Sterkte en een knuffelquote:Op vrijdag 6 september 2024 13:13 schreef Cygne het volgende:
Bloednerveus. Zo echo, kan me ook nergens op concentreren.
Altijd stress als je hem niet voelt, had mijn vrouw ook een paar keer bij de laatste .. dan zit je als vader ook wel te zwetenquote:
Dat geloof ik!quote:Op zaterdag 7 september 2024 09:26 schreef nixxx het volgende:
[..]
Altijd stress als je hem niet voelt, had mijn vrouw ook een paar keer bij de laatste .. dan zit je als vader ook wel te zweten
Dan zal ik ook voor je duimen!quote:Op zaterdag 7 september 2024 10:59 schreef Cygne het volgende:
[..]
Dat geloof ik!
Gaat hier nog niet perse om leven voelen. Maar ik heb een chromosoomafwijking die voor mij niet veel consequenties heeft maar wel een grote kans op miskramen geeft. Ik ben nu al verder dan alle miskramen en deze heeft geen achterstand dus dat is een goed teken.
Ik duim voor jequote:Op zaterdag 7 september 2024 10:59 schreef Cygne het volgende:
[..]
Dat geloof ik!
Gaat hier nog niet perse om leven voelen. Maar ik heb een chromosoomafwijking die voor mij niet veel consequenties heeft maar wel een grote kans op miskramen geeft. Ik ben nu al verder dan alle miskramen en deze heeft geen achterstand dus dat is een goed teken.
Hier nog iemand die duimt en bidt voor jequote:Op zaterdag 7 september 2024 10:59 schreef Cygne het volgende:
[..]
Dat geloof ik!
Morguh dame met de baardquote:Op zondag 8 september 2024 07:24 schreef nixxx het volgende:
Mogguh dames![]()
Allemaal goed geslapen en klaar voor een knutsel dagje?
Goedemorgenquote:Op zondag 8 september 2024 07:24 schreef nixxx het volgende:
Mogguh dames![]()
Allemaal goed geslapen en klaar voor een knutsel dagje?
Ben je te laat doorgegaan?quote:Op zondag 8 september 2024 08:57 schreef nixxx het volgende:
Goed hier, nog beetje moe, maar heb gisteren een van de tasjes voor mijn collega’s afgemaakt en ga vandaag aan de tweede beginnen.
Vanwege de brand nu nieuw nodig?quote:Op zondag 8 september 2024 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh dame met de baard![]()
Nee geen flauwe grapjes meer een keer is leuk
Morguh heer, alles goed daar?
Ik ga niet knutselen ik ga op zoek naar een bank en ik ga eens goed kijken welk laminaat ik ga nemen
Ja laminaat wel, bank was ik al aan het zoeken.quote:
Niet zo eigenlijk, dit lag er nog geen 2 jaar inquote:Op zondag 8 september 2024 10:00 schreef Mrs.Peel het volgende:
De aanleiding is vervelend, maar nieuwe spullen uitzoeken is ook wel weer leuk.
Nee, om drie uur wakker geworden..quote:
O ik ook, nog wel even blijven liggen, maar was er al weer snel uitquote:
Oh, ja, dat is wel k*t inderdaad. Succes ermee!quote:Op zondag 8 september 2024 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet zo eigenlijk, dit lag er nog geen 2 jaar in
AL het gedoe wat je er bij hebt is heb ik echt geen zin in alle meubels versjouwen, kasten leegpakken etc etc
thnx gaat vast wel weer goed komen, lastig is het alleen als je het zelf niet meer kanquote:Op zondag 8 september 2024 11:01 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Oh, ja, dat is wel k*t inderdaad. Succes ermee!
Ik een uurtje op en daarna nog twee uur geslapen ofzoquote:Op zondag 8 september 2024 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik ook, nog wel even blijven liggen, maar was er al weer snel uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |