Die is al tienquote:Op donderdag 19 september 2024 07:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk hoor samen knutselen, hoe oud is jou kleine meisje?
Auw… erg vervelend voor je.. die sushi is dan inderdaad niet zo’n strak plan.quote:Op donderdag 19 september 2024 07:44 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik heb de hele nacht wakker gelegen met maagpijn.![]()
Zou vanavond sushi eten maar dat stel ik maar even een weekje uit.
Begin vandaag denk ik wel aan de mandala voor mijn vriend, maar eerst nog even slapen als dat lukt.
Awh leuk, gezellig samen knutselen!quote:
Oh leuk! Er zijn heel veel leuke kinderpakketjesquote:Op donderdag 19 september 2024 10:23 schreef Donna het volgende:
[..]
Awh leuk, gezellig samen knutselen!
Mijn oudste van 6 is ook gek op knutselen. Ze wil heel graag leren borduren.
Wat ontzettend leuk! En 150 bloemen, wauwquote:Op donderdag 19 september 2024 12:04 schreef essnhills het volgende:
Altijd leuk om handgemaakte dingen te geven aan mensen die het echt waarderen.
Ik had na de bruiloft van mijn broer een paar grotere boeketten ervan gemaakt. Voor het bruidspaar, haar ouders, haar zus, mijn ouders en mijzelf.
Als aandenken aan de prachtige dag, en wat moet ik zelf met 150 bloemen?
Ouders en zus van de bruid durfden ze amper aan te nemen "Dat is toch veel te veel waard?!" en ze waren er echt superblij mee.
En net lag er een pakketje in de brievenbus, met wat verzorgingsproducten en een kaart met foto's van de bloemen bij hun thuis. Dat ze er zo blij mee zijn.
Echt heel leuk en super attent van ze.
Awww thanksquote:Op donderdag 19 september 2024 12:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat ontzettend leuk! En 150 bloemen, wauw
En ook een heel mooi en groot cadeau van jou. Heel waardevol en ze blijven ook mooi
En leuk dat ze je een attentie gegeven hebben
Volgens mij ben je gewoon een heel tof mens!
Ja idd!quote:Op donderdag 19 september 2024 12:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Awww thanks
Ja het waren 150 bloemen in totaalecht veel
En deze gaan niet dood dus mooi aandenken
Je moet wat te doen hebbenquote:Op donderdag 19 september 2024 12:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja idd!
Echt heel lief van je en wat een werk joh
quote:
Ik meestal ook hoor.quote:Op donderdag 19 september 2024 12:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]herkenbaar
al ben ik over het algemeen te hebberig en maak ik dingen voor mezelf![]()
al heb ik voor mijn beste vrienden en moeder wel eens wat gemaakt
Ja snap ik hoorquote:Op donderdag 19 september 2024 12:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik meestal ook hoor.
Maarja, je broer gaat maar 1x trouwen (als het goed is)
En ik haak nu ook veeel meer dan eerder
Ik ben langdurig ziek en kan daardoor maar heel weinig ondernemen. Haken is 1 van de weinige dingen die ik nog redelijk kan volhoudenquote:Op donderdag 19 september 2024 12:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja snap ik hoor!
En het is gewoon fijn als je een band hebt met je familie
Hier iemand uitkeringstrekker, dus tja... dan handwerk je ook vaak
Nog niet aan het puberenquote:
Helemaal mee eens. Dat is hier ook het geval (alleen dan psychiatrisch ziek)quote:Op donderdag 19 september 2024 12:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben langdurig ziek en kan daardoor maar heel weinig ondernemen. Haken is 1 van de weinige dingen die ik nog redelijk kan volhouden![]()
En het geeft veel voldoening. Dat je een bol garen hebt en daar komt dan zoiets moois uit![]()
Nee, maar wel een leeftijd waarmee er een gesprek mee valt te voeren (ja, ik ben niet handig met kleine kinderen. Al zeggen mijn vrienden dat hun kleuters me erg leuk vinden en me graag zien, alleen ik vind dat zo moeilijk. Geen flauw idee wat ik dan moet. Dus doe ik maar wat)quote:
Jaquote:Op donderdag 19 september 2024 12:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Dat is hier ook het geval (alleen dan psychiatrisch ziek)
Het geeft rust, voldoening en plezier
Gewoon positief blijven, volgens mij ben je best wel een leuk persoon en als je lekker gaat knutselen met andere mensen die dat ook leuk vinden, dan kan er niet zoveel mis gaan, toch?quote:Op zaterdag 21 september 2024 08:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jep![]()
Kan weinig mis aan gaan he
Sowieso positief. Alleen mag het ook wel spannend vinden. Ben gewoon erg benieuwd naar de mensen! Heb een haakwerkje uitgezocht al, alles gepakt. Loopt wel losquote:Op zaterdag 21 september 2024 08:49 schreef nixxx het volgende:
[..]
Gewoon positief blijven, volgens mij ben je best wel een leuk persoon en als je lekker gaat knutselen met andere mensen die dat ook leuk vinden, dan kan er niet zoveel mis gaan, toch?
Leuk!quote:Op zaterdag 21 september 2024 13:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
was heel spannend, toen ik er was direct leuk. Lag goed in de groep had ik het gevoel
Beetje sociale angstquote:Op zaterdag 21 september 2024 13:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Leuk!
En stoer dat je bent gegaan
Wat voor creas heb je vandaag gedaan?quote:Op maandag 23 september 2024 11:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hallo
Net een goed gesprek gehad met mijn begeleider. Kan weer eventjes vooruit
Nu even koffie en thee drinken. Rond half een lekker hobbiën
Beetje gehaakt en bujoquote:Op maandag 23 september 2024 21:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat voor creas heb je vandaag gedaan?
Probeer idd je rust te pakken!quote:Op maandag 23 september 2024 21:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Beetje gehaakt en bujo
Zit nogal in de stress op het moment en kom slecht tot dingen
Even doorbikkelen dus. Morgen een hele dag niks. Hopelijk kom ik tot meer en tot rust
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 september 2024 21:36 schreef Donna het volgende:
[..]
Probeer idd je rust te pakken!Het is ook echt een ellende bij je heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sterkte met alle toestanden. Succes met assertief zijn..hopelijk lossen ze het snel op
Buh!quote:Op maandag 23 september 2024 21:36 schreef Donna het volgende:
Oh en ik dacht laat ik weer eens een dropje nemen.
Vulling er uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het komt me niet aanwaaien afgelopen jaar idd. Maar wie weet wordt 2025 het mijne.quote:Op maandag 23 september 2024 21:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is ook echt een ellende bij je he![]()
Sterkte met alle toestanden. Succes met assertief zijn..hopelijk lossen ze het snel op
quote:Op maandag 23 september 2024 21:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Och jemigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe maar rustig aan, zoveel mogelijk. Dit is niet niks.
Inderdaad, that's the spirit!quote:Op maandag 23 september 2024 21:40 schreef Donna het volgende:
[..]
Het komt me niet aanwaaien afgelopen jaar idd. Maar wie weet wordt 2025 het mijne.
Het is best pittigquote:Op maandag 23 september 2024 21:40 schreef Donna het volgende:
[..]
Och jemig![]()
Doe maar rustig aan, zoveel mogelijk. Dit is niet niks.
quote:Op maandag 23 september 2024 21:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oef, niet makkelijk allemaal. Veel sterkte…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
Ik zag gisteren nog wel een goeie positieve quote..quote:Op maandag 23 september 2024 21:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoop ik tenminste
Zo voelt het even niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |