Gezelligquote:Op woensdag 3 juli 2024 09:14 schreef Donna het volgende:
Mogguh! Mijn vriend komt zo, even samen ontbijten
ja, ik had zin in mijn balkonquote:Op donderdag 4 juli 2024 15:37 schreef Sarabi het volgende:
Goedemiddag
Klinkt als een heerlijke combi zon en toch onder een dekentje kunnen zitten.
Beetje zoals mijn kleren vandaag. Een zomerrokje maar ook mijn favoriete trui.
Veel plezier!quote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Onderweg naar mijn beste vriendin.
Dat is het belangrijkstequote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel! Zeven uur reizen en tweenhalf uur thee drinkenmaar absoluut de reis waard
Ben nog onderweg. Tot nu toe alles primaquote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is het belangrijksteging het reizen een beetje soepel?
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
En weer thuis. Alles had vertragen, er werd gevochten in de trein (dat was eng)... maar eindelijk weer onderuit in mijn huisje
Lekker rustig aan! Hier ook vakantie. Maar nog even geen rustig dagje. Zometeen boekenclub en vanavond vieren we de verjaardag van mijn vader.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 08:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
En toen hadden we vakantie
Vandaag even niks. Gisteren was echt teveel. Morgen weer lekker in de weer
Ja het was echt niet leuk. Ze waren in zo'n tussenstuk bezig, maar daarna kwam één schreeuwend onze coupé binnen. Gelukkig is er zoiets als politiequote:Op zaterdag 6 juli 2024 10:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
[..]
Lekker rustig aan! Hier ook vakantie. Maar nog even geen rustig dagje. Zometeen boekenclub en vanavond vieren we de verjaardag van mijn vader.
Ga je nog ergens naar toe?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 11:53 schreef Pinnenmutske het volgende:
Herfstweer. Ik blijf in bed denk ik.
Week werken en dagbesteding daarna week vakantie.
O lekker. Ben gek op de zee. Kom er zelden.quote:
Lekker genieten ervan dusquote:Op maandag 8 juli 2024 17:31 schreef Patapon het volgende:
Hallo! Evenementen seizoen in volle gang dus weinig tijd om creatief te zijn. Ook eindelijk zelda tears of the kingdom gekocht, en savonds gamen of haken aan een omslagdoek.
Vooral veel werken. Maar als ik calamiteiten dienst heb ( bijna elk weekend) dan kan ik wel haken aan de omslagdoek. Weinig telwerk.quote:Op maandag 8 juli 2024 17:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lekker genieten ervan dus
Veel plezier met alles
Oh ja... domme doos ben ik! Dacht even dat je zelf ging. Excuus voor het vergetenquote:Op maandag 8 juli 2024 18:08 schreef Patapon het volgende:
[..]
Vooral veel werken. Maar als ik calamiteiten dienst heb ( bijna elk weekend) dan kan ik wel haken aan de omslagdoek. Weinig telwerk.
Nee geen sorry nodig!quote:Op maandag 8 juli 2024 18:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja... domme doos ben ik! Dacht even dat je zelf ging. Excuus voor het vergetenecht dom van me
Haken is altijd lekker..met en zonder automatisch piloot
Sorry
Ja maar dit wist ikquote:Op maandag 8 juli 2024 18:13 schreef Patapon het volgende:
[..]
Nee geen sorry nodig!![]()
Je kunt niet alles onthouden.
Ja... zo'n dag dat het moeilijk is om me te motiveren tot productiviteitquote:Op dinsdag 9 juli 2024 08:57 schreef Donna het volgende:
Goedemorgen. Het is nu heerlijk, maar zal wel benauwd worden.
Dat hoeft ook niet elke dag!quote:Op dinsdag 9 juli 2024 08:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... zo'n dag dat het moeilijk is om me te motiveren tot productiviteit
Herkenbaar vandaagquote:Op dinsdag 9 juli 2024 08:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... zo'n dag dat het moeilijk is om me te motiveren tot productiviteit
Drukke tijden voor je!quote:Op maandag 8 juli 2024 17:31 schreef Patapon het volgende:
Hallo! Evenementen seizoen in volle gang dus weinig tijd om creatief te zijn. Ook eindelijk zelda tears of the kingdom gekocht, en savonds gamen of haken aan een omslagdoek.
Hier al uren aan het haken aan een dekenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Herkenbaar vandaag
Wel net een uur in de keuken gestaan maar verder heb ik nergens zin in. Zelfs niet om in het zwembadje te gaan liggen.
Vooruit aan het kokenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier al uren aan het haken aan een dekenecht iets voor dit weer
In de keuken staan kan ik nu juist niet... vooruit aan het koken of een uitgebreid maal?
Je had toch vakantie? Als je niet hoeft en niks wil is dat toch een goede combinatie?
Slim! Van het vooruit kokenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vooruit aan het kokenalles gaat de vriezer in.
En inderdaad vakantie. En pas de eerste dag waarin we lekker niets kunnen doen dus je hebt gelijk
Dankjewelquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Slim! Van het vooruit koken![]()
Geniet van je vakantie en het niks doen
Onweer en regen vind ik wel leuk, maar ik ben een beetje bang voor de windstoten.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik hoop dat we lekker noodweer krijgen vanavond. Wel zin in overdreven weer
Snap ik! Hier kan er in principe niks stuk gaan door de wind. Dan is het gewoon gezellig.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dankjewel
[..]
Onweer en regen vind ik wel leuk, maar ik ben een beetje bang voor de windstoten.
Inderdaad lekker druk.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Drukke tijden voor je!
En wat vind je van deze zelda? Heb je het vorige deel ook gespeeld?
Ja, hij is wel iets makkelijkerquote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:34 schreef Patapon het volgende:
[..]
Inderdaad lekker druk.
Ik heb het vorige deel ook gespeeld en vind deze makkelijker. Ik heb gisteravond de windtempel gedaan en ben dus nog niet zover.
Wel weer even wennen aan de besturing na bijna een half jaar Ryzha 3 gespeeld te hebben.
Lekkerquote:Op woensdag 10 juli 2024 15:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Weer een heerlijke vakantiedag
Lekker getekend. En aan het haken en alles rustig en fijn. Heerlijk
Op de helft al (wel de kleine helft) en het is geen westrijd hequote:Op donderdag 11 juli 2024 17:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lekker
Hier ook lekker rustig aan en een beetje haken.
Bijna deel 3 van de CAL afHij bestaat uit 6 delen dus ben nog wel even bezig.
Dat is ook zoquote:Op donderdag 11 juli 2024 17:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Op de helft al (wel de kleine helft) en het is geen westrijd heals je maar het naar je zin hebt
Jaquote:Op donderdag 11 juli 2024 17:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is ook zoIk ben al lang blij dat ik elke dag weer even haak.
Ben wel benieuwd of het volgende deel net zo soepel zal gaan want dan maken we 4 losse hoeken (dat we van een cirkel naar een vierkant gaan). En dat zal wel weer even anders zijn dan de vorige toeren die al best groot waren dus veel herhaling.
Tja... kat heeft altijd voorrangquote:Op donderdag 11 juli 2024 17:53 schreef Sarabi het volgende:
Ik kan nu alleen even niet verder want we ligt een kat op mijn patroon
[ afbeelding ]
Er is ook veelste veel leuks om te hakenquote:Op donderdag 11 juli 2024 18:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jahoort bij dekens haken. Gewoon letterlijk doen wat er staat en regelmatig even blocken.
Alleen ik ben er niet bijzonder goed hoor! Gewoon even meedenken. Vierkant haken is wel fijner dan rond. Je ziet sneller telfouten.
En dagelijks haken is heel goed toch! Zeker met alle drukte in je leven
Hier bij toer 185 van de rainbow sampler. Er leuk ding
Als ik deze deken af heb mag ik misschien van mezelf de elven deken van Wolplein (CAL wolplein (denk ik) mozaïek dus gaat snel en zo mooi. Maar eerst WIP af en die deken die jij nu aan het doen bent
Oh en ik heb de fairytale deken nog liggen...
Eerst de dekens die er liggen
Zo is hetquote:Op donderdag 11 juli 2024 18:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tja... kat heeft altijd voorrang
Soms moet een mens zich lekker maken. Eerst de huidige dekens, waar ik heel veel plezier aan beleef!quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Er is ook veelste veel leuks om te haken
[..]
Zo is het
Mag je ook trots op zijnquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Soms moet een mens zich lekker maken. Eerst de huidige dekens, waar ik heel veel plezier aan beleef!
(en ben zo trots dat zelfzorg, huishouden en financiën goed gaan dat ik dat zo wil houden. Dus dat is een goede motivatie om niet halsoverkop een nieuwe deken te kopen)
Hahaha ja, dat heb ik wel geleerd van mensen met poezebeesten...
Ja! Ik heb meer dan genoeg liggenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mag je ook trots op zijn
Zolang je niet zonder leuke projecten zit is het goed toch?
O leuk, ik ben er zelf nog nooit geweest eerlijk gezegd.quote:Op zondag 14 juli 2024 09:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank je wel @:Dotteke
Voor de kreadoe heb ik al een afspraak staan met een vriendin
De andere beurzen zijn te ver weg
Ben benieuwd!quote:Op maandag 15 juli 2024 06:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O leuk, ik ben er zelf nog nooit geweest eerlijk gezegd.
Ik hou het in de gaten als er weer wat nieuws komt zet ik het er bij
Lekker bezigquote:Op dinsdag 16 juli 2024 09:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn deken is bijna klaar
Zeven toeren en de rand. Misschien lukt dat deze week nog
Ja schiet zeker op. Dan kan ik met dezelfde deken starten als jijquote:Op dinsdag 16 juli 2024 09:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lekker bezig![]()
Hier 2 drukke festivaldagen gehad en gisteren een dagje Efteling dus al even niet meer gehaakt. Eens kijken of her vandaag lukt.
Dat heb ik laatst met het borduren gehadquote:Op donderdag 11 juli 2024 17:53 schreef Sarabi het volgende:
Ik kan nu alleen even niet verder want we ligt een kat op mijn patroon
[ afbeelding ]
Festivals waren leuk maar wel vermoeiend.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 10:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja schiet zeker op. Dan kan ik met dezelfde deken starten als jij
Was het leuk op de festivals?
Jij bent echt een efteling-fan. Leuk om te lezen
Succes met haken of anderszins ontspannen
Cutequote:Op dinsdag 16 juli 2024 11:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat heb ik laatst met het borduren gehad
Heb je er ook tips voor gekregen?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
vandaag ben ik dwangmatig verklaard, op een niveau dat ik er wat mee moet doen
Oh lekker toch zo'n dagje in de Efteling. Een happy-place is heel erg belangrijk!quote:Op dinsdag 16 juli 2024 16:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Festivals waren leuk maar wel vermoeiend.
En ja de Efteling is wel echt onze happy place. We hebben ook gewoon rustig aan gedaan en allebei een boek zitten lezen in het sprookjesbos.
[..]
Cute
[..]
Heb je er ook tips voor gekregen?
Dit inderdaad! Heel veel sterkte Dotquote:
quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:39 schreef Dotteke het volgende:
Hallo. Gelukkig niets gebroken en ben weer thuis. Was veel gedoe hier thuis en ik kan amper lopen.
Schoonmaakploeg is vanavond al geweest en er zal morgen nog een schoonmaak ploeg komen.
Doordat er met poeder geblust is moest ik alles kwa eten buiten de koelkast weggooien en mag ik electronica niet meer gebruiken. Kan dus geen kopje koffie zetten.
Heb giga honger ale cafetarias in de buurt gaan om 8 uur dicht. Dus de achter uuf heeft net een brood gebacht die ik nu zit te eten.
Knie superdik. Staat gewoon spanning op de huid de wondjes op mijn onderbeen schrijnen een klein beetje. Blauwe neus en koppijn.
Al met mal veel geluk gehad. O ja het was geen vlam in de pan. Alles verbrand behalve het vlees. Alleen door de poeder mag het niet meer gegeten worden.
Heb twee luchtverfrissers van het schoonmaak bedrijf aan staan. Die maken een pokke herrie
Dank allemaal voor de lieve berichtjes
Oh zeg je bij zoiets gefeliciteerd?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 08:41 schreef Donna het volgende:
Gisteren mijn droomauto gekocht.![]()
Ik ben ZO blij!
Mooi geworden!quote:Op zondag 21 juli 2024 09:49 schreef Serinde het volgende:
Wat voor auto is het @:Donna?
Ik heb gisteren een workshop gedaan waarbij we een ketting en ring hebben gemaakt. Superleuk. Vooral veel kliederen met acrylverf, laten drogen en dan het mooiste stukje uitzoeken voor de sieraden![]()
[ link | afbeelding ]
Volgens mij is de foto gedraaid als je niet mobiel kijkt, sorry geen zin om aan te passen
Wat leuk zeg!quote:Op zondag 21 juli 2024 09:49 schreef Serinde het volgende:
Ik heb gisteren een workshop gedaan waarbij we een ketting en ring hebben gemaakt. Superleuk. Vooral veel kliederen met acrylverf, laten drogen en dan het mooiste stukje uitzoeken voor de sieraden![]()
[ link | afbeelding ]
Volgens mij is de foto gedraaid als je niet mobiel kijkt, sorry geen zin om aan te passen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O wat leuk, leuke kleuren ookquote:Op zondag 21 juli 2024 09:49 schreef Serinde het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 22 juli 2024 09:11 schreef Donna het volgende:
[..]
Wat leuk zeg!![]()
Het is een Mercedes A-klasse, wit met zwarte velgen.
Das een mooike Donna, veel veilige km met deze mooie autoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op maandag 22 juli 2024 09:11 schreef Donna het volgende:
[..]
Wat leuk zeg!![]()
Het is een Mercedes A-klasse, wit met zwarte velgen.
Dat ziet er mooi uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh wat vervelendquote:Op dinsdag 23 juli 2024 08:59 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Wow wat een auto @:Donna!
Afgelopen dagen wat last gehad van buikgriepachtige klachten. Vannacht goed geslapen dus goede hoop dat het vandaag weer normaal is
Beterschap.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 08:59 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Wow wat een auto @:Donna!
Afgelopen dagen wat last gehad van buikgriepachtige klachten. Vannacht goed geslapen dus goede hoop dat het vandaag weer normaal is
Oh ja, dat is de naam tegenwoordigquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Hyperfocus, check.
Momenteel ligt die meer bij games trouwens.![]()
Mooie wagen @:donna !
Hehehe, het is hier vooral ook een grapje onderling tussen mij en een ADHD-vriendin van me, aangezien we ons allebei altijd vol op (nieuwe) hobby's storten.quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja, dat is de naam tegenwoordig
Gamen is ook een leuke, moet ik ook weer eens doen
maar eerst vergaderen en daarna borduren met een luisterboekje
Succesquote:Op vrijdag 26 juli 2024 08:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
Psychotherapie om 11u daarna naar e Action
Hahah oh zo!quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hehehe, het is hier vooral ook een grapje onderling tussen mij en een ADHD-vriendin van me, aangezien we ons allebei altijd vol op (nieuwe) hobby's storten.
Ventilatortje met waterquote:Op vrijdag 26 juli 2024 08:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Succes
Bepaalde plannen bij de Action?
Idd. Ik ben van nature een zweter.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 08:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Altijd handig
Volgende week komt de zomer weer
Hey!quote:
Een rustig weekje is soms ook nodigquote:Op zondag 28 juli 2024 21:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hey!
Goed hooreven lang weekend
Morgen ook nog vrij en gewoon lekker een rustige week
En de week hierna heb ik vakantie
En dit weekend lekker veel lezen, borduren, luisterboeken luisteren en series kijken
En met jou?
Ja! Ik oefen met een rustige agenda en nee zeggenquote:Op zondag 28 juli 2024 21:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Een rustig weekje is soms ook nodigklinkt als een fijn weekend!
Gisteren weer een drukke festivaldag maar wel met gezellige mensen. En ook fijn om te merken dat als je hulp nodig hebt er ook genoeg mensen klaar staan voor je
Verder wel een beetje moe en fysiek toch nog niet 100% maar komt wel weer goed.
Morgen naar de mondhygiënist daar heb ik minder zin in
De afgelopen maanden is het gelukkig rustig qua bezorgenquote:Op zondag 28 juli 2024 21:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! Ik oefen met een rustige agenda en nee zeggen
Die festivals lijken me echt enorm pittig. Zeker omdat jullie ook aan bier bezorgen doen
Volgens mij brouwen jullie best veel en zo?
Buh mondhygiënist is altijd naar. Sterkte ermee
Dat scheelt, dat bezorgen. En jullie hebben echt succes he?quote:Op maandag 29 juli 2024 11:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De afgelopen maanden is het gelukkig rustig qua bezorgenen hebben we het bier brouwen ook 2x grotendeels uit handen gegeven.
Net terug van de mondhygiënist. Beetje een preek gekregen dat ik beter moet poetsen
Lekker rustig aan doenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier half dood van vermoeidheid...
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hey!
Had dit bericht bijna als melding ipv citaat gestuurd
Het is gelukkig nog nooit gebeurt. Klink wel vaker verkeerdquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel een van de betere users om dat per ongeluk bij te doen.
Je zal niet de eerste zijn, daar ben ik vrij zeker van.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is gelukkig nog nooit gebeurt. Klink wel vaker verkeerd
Oh zeker wetenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je zal niet de eerste zijn, daar ben ik vrij zeker van.
Hoe is het met de buurman Donna, al een beetje opgelost dat probleem?quote:
Nee, loopt alleen maar verder uit de hand. Ben met de woningbouw bezig om mijn inschrijving van 13+ jaar terug te krijgen. Commissie moet daarover beslissen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het met de buurman Donna, al een beetje opgelost dat probleem?
Jemig en je moeder dan, moet die dan naast die gek gaan wonen?quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:35 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee, loopt alleen maar verder uit de hand. Ben met de woningbouw bezig om mijn inschrijving van 13+ jaar terug te krijgen. Commissie moet daarover beslissen.
Als dat niet lukt ga ik met mijn moeder van woning ruilen.
Linksom of rechtsom zal ik iig dit najaar hoogstwaarschijnlijk nog verhuizen.
Belachelijk ook eigenlijk.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:47 schreef Donna het volgende:
Ja om vervolgens z.s.m. door te stromen naar een ouderenwoning. Ideaal is anders, maar zij heeft geen kleintjes en binnen 2-3 jaar weer iets anders.
Ik heb daar pas over een jaar of 9 zicht op.
Ik snap niet dat ze die man daar laten zitten. En de andere buren dan?quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:47 schreef Donna het volgende:
Ja om vervolgens z.s.m. door te stromen naar een ouderenwoning. Ideaal is anders, maar zij heeft geen kleintjes en binnen 2-3 jaar weer iets anders.
Ik heb daar pas over een jaar of 9 zicht op.
Hey sarabiquote:
Knuffel meidquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey sarabi
Langzaam aan de goede kant op. Nog wel steeds veel pijn. Maar een stuk minder. Dank je voor het vragen.
Kleine stapjes vooruitquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey sarabi
Langzaam aan de goede kant op. Nog wel steeds veel pijn. Maar een stuk minder. Dank je voor het vragen.
Heb je het de hulpverlening al laten weten?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 03:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zucht... slapeloze nacht. Gisteren ging het slapen ook al beroerd, schiet niet op
Yesquote:Op donderdag 8 augustus 2024 10:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kleine stapjes vooruit
[..]
Heb je het de hulpverlening al laten weten?
Ik kijk al uit naar donderdagquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Lekker dagje borduren
Zomer is weer terug
Geniet ervanquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 12:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha, ik vind de warmte heerlijk
Zou ook blij zijn als we weer normale temperaturen hebben en alles weer open kan en je buiten kan komenquote:
lucky you dzn lekker buiten zitten dan maarquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heerlijk weer om met een dik boek (under the dome, +/- 1000 pagina's) te lezenBen nog maar op 250, dus vandaag lekker een flinke slag slaan.
Ik houd van dit weer
Alleen knutselen is zo niet leuk
Ja, heerlijk en zo vaak hebben we dit weer nietquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
lucky you dzn lekker buiten zitten dan maar
gelukkig nietquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, heerlijk en zo vaak hebben we dit weer niet
Moet je naar de woestijn daar heb je extreme hittequote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik houd gewoon van "extreem" weer. Winters of zomers of stormachtig
Of gewoon af en toe extra blij zijn in Groningen, er is geen weer waar ik niet van houdquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je naar de woestijn daar heb je extreme hitte
Naar Amerika voor de orkanen en naar Noorwegen voor de kou
Gecondoleerd childquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn oom is overleden. Toen had ik nog maar enkel mijn moeder en broer. Ik ben bang nu... heb eigenlijk alleen goed contact met mijn moeder. De familie dunt zo wel hard uit. Zeker omdat mijn moeder ook zo ziek is
Wat een oestrogeen slowchat hierquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je naar de woestijn daar heb je extreme hitte
Naar Amerika voor de orkanen en naar Noorwegen voor de kou
Schijnbaar trekt het je aan deze oestrogene slowchatquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
Wat een oestrogeen slowchat hier![]()
Toevallig 6 jaar in woestijn in Saudi gewoond, met 50+ C overdag en nog steeds 38C s nachts voordat ik terugkwam naar nederland 4 jaar terug.. en voor saudi drie jaar in noorwegenbij stavanger in de buurt dus niet extreem koud, maar het was wel een flinke overgang toen.
Tuurlijk, vrouwen zijn hartstikke leukquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 05:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Schijnbaar trekt het je aan deze oestrogene slowchat![]()
Hoe heb je het volgehouden met temperaturen van 50+? Nooit geweten dat mensen ook echt in de woestijn woonde?
Dat is wel ene hele omschakeling inderdaad.
Waar woon je nu dan? En wat vond je het mooiste/fijnste land om te wonen?
Ja dat zijn ook geen temperaturen om lekker buiten te zijn. 50+ ppff moet er niet aan denken. Wel knap dat je toch op de fiets ging. JIj kan in ieder geval goed tegen de warmte. Alhoewel de warmte hier in Nederland natuurlijk veel erger is dan daar neem ik aan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 06:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
Tuurlijk, vrouwen zijn hartstikke leuk. Met 50 graden zit je echt bijna altijd binnen in een airco, of je gaat meteen je auto in met airco. Mijn kantoor was 10 minuten fietsen op dezelfde compound en ik was een van de weinigen die op fiets ging. Het grappige is dat het zo droog was ook dat je zweet meteen verdampt.
Nú woon ik inZeeland
dat was ook weer een aardige omschakeling. Terug komen tijdens COVID nog was bijzonder..
Noorwegen vond ik wel heel fijn maar Nederland eigenlijk net zo leuk om te wonen.
Had ook niet langer dan 10 minuten moeten zijn ook hoorquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 06:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat zijn ook geen temperaturen om lekker buiten te zijn. 50+ ppff moet er niet aan denken. Wel knap dat je toch op de fiets ging. JIj kan in ieder geval goed tegen de warmte. Alhoewel de warmte hier in Nederland natuurlijk veel erger is dan daar neem ik aan.
Noorwegen lijkt mij ook prachtig, maar schijnt een heel duur land te zijn.
Ja kan ik mij voorstellen. Je gaat niet voor de lolquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 06:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
Had ook niet langer dan 10 minuten moeten zijn ook hoorwant je voelt het wel. Noorwegen is inderdaad duur, denk dat mijn salaris daar ongeveer de helft meer was dan in Nederland maar koopkracht ongeveer hetzelfde.
Oh, nee hoor, de werk atmosfeer daar is ook behoorlijk k&t, zat er echt alleen maar voor het geld en wil er nooit meer naar terug.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Janken ik mij voorstellen. Je gaat niet voor de lol
In 50 gr fietsen.
Jammer dat het te ver is om daar te werken en hier te wonen dan 🤣
Dat is wel jammer dan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 07:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
Oh, nee hoor, de werk atmosfeer daar is ook behoorlijk k&t, zat er echt alleen maar voor het geld en wil er nooit meer naar terug.![]()
![]()
Geen plannen voor voorlopig maar je weet het nooit. Werk nu ook weer bij een groot internationaal bedrijf dus mogelijkheden zijn erquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel jammer dan.
Zit het er nog in dat je weer een eindje verder aan het werk gaat. Of heb je het wel gehad wat dat betreft?
De tijd zal het leren.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 07:55 schreef nixxx het volgende:
[..]
Geen plannen voor voorlopig maar je weet het nooit. Werk nu ook weer bij een groot internationaal bedrijf dus mogelijkheden zijn er
Gezellig.quote:Op zondag 18 augustus 2024 08:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goed bezig Dot!
Ik ga als ik thuis ben even kijken (logeer dit weekend bij een vriendin. Vanmiddag weer thuis)
Hobby's moeten niet héquote:Op zondag 18 augustus 2024 16:17 schreef Sarabi het volgende:
Ik moet ook echt weer meer crea dingen gaan doen maar door dit weer niet zo veel puf voor.
Wat staat er op je verlanglijstje?quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:05 schreef nixxx het volgende:
Als salaris gestort is weer wat nieuwe supplies kopen
Herkenbaar.... Af en toe een beetje haken maar vooral hangen in de bank met de switch...quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:17 schreef Sarabi het volgende:
Ik moet ook echt weer meer crea dingen gaan doen maar door dit weer niet zo veel puf voor.
Wat stukken leer en draad in verschillende kleurenquote:Op zondag 18 augustus 2024 17:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat staat er op je verlanglijstje?
Same hoor.quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:17 schreef Sarabi het volgende:
Preciesssssquote:Op maandag 19 augustus 2024 04:59 schreef Dotteke het volgende:
De hersft/winter is ook de mooiste tijd om lekker met crea bea dingen bezig te zijn.
Hier is het nog volop zomer. We twijfelden zelfs om zo het zwembad in te gaan, maar helaas moeten we eigenlijk andere dingen doen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:34 schreef Donna het volgende:
De topictitel past wel goed deze week.
Is hier gewoon in NL?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hier is het nog volop zomer. We twijfelden zelfs om zo het zwembad in te gaan, maar helaas moeten we eigenlijk andere dingen doen.
Zeg dat wel. Heb zelfs een vest aan en dikke sokkenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:34 schreef Donna het volgende:
De topictitel past wel goed deze week.
Jeetje. Hier in Friesland echt heel harde wind en frissssss.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 15:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]Noord Brabant, nu ook nog steeds erg zonnig
En in je buurprovincie Groningen ookquote:Op donderdag 22 augustus 2024 15:48 schreef Donna het volgende:
[..]
Jeetje. Hier in Friesland echt heel harde wind en frissssss.
Wind begint nu wel aan te trekken hier. Onze zwemband lag bij de burenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 15:48 schreef Donna het volgende:
[..]
Jeetje. Hier in Friesland echt heel harde wind en frissssss.
Dan kunnen die ook lekker zwemmenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wind begint nu wel aan te trekken hier. Onze zwemband lag bij de buren
Ik snap het niet helemaal. Zo hard waait het niet, misschien net een windvlaag er verkeerd onder gekomen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan kunnen die ook lekker zwemmen![]()
Vol weggewaaid? Dan waait het wel erg hard
Oh wat balen!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik snap het niet helemaal. Zo hard waait het niet, misschien net een windvlaag er verkeerd onder gekomen.
Helaas is hij nu wel lekin rozenstruiken terecht gekomen.
Ja windvlagen heb je zomaar. Zondequote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik snap het niet helemaal. Zo hard waait het niet, misschien net een windvlaag er verkeerd onder gekomen.
Helaas is hij nu wel lekin rozenstruiken terecht gekomen.
Oh wat tof! Schenken ze ook jullie bier?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 19:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lekker![]()
Morgen eindelijk bij een pop up café van vrienden kijken.
Een bier dat we samen met hun gemaakt hebbenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 19:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh wat tof! Schenken ze ook jullie bier?
Hier staat het vanaf morgen een week lang in het teken van een nieuw bed. Morgen komt er een deel beddengoed, zondag oude bed slopen, maandag nieuw bed bezorgd en nog meer beddengoed. Dinsdag wordt het bed gemaakt en woensdag komt het laatste beddengoed en vanaf vrijdag mag ik slapen op het nieuwe matras
Oh dat is extra tof! Leuk zo'n samenwerking. Ook weer een apart smaakje?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 19:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Een bier dat we samen met hun gemaakt hebben
En lekker een nieuw bed! Hopelijk ligt het lekker, soms is het even wennen.
Het heeft de smaak van een schwarzwalder kirsch taartquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 19:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh dat is extra tof! Leuk zo'n samenwerking. Ook weer een apart smaakje?
Ja! Ik slaap al vijftien jaar op een tweedehandsmatras. Dus het mag dan wel even. Gaat vast lekker liggen
Dat klinkt goed!quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het heeft de smaak van een schwarzwalder kirsch taart
En na 15 jaar is het dan zeker verdiend!
Krijg zo bezoek, morgen jarig maar dan ben ik een dag met de kids en kleinkids wegquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 08:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Dadelijk lekker knutselen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ja dan komen de mensen die willen komen een dag eerder. Mits ze zich gemeld hebben anders komen ze voor niets morgen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het heeft de smaak van een schwarzwalder kirsch taart
En na 15 jaar is het dan zeker verdiend!
Is het ookquote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Krijg zo bezoek, morgen jarig maar dan ben ik een dag met de kids en kleinkids wegAlvast gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ja dan komen de mensen die willen komen een dag eerder. Mits ze zich gemeld hebben anders komen ze voor niets morgen
En rustig aan vandaag en morgen![]()
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Krijg zo bezoek, morgen jarig maar dan ben ik een dag met de kids en kleinkids wegGefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ja dan komen de mensen die willen komen een dag eerder. Mits ze zich gemeld hebben anders komen ze voor niets morgen
Gezellig dat er mensen komen![]()
Dank je wel voor je mooie wens lieve Childquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
En ook hier, gefeliciteerd @:Dotteke
Dat je eens een gemakkelijk jaar hebt
quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je wel voor je mooie wens lieve Child
oh leuk! Die dingen zijn zo ontspannen om te maken en zulk leuk resultaatquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:09 schreef Donna het volgende:
Heb spulletjes besteld om 2 mandala's te haken. 1tje moet af zijn voor half september, is een verjaardagscadeau. Ben benieuwd!
Hier een rustig weekje, alleen fysio vanmiddag en heel misschien komt morgen mijn dochter uit Enschede een nachtje slapen. Gaan we morgen lekker shoppen in de stad en ergens lunchen of zo. Maar is nog niet helemaal zekerssssquote:Op maandag 26 augustus 2024 08:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Een hectische week... maar wel positief.
Klinkt allemaal wel erg goed! Naja fysio dan minder, maar de eventuele andere plannenquote:Op maandag 26 augustus 2024 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier een rustig weekje, alleen fysio vanmiddag en heel misschien komt morgen mijn dochter uit Enschede een nachtje slapen. Gaan we morgen lekker shoppen in de stad en ergens lunchen of zo. Maar is nog niet helemaal zekerssss
En wat maakt jou week hectisch?quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klinkt allemaal wel erg goed! Naja fysio dan minder, maar de eventuele andere plannen
Vandaag wordt mijn nieuwe bed bezorgd en wachten op pakketjesquote:
Zoveel pakketjes?quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vandaag wordt mijn nieuwe bed bezorgd en wachten op pakketjes
Morgen wordt het bed gemonteerd, komt er een monteur voor een reparatie aan huis, en videobellen met een vriendin en wachten op pakketjes
Woensdag vrije dag, alleen wachten op pakketjes en komen de boodschappen
Donderdag komt een goede vriend langs en even nog een klusje doen die ik niet alleen kan
Vrijdag vrij
Zaterdag vrijwilligerswerk
Zondag vrij en dan ben ik ook we weer even op
Mijn moeder heeft me een compleet nieuw bed gegeven. Inclusief beddengoed en dergelijke. Alleen het wordt verspreid bezorgd. Jammer voor mij, maar fijn voor de postbodequote:Op maandag 26 augustus 2024 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zoveel pakketjes?
Je gaat je niet vervelen van de week
Wat een leuk cadeau zeg, hopelijk slaap je er lekker inquote:Op maandag 26 augustus 2024 09:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft me een compleet nieuw bed gegeven. Inclusief beddengoed en dergelijke. Alleen het wordt verspreid bezorgd. Jammer voor mij, maar fijn voor de postbode
Komt vast wel goed!quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een leuk cadeau zeg, hopelijk slaap je er lekker in
Tegen kou kan je wat doen, lekker dikke pyama een en diep onder het dekbedquote:Op maandag 26 augustus 2024 09:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Komt vast wel goed!
Sliep al 15 jaar op een tweedehandsmatras + bed. Dus alles nieuw is echt wel luxe en fijn!
Alleen kan pas vrijdag op het matras slapen. Dus slaap nu op een matras op de vloer in een andere kamer. Daar is het veel gehoriger en koud. Dus echt goed slapen zal wel niet deze week
ja, lig ook onder een dikke deken en zo, alleen het matras ligt op de grond en daar trek de kou door omhoogquote:Op maandag 26 augustus 2024 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tegen kou kan je wat doen, lekker dikke pyama een en diep onder het dekbed
O dat is minderquote:Op maandag 26 augustus 2024 09:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
ja, lig ook onder een dikke deken en zo, alleen het matras ligt op de grond en daar trek de kou door omhoog
Hahaha, gezien de slechte isolatie (welke?) zal het dan snoeiheet worden daarquote:Op maandag 26 augustus 2024 10:13 schreef IJsdraakje het volgende:
En er komen weer wat warme dagen aan.
Dank jequote:Op maandag 26 augustus 2024 10:56 schreef Cygne het volgende:
Nog van harte @:dotteke!
Ik lig in bed te borduren met een podcast. 8 weken zwanger van misschien minicygne nr 3 Helaas wel weer behoorlijk ziek ervan. Volgende week vrijdag weer een echo en als alles nog goed is doorverwijzing voor vlokkentest.
Gefeliciteerd met je zwangerschapquote:Op maandag 26 augustus 2024 10:56 schreef Cygne het volgende:
Nog van harte @:dotteke!
Ik lig in bed te borduren met een podcast. 8 weken zwanger van misschien minicygne nr 3 Helaas wel weer behoorlijk ziek ervan. Volgende week vrijdag weer een echo en als alles nog goed is doorverwijzing voor vlokkentest.
Grootse plannen! Wat goed en ik hoop dat je die Shop opent!quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:43 schreef nixxx het volgende:
Spulletjes besteld2,2m2 naturel leer en wat gespen en draad en dergelijke. Ga er een paar kleine tasjes van maken voor wat leuke collega’s en misschien eens kijken of ik een Etsy shop kan beginnen
Ga twee van deze maken https://creativeawl.com/shop/yupi-bag-pdf-pattern/ maar een beetje aangepast zodat ze met een schouder riem hebben ipv aan een heupriem moeten. En nog een wat grotere tas voor mijn favoriete collega die een job ergens anders binnen bedrijf heeft genomenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Grootse plannen! Wat goed en ik hoop dat je die Shop opent!
Handgemaakte spulletjes zijn altijd leuk
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ga twee van deze maken https://creativeawl.com/shop/yupi-bag-pdf-pattern/ maar een beetje aangepast zodat ze met een schouder riem hebben ipv aan een heupriem moeten. En nog een wat grotere tas voor mijn favoriete collega die een job ergens anders binnen bedrijf heeft genomen
ik zal eens kijkenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]als je die tas maakt voor een prijs die ik kan betalen
(en ik vind dat je er zeker aan moet verdienen en ook je uren plus materiaal eruit halen) want hij is zo tof
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik zal eens kijkenhet is een klein tasje, zo breed als de korte kant van een A4
Trusten!quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Yes! Mijn nieuwe bed kan beslapen worden!
Slaap zacht en droom zoet vastquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:53 schreef Donna het volgende:
Ik laad m'n telefoon nog even een beetje op en dan ga ik zo ook!
Qua kosten is het voor het leer 10 euro, verf en metaalwaren ook 10 euro denk ik en zeg dan nog 10 euro arbeid, omdat het toch ook nog gewoon stuk hobby en ontspanning is, dus totaal zou ik 30 euro wel als een kostendekkende prijs zien.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik zal eens kijkenhet is een klein tasje, zo breed als de korte kant van een A4
En hoe heb je geslapen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Yes! Mijn nieuwe bed kan beslapen worden!
Ik wacht het af! Die prijs vind ik echt goedkoop btw!quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:06 schreef nixxx het volgende:
[..]
Qua kosten is het voor het leer 10 euro, verf en metaalwaren ook 10 euro denk ik en zeg dan nog 10 euro arbeid, omdat het toch ook nog gewoon stuk hobby en ontspanning is, dus totaal zou ik 30 euro wel als een kostendekkende prijs zien.
De eerste keer voor mijn dochter ben ik er wel lang mee bezig geweest maar nu al veel handiger in geworden. ik ga morgen nog wat meer kleuren verf bestellen en dan post ik hier wel wat sampletjes wanneer het binnen is. als je daar dan een leuke kleuren combinatie in ziet dan kun je me wel DM-en
Lekker toch, went snel genoeg denk ikquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 06:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heerlijk
Wel wennen, een zacht matras. Alleen het ligt zo lekker
Denk het ookquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 06:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker toch, went snel genoeg denk ik
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 06:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Denk het ook
En prima geslapen! Net voor de wekker aan begon ik wakker te worden
Ik weet dat mijn werk nog niet perfect is, en het is natuurlijk ook meer voor hobby en ontspanning. Als je het als werk doet, dan moet je natuurlijk veel meer voor arbeid rekenen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 06:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik wacht het af! Die prijs vind ik echt goedkoop btw!
En dat handgemaakte als hobby geeft het sjeuquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:02 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik weet dat mijn werk nog niet perfect is, en het is natuurlijk ook meer voor hobby en ontspanning. Als je het als werk doet, dan moet je natuurlijk veel meer voor arbeid rekenen.
Leuk leuk!quote:Op zondag 1 september 2024 09:19 schreef nixxx het volgende:
Mijn werkplaatsje nu, links de onderdelen voor een laptop tas en rechts voor zo’n klein handtasje. Alles grof uitgesneden, nu gaatjes maken, dan precies uitsnijden en verven en verder.
[ link | afbeelding ]
Er is een verschil tussen veel en teveelquote:Op zondag 1 september 2024 09:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb wol 2 haakpakketten besteld et korting
Ik heb al zoveel wol.
Samequote:
quote:Op zondag 1 september 2024 09:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb wol 2 haakpakketten besteld et korting
Ik heb al zoveel wol.
Ja uiteindelijk wel, heb het wel vaker. Dan ga ik gewoon even naar beneden, drink wat water, soms lees ik wat en dan weer proberen.quote:
Behalve dat ik voor thee ging heb ik dezelfde tactiekquote:Op maandag 2 september 2024 12:05 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk wel, heb het wel vaker. Dan ga ik gewoon even naar beneden, drink wat water, soms lees ik wat en dan weer proberen.
Voor mij ook! Vandaag weer werken en ik zie 200 mailtjes in mijn mailbox en een supervollle agenda de hele week........quote:Op dinsdag 3 september 2024 07:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo, ook voor mij is de vakantie officieel voorbij
Oef sterkte!quote:Op dinsdag 3 september 2024 07:36 schreef Patapon het volgende:
[..]
Voor mij ook! Vandaag weer werken en ik zie 200 mailtjes in mijn mailbox en een supervollle agenda de hele week........
O wauw en die moet je allemaal beantwoorden?quote:Op dinsdag 3 september 2024 07:36 schreef Patapon het volgende:
[..]
Voor mij ook! Vandaag weer werken en ik zie 200 mailtjes in mijn mailbox en een supervollle agenda de hele week........
Hoevvel uuu in de week heb je dat?quote:Op dinsdag 3 september 2024 07:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oef sterkte!
Hier komt weer de vrouw die me leert goed huishouden te doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |