Gezelligquote:Op woensdag 3 juli 2024 09:14 schreef Donna het volgende:
Mogguh! Mijn vriend komt zo, even samen ontbijten
ja, ik had zin in mijn balkonquote:Op donderdag 4 juli 2024 15:37 schreef Sarabi het volgende:
Goedemiddag
Klinkt als een heerlijke combi zon en toch onder een dekentje kunnen zitten.
Beetje zoals mijn kleren vandaag. Een zomerrokje maar ook mijn favoriete trui.
Veel plezier!quote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Onderweg naar mijn beste vriendin.
Dat is het belangrijkstequote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel! Zeven uur reizen en tweenhalf uur thee drinkenmaar absoluut de reis waard
Ben nog onderweg. Tot nu toe alles primaquote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is het belangrijksteging het reizen een beetje soepel?
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
En weer thuis. Alles had vertragen, er werd gevochten in de trein (dat was eng)... maar eindelijk weer onderuit in mijn huisje
Lekker rustig aan! Hier ook vakantie. Maar nog even geen rustig dagje. Zometeen boekenclub en vanavond vieren we de verjaardag van mijn vader.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 08:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
En toen hadden we vakantie
Vandaag even niks. Gisteren was echt teveel. Morgen weer lekker in de weer
Ja het was echt niet leuk. Ze waren in zo'n tussenstuk bezig, maar daarna kwam één schreeuwend onze coupé binnen. Gelukkig is er zoiets als politiequote:Op zaterdag 6 juli 2024 10:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
[..]
Lekker rustig aan! Hier ook vakantie. Maar nog even geen rustig dagje. Zometeen boekenclub en vanavond vieren we de verjaardag van mijn vader.
Ga je nog ergens naar toe?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 11:53 schreef Pinnenmutske het volgende:
Herfstweer. Ik blijf in bed denk ik.
Week werken en dagbesteding daarna week vakantie.
O lekker. Ben gek op de zee. Kom er zelden.quote:
Lekker genieten ervan dusquote:Op maandag 8 juli 2024 17:31 schreef Patapon het volgende:
Hallo! Evenementen seizoen in volle gang dus weinig tijd om creatief te zijn. Ook eindelijk zelda tears of the kingdom gekocht, en savonds gamen of haken aan een omslagdoek.
Vooral veel werken. Maar als ik calamiteiten dienst heb ( bijna elk weekend) dan kan ik wel haken aan de omslagdoek. Weinig telwerk.quote:Op maandag 8 juli 2024 17:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lekker genieten ervan dus
Veel plezier met alles
Oh ja... domme doos ben ik! Dacht even dat je zelf ging. Excuus voor het vergetenquote:Op maandag 8 juli 2024 18:08 schreef Patapon het volgende:
[..]
Vooral veel werken. Maar als ik calamiteiten dienst heb ( bijna elk weekend) dan kan ik wel haken aan de omslagdoek. Weinig telwerk.
Nee geen sorry nodig!quote:Op maandag 8 juli 2024 18:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja... domme doos ben ik! Dacht even dat je zelf ging. Excuus voor het vergetenecht dom van me
Haken is altijd lekker..met en zonder automatisch piloot
Sorry
Ja maar dit wist ikquote:Op maandag 8 juli 2024 18:13 schreef Patapon het volgende:
[..]
Nee geen sorry nodig!![]()
Je kunt niet alles onthouden.
Ja... zo'n dag dat het moeilijk is om me te motiveren tot productiviteitquote:Op dinsdag 9 juli 2024 08:57 schreef Donna het volgende:
Goedemorgen. Het is nu heerlijk, maar zal wel benauwd worden.
Dat hoeft ook niet elke dag!quote:Op dinsdag 9 juli 2024 08:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... zo'n dag dat het moeilijk is om me te motiveren tot productiviteit
Herkenbaar vandaagquote:Op dinsdag 9 juli 2024 08:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... zo'n dag dat het moeilijk is om me te motiveren tot productiviteit
Drukke tijden voor je!quote:Op maandag 8 juli 2024 17:31 schreef Patapon het volgende:
Hallo! Evenementen seizoen in volle gang dus weinig tijd om creatief te zijn. Ook eindelijk zelda tears of the kingdom gekocht, en savonds gamen of haken aan een omslagdoek.
Hier al uren aan het haken aan een dekenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Herkenbaar vandaag
Wel net een uur in de keuken gestaan maar verder heb ik nergens zin in. Zelfs niet om in het zwembadje te gaan liggen.
Vooruit aan het kokenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier al uren aan het haken aan een dekenecht iets voor dit weer
In de keuken staan kan ik nu juist niet... vooruit aan het koken of een uitgebreid maal?
Je had toch vakantie? Als je niet hoeft en niks wil is dat toch een goede combinatie?
Slim! Van het vooruit kokenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vooruit aan het kokenalles gaat de vriezer in.
En inderdaad vakantie. En pas de eerste dag waarin we lekker niets kunnen doen dus je hebt gelijk
Dankjewelquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Slim! Van het vooruit koken![]()
Geniet van je vakantie en het niks doen
Onweer en regen vind ik wel leuk, maar ik ben een beetje bang voor de windstoten.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik hoop dat we lekker noodweer krijgen vanavond. Wel zin in overdreven weer
Snap ik! Hier kan er in principe niks stuk gaan door de wind. Dan is het gewoon gezellig.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dankjewel
[..]
Onweer en regen vind ik wel leuk, maar ik ben een beetje bang voor de windstoten.
Inderdaad lekker druk.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Drukke tijden voor je!
En wat vind je van deze zelda? Heb je het vorige deel ook gespeeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |