Leuk!quote:Op zaterdag 21 september 2024 13:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
was heel spannend, toen ik er was direct leuk. Lag goed in de groep had ik het gevoel
Beetje sociale angstquote:Op zaterdag 21 september 2024 13:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Leuk!
En stoer dat je bent gegaan
Wat voor creas heb je vandaag gedaan?quote:Op maandag 23 september 2024 11:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hallo
Net een goed gesprek gehad met mijn begeleider. Kan weer eventjes vooruit
Nu even koffie en thee drinken. Rond half een lekker hobbiën
Beetje gehaakt en bujoquote:Op maandag 23 september 2024 21:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat voor creas heb je vandaag gedaan?
Probeer idd je rust te pakken!quote:Op maandag 23 september 2024 21:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Beetje gehaakt en bujo
Zit nogal in de stress op het moment en kom slecht tot dingen
Even doorbikkelen dus. Morgen een hele dag niks. Hopelijk kom ik tot meer en tot rust
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 september 2024 21:36 schreef Donna het volgende:
[..]
Probeer idd je rust te pakken!Het is ook echt een ellende bij je heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sterkte met alle toestanden. Succes met assertief zijn..hopelijk lossen ze het snel op
Buh!quote:Op maandag 23 september 2024 21:36 schreef Donna het volgende:
Oh en ik dacht laat ik weer eens een dropje nemen.
Vulling er uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het komt me niet aanwaaien afgelopen jaar idd. Maar wie weet wordt 2025 het mijne.quote:Op maandag 23 september 2024 21:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is ook echt een ellende bij je he![]()
Sterkte met alle toestanden. Succes met assertief zijn..hopelijk lossen ze het snel op
quote:Op maandag 23 september 2024 21:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Och jemigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe maar rustig aan, zoveel mogelijk. Dit is niet niks.
Inderdaad, that's the spirit!quote:Op maandag 23 september 2024 21:40 schreef Donna het volgende:
[..]
Het komt me niet aanwaaien afgelopen jaar idd. Maar wie weet wordt 2025 het mijne.
Het is best pittigquote:Op maandag 23 september 2024 21:40 schreef Donna het volgende:
[..]
Och jemig![]()
Doe maar rustig aan, zoveel mogelijk. Dit is niet niks.
quote:Op maandag 23 september 2024 21:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oef, niet makkelijk allemaal. Veel sterkte…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
Ik zag gisteren nog wel een goeie positieve quote..quote:Op maandag 23 september 2024 21:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoop ik tenminste
Zo voelt het even niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |