Dat zou geweldig zijn, wat een rust moet dat in je hoofd geven ook.quote:Op maandag 30 september 2024 09:52 schreef Donna het volgende:
Goedemorgen. Ik ben natuurlijk super blij al het hele weekend.![]()
Toekomst. Vooruitzichten. Misschien kerst al in een nieuw huis vieren.
Mijn vorige werk vaak meetings op het hoofdkantoor, twee uur heen en twee terug. Grootste gedeelte door heel saaie woestijn, vaak gehad dat ik wanneer ik terug kwam gewoon geen herinneringen had aan 100km rijden ofzoquote:Op maandag 30 september 2024 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker toch. Ik vind vergaderen nooit erg, maar wel als ik er bijna een uurtje voor moet rijden. Ben niet zo van het autorijden.
Ja... even doelen bijgesteld. Niks boodschappen doen en zelfzorg. Doel is buiten bed blijven en dat is al moeilijk zatquote:
o jee, te vermoeiend en je gedachte niet meer bij het rijden?quote:Op maandag 30 september 2024 10:07 schreef nixxx het volgende:
[..]
Mijn vorige werk vaak meetings op het hoofdkantoor, twee uur heen en twee terug. Grootste gedeelte door heel saaie woestijn, vaak gehad dat ik wanneer ik terug kwam gewoon geen herinneringen had aan 100km rijden ofzo
quote:
Heb je wel een buurtonderzoekje gedaan om zaken zoals nu te voorkomen?quote:Op maandag 30 september 2024 09:52 schreef Donna het volgende:
Goedemorgen. Ik ben natuurlijk super blij al het hele weekend.![]()
Toekomst. Vooruitzichten. Misschien kerst al in een nieuw huis vieren.
Natuurlijk. Maar dat had ik voor m'n huidige woning ook gedaan.quote:Op maandag 30 september 2024 13:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je wel een buurtonderzoekje gedaan om zaken zoals nu te voorkomen?
O dat zegt ook niets natuurlijk.quote:Op maandag 30 september 2024 13:23 schreef Donna het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar dat had ik voor m'n huidige woning ook gedaan.
Ja ga ik ook doen, maar ook dat heb ik hier gedaan. Ze hebben allemaal hun mond gehouden, tot ik er nog niet eens 2 weken woonde. Maar goed, hopelijk tref ik nu mensen die wel eerlijk zijn.quote:Op maandag 30 september 2024 13:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat zegt ook niets natuurlijk.
Misschien dan tegen die tijd bij de buren aanbellen en zien wat voor vlees je in de kuip hebt
Het gaat gewoon goed dit keer. Alleen jammer dat je weer onkosten gaat krijgen. En dat door toedoen van een ander. Best wel zuurquote:Op maandag 30 september 2024 13:25 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja ga ik ook doen, maar ook dat heb ik hier gedaan. Ze hebben allemaal hun mond gehouden, tot ik er nog niet eens 2 weken woonde. Maar goed, hopelijk tref ik nu mensen die wel eerlijk zijn.
Retesaai, bijna geen op of afritten en ook niet druk. Niet dat ik dan slaperig was, maar gewoon zo routine dat mijn hersenen niets opsloegenquote:Op maandag 30 september 2024 13:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
o jee, te vermoeiend en je gedachte niet meer bij het rijden?
Ik vind een uur al lang en dan hoef ik niet eens zelf te rijden
O ja dat kan ook nog, het gevaar zit er dan waarschijnlijk wel in dat je toch niet zo alert bent omdat je de weg zo goed kent en toch saai isquote:Op maandag 30 september 2024 13:42 schreef nixxx het volgende:
[..]
Retesaai, bijna geen op of afritten en ook niet druk. Niet dat ik dan slaperig was, maar gewoon zo routine dat mijn hersenen niets opsloegen
Ja, dat klopt wel, en genoeg idioten op de weg daar.quote:Op maandag 30 september 2024 14:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja dat kan ook nog, het gevaar zit er dan waarschijnlijk wel in dat je toch niet zo alert bent omdat je de weg zo goed kent en toch saai is
Heb jij een tijdje in het buitenland gezeten, of zit je daar nog? Je hebt het over woestijn rijden en die heb j ehier nietquote:Op maandag 30 september 2024 14:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja, dat klopt wel, en genoeg idioten op de weg daar.
Ja nouja daar kom ik wel weer overheen. Geld is niet belangrijk als het om de veiligheid van de kinderen gaat.quote:Op maandag 30 september 2024 13:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat gewoon goed dit keer. Alleen jammer dat je weer onkosten gaat krijgen. En dat door toedoen van een ander. Best wel zuur
6,5 jaar in Saoedie Arabiëquote:Op maandag 30 september 2024 15:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij een tijdje in het buitenland gezeten, of zit je daar nog? Je hebt het over woestijn rijden en die heb j ehier niet
Hoe blijf je dan wakker?quote:Op maandag 30 september 2024 15:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
6,5 jaar in Saoedie Arabiëritje Udhailiyah-Dhahran-Udhailiyah zoek het maar op google maps, dan kun je zien hoe spannend het landschap is daar
Mja, gewoon doen 🤣 airco soms wat harder aan.quote:Op maandag 30 september 2024 15:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hoe blijf je dan wakker?
Dat is zeker waar. maar dat maakt het niet minder leuk dat je dit moet doenquote:Op maandag 30 september 2024 15:25 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja nouja daar kom ik wel weer overheen. Geld is niet belangrijk als het om de veiligheid van de kinderen gaat.
Zo dat is een eind buiten de deur.quote:Op maandag 30 september 2024 15:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
6,5 jaar in Saoedie Arabiëritje Udhailiyah-Dhahran-Udhailiyah zoek het maar op google maps, dan kun je zien hoe spannend het landschap is daar
Yup, Zeeland nuquote:Op maandag 30 september 2024 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dat is een eind buiten de deur.
Maar nu zit je weer gewoon in Nederland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |