abonnement Unibet Coolblue
pi_214885715
CRE SLOWCHAT!

Chat on!

Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  woensdag 4 september 2024 @ 07:35:34 #2
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_214886029
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 06:03 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O wauw en die moet je allemaal beantwoorden?
Gelukkig niet, maar met de helft moet ik ook echt iets doen. En ze moeten wel allemaal gelezen worden. En dan wordt ik tussendoor natuurlijk ook weer gemaild, gebeld en ge-appt en persoonlijk bevraagd omdat ik op kantoor zit.

Vandaag en morgen de hele dag in overleg, dus vrijdag weer een volle mailbox.
  woensdag 4 september 2024 @ 09:19:21 #3
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_214886766
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 06:02 schreef Dotteke het volgende:
Morguh dames :W
Een dame met een baard hier dan… laatste knutsel benodigdheden worden vandaag bezorgd en dan kan ik helemaal los *O*
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_214886926
quote:
9s.gif Op woensdag 4 september 2024 09:19 schreef nixxx het volgende:

[..]
Een dame met een baard hier dan… laatste knutsel benodigdheden worden vandaag bezorgd en dan kan ik helemaal los *O*
Oeps sorry, goedemorgen dame met baard :P
pi_214887148
:W
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_214887149
quote:
Morguh Child :W
pi_214887152
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 06:03 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hoevvel uuu in de week heb je dat?
Twee uur per week
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_214887179
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 09:54 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Twee uur per week
O dat is niet veel, steek je er wel wat van op?
pi_214887195
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 09:57 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O dat is niet veel, steek je er wel wat van op?
Ja! Ik heb nu een rooster
En daar praten we over en ze controleert en zo
pi_214887201
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 09:59 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Fijn dat het er is en het ook helpt ^O^
pi_214887230
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 09:59 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Fijn dat het er is en het ook helpt ^O^
Ja! Ze is geen schoonmaakster. Al heeft ze in het begin geholpen met schoonmaken
pi_214887231
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 10:03 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja! Ze is geen schoonmaakster. Al heeft ze in het begin geholpen met schoonmaken
Dat is wel lief dan.
pi_214887279
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 10:04 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dat is wel lief dan.
Dat zit wel in haar taakbeschrijving
Alleen ze helpt met op orde krijgen en niet met onderhoud. Ze helpt daarbij meer met rooster maken en zoeken naar wat werkt voor iemand
  woensdag 4 september 2024 @ 10:24:48 #14
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_214887441
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 09:59 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Interessant, ik wist niet dat dat soort dingen bestonden. Mooi dat het er is als je het nodig hebt.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
pi_214887511
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2024 10:24 schreef nixxx het volgende:

[..]
Interessant, ik wist niet dat dat soort dingen bestonden. Mooi dat het er is als je het nodig hebt.
Voor mij ook een hele ontdekking. Had hulp gevraagd via het wmo en toen werd ik hierbij aangemeld. Erg fijn. Beter voor mijn ego dan iemand die het uit handen neemt. De ontdekking van "hey ik kan het zelf"
pi_214888759
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 10:30 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Voor mij ook een hele ontdekking. Had hulp gevraagd via het wmo en toen werd ik hierbij aangemeld. Erg fijn. Beter voor mijn ego dan iemand die het uit handen neemt. De ontdekking van "hey ik kan het zelf"
Wat fijn dat het helpt!
Ik heb via de WMO ambulante begeleiding en waar ik bang was minder zelfredzaam te worden kan ik dus juist veel meer en ben ik minder onzeker.
pi_214888784
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2024 12:42 schreef Cygne het volgende:

[..]
Wat fijn dat het helpt!
Ik heb via de WMO ambulante begeleiding en waar ik bang was minder zelfredzaam te worden kan ik dus juist veel meer en ben ik minder onzeker.
*O*
Dit is ook een soort ambulant begeleiding van het WMO

En begeleiders vanuit de psychiatrie
pi_214891523
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 07:35 schreef Patapon het volgende:

[..]
Gelukkig niet, maar met de helft moet ik ook echt iets doen. En ze moeten wel allemaal gelezen worden. En dan wordt ik tussendoor natuurlijk ook weer gemaild, gebeld en ge-appt en persoonlijk bevraagd omdat ik op kantoor zit.

Vandaag en morgen de hele dag in overleg, dus vrijdag weer een volle mailbox.
Vervelen hoef je je in i geval niet 🤣
  woensdag 4 september 2024 @ 19:58:56 #19
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_214893198
Zo, wat sampletjes van mijn nieuwe verfjes

De felle kleuren op het kleine stukje zijn een acryl verf voor leer die soort van bovenop het leer zit. De andere vier zijn een verf die echt in het leer dringt.
V.l.n.r. rood, royal blue, English bridle en zwart.

Denk dat de rood en blauw eigenlijk wel wat verdund moeten worden, met isopropyl alcohol kan dat.
pi_214893225
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2024 19:58 schreef nixxx het volgende:
Zo, wat sampletjes van mijn nieuwe verfjes

De felle kleuren op het kleine stukje zijn een acryl verf voor leer die soort van bovenop het leer zit. De andere vier zijn een verf die echt in het leer dringt.
V.l.n.r. rood, royal blue, English bridle en zwart.

[ link | afbeelding ]

Denk dat de rood en blauw eigenlijk wel wat verdund moeten worden, met isopropyl alcohol kan dat.
Lekker bezig O+
pi_214895629
Morguh c_/ dames en dame met baard :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morguh allemaal c_/
  donderdag 5 september 2024 @ 06:46:16 #22
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_214895686
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 06:10 schreef Dotteke het volgende:
Morguh c_/ dames en dame met baard :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morguh allemaal c_/
Mogguh :7
pi_214895690
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2024 06:46 schreef nixxx het volgende:

[..]
Mogguh :7
Morguh, Je had je verf binnen zag ik
De verf die op het leer ligt he, blijft dat er goed opzitten of stoot je dat er makkelijk af?
  donderdag 5 september 2024 @ 06:51:37 #24
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_214895704
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 06:47 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Morguh, Je had je verf binnen zag ik
De verf die op het leer ligt he, blijft dat er goed opzitten of stoot je dat er makkelijk af?
Daar gaat een sealer overheen en dat blijft goed zitten. Ik heb voor mezelf een portemonnee gemaakt met Nederlandse vlag strepen en die gaat elke dag in mijn achterzak, geen probleem. Kun je ook gebruiken om leren sneakers te customizen enz. Is van het merk Angelus.
pi_214895711
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2024 06:51 schreef nixxx het volgende:

[..]
Daar gaat een sealer overheen en dat blijft goed zitten. Ik heb voor mezelf een portemonnee gemaakt met Nederlandse vlag strepen en die gaat elke dag in mijn achterzak, geen probleem. Kun je ook gebruiken om leren sneakers te customizen enz. Is van het merk Angelus.
Merken zeggen mij echt helemaal niets.
Wel leuk dat je dit allemaal zelf maakt.
  Moderator donderdag 5 september 2024 @ 07:47:24 #26
382129 crew  Donna
pi_214895901
Goedemorgen!

Ben bij vriend. Zo naar m'n huis want krijg een nieuwe CV ketel. Dan ook meteen maar beetje thuis werken. :Y
pi_214895923
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 07:47 schreef Donna het volgende:
Goedemorgen!

Ben bij vriend. Zo naar m'n huis want krijg een nieuwe CV ketel. Dan ook meteen maar beetje thuis werken. :Y
O een zuinige?

Hoe is het Donna, nog last van je buurman
Laatste wat ik weet is dat je misschien ging ruilen met je moeder?
  Moderator donderdag 5 september 2024 @ 08:30:36 #28
382129 crew  Donna
pi_214896179
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 07:51 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O een zuinige?

Hoe is het Donna, nog last van je buurman
Laatste wat ik weet is dat je misschien ging ruilen met je moeder?
Deze die ik heb is ook zuinig. Of iig, ik ben sowieso zuinig. Maar het zal allemaal wel weer aan vervanging toe zijn. :Y

Ik ben met de woningbouw bezig voor een andere oplossing (maatwerk urgentie). Volgende week zal een commissie zich daar over buigen. Als ik dat niet voor elkaar krijg ga ik ruilen met m'n moeder idd.
pi_214896288
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 08:30 schreef Donna het volgende:

[..]
Deze die ik heb is ook zuinig. Of iig, ik ben sowieso zuinig. Maar het zal allemaal wel weer aan vervanging toe zijn. :Y

Ik ben met de woningbouw bezig voor een andere oplossing (maatwerk urgentie). Volgende week zal een commissie zich daar over buigen. Als ik dat niet voor elkaar krijg ga ik ruilen met m'n moeder idd.
Vind je het niet sneu voor je moeder dan dat die naast zo iemand gaat wonen.

Ben je al eens naar de gemeentje geweest, of naar de wijkagent?
  Moderator donderdag 5 september 2024 @ 08:46:28 #30
382129 crew  Donna
pi_214896310
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 08:43 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Vind je het niet sneu voor je moeder dan dat die naast zo iemand gaat wonen.

Ben je al eens naar de gemeentje geweest, of naar de wijkagent?
Ja, maar zij hoeft er maar 1 á 2 jaar te wonen en dan schuift ze door en het was haar eigen voorstel. Ideaal is anders, maar het is de enige oplossing die er dan nog mogelijk is. Anders zit ik hier nog een jaar of 8. En m'n moeder heeft geen kleine kinderen meer natuurlijk, dat maakt de situatie heel anders. Als ik alleen was dan boeide het me ook minder.

De gemeente, de wijkagent, de politie en andere instanties zijn er al bij betrokken. Ze kunnen iemand pas uit z'n huis zetten als er een crisissituatie ontstaat. En daar ga ik niet op zitten wachten en/of mijn kinderen als lokaas voor gebruiken.
pi_214896318
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 08:46 schreef Donna het volgende:

[..]
Ja, maar zij hoeft er maar 1 á 2 jaar te wonen en dan schuift ze door en het was haar eigen voorstel. Ideaal is anders, maar het is de enige oplossing die er dan nog mogelijk is. Anders zit ik hier nog een jaar of 8. En m'n moeder heeft geen kleine kinderen meer natuurlijk, dat maakt de situatie heel anders. Als ik alleen was dan boeide het me ook minder.

De gemeente, de wijkagent, de politie en andere instanties zijn er al bij betrokken. Ze kunnen iemand pas uit z'n huis zetten als er een crisissituatie ontstaat. En daar ga ik niet op zitten wachten en/of mijn kinderen als lokaas voor gebruiken.
Jemig, ik zou de media opzoeken :D men laat het te vaak te vergaan tot het te laat is
  Moderator donderdag 5 september 2024 @ 08:49:46 #32
382129 crew  Donna
pi_214896333
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 08:47 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Jemig, ik zou de media opzoeken :D men laat het te vaak te vergaan tot het te laat is
Dat is zeker nog een optie die ik overweeg als de woningbouw het laat zitten ja. :Y
pi_214896340
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 08:49 schreef Donna het volgende:

[..]
Dat is zeker nog een optie die ik overweeg als de woningbouw het laat zitten ja. :Y
Ja het is toch te zot voor woorden. Je kan het ze ook zeggen he dat je dat gaat doen. Zijn ze nooit blij mee.
Wel weet ik dat het heel moeilijk is iemand uit huis te zetten.
  Moderator donderdag 5 september 2024 @ 08:53:11 #34
382129 crew  Donna
pi_214896345
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 08:51 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja het is toch te zot voor woorden. Je kan het ze ook zeggen he dat je dat gaat doen. Zijn ze nooit blij mee.
Wel weet ik dat het heel moeilijk is iemand uit huis te zetten.
Absoluut, dat is een jarenlang proces soms en anders is het crisis. En dat hoeft ook niet. Ik wil zelf graag weg met de kindjes, maar tot nu toe buigen ze niet echt mee. Heb echt al veel gesprekken gehad en nu gaat dus eindelijk die commissie er naar kijken volgende week.
Eerst dat maar afwachten.
pi_214896355
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 08:53 schreef Donna het volgende:

[..]
Absoluut, dat is een jarenlang proces soms en anders is het crisis. En dat hoeft ook niet. Ik wil zelf graag weg met de kindjes, maar tot nu toe buigen ze niet echt mee. Heb echt al veel gesprekken gehad en nu gaat dus eindelijk die commissie er naar kijken volgende week.
Eerst dat maar afwachten.
Ik duim voor je
Ik snap het probleem niet zo, je laat een huis achter daar kunnen ze toch ook weer iemand inzetten. Alhoewel met zo buurman wil er natuurlijk niemand naast wonen
Je zou ook woningruil kunnen doen met andere dan met je moeder?
  Moderator donderdag 5 september 2024 @ 08:58:33 #36
382129 crew  Donna
pi_214896384
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 08:55 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik duim voor je
Ik snap het probleem niet zo, je laat een huis achter daar kunnen ze toch ook weer iemand inzetten. Alhoewel met zo buurman wil er natuurlijk niemand naast wonen
Je zou ook woningruil kunnen doen met andere dan met je moeder?
Mensen alleen of zonder kleine kinderen zullen er vast minder last van hebben. Misschien merken ze het allemaal zelfs nooit op. Maar goed, dat is het probleem van de woningbouw. Er zijn echt wel mensen die hier willen wonen.

Ik ben al op zoek naar andere mensen die misschien willen ruilen, al een paar maanden. Tot nu toe geen resultaat helaas. Heb al gedacht misschien moet ik briefjes door de brievenbus doen op plekken waar ik zou willen wonen, om te ruilen. Wie weet.
pi_214896390
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 08:58 schreef Donna het volgende:

[..]
Mensen alleen of zonder kleine kinderen zullen er vast minder last van hebben. Misschien merken ze het allemaal zelfs nooit op. Maar goed, dat is het probleem van de woningbouw. Er zijn echt wel mensen die hier willen wonen.

Ik ben al op zoek naar andere mensen die misschien willen ruilen, al een paar maanden. Tot nu toe geen resultaat helaas.
Jammer, hoop alsnog dat er een goede oplossing komt
pi_214896453
Sterkte @Donna
Fuck the EBU
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_214899356
Ik heb applaus verdient! Ik heb zelf boodschappen gedaan en geen bestellen ^O^
Ging niet helemaal goed. Maar soit
  donderdag 5 september 2024 @ 14:52:47 #40
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_214899511
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 14:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb applaus verdient! Ik heb zelf boodschappen gedaan en geen bestellen ^O^
Ging niet helemaal goed. Maar soit
Allemaal ook lekker gezonde spulletjes? Dat is voor mij nog wel eens een dingetje :P
pi_214899536
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2024 14:52 schreef nixxx het volgende:

[..]
Allemaal ook lekker gezonde spulletjes? Dat is voor mij nog wel eens een dingetje :P
Allemaal vegan, low carb en gezond. Best wel trots op
  donderdag 5 september 2024 @ 18:24:06 #42
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_214901301
Mijn oudste zoon is vegetarisch dus we eten vaak allemaal vegetarisch.maar voldoende groente is nog wel lastig soms
pi_214901337
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2024 18:24 schreef nixxx het volgende:
Mijn oudste zoon is vegetarisch dus we eten vaak allemaal vegetarisch.maar voldoende groente is nog wel lastig soms
Ik helemaal veganistisch, sinds een paar maanden.
De hoeveelheid groente vind ik niet lastig. Voldoende proteïne is meer een uitdagign
  donderdag 5 september 2024 @ 19:23:32 #44
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_214901865
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 18:27 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik helemaal veganistisch, sinds een paar maanden.
De hoeveelheid groente vind ik niet lastig. Voldoende proteïne is meer een uitdagign
Mja, ik heb een stel tieners… voor mezelf zou het makkelijker zijn
pi_214901898
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2024 19:23 schreef nixxx het volgende:

[..]
Mja, ik heb een stel tieners… voor mezelf zou het makkelijker zijn
Ja snap ik!
Ben zelf vegetarisch opgevoed. En ben nu geradicaliseerd ;)
  donderdag 5 september 2024 @ 20:02:46 #46
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_214902250
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 19:27 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja snap ik!
🤣🤣🤣
pi_214904558
Goedemorgen

Nieuwe dag met twee uur therapie. Jipie ;)

Morgen vrijwilligerswerk en dan weekend p
  vrijdag 6 september 2024 @ 06:53:22 #48
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_214904569
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 06:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen

Nieuwe dag met twee uur therapie. Jipie ;)

Morgen vrijwilligerswerk en dan weekend p
Hoera! Ik heb een dag met acht uur in een inrichting.. oh wacht , dat is mijn kantoor :P
pi_214904600
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2024 06:53 schreef nixxx het volgende:

[..]
Hoera! Ik heb een dag met acht uur in een inrichting.. oh wacht , dat is mijn kantoor :P
Haha sterkte voor die acht uur
  Moderator vrijdag 6 september 2024 @ 08:14:56 #50
382129 crew  Donna
pi_214904846
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 19:27 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja snap ik!
_O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')