan wordt ik tussendoor natuurlijk ook weer gemaild, gebeld en ge-appt en persoonlijk bevraagd omdat ik op kantoor zit.quote:Op woensdag 4 september 2024 06:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wauw en die moet je allemaal beantwoorden?
Een dame met een baard hier dan… laatste knutsel benodigdheden worden vandaag bezorgd en dan kan ik helemaal losquote:
Oeps sorry, goedemorgen dame met baardquote:Op woensdag 4 september 2024 09:19 schreef nixxx het volgende:
[..]
Een dame met een baard hier dan… laatste knutsel benodigdheden worden vandaag bezorgd en dan kan ik helemaal los
Morguh Childquote:
Twee uur per weekquote:Op woensdag 4 september 2024 06:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoevvel uuu in de week heb je dat?
O dat is niet veel, steek je er wel wat van op?quote:
Ja! Ik heb nu een roosterquote:Op woensdag 4 september 2024 09:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is niet veel, steek je er wel wat van op?
Fijn dat het er is en het ook helptquote:Op woensdag 4 september 2024 09:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! Ik heb nu een rooster
En daar praten we over en ze controleert en zo
Ja! Ze is geen schoonmaakster. Al heeft ze in het begin geholpen met schoonmakenquote:Op woensdag 4 september 2024 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn dat het er is en het ook helpt
Dat is wel lief dan.quote:Op woensdag 4 september 2024 10:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! Ze is geen schoonmaakster. Al heeft ze in het begin geholpen met schoonmaken
Dat zit wel in haar taakbeschrijvingquote:
Interessant, ik wist niet dat dat soort dingen bestonden. Mooi dat het er is als je het nodig hebt.quote:Op woensdag 4 september 2024 09:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! Ik heb nu een rooster
En daar praten we over en ze controleert en zo
Voor mij ook een hele ontdekking. Had hulp gevraagd via het wmo en toen werd ik hierbij aangemeld. Erg fijn. Beter voor mijn ego dan iemand die het uit handen neemt. De ontdekking van "hey ik kan het zelf"quote:Op woensdag 4 september 2024 10:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
Interessant, ik wist niet dat dat soort dingen bestonden. Mooi dat het er is als je het nodig hebt.
Wat fijn dat het helpt!quote:Op woensdag 4 september 2024 10:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Voor mij ook een hele ontdekking. Had hulp gevraagd via het wmo en toen werd ik hierbij aangemeld. Erg fijn. Beter voor mijn ego dan iemand die het uit handen neemt. De ontdekking van "hey ik kan het zelf"
quote:Op woensdag 4 september 2024 12:42 schreef Cygne het volgende:
[..]
Wat fijn dat het helpt!
Ik heb via de WMO ambulante begeleiding en waar ik bang was minder zelfredzaam te worden kan ik dus juist veel meer en ben ik minder onzeker.
Vervelen hoef je je in i geval niet 🤣quote:Op woensdag 4 september 2024 07:35 schreef Patapon het volgende:
[..]
Gelukkig niet, maar met de helft moet ik ook echt iets doen. En ze moeten wel allemaal gelezen worden. En dan wordt ik tussendoor natuurlijk ook weer gemaild, gebeld en ge-appt en persoonlijk bevraagd omdat ik op kantoor zit.
Vandaag en morgen de hele dag in overleg, dus vrijdag weer een volle mailbox.
Lekker bezigquote:Op woensdag 4 september 2024 19:58 schreef nixxx het volgende:
Zo, wat sampletjes van mijn nieuwe verfjes
De felle kleuren op het kleine stukje zijn een acryl verf voor leer die soort van bovenop het leer zit. De andere vier zijn een verf die echt in het leer dringt.
V.l.n.r. rood, royal blue, English bridle en zwart.
[ link | afbeelding ]
Denk dat de rood en blauw eigenlijk wel wat verdund moeten worden, met isopropyl alcohol kan dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morguh allemaal
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op donderdag 5 september 2024 06:10 schreef Dotteke het volgende:
Morguhdames en dame met baard
MogguhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morguh allemaal
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
Morguh, Je had je verf binnen zag ikquote:
Daar gaat een sealer overheen en dat blijft goed zitten. Ik heb voor mezelf een portemonnee gemaakt met Nederlandse vlag strepen en die gaat elke dag in mijn achterzak, geen probleem. Kun je ook gebruiken om leren sneakers te customizen enz. Is van het merk Angelus.quote:Op donderdag 5 september 2024 06:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh, Je had je verf binnen zag ik
De verf die op het leer ligt he, blijft dat er goed opzitten of stoot je dat er makkelijk af?
Merken zeggen mij echt helemaal niets.quote:Op donderdag 5 september 2024 06:51 schreef nixxx het volgende:
[..]
Daar gaat een sealer overheen en dat blijft goed zitten. Ik heb voor mezelf een portemonnee gemaakt met Nederlandse vlag strepen en die gaat elke dag in mijn achterzak, geen probleem. Kun je ook gebruiken om leren sneakers te customizen enz. Is van het merk Angelus.
O een zuinige?quote:Op donderdag 5 september 2024 07:47 schreef Donna het volgende:
Goedemorgen!
Ben bij vriend. Zo naar m'n huis want krijg een nieuwe CV ketel. Dan ook meteen maar beetje thuis werken.
Deze die ik heb is ook zuinig. Of iig, ik ben sowieso zuinig. Maar het zal allemaal wel weer aan vervanging toe zijn.quote:Op donderdag 5 september 2024 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O een zuinige?
Hoe is het Donna, nog last van je buurman
Laatste wat ik weet is dat je misschien ging ruilen met je moeder?
Vind je het niet sneu voor je moeder dan dat die naast zo iemand gaat wonen.quote:Op donderdag 5 september 2024 08:30 schreef Donna het volgende:
[..]
Deze die ik heb is ook zuinig. Of iig, ik ben sowieso zuinig. Maar het zal allemaal wel weer aan vervanging toe zijn.![]()
Ik ben met de woningbouw bezig voor een andere oplossing (maatwerk urgentie). Volgende week zal een commissie zich daar over buigen. Als ik dat niet voor elkaar krijg ga ik ruilen met m'n moeder idd.
Ja, maar zij hoeft er maar 1 á 2 jaar te wonen en dan schuift ze door en het was haar eigen voorstel. Ideaal is anders, maar het is de enige oplossing die er dan nog mogelijk is. Anders zit ik hier nog een jaar of 8. En m'n moeder heeft geen kleine kinderen meer natuurlijk, dat maakt de situatie heel anders. Als ik alleen was dan boeide het me ook minder.quote:Op donderdag 5 september 2024 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind je het niet sneu voor je moeder dan dat die naast zo iemand gaat wonen.
Ben je al eens naar de gemeentje geweest, of naar de wijkagent?
Jemig, ik zou de media opzoekenquote:Op donderdag 5 september 2024 08:46 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja, maar zij hoeft er maar 1 á 2 jaar te wonen en dan schuift ze door en het was haar eigen voorstel. Ideaal is anders, maar het is de enige oplossing die er dan nog mogelijk is. Anders zit ik hier nog een jaar of 8. En m'n moeder heeft geen kleine kinderen meer natuurlijk, dat maakt de situatie heel anders. Als ik alleen was dan boeide het me ook minder.
De gemeente, de wijkagent, de politie en andere instanties zijn er al bij betrokken. Ze kunnen iemand pas uit z'n huis zetten als er een crisissituatie ontstaat. En daar ga ik niet op zitten wachten en/of mijn kinderen als lokaas voor gebruiken.
Dat is zeker nog een optie die ik overweeg als de woningbouw het laat zitten ja.quote:Op donderdag 5 september 2024 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig, ik zou de media opzoekenmen laat het te vaak te vergaan tot het te laat is
Ja het is toch te zot voor woorden. Je kan het ze ook zeggen he dat je dat gaat doen. Zijn ze nooit blij mee.quote:Op donderdag 5 september 2024 08:49 schreef Donna het volgende:
[..]
Dat is zeker nog een optie die ik overweeg als de woningbouw het laat zitten ja.
Absoluut, dat is een jarenlang proces soms en anders is het crisis. En dat hoeft ook niet. Ik wil zelf graag weg met de kindjes, maar tot nu toe buigen ze niet echt mee. Heb echt al veel gesprekken gehad en nu gaat dus eindelijk die commissie er naar kijken volgende week.quote:Op donderdag 5 september 2024 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is toch te zot voor woorden. Je kan het ze ook zeggen he dat je dat gaat doen. Zijn ze nooit blij mee.
Wel weet ik dat het heel moeilijk is iemand uit huis te zetten.
Ik duim voor jequote:Op donderdag 5 september 2024 08:53 schreef Donna het volgende:
[..]
Absoluut, dat is een jarenlang proces soms en anders is het crisis. En dat hoeft ook niet. Ik wil zelf graag weg met de kindjes, maar tot nu toe buigen ze niet echt mee. Heb echt al veel gesprekken gehad en nu gaat dus eindelijk die commissie er naar kijken volgende week.
Eerst dat maar afwachten.
Mensen alleen of zonder kleine kinderen zullen er vast minder last van hebben. Misschien merken ze het allemaal zelfs nooit op. Maar goed, dat is het probleem van de woningbouw. Er zijn echt wel mensen die hier willen wonen.quote:Op donderdag 5 september 2024 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik duim voor je
Ik snap het probleem niet zo, je laat een huis achter daar kunnen ze toch ook weer iemand inzetten. Alhoewel met zo buurman wil er natuurlijk niemand naast wonen
Je zou ook woningruil kunnen doen met andere dan met je moeder?
Jammer, hoop alsnog dat er een goede oplossing komtquote:Op donderdag 5 september 2024 08:58 schreef Donna het volgende:
[..]
Mensen alleen of zonder kleine kinderen zullen er vast minder last van hebben. Misschien merken ze het allemaal zelfs nooit op. Maar goed, dat is het probleem van de woningbouw. Er zijn echt wel mensen die hier willen wonen.
Ik ben al op zoek naar andere mensen die misschien willen ruilen, al een paar maanden. Tot nu toe geen resultaat helaas.
Allemaal ook lekker gezonde spulletjes? Dat is voor mij nog wel eens een dingetjequote:Op donderdag 5 september 2024 14:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb applaus verdient! Ik heb zelf boodschappen gedaan en geen bestellen
Ging niet helemaal goed. Maar soit
Allemaal vegan, low carb en gezond. Best wel trots opquote:Op donderdag 5 september 2024 14:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
Allemaal ook lekker gezonde spulletjes? Dat is voor mij nog wel eens een dingetje
Ik helemaal veganistisch, sinds een paar maanden.quote:Op donderdag 5 september 2024 18:24 schreef nixxx het volgende:
Mijn oudste zoon is vegetarisch dus we eten vaak allemaal vegetarisch.maar voldoende groente is nog wel lastig soms
Mja, ik heb een stel tieners… voor mezelf zou het makkelijker zijnquote:Op donderdag 5 september 2024 18:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik helemaal veganistisch, sinds een paar maanden.
De hoeveelheid groente vind ik niet lastig. Voldoende proteïne is meer een uitdagign
Ja snap ik!quote:Op donderdag 5 september 2024 19:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
Mja, ik heb een stel tieners… voor mezelf zou het makkelijker zijn
🤣🤣🤣quote:Op donderdag 5 september 2024 19:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja snap ik!
Ben zelf vegetarisch opgevoed. En ben nu geradicaliseerd
Hoera! Ik heb een dag met acht uur in een inrichting.. oh wacht , dat is mijn kantoorquote:Op vrijdag 6 september 2024 06:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Nieuwe dag met twee uur therapie. Jipie
Morgen vrijwilligerswerk en dan weekend p
Haha sterkte voor die acht uurquote:Op vrijdag 6 september 2024 06:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
Hoera! Ik heb een dag met acht uur in een inrichting.. oh wacht , dat is mijn kantoor
quote:Op donderdag 5 september 2024 19:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja snap ik!
Ben zelf vegetarisch opgevoed. En ben nu geradicaliseerd
Sterkte en een knuffelquote:Op vrijdag 6 september 2024 13:13 schreef Cygne het volgende:
Bloednerveus. Zo echo, kan me ook nergens op concentreren.
Altijd stress als je hem niet voelt, had mijn vrouw ook een paar keer bij de laatste .. dan zit je als vader ook wel te zwetenquote:
Dat geloof ik!quote:Op zaterdag 7 september 2024 09:26 schreef nixxx het volgende:
[..]
Altijd stress als je hem niet voelt, had mijn vrouw ook een paar keer bij de laatste .. dan zit je als vader ook wel te zweten
Dan zal ik ook voor je duimen!quote:Op zaterdag 7 september 2024 10:59 schreef Cygne het volgende:
[..]
Dat geloof ik!
Gaat hier nog niet perse om leven voelen. Maar ik heb een chromosoomafwijking die voor mij niet veel consequenties heeft maar wel een grote kans op miskramen geeft. Ik ben nu al verder dan alle miskramen en deze heeft geen achterstand dus dat is een goed teken.
Ik duim voor jequote:Op zaterdag 7 september 2024 10:59 schreef Cygne het volgende:
[..]
Dat geloof ik!
Gaat hier nog niet perse om leven voelen. Maar ik heb een chromosoomafwijking die voor mij niet veel consequenties heeft maar wel een grote kans op miskramen geeft. Ik ben nu al verder dan alle miskramen en deze heeft geen achterstand dus dat is een goed teken.
Hier nog iemand die duimt en bidt voor jequote:Op zaterdag 7 september 2024 10:59 schreef Cygne het volgende:
[..]
Dat geloof ik!
Morguh dame met de baardquote:Op zondag 8 september 2024 07:24 schreef nixxx het volgende:
Mogguh dames![]()
Allemaal goed geslapen en klaar voor een knutsel dagje?
Goedemorgenquote:Op zondag 8 september 2024 07:24 schreef nixxx het volgende:
Mogguh dames![]()
Allemaal goed geslapen en klaar voor een knutsel dagje?
Ben je te laat doorgegaan?quote:Op zondag 8 september 2024 08:57 schreef nixxx het volgende:
Goed hier, nog beetje moe, maar heb gisteren een van de tasjes voor mijn collega’s afgemaakt en ga vandaag aan de tweede beginnen.
Vanwege de brand nu nieuw nodig?quote:Op zondag 8 september 2024 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh dame met de baard![]()
Nee geen flauwe grapjes meer een keer is leuk
Morguh heer, alles goed daar?
Ik ga niet knutselen ik ga op zoek naar een bank en ik ga eens goed kijken welk laminaat ik ga nemen
Ja laminaat wel, bank was ik al aan het zoeken.quote:
Niet zo eigenlijk, dit lag er nog geen 2 jaar inquote:Op zondag 8 september 2024 10:00 schreef Mrs.Peel het volgende:
De aanleiding is vervelend, maar nieuwe spullen uitzoeken is ook wel weer leuk.
Nee, om drie uur wakker geworden..quote:
O ik ook, nog wel even blijven liggen, maar was er al weer snel uitquote:
Oh, ja, dat is wel k*t inderdaad. Succes ermee!quote:Op zondag 8 september 2024 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet zo eigenlijk, dit lag er nog geen 2 jaar in
AL het gedoe wat je er bij hebt is heb ik echt geen zin in alle meubels versjouwen, kasten leegpakken etc etc
thnx gaat vast wel weer goed komen, lastig is het alleen als je het zelf niet meer kanquote:Op zondag 8 september 2024 11:01 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Oh, ja, dat is wel k*t inderdaad. Succes ermee!
Ik een uurtje op en daarna nog twee uur geslapen ofzoquote:Op zondag 8 september 2024 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik ook, nog wel even blijven liggen, maar was er al weer snel uit
O dat is dan weer mooi meegenomen. Mij lukt dat dan vaak niet meer.quote:Op zondag 8 september 2024 11:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik een uurtje op en daarna nog twee uur geslapen ofzo
Lekker bakkie koffiequote:Op maandag 9 september 2024 06:37 schreef nixxx het volgende:
Koffie.. koffie.. tijd…. Het wordt weer een echte maandag
Succesquote:Op maandag 9 september 2024 10:54 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Beetje rollercoaster weekend gehad. Eens kijken wat deze nieuwe week gaan brengen.
Moe(s)t je er dan bij zijn? Ik ben daar ontzettend kritisch op geworden op mijn werk. Ik voer echt discussies over toegevoegde waarde, tot frustratie van een aantal collega’s (die het volgens mij wel lekker vinden, veel vergaderingen want dan hoef je niet te werken in hun geval). Nu ben ik aan het reïntegreren dus ik kan mooi het excuus / de reden gebruiken dat mijn werktijd nog erg kort is en wel zinvol gevuld moet worden. Maar echt blij zijn ze er niet mee geloof ik hahahaquote:Op maandag 9 september 2024 09:19 schreef nixxx het volgende:
Gaaaap… uur in een zinloze meeting.. iig zinloos voor mij
Was potentieel wel een punt waarop ik input had kunnen moeten geven.. maar de discussie ging een andere kant op dus dat punt kwam niet op.quote:Op maandag 9 september 2024 11:56 schreef Serinde het volgende:
[..]
Moe(s)t je er dan bij zijn? Ik ben daar ontzettend kritisch op geworden op mijn werk. Ik voer echt discussies over toegevoegde waarde, tot frustratie van een aantal collega’s (die het volgens mij wel lekker vinden, veel vergaderingen want dan hoef je niet te werken in hun geval). Nu ben ik aan het reïntegreren dus ik kan mooi het excuus / de reden gebruiken dat mijn werktijd nog erg kort is en wel zinvol gevuld moet worden. Maar echt blij zijn ze er niet mee geloof ik hahaha![]()
Ik heb deze week veel gehaakt. Vierde kleur van mijn deken aangehaakt. Wordt tof. Zal binnenkort wel weer eens een foto delen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 september 2024 15:58 schreef Sarabi het volgende:
Weet je toevallig of het lezers zijn? Dan zou je misschien een boekenlegger kunnen maken. Ik heb ooit een geborduurde boekenlegger gekregen en die vind ik echt geweldig.
Ik zou sowieso kiezen voor iets wat je zelfgemaakt hebt.
quote:Op maandag 9 september 2024 14:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mag ik even jullie sociale vaardigheden lenenIets zelfgemaakt, en iets waar tijd in zit zoals een heerlijke appeltaart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Eens, je tijd is het kostbaarste wat je hebt.quote:Op maandag 9 september 2024 16:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Iets zelfgemaakt, en iets waar tijd in zit zoals een heerlijke appeltaart.
En dan laat je zien hoeveel je het waardeert wat ze voor je doen. Hoef je niet met het lege handen gevoel te zittenquote:Op maandag 9 september 2024 18:04 schreef nixxx het volgende:
[..]
Eens, je tijd is het kostbaarste wat je hebt.
Leuk!quote:Op maandag 9 september 2024 23:09 schreef nixxx het volgende:
Welterusten dames! Heb een visitekaartjeshouder afgemaakt vandaag. Morgen weer verder met volgende project.
Mogguh! Leuk!quote:Op woensdag 11 september 2024 06:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoihoi
Zo lekker creatief in de weer
Oh dat is niet leuk... succesquote:Op woensdag 11 september 2024 06:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
Mogguh! Leuk!
Ik was gisteren nog even creatief bezig. Zo meteen nog een spreadsheet afmaken voor een meeting om 10 uur… niet zo creatief
Die ga ik nu ook eens makenquote:
Groot gelijk, gaat niets boven een bakkie op de vroege morgen.quote:
Ik heb erg veel moeite met openbare toiletten. Dat vind ik extreem vies. Als ik een dagje weg ga drink ik de hele dag niet. Bij vrienden kan ik wel plassen, maar ook dat voelt niet fijnquote:Op donderdag 12 september 2024 08:06 schreef nixxx het volgende:
Ik kan echt overal plassen en poepenmaar idd, als je van jezelf weet dat je dat ongemakkelijk vindt en met kleine aanpassingen kunt voorkomen, dan werkt dat voor jou!
Hmm dat klinkt een beetje ongezond dan af en toe, maar je bent zeker niet de enige. Hoorde afgelopen week op de radio nog iets over mensen die bijv niet op hun werk naar wc willen vanwege schaamte of viesheid.quote:Op donderdag 12 september 2024 08:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb erg veel moeite met openbare toiletten. Dat vind ik extreem vies. Als ik een dagje weg ga drink ik de hele dag niet. Bij vrienden kan ik wel plassen, maar ook dat voelt niet fijn
Daarom en ik heb dat echt maar een paar keer per jaarquote:Op donderdag 12 september 2024 09:04 schreef nixxx het volgende:
[..]
Hmm dat klinkt een beetje ongezond dan af en toe, maar je bent zeker niet de enige. Hoorde afgelopen week op de radio nog iets over mensen die bijv niet op hun werk naar wc willen vanwege schaamte of viesheid.
Maar ja, als het voor jou niet elke dag de hele dag is, dan is het ook niet echt een probleem. Zo heeft elk mens wel zijn of haar dingetjes
Hey lieve Childquote:
Goedemorgen mevrouw Dottekequote:
O daar heb ik geen moeite mee hoor.quote:Op donderdag 12 september 2024 08:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
En koffie, dat doe ik daar... anders moet ik daar plassen, en dat vind ik ongemakkelijk
Morguh Nixxxquote:Op donderdag 12 september 2024 08:06 schreef nixxx het volgende:
Ik kan echt overal plassen en poepenmaar idd, als je van jezelf weet dat je dat ongemakkelijk vindt en met kleine aanpassingen kunt voorkomen, dan werkt dat voor jou!
Er zijn zoveel natte doekjes te koop ook van detoll, kan je dan mooi meenemen en de bril even schoonmaken denk ik danquote:Op donderdag 12 september 2024 09:04 schreef nixxx het volgende:
[..]
Hmm dat klinkt een beetje ongezond dan af en toe, maar je bent zeker niet de enige. Hoorde afgelopen week op de radio nog iets over mensen die bijv niet op hun werk naar wc willen vanwege schaamte of viesheid.
Maar ja, als het voor jou niet elke dag de hele dag is, dan is het ook niet echt een probleem. Zo heeft elk mens wel zijn of haar dingetjes
Jij mag gewoon Dotteke of Dot zeggen hoorquote:
Mogguh!quote:
Ok Dotquote:Op vrijdag 13 september 2024 06:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij mag gewoon Dotteke of Dot zeggen hoor
Hup beentjes buiten bed en gaanquote:Op vrijdag 13 september 2024 06:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ok Dot![]()
Nou genoeg gefokt in bed, tijd om eruit te gaan.. gelukkig is het vrijdag
Ben je in ieder geval mooi op tijdquote:Op vrijdag 13 september 2024 06:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik wil straks kerstdingetjes haken
Vorig jaar ook toch niet?quote:Op vrijdag 13 september 2024 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je in ieder geval mooi op tijd![]()
Ik doe tegenwoordig niets meer neerzetten of hangen voor de Kerst
Ja en het jaar daarvoor ook niet en daarvoor ook nietquote:Op vrijdag 13 september 2024 07:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vorig jaar ook toch niet?
De ber-maanden zijn echt mijn tijd. Ben er dol op
En het is een groot project
Slecht weer bestaat niet echt heb ik het idee...quote:Op vrijdag 13 september 2024 07:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en het jaar daarvoor ook niet en daarvoor ook niet![]()
Ja dat zei je al, maar je warme hete zomermaanden vindt je ook leuk
Nou daar dacht ik gisteren middag even anders overquote:Op vrijdag 13 september 2024 07:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Slecht weer bestaat niet echt heb ik het idee...
ik ben daar ook niet van.. al dat gedoe..quote:Op vrijdag 13 september 2024 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je in ieder geval mooi op tijd![]()
Ik doe tegenwoordig niets meer neerzetten of hangen voor de Kerst
Vind het meestal 1 of 2 dagen leuk, maar dan vind ik het rommelig worden.quote:Op vrijdag 13 september 2024 07:26 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik ben daar ook niet van.. al dat gedoe..
Mijn jongste is tien, die vindt het nog wel leuk, de twee pubers geven er ook niet zo omquote:Op vrijdag 13 september 2024 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het meestal 1 of 2 dagen leuk, maar dan vind ik het rommelig worden.
Toen ik de kids klein had deed ik het wel, maar begon pas 17 december met de Kerstboom
Tegenwoordig beginnen ze al in november
Was gisteren bij de action hadden ze de Kerstspullen alweer staan
KInderen vinden het meestal wel leukquote:Op vrijdag 13 september 2024 07:30 schreef nixxx het volgende:
[..]
Mijn jongste is tien, die vindt het nog wel leuk, de twee pubers geven er ook niet zo om
Vind er niets gezellig aan al die rommel in huis moet je je huis verbouwen, alles verzettenquote:Op vrijdag 13 september 2024 07:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
maar maar maar... zo gezellig...
Ik heb ruimte zat, mijn kamer is 8.25 x 4quote:Op vrijdag 13 september 2024 07:36 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik heb zelfs geen kerstboom. Ruimte is te klein.
Dan doe je ff lekker nietsquote:Op vrijdag 13 september 2024 08:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Buh heb geen een hobby waar ik nu zin in heb
Ga je lekker serie kijken of een lekkere wandeling makenquote:Op vrijdag 13 september 2024 08:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Even koffie en thee en dan maar eens zien wat ik wil gaan doen
Ja nu welquote:Op vrijdag 13 september 2024 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je lekker serie kijken of een lekkere wandeling maken
Waarom van je zelf balen.quote:Op vrijdag 13 september 2024 09:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja nu wel
Misschien straks even puzzelen
Baal alleen van mezelf... misschien straks borduren of zo... of wat naaien misschien
Lekkere massage of pijnlijke fysio massage? Hoop het eerstequote:Op vrijdag 13 september 2024 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom van je zelf balen.
Je kan gewoon alles doen als je zin hebt
Gewoon een dagje geen zin hebben is toch niet zo erg>
Ik ga even naar een masseur eens kijken of ik zo lang op de tafel kan liggen
De laatste massage van een 5 ritten kaart.
Tot later
Je laatste massage? Dan hoop ik op een happy ending voor jequote:Op vrijdag 13 september 2024 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom van je zelf balen.
Je kan gewoon alles doen als je zin hebt
Gewoon een dagje geen zin hebben is toch niet zo erg>
Ik ga even naar een masseur eens kijken of ik zo lang op de tafel kan liggen
De laatste massage van een 5 ritten kaart.
Tot later
quote:Op vrijdag 13 september 2024 09:14 schreef nixxx het volgende:
[..]
Je laatste massage? Dan hoop ik op een happy ending voor je![]()
Nou niet eens een massage gehad:quote:Op vrijdag 13 september 2024 09:14 schreef nixxx het volgende:
[..]
Je laatste massage? Dan hoop ik op een happy ending voor je![]()
Oh wat rot meidquote:Op vrijdag 13 september 2024 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou niet eens een massage gehad:
Dacht dat ik om 9.30 uur bij de massage moest zijn.
Ik sta daar om 9.30 uur staat er een fiets voor, dacht he wat is dat ze heeft al iemand.
Dus ik kijk in mijn telefoon en zie van 12 tot 13 uur staan.
Dus ik boodschappen doen.
Zie ik dat er iemand gebeld heeft, ik bel terug en is zij het.
Ja we hebben een afspraak om 9.30 uur. Ik zeg ja ik was daar maar er stond een fiets en ik dacht dat u bezig was.
Ja ik zag u maar u kwam niet binnen. ( normaal komt ze er al aan lopen als ik er aan kom rijden)
Ik zeg ja omdat ik dacht dat u iemand binnen had en ik op mijn mobiel keek en er 12 uur tot 13 uur stond.
Ik zag kunnen we een nieuwe afspraak maken
Nee zegt ze als je niet komt dan reken ik dat gewoon als een afspraak
Nou lekker dan
Ja en een rot streek, ze ziet me en doet niets.quote:
Ja... echt stom mens...quote:Op vrijdag 13 september 2024 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en een rot streek, ze ziet me en doet niets.
Ik heb daar nog even gestaan op mijn mobiel kijken.
Echt een rot streek
Oh spannend. Fijn dat jullie op een lijn staan. Het is een beginquote:Op vrijdag 13 september 2024 17:51 schreef Sarabi het volgende:
Gisteren eindelijk mijn man zo ver gekregen dat ook hij een klacht wil in dienen tegen de buren. Werden we net al gebeld om een dossier op te gaan bouwen. Voelt toch wel een beetje als opluchting, ookal zegt het nog weinig.
Zo voelt het zekerquote:Op vrijdag 13 september 2024 17:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh spannend. Fijn dat jullie op een lijn staan. Het is een begin
Poeh ellendigquote:Op vrijdag 13 september 2024 18:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zo voelt het zeker
Net al de eerste geluidsopname kunnen maken.
quote:Op vrijdag 13 september 2024 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou niet eens een massage gehad:
Dacht dat ik om 9.30 uur bij de massage moest zijn.
Ik sta daar om 9.30 uur staat er een fiets voor, dacht he wat is dat ze heeft al iemand.
Dus ik kijk in mijn telefoon en zie van 12 tot 13 uur staan.
Dus ik boodschappen doen.
Zie ik dat er iemand gebeld heeft, ik bel terug en is zij het.
Ja we hebben een afspraak om 9.30 uur. Ik zeg ja ik was daar maar er stond een fiets en ik dacht dat u bezig was.
Ja ik zag u maar u kwam niet binnen. ( normaal komt ze er al aan lopen als ik er aan kom rijden)
Ik zeg ja omdat ik dacht dat u iemand binnen had en ik op mijn mobiel keek en er 12 uur tot 13 uur stond.
Ik zag kunnen we een nieuwe afspraak maken
Nee zegt ze als je niet komt dan reken ik dat gewoon als een afspraak
Nou lekker dan
Ja, het viel mij ook vies tegen dat ik de afspraak niet opnieuw kon maken.quote:Op zaterdag 14 september 2024 06:51 schreef nixxx het volgende:
[..]bummer!! Wat een teleurstelling!
Ja het is wat anders dan een happy endingquote:Op zaterdag 14 september 2024 06:51 schreef nixxx het volgende:
[..]bummer!! Wat een teleurstelling!
Sad ending…
In ieder geval een goede morgen dan.. ook in de weekenden veel te vroeg wakker altijd?quote:Op zaterdag 14 september 2024 06:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, het viel mij ook vies tegen dat ik de afspraak niet opnieuw kon maken.
Ze heeft mij notabene gezien. Normaal doet ze gelijk de deur open als ik aan kom rijden.
Dit keer niet dus dacht echt die heeft iemand in behandeling
Jij ook een goedemorgenquote:Op zaterdag 14 september 2024 06:57 schreef nixxx het volgende:
[..]
In ieder geval een goede morgen dan.. ook in de weekenden veel te vroeg wakker altijd?
Nogmaalsquote:
Mogguh. Vandaag word ik creatief met dochterlief ook.quote:
Wat gaan jullie doen?quote:Op zaterdag 14 september 2024 09:09 schreef nixxx het volgende:
[..]
Mogguh. Vandaag word ik creatief met dochterlief ook.
Een etui makenquote:
Leuk datquote:
Gezelligquote:Op zaterdag 14 september 2024 09:09 schreef nixxx het volgende:
[..]
Mogguh. Vandaag word ik creatief met dochterlief ook.
Succesquote:Op zondag 15 september 2024 10:49 schreef Cygne het volgende:
Morgen! Wij zijn in de afronding van het ledenblad van m'n vrijwilligerswerk, morgen uitvaart en dinsdag vlokkentest. Dan 2 weken nagelbijten denk ik.
Ik duim voor jequote:Op zondag 15 september 2024 10:49 schreef Cygne het volgende:
Morgen! Wij zijn in de afronding van het ledenblad van m'n vrijwilligerswerk, morgen uitvaart en dinsdag vlokkentest. Dan 2 weken nagelbijten denk ik.
Heel erg veel sterktequote:Op zondag 15 september 2024 10:49 schreef Cygne het volgende:
quote:Op dinsdag 17 september 2024 11:34 schreef Cygne het volgende:
Niet gelukt. Placenta ligt niet gunstig.
Sterkte. Verdraaid, ik hoop echt voor je dat het lukt.quote:Op dinsdag 17 september 2024 11:34 schreef Cygne het volgende:
Mogen over 5 weken terugkomen voor de vruchtwaterpunctie.quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:46 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Sterkte. Verdraaid, ik hoop echt voor je dat het lukt.
Dikke knuffelquote:Op dinsdag 17 september 2024 13:25 schreef Cygne het volgende:
[..]
Mogen over 5 weken terugkomen voor de vruchtwaterpunctie.
Jeetje, dat is wel een tijd.. hopelijk is het goed gedraaid dan en krijg je een goede uitslagquote:Op dinsdag 17 september 2024 13:25 schreef Cygne het volgende:
[..]
Mogen over 5 weken terugkomen voor de vruchtwaterpunctie.
Tofquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:33 schreef nixxx het volgende:
Mijn “kleine” meisje is bezig
[ link | afbeelding ]
Ah shit zegquote:Op dinsdag 17 september 2024 11:34 schreef Cygne het volgende:
Morguh Nixxxquote:Op donderdag 19 september 2024 07:01 schreef nixxx het volgende:
Goedemorgen! @:Dotteke, al lang op? @:Cygne voel je je goed? @:ChildoftheStars nog wat leuks gepland vandaag @:Donna meer haken of iets anders leuks?
O dat is minder, hopelijk lukt de vruchtwaterpunctie over 5 weken welquote:Op dinsdag 17 september 2024 11:34 schreef Cygne het volgende:
Leuk hoor samen knutselen, hoe oud is jou kleine meisje?quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:33 schreef nixxx het volgende:
Mijn “kleine” meisje is bezig
[ link | afbeelding ]
Ik heb de hele nacht wakker gelegen met maagpijn.quote:Op donderdag 19 september 2024 07:01 schreef nixxx het volgende:
Goedemorgen! @:Dotteke, al lang op? @:Cygne voel je je goed? @:ChildoftheStars nog wat leuks gepland vandaag @:Donna meer haken of iets anders leuks?
Morguh DOnna, dat is vervelend, ik heb altijd zuiveringszout huis voor maagklachtenquote:Op donderdag 19 september 2024 07:44 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik heb de hele nacht wakker gelegen met maagpijn.![]()
Zou vanavond sushi eten maar dat stel ik maar even een weekje uit.
Begin vandaag denk ik wel aan de mandala voor mijn vriend, maar eerst nog even slapen als dat lukt.
Gaat redelijk, slechte dag qua misselijkheid maar kan rustig aan doen want kinderen zijn op school/psz dus lekker met een hond of 2 op m'n voeten wat borduren en lezen. Wat een leuke foto van je dochter!quote:Op donderdag 19 september 2024 07:01 schreef nixxx het volgende:
Oh wat vervelend! Heel erg veel sterktequote:Op donderdag 19 september 2024 08:17 schreef Donna het volgende:
Ik heb chronische maagontsteking en heb wel medicatie, maar als ik het op voel komen ben ik meestal al te laat.
Preventief is beter als ik 'slecht' eet, maarja.
De komende dagen iig even geen grote maaltijden, vet en suikers.
Sterktequote:Op donderdag 19 september 2024 09:46 schreef Cygne het volgende:
[..]
Gaat redelijk, slechte dag qua misselijkheid maar kan rustig aan doen want kinderen zijn op school/psz dus lekker met een hond of 2 op m'n voeten wat borduren en lezen. Wat een leuke foto van je dochter!
Hier komt een vriendin straks puzzelenquote:Op donderdag 19 september 2024 07:01 schreef nixxx het volgende:
Die is al tienquote:Op donderdag 19 september 2024 07:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk hoor samen knutselen, hoe oud is jou kleine meisje?
Auw… erg vervelend voor je.. die sushi is dan inderdaad niet zo’n strak plan.quote:Op donderdag 19 september 2024 07:44 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik heb de hele nacht wakker gelegen met maagpijn.![]()
Zou vanavond sushi eten maar dat stel ik maar even een weekje uit.
Begin vandaag denk ik wel aan de mandala voor mijn vriend, maar eerst nog even slapen als dat lukt.
Awh leuk, gezellig samen knutselen!quote:
Oh leuk! Er zijn heel veel leuke kinderpakketjesquote:Op donderdag 19 september 2024 10:23 schreef Donna het volgende:
[..]
Awh leuk, gezellig samen knutselen!
Mijn oudste van 6 is ook gek op knutselen. Ze wil heel graag leren borduren.
Wat ontzettend leuk! En 150 bloemen, wauwquote:Op donderdag 19 september 2024 12:04 schreef essnhills het volgende:
Altijd leuk om handgemaakte dingen te geven aan mensen die het echt waarderen.
Ik had na de bruiloft van mijn broer een paar grotere boeketten ervan gemaakt. Voor het bruidspaar, haar ouders, haar zus, mijn ouders en mijzelf.
Als aandenken aan de prachtige dag, en wat moet ik zelf met 150 bloemen?
Ouders en zus van de bruid durfden ze amper aan te nemen "Dat is toch veel te veel waard?!" en ze waren er echt superblij mee.
En net lag er een pakketje in de brievenbus, met wat verzorgingsproducten en een kaart met foto's van de bloemen bij hun thuis. Dat ze er zo blij mee zijn.
Echt heel leuk en super attent van ze.
Awww thanksquote:Op donderdag 19 september 2024 12:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat ontzettend leuk! En 150 bloemen, wauw
En ook een heel mooi en groot cadeau van jou. Heel waardevol en ze blijven ook mooi
En leuk dat ze je een attentie gegeven hebben
Volgens mij ben je gewoon een heel tof mens!
Ja idd!quote:Op donderdag 19 september 2024 12:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Awww thanks
Ja het waren 150 bloemen in totaalecht veel
En deze gaan niet dood dus mooi aandenken
Je moet wat te doen hebbenquote:Op donderdag 19 september 2024 12:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja idd!
Echt heel lief van je en wat een werk joh
quote:
Ik meestal ook hoor.quote:Op donderdag 19 september 2024 12:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]herkenbaar
al ben ik over het algemeen te hebberig en maak ik dingen voor mezelf![]()
al heb ik voor mijn beste vrienden en moeder wel eens wat gemaakt
Ja snap ik hoorquote:Op donderdag 19 september 2024 12:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik meestal ook hoor.
Maarja, je broer gaat maar 1x trouwen (als het goed is)
En ik haak nu ook veeel meer dan eerder
Ik ben langdurig ziek en kan daardoor maar heel weinig ondernemen. Haken is 1 van de weinige dingen die ik nog redelijk kan volhoudenquote:Op donderdag 19 september 2024 12:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja snap ik hoor!
En het is gewoon fijn als je een band hebt met je familie
Hier iemand uitkeringstrekker, dus tja... dan handwerk je ook vaak
Nog niet aan het puberenquote:
Helemaal mee eens. Dat is hier ook het geval (alleen dan psychiatrisch ziek)quote:Op donderdag 19 september 2024 12:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben langdurig ziek en kan daardoor maar heel weinig ondernemen. Haken is 1 van de weinige dingen die ik nog redelijk kan volhouden![]()
En het geeft veel voldoening. Dat je een bol garen hebt en daar komt dan zoiets moois uit![]()
Nee, maar wel een leeftijd waarmee er een gesprek mee valt te voeren (ja, ik ben niet handig met kleine kinderen. Al zeggen mijn vrienden dat hun kleuters me erg leuk vinden en me graag zien, alleen ik vind dat zo moeilijk. Geen flauw idee wat ik dan moet. Dus doe ik maar wat)quote:
Jaquote:Op donderdag 19 september 2024 12:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Dat is hier ook het geval (alleen dan psychiatrisch ziek)
Het geeft rust, voldoening en plezier
Gewoon positief blijven, volgens mij ben je best wel een leuk persoon en als je lekker gaat knutselen met andere mensen die dat ook leuk vinden, dan kan er niet zoveel mis gaan, toch?quote:Op zaterdag 21 september 2024 08:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jep![]()
Kan weinig mis aan gaan he
Sowieso positief. Alleen mag het ook wel spannend vinden. Ben gewoon erg benieuwd naar de mensen! Heb een haakwerkje uitgezocht al, alles gepakt. Loopt wel losquote:Op zaterdag 21 september 2024 08:49 schreef nixxx het volgende:
[..]
Gewoon positief blijven, volgens mij ben je best wel een leuk persoon en als je lekker gaat knutselen met andere mensen die dat ook leuk vinden, dan kan er niet zoveel mis gaan, toch?
Leuk!quote:Op zaterdag 21 september 2024 13:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
was heel spannend, toen ik er was direct leuk. Lag goed in de groep had ik het gevoel
Beetje sociale angstquote:Op zaterdag 21 september 2024 13:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Leuk!
En stoer dat je bent gegaan
Wat voor creas heb je vandaag gedaan?quote:Op maandag 23 september 2024 11:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hallo
Net een goed gesprek gehad met mijn begeleider. Kan weer eventjes vooruit
Nu even koffie en thee drinken. Rond half een lekker hobbiën
Beetje gehaakt en bujoquote:Op maandag 23 september 2024 21:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat voor creas heb je vandaag gedaan?
Probeer idd je rust te pakken!quote:Op maandag 23 september 2024 21:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Beetje gehaakt en bujo
Zit nogal in de stress op het moment en kom slecht tot dingen
Even doorbikkelen dus. Morgen een hele dag niks. Hopelijk kom ik tot meer en tot rust
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 september 2024 21:36 schreef Donna het volgende:
[..]
Probeer idd je rust te pakken!Het is ook echt een ellende bij je heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sterkte met alle toestanden. Succes met assertief zijn..hopelijk lossen ze het snel op
Buh!quote:Op maandag 23 september 2024 21:36 schreef Donna het volgende:
Oh en ik dacht laat ik weer eens een dropje nemen.
Vulling er uit.
Het komt me niet aanwaaien afgelopen jaar idd. Maar wie weet wordt 2025 het mijne.quote:Op maandag 23 september 2024 21:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is ook echt een ellende bij je he![]()
Sterkte met alle toestanden. Succes met assertief zijn..hopelijk lossen ze het snel op
quote:Op maandag 23 september 2024 21:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Och jemigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe maar rustig aan, zoveel mogelijk. Dit is niet niks.
Inderdaad, that's the spirit!quote:Op maandag 23 september 2024 21:40 schreef Donna het volgende:
[..]
Het komt me niet aanwaaien afgelopen jaar idd. Maar wie weet wordt 2025 het mijne.
Het is best pittigquote:Op maandag 23 september 2024 21:40 schreef Donna het volgende:
[..]
Och jemig![]()
Doe maar rustig aan, zoveel mogelijk. Dit is niet niks.
quote:Op maandag 23 september 2024 21:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oef, niet makkelijk allemaal. Veel sterkte…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
Ik zag gisteren nog wel een goeie positieve quote..quote:Op maandag 23 september 2024 21:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoop ik tenminste
Zo voelt het even niet
Je hebt helemaal gelijkquote:Op dinsdag 24 september 2024 21:07 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik zag gisteren nog wel een goeie positieve quote..
Je track record voor het overleven van slechte dagen is tot nu toe 100%
Dus ook al voelt het alsof je het even niet meer trekt… tot nu toe heb je alles overleefd wat het leven op je pad gesmeten heeft , score: CotS 100 - leven 0
Natuurlijk, ik heb ook een wijze witte baardquote:
Hahaha bijna een god dusquote:Op dinsdag 24 september 2024 21:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik heb ook een wijze witte baardnou, merendeel rood nog, maar toch
Beetje Viking achtig, al is het nu vrij kort getrimdquote:Op dinsdag 24 september 2024 21:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha bijna een god dus
Of een sinterklaas
Of een kerstman
Ook nog een optiequote:Op woensdag 25 september 2024 00:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
Beetje Viking achtig, al is het nu vrij kort getrimd
Goed voor je! Ik hoop dit weekend misschienquote:Op donderdag 26 september 2024 07:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gisteren wel
Vannacht als een blok alles ingehaald
Ik hoop met je meequote:Op donderdag 26 september 2024 08:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
Goed voor je! Ik hoop dit weekend misschien
Winterslaapquote:Op vrijdag 27 september 2024 05:44 schreef nixxx het volgende:
Ik heb liever een echte winter… ik zou wel een winterslaap kunnen doen
quote:Op zondag 29 september 2024 09:10 schreef Donna het volgende:
Psst, wonen update.O dat is fijn DonnaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Psst, wonen update.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Psst, wonen update.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
Mogguh! Vroegequote:Op maandag 30 september 2024 06:49 schreef Dotteke het volgende:
Morguh dames en heer c_? Fijne week allemaal
Ja, wordt om 8.30 uur opgehaald, moet naar Apeldoorn , vergadering.quote:
half uurtje fietsen en ik zit op kantoor metquote:Op maandag 30 september 2024 07:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, wordt om 8.30 uur opgehaald, moet naar Apeldoorn , vergadering.
Soms zit het mee zijn we er met 40 min, soms zit het tegen dan duurt het bijna een uur
Lekker toch. Ik vind vergaderen nooit erg, maar wel als ik er bijna een uurtje voor moet rijden. Ben niet zo van het autorijden.quote:Op maandag 30 september 2024 08:06 schreef nixxx het volgende:
[..]
half uurtje fietsen en ik zit op kantoor met
Dat zou geweldig zijn, wat een rust moet dat in je hoofd geven ook.quote:Op maandag 30 september 2024 09:52 schreef Donna het volgende:
Goedemorgen. Ik ben natuurlijk super blij al het hele weekend.![]()
Toekomst. Vooruitzichten. Misschien kerst al in een nieuw huis vieren.
Mijn vorige werk vaak meetings op het hoofdkantoor, twee uur heen en twee terug. Grootste gedeelte door heel saaie woestijn, vaak gehad dat ik wanneer ik terug kwam gewoon geen herinneringen had aan 100km rijden ofzoquote:Op maandag 30 september 2024 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker toch. Ik vind vergaderen nooit erg, maar wel als ik er bijna een uurtje voor moet rijden. Ben niet zo van het autorijden.
Ja... even doelen bijgesteld. Niks boodschappen doen en zelfzorg. Doel is buiten bed blijven en dat is al moeilijk zatquote:
o jee, te vermoeiend en je gedachte niet meer bij het rijden?quote:Op maandag 30 september 2024 10:07 schreef nixxx het volgende:
[..]
Mijn vorige werk vaak meetings op het hoofdkantoor, twee uur heen en twee terug. Grootste gedeelte door heel saaie woestijn, vaak gehad dat ik wanneer ik terug kwam gewoon geen herinneringen had aan 100km rijden ofzo
quote:
Heb je wel een buurtonderzoekje gedaan om zaken zoals nu te voorkomen?quote:Op maandag 30 september 2024 09:52 schreef Donna het volgende:
Goedemorgen. Ik ben natuurlijk super blij al het hele weekend.![]()
Toekomst. Vooruitzichten. Misschien kerst al in een nieuw huis vieren.
Natuurlijk. Maar dat had ik voor m'n huidige woning ook gedaan.quote:Op maandag 30 september 2024 13:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je wel een buurtonderzoekje gedaan om zaken zoals nu te voorkomen?
O dat zegt ook niets natuurlijk.quote:Op maandag 30 september 2024 13:23 schreef Donna het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar dat had ik voor m'n huidige woning ook gedaan.
Ja ga ik ook doen, maar ook dat heb ik hier gedaan. Ze hebben allemaal hun mond gehouden, tot ik er nog niet eens 2 weken woonde. Maar goed, hopelijk tref ik nu mensen die wel eerlijk zijn.quote:Op maandag 30 september 2024 13:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat zegt ook niets natuurlijk.
Misschien dan tegen die tijd bij de buren aanbellen en zien wat voor vlees je in de kuip hebt
Het gaat gewoon goed dit keer. Alleen jammer dat je weer onkosten gaat krijgen. En dat door toedoen van een ander. Best wel zuurquote:Op maandag 30 september 2024 13:25 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja ga ik ook doen, maar ook dat heb ik hier gedaan. Ze hebben allemaal hun mond gehouden, tot ik er nog niet eens 2 weken woonde. Maar goed, hopelijk tref ik nu mensen die wel eerlijk zijn.
Retesaai, bijna geen op of afritten en ook niet druk. Niet dat ik dan slaperig was, maar gewoon zo routine dat mijn hersenen niets opsloegenquote:Op maandag 30 september 2024 13:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
o jee, te vermoeiend en je gedachte niet meer bij het rijden?
Ik vind een uur al lang en dan hoef ik niet eens zelf te rijden
O ja dat kan ook nog, het gevaar zit er dan waarschijnlijk wel in dat je toch niet zo alert bent omdat je de weg zo goed kent en toch saai isquote:Op maandag 30 september 2024 13:42 schreef nixxx het volgende:
[..]
Retesaai, bijna geen op of afritten en ook niet druk. Niet dat ik dan slaperig was, maar gewoon zo routine dat mijn hersenen niets opsloegen
Ja, dat klopt wel, en genoeg idioten op de weg daar.quote:Op maandag 30 september 2024 14:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja dat kan ook nog, het gevaar zit er dan waarschijnlijk wel in dat je toch niet zo alert bent omdat je de weg zo goed kent en toch saai is
Heb jij een tijdje in het buitenland gezeten, of zit je daar nog? Je hebt het over woestijn rijden en die heb j ehier nietquote:Op maandag 30 september 2024 14:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja, dat klopt wel, en genoeg idioten op de weg daar.
Ja nouja daar kom ik wel weer overheen. Geld is niet belangrijk als het om de veiligheid van de kinderen gaat.quote:Op maandag 30 september 2024 13:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat gewoon goed dit keer. Alleen jammer dat je weer onkosten gaat krijgen. En dat door toedoen van een ander. Best wel zuur
6,5 jaar in Saoedie Arabiëquote:Op maandag 30 september 2024 15:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij een tijdje in het buitenland gezeten, of zit je daar nog? Je hebt het over woestijn rijden en die heb j ehier niet
Hoe blijf je dan wakker?quote:Op maandag 30 september 2024 15:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
6,5 jaar in Saoedie Arabiëritje Udhailiyah-Dhahran-Udhailiyah zoek het maar op google maps, dan kun je zien hoe spannend het landschap is daar
Mja, gewoon doen 🤣 airco soms wat harder aan.quote:Op maandag 30 september 2024 15:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hoe blijf je dan wakker?
Dat is zeker waar. maar dat maakt het niet minder leuk dat je dit moet doenquote:Op maandag 30 september 2024 15:25 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja nouja daar kom ik wel weer overheen. Geld is niet belangrijk als het om de veiligheid van de kinderen gaat.
Zo dat is een eind buiten de deur.quote:Op maandag 30 september 2024 15:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
6,5 jaar in Saoedie Arabiëritje Udhailiyah-Dhahran-Udhailiyah zoek het maar op google maps, dan kun je zien hoe spannend het landschap is daar
Yup, Zeeland nuquote:Op maandag 30 september 2024 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dat is een eind buiten de deur.
Maar nu zit je weer gewoon in Nederland?
O dat is ook mooi wonen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |