Oh spannend. Fijn dat jullie op een lijn staan. Het is een beginquote:Op vrijdag 13 september 2024 17:51 schreef Sarabi het volgende:
Gisteren eindelijk mijn man zo ver gekregen dat ook hij een klacht wil in dienen tegen de buren. Werden we net al gebeld om een dossier op te gaan bouwen. Voelt toch wel een beetje als opluchting, ookal zegt het nog weinig.
Zo voelt het zekerquote:Op vrijdag 13 september 2024 17:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh spannend. Fijn dat jullie op een lijn staan. Het is een begin
Poeh ellendigquote:Op vrijdag 13 september 2024 18:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zo voelt het zeker
Net al de eerste geluidsopname kunnen maken.
quote:Op vrijdag 13 september 2024 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou niet eens een massage gehad:
Dacht dat ik om 9.30 uur bij de massage moest zijn.
Ik sta daar om 9.30 uur staat er een fiets voor, dacht he wat is dat ze heeft al iemand.
Dus ik kijk in mijn telefoon en zie van 12 tot 13 uur staan.
Dus ik boodschappen doen.
Zie ik dat er iemand gebeld heeft, ik bel terug en is zij het.
Ja we hebben een afspraak om 9.30 uur. Ik zeg ja ik was daar maar er stond een fiets en ik dacht dat u bezig was.
Ja ik zag u maar u kwam niet binnen. ( normaal komt ze er al aan lopen als ik er aan kom rijden)
Ik zeg ja omdat ik dacht dat u iemand binnen had en ik op mijn mobiel keek en er 12 uur tot 13 uur stond.
Ik zag kunnen we een nieuwe afspraak maken
Nee zegt ze als je niet komt dan reken ik dat gewoon als een afspraak
Nou lekker dan
Ja, het viel mij ook vies tegen dat ik de afspraak niet opnieuw kon maken.quote:Op zaterdag 14 september 2024 06:51 schreef nixxx het volgende:
[..]bummer!! Wat een teleurstelling!
Ja het is wat anders dan een happy endingquote:Op zaterdag 14 september 2024 06:51 schreef nixxx het volgende:
[..]bummer!! Wat een teleurstelling!
Sad ending…
In ieder geval een goede morgen dan.. ook in de weekenden veel te vroeg wakker altijd?quote:Op zaterdag 14 september 2024 06:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, het viel mij ook vies tegen dat ik de afspraak niet opnieuw kon maken.
Ze heeft mij notabene gezien. Normaal doet ze gelijk de deur open als ik aan kom rijden.
Dit keer niet dus dacht echt die heeft iemand in behandeling
Jij ook een goedemorgenquote:Op zaterdag 14 september 2024 06:57 schreef nixxx het volgende:
[..]
In ieder geval een goede morgen dan.. ook in de weekenden veel te vroeg wakker altijd?
Nogmaalsquote:
Mogguh. Vandaag word ik creatief met dochterlief ook.quote:
Wat gaan jullie doen?quote:Op zaterdag 14 september 2024 09:09 schreef nixxx het volgende:
[..]
Mogguh. Vandaag word ik creatief met dochterlief ook.
Een etui makenquote:
Leuk datquote:
Gezelligquote:Op zaterdag 14 september 2024 09:09 schreef nixxx het volgende:
[..]
Mogguh. Vandaag word ik creatief met dochterlief ook.
Succesquote:Op zondag 15 september 2024 10:49 schreef Cygne het volgende:
Morgen! Wij zijn in de afronding van het ledenblad van m'n vrijwilligerswerk, morgen uitvaart en dinsdag vlokkentest. Dan 2 weken nagelbijten denk ik.
Ik duim voor jequote:Op zondag 15 september 2024 10:49 schreef Cygne het volgende:
Morgen! Wij zijn in de afronding van het ledenblad van m'n vrijwilligerswerk, morgen uitvaart en dinsdag vlokkentest. Dan 2 weken nagelbijten denk ik.
Heel erg veel sterktequote:Op zondag 15 september 2024 10:49 schreef Cygne het volgende:
quote:Op dinsdag 17 september 2024 11:34 schreef Cygne het volgende:
Niet gelukt. Placenta ligt niet gunstig.
Sterkte. Verdraaid, ik hoop echt voor je dat het lukt.quote:Op dinsdag 17 september 2024 11:34 schreef Cygne het volgende:
Mogen over 5 weken terugkomen voor de vruchtwaterpunctie.quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:46 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Sterkte. Verdraaid, ik hoop echt voor je dat het lukt.
Dikke knuffelquote:Op dinsdag 17 september 2024 13:25 schreef Cygne het volgende:
[..]
Mogen over 5 weken terugkomen voor de vruchtwaterpunctie.
Jeetje, dat is wel een tijd.. hopelijk is het goed gedraaid dan en krijg je een goede uitslagquote:Op dinsdag 17 september 2024 13:25 schreef Cygne het volgende:
[..]
Mogen over 5 weken terugkomen voor de vruchtwaterpunctie.
Tofquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:33 schreef nixxx het volgende:
Mijn “kleine” meisje is bezig
[ link | afbeelding ]
Ah shit zegquote:Op dinsdag 17 september 2024 11:34 schreef Cygne het volgende:
Morguh Nixxxquote:Op donderdag 19 september 2024 07:01 schreef nixxx het volgende:
Goedemorgen! @:Dotteke, al lang op? @:Cygne voel je je goed? @:ChildoftheStars nog wat leuks gepland vandaag @:Donna meer haken of iets anders leuks?
O dat is minder, hopelijk lukt de vruchtwaterpunctie over 5 weken welquote:Op dinsdag 17 september 2024 11:34 schreef Cygne het volgende:
Leuk hoor samen knutselen, hoe oud is jou kleine meisje?quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:33 schreef nixxx het volgende:
Mijn “kleine” meisje is bezig
[ link | afbeelding ]
Ik heb de hele nacht wakker gelegen met maagpijn.quote:Op donderdag 19 september 2024 07:01 schreef nixxx het volgende:
Goedemorgen! @:Dotteke, al lang op? @:Cygne voel je je goed? @:ChildoftheStars nog wat leuks gepland vandaag @:Donna meer haken of iets anders leuks?
Morguh DOnna, dat is vervelend, ik heb altijd zuiveringszout huis voor maagklachtenquote:Op donderdag 19 september 2024 07:44 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik heb de hele nacht wakker gelegen met maagpijn.![]()
Zou vanavond sushi eten maar dat stel ik maar even een weekje uit.
Begin vandaag denk ik wel aan de mandala voor mijn vriend, maar eerst nog even slapen als dat lukt.
Gaat redelijk, slechte dag qua misselijkheid maar kan rustig aan doen want kinderen zijn op school/psz dus lekker met een hond of 2 op m'n voeten wat borduren en lezen. Wat een leuke foto van je dochter!quote:Op donderdag 19 september 2024 07:01 schreef nixxx het volgende:
Oh wat vervelend! Heel erg veel sterktequote:Op donderdag 19 september 2024 08:17 schreef Donna het volgende:
Ik heb chronische maagontsteking en heb wel medicatie, maar als ik het op voel komen ben ik meestal al te laat.
Preventief is beter als ik 'slecht' eet, maarja.
De komende dagen iig even geen grote maaltijden, vet en suikers.
Sterktequote:Op donderdag 19 september 2024 09:46 schreef Cygne het volgende:
[..]
Gaat redelijk, slechte dag qua misselijkheid maar kan rustig aan doen want kinderen zijn op school/psz dus lekker met een hond of 2 op m'n voeten wat borduren en lezen. Wat een leuke foto van je dochter!
Hier komt een vriendin straks puzzelenquote:Op donderdag 19 september 2024 07:01 schreef nixxx het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |