Die ga ik nu ook eens makenquote:
Groot gelijk, gaat niets boven een bakkie op de vroege morgen.quote:
Ik heb erg veel moeite met openbare toiletten. Dat vind ik extreem vies. Als ik een dagje weg ga drink ik de hele dag niet. Bij vrienden kan ik wel plassen, maar ook dat voelt niet fijnquote:Op donderdag 12 september 2024 08:06 schreef nixxx het volgende:
Ik kan echt overal plassen en poepenmaar idd, als je van jezelf weet dat je dat ongemakkelijk vindt en met kleine aanpassingen kunt voorkomen, dan werkt dat voor jou!
Hmm dat klinkt een beetje ongezond dan af en toe, maar je bent zeker niet de enige. Hoorde afgelopen week op de radio nog iets over mensen die bijv niet op hun werk naar wc willen vanwege schaamte of viesheid.quote:Op donderdag 12 september 2024 08:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb erg veel moeite met openbare toiletten. Dat vind ik extreem vies. Als ik een dagje weg ga drink ik de hele dag niet. Bij vrienden kan ik wel plassen, maar ook dat voelt niet fijn
Daarom en ik heb dat echt maar een paar keer per jaarquote:Op donderdag 12 september 2024 09:04 schreef nixxx het volgende:
[..]
Hmm dat klinkt een beetje ongezond dan af en toe, maar je bent zeker niet de enige. Hoorde afgelopen week op de radio nog iets over mensen die bijv niet op hun werk naar wc willen vanwege schaamte of viesheid.
Maar ja, als het voor jou niet elke dag de hele dag is, dan is het ook niet echt een probleem. Zo heeft elk mens wel zijn of haar dingetjes
Hey lieve Childquote:
Goedemorgen mevrouw Dottekequote:
O daar heb ik geen moeite mee hoor.quote:Op donderdag 12 september 2024 08:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
En koffie, dat doe ik daar... anders moet ik daar plassen, en dat vind ik ongemakkelijk
Morguh Nixxxquote:Op donderdag 12 september 2024 08:06 schreef nixxx het volgende:
Ik kan echt overal plassen en poepenmaar idd, als je van jezelf weet dat je dat ongemakkelijk vindt en met kleine aanpassingen kunt voorkomen, dan werkt dat voor jou!
Er zijn zoveel natte doekjes te koop ook van detoll, kan je dan mooi meenemen en de bril even schoonmaken denk ik danquote:Op donderdag 12 september 2024 09:04 schreef nixxx het volgende:
[..]
Hmm dat klinkt een beetje ongezond dan af en toe, maar je bent zeker niet de enige. Hoorde afgelopen week op de radio nog iets over mensen die bijv niet op hun werk naar wc willen vanwege schaamte of viesheid.
Maar ja, als het voor jou niet elke dag de hele dag is, dan is het ook niet echt een probleem. Zo heeft elk mens wel zijn of haar dingetjes
Jij mag gewoon Dotteke of Dot zeggen hoorquote:
Mogguh!quote:
Ok Dotquote:Op vrijdag 13 september 2024 06:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij mag gewoon Dotteke of Dot zeggen hoor
Hup beentjes buiten bed en gaanquote:Op vrijdag 13 september 2024 06:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ok Dot![]()
Nou genoeg gefokt in bed, tijd om eruit te gaan.. gelukkig is het vrijdag
Ben je in ieder geval mooi op tijdquote:Op vrijdag 13 september 2024 06:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik wil straks kerstdingetjes haken
Vorig jaar ook toch niet?quote:Op vrijdag 13 september 2024 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je in ieder geval mooi op tijd![]()
Ik doe tegenwoordig niets meer neerzetten of hangen voor de Kerst
Ja en het jaar daarvoor ook niet en daarvoor ook nietquote:Op vrijdag 13 september 2024 07:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vorig jaar ook toch niet?
De ber-maanden zijn echt mijn tijd. Ben er dol op
En het is een groot project
Slecht weer bestaat niet echt heb ik het idee...quote:Op vrijdag 13 september 2024 07:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en het jaar daarvoor ook niet en daarvoor ook niet![]()
Ja dat zei je al, maar je warme hete zomermaanden vindt je ook leuk
Nou daar dacht ik gisteren middag even anders overquote:Op vrijdag 13 september 2024 07:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Slecht weer bestaat niet echt heb ik het idee...
ik ben daar ook niet van.. al dat gedoe..quote:Op vrijdag 13 september 2024 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je in ieder geval mooi op tijd![]()
Ik doe tegenwoordig niets meer neerzetten of hangen voor de Kerst
Vind het meestal 1 of 2 dagen leuk, maar dan vind ik het rommelig worden.quote:Op vrijdag 13 september 2024 07:26 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik ben daar ook niet van.. al dat gedoe..
Mijn jongste is tien, die vindt het nog wel leuk, de twee pubers geven er ook niet zo omquote:Op vrijdag 13 september 2024 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het meestal 1 of 2 dagen leuk, maar dan vind ik het rommelig worden.
Toen ik de kids klein had deed ik het wel, maar begon pas 17 december met de Kerstboom
Tegenwoordig beginnen ze al in november
Was gisteren bij de action hadden ze de Kerstspullen alweer staan
KInderen vinden het meestal wel leukquote:Op vrijdag 13 september 2024 07:30 schreef nixxx het volgende:
[..]
Mijn jongste is tien, die vindt het nog wel leuk, de twee pubers geven er ook niet zo om
Vind er niets gezellig aan al die rommel in huis moet je je huis verbouwen, alles verzettenquote:Op vrijdag 13 september 2024 07:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
maar maar maar... zo gezellig...
Ik heb ruimte zat, mijn kamer is 8.25 x 4quote:Op vrijdag 13 september 2024 07:36 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik heb zelfs geen kerstboom. Ruimte is te klein.
Dan doe je ff lekker nietsquote:Op vrijdag 13 september 2024 08:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Buh heb geen een hobby waar ik nu zin in heb
Ga je lekker serie kijken of een lekkere wandeling makenquote:Op vrijdag 13 september 2024 08:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Even koffie en thee en dan maar eens zien wat ik wil gaan doen
Ja nu welquote:Op vrijdag 13 september 2024 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je lekker serie kijken of een lekkere wandeling maken
Waarom van je zelf balen.quote:Op vrijdag 13 september 2024 09:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja nu wel
Misschien straks even puzzelen
Baal alleen van mezelf... misschien straks borduren of zo... of wat naaien misschien
Lekkere massage of pijnlijke fysio massage? Hoop het eerstequote:Op vrijdag 13 september 2024 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom van je zelf balen.
Je kan gewoon alles doen als je zin hebt
Gewoon een dagje geen zin hebben is toch niet zo erg>
Ik ga even naar een masseur eens kijken of ik zo lang op de tafel kan liggen
De laatste massage van een 5 ritten kaart.
Tot later
Je laatste massage? Dan hoop ik op een happy ending voor jequote:Op vrijdag 13 september 2024 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom van je zelf balen.
Je kan gewoon alles doen als je zin hebt
Gewoon een dagje geen zin hebben is toch niet zo erg>
Ik ga even naar een masseur eens kijken of ik zo lang op de tafel kan liggen
De laatste massage van een 5 ritten kaart.
Tot later
quote:Op vrijdag 13 september 2024 09:14 schreef nixxx het volgende:
[..]
Je laatste massage? Dan hoop ik op een happy ending voor je![]()
Nou niet eens een massage gehad:quote:Op vrijdag 13 september 2024 09:14 schreef nixxx het volgende:
[..]
Je laatste massage? Dan hoop ik op een happy ending voor je![]()
Oh wat rot meidquote:Op vrijdag 13 september 2024 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou niet eens een massage gehad:
Dacht dat ik om 9.30 uur bij de massage moest zijn.
Ik sta daar om 9.30 uur staat er een fiets voor, dacht he wat is dat ze heeft al iemand.
Dus ik kijk in mijn telefoon en zie van 12 tot 13 uur staan.
Dus ik boodschappen doen.
Zie ik dat er iemand gebeld heeft, ik bel terug en is zij het.
Ja we hebben een afspraak om 9.30 uur. Ik zeg ja ik was daar maar er stond een fiets en ik dacht dat u bezig was.
Ja ik zag u maar u kwam niet binnen. ( normaal komt ze er al aan lopen als ik er aan kom rijden)
Ik zeg ja omdat ik dacht dat u iemand binnen had en ik op mijn mobiel keek en er 12 uur tot 13 uur stond.
Ik zag kunnen we een nieuwe afspraak maken
Nee zegt ze als je niet komt dan reken ik dat gewoon als een afspraak
Nou lekker dan
Ja en een rot streek, ze ziet me en doet niets.quote:
Ja... echt stom mens...quote:Op vrijdag 13 september 2024 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en een rot streek, ze ziet me en doet niets.
Ik heb daar nog even gestaan op mijn mobiel kijken.
Echt een rot streek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |