SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Lovelyquote:
Och, niet voor langquote:Op dinsdag 3 september 2024 09:11 schreef greysbones het volgende:
Heb je weer pech Stig
We hebben nog dik een week mooi weer
Tot maandag sowiesoquote:Op dinsdag 3 september 2024 09:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lovely
[..]
Och, niet voor lang
Is ook zo voorbijquote:
Stormquote:Op dinsdag 3 september 2024 09:14 schreef Lovely het volgende:
Vallen de bladeren weer van de bomen, krijgen we weer veel regen en dikke woeii
Zand in de ogenquote:Op dinsdag 3 september 2024 09:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Storm
Uitwaaien aan het strand
Helm opquote:
quote:
quote:
Mailyquote:
De bladeren vallen alquote:Op dinsdag 3 september 2024 09:14 schreef Lovely het volgende:
Vallen de bladeren weer van de bomen, krijgen we weer veel regen en dikke woeii
Ja wel wat idd, komt door de droogte.. zelfs eikels vallen naar benedenquote:Op dinsdag 3 september 2024 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De bladeren vallen al
Langer van de bomen. Lijkt hier al twee weken herfst als je naar de grond kijkt.
Ja klopt vorige week waar wij waren lagen er heel veelquote:Op dinsdag 3 september 2024 09:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja wel wat idd, komt door de droogte.. zelfs eikels vallen naar beneden
Op zo'n dopje kan je fluitenquote:Op dinsdag 3 september 2024 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt vorige week waar wij waren lagen er heel veel
Op de grond
Weet ik. Heb het de kleinkinderen geleerd 🤣quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2024 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet ik. Heb het de kleinkinderen geleerd 🤣
Ik zie al genoeg eikels.quote:Op dinsdag 3 september 2024 09:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gelukkig kan jij je klep dicht doenquote:Op dinsdag 3 september 2024 09:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zie al genoeg eikels.
Preciesquote:Op dinsdag 3 september 2024 09:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gelukkig kan jij je klep dicht doen
Dan zie je ze niet![]()
Meestal komt er niet veel gefluit bij mij.quote:Op dinsdag 3 september 2024 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet ik. Heb het de kleinkinderen geleerd 🤣
Nooit gekundquote:
quote:
Komt omdat het voorjaar veel te nat wasquote:Op dinsdag 3 september 2024 09:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is wel een understatementquote:Op dinsdag 3 september 2024 10:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Komt omdat het voorjaar veel te nat was
Gelukkig kun je ons niet zienquote:Op dinsdag 3 september 2024 09:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zie al genoeg eikels.
Tja tis vrij simpelquote:Op dinsdag 3 september 2024 10:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is wel een understatement
Dat kan ook ja..quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Komt omdat het voorjaar veel te nat was
Sallyquote:
Zeebomenquote:Op dinsdag 3 september 2024 10:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tja tis vrij simpel
Bomen verzopen zowat in de hoeveelheid water
Kijk over jullie heenquote:
Whahahahaquote:Op dinsdag 3 september 2024 10:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeebomen
[..]
Kijk over jullie heen
Kleine kans dat jullie langer zijn dan ikquote:Op dinsdag 3 september 2024 10:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Whahahaha
Je weet niet hoe lang we zijn
You’ll never knowquote:Op dinsdag 3 september 2024 10:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kleine kans dat jullie langer zijn dan ik
Let's find outquote:
Je weet lekker toch niet waar mijn huis woontquote:
Minpuntje ditquote:Op dinsdag 3 september 2024 10:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je weet lekker toch niet waar mijn huis woont![]()
quote:
Constantquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:15 schreef DerRabbit het volgende:
Word er hier nog een beetje onzinnig gepraat?
Dan ben ik in het goede topicquote:
Als jij er bent altijd tochquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:15 schreef DerRabbit het volgende:
Word er hier nog een beetje onzinnig gepraat?
Daarvoor kom ik ook naar ONZquote:
Daar is het ook voorquote:
Dotjequote:
Hey Skatquote:
Ze noemde me Skatquote:
Ze durft wel hequote:Op dinsdag 3 september 2024 12:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze noemde me Skat
Hee moppie
Enormquote:
quote:
Maar ze mag datquote:
O gelukkig, je bent een skatquote:
En jij een moppiequote:
Jij en Lovely? Ja dat moet er een keer van komenquote:
Skattige moppiesquote:
Moppige skattiesquote:
Ik spreid in ieder geval mijn kansen nietquote:Op dinsdag 3 september 2024 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij en Lovely? Ja dat moet er een keer van komen
quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik spreid in ieder geval mijn kansen niet
Lovelyquote:
Jij bent zo goed bezig hequote:Op dinsdag 3 september 2024 20:35 schreef ieniminimuis het volgende:
En de kozijnen in de gang zijn geverfd. En ik wilde morgen vloer leggen en toen bedacht ik mij dat ik de houten dorpels nog moest doen met vloerlak.
Het houdt nooit op dat klussen.
En ik wil morgen kringlopen
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:
Zo goed # super # ongelofelijk energiek # handig # duizendpoot # klusmuisquote:Op dinsdag 3 september 2024 20:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld.
#ieniminimultimuisquote:Op dinsdag 3 september 2024 20:54 schreef maily het volgende:
[..]
Zo goed # super # ongelofelijk energiek # handig # duizendpoot # klusmuis
A1+A2+A3?quote:Op dinsdag 3 september 2024 20:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan alles behalve simpelweg 3 getallen bij elkaar optellen in excel
Nee;quote:
1 | =A1+A2+A3 |
Sallyquote:
Mr. Beanquote:
Zo ben ikquote:
Mythbusters says no.quote:
Die aflevering heb ik ook gezien!quote:
ToT!quote:Op dinsdag 3 september 2024 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Die aflevering heb ik ook gezien!
Wat me nog het meeste bijstaat is die aflevering over een tandenborstel in een badkamer met wc.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 september 2024 21:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
ToT!
Even iemand jennen op de FP
Ondersterfte bij COVID-19-gevaccineerden en oversterfte bij ongevaccineerdenquote:
Hoi Stigquote:Op dinsdag 3 september 2024 21:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ondersterfte bij COVID-19-gevaccineerden en oversterfte bij ongevaccineerden
En dan naar de laatste reacties scrollen.
En hoi Dotje
Volgens mij heb ik hem stilquote:Op dinsdag 3 september 2024 21:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoi Stig![]()
Dat je daar energie in steekt. Ik lees dat soort berichten niet eens meer
quote:Op dinsdag 3 september 2024 21:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hem stil
Oh jee!quote:Op dinsdag 3 september 2024 21:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
ToT!
Even iemand jennen op de FP
Ik heb helemaal geen alcohol in huisquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 september 2024 22:29 schreef maily het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
quote:Op dinsdag 3 september 2024 22:29 schreef maily het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Balen!quote:Op dinsdag 3 september 2024 22:57 schreef ieniminimuis het volgende:
de gele kozijnverf komt na 2 lagen er nog steeds doorheen
Dotjequote:
Eerst goed geschuurd, gegrond en daarna gelakt?quote:Op dinsdag 3 september 2024 22:57 schreef ieniminimuis het volgende:
de gele kozijnverf komt na 2 lagen er nog steeds doorheen
Mailyquote:
Morguh ASquote:
ToTquote:
Morguh ToTquote:
Maantjequote:
Lovelyquote:
Geschuurd ja.quote:Op woensdag 4 september 2024 07:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dotje
[..]
Eerst goed geschuurd, gegrond en daarna gelakt?
IENIEquote:Op woensdag 4 september 2024 09:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geschuurd ja.
Gegrond is niet nodig als er al een goede laklaak onder zit.
Kan het aan de verschillende verfsoorten liggen? Dat die niet goed over elkaar kunnen worden gebruikt?quote:Op woensdag 4 september 2024 09:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geschuurd ja.
Gegrond is niet nodig als er al een goede laklaak onder zit.
Het is ook maar een deel waar het door schijnt. Er zaten verschillende tinten geel onder. Gaat goed komenquote:Op woensdag 4 september 2024 10:20 schreef maily het volgende:
[..]
Kan het aan de verschillende verfsoorten liggen? Dat die niet goed over elkaar kunnen worden gebruikt?
Er is maar één tint geel.quote:Op woensdag 4 september 2024 10:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is ook maar een deel waar het door schijnt. Er zaten verschillende tinten geel onder. Gaat goed komen
Ff pissenquote:Op woensdag 4 september 2024 11:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er is maar één tint geel.
Goeiemorgen.
Sowquote:
Dit gaat jou lukkenquote:Op woensdag 4 september 2024 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga eens kijken of een van de kringloopwinkels hier oude troep verkoopt alsof het goud is
Leuk!quote:Op woensdag 4 september 2024 12:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Verliefd geworden op deze tafel
[ afbeelding ]
Lades met van die komgrepen en witte dingetjes geverfdquote:Op woensdag 4 september 2024 12:47 schreef maily het volgende:
[..]
Leuk!
Zitten er knoppen aan de voorkant of geverfde handgrepen?
Ik zag deze post en wilde gelijk dat plaatje er bij zetten!quote:Op woensdag 4 september 2024 13:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Als je moet, dan moet je
Maar jij bent dan ook een bikkel.quote:Op woensdag 4 september 2024 15:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Manmanman. Ze hadden hier tijdens de verbouwing de dorpels van de deuren opnieuw geplaatst. Berg cement eromheen. Half huis weg lopen bikken zodat de vloer er straks in kan
Correct en tevens juistquote:Op woensdag 4 september 2024 15:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een bikkel.
quote:
Glasquote:
Alles wel?quote:
quote:
Ohwquote:Op woensdag 4 september 2024 19:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou... Echt juichen is het niet.
Met jou wel hoop ik?
quote:Op woensdag 4 september 2024 19:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ohw
Ja, hier best goed
quote:Op woensdag 4 september 2024 19:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met jou wel hoop ik?
quote:Op woensdag 4 september 2024 19:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met jou wel hoop ik?
Dat is fijn..quote:Op woensdag 4 september 2024 19:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
thanks
* gebrokenglas voelt zich gelijk alweer wat beter.
Dat wel ja. Hoeist met jou?quote:Op woensdag 4 september 2024 20:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
That's the spirit
Maar soms wel lastig
Gaat z'n gangetjequote:Op woensdag 4 september 2024 20:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat wel ja. Hoeist met jou?
Truthquote:Op woensdag 4 september 2024 20:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
That's the spirit
Maar soms wel lastig
Mwa al een paar dagen lichte hoofdpijnquote:Op woensdag 4 september 2024 21:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hmm, dat klinkt ook niet helemaal top.
hmmm.quote:Op woensdag 4 september 2024 21:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa al een paar dagen lichte hoofdpijn
quote:Op woensdag 4 september 2024 21:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa al een paar dagen lichte hoofdpijn
Don't look at mequote:Op woensdag 4 september 2024 21:31 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beterschap!
Enig idee waar het van komt?
Ik beroep me op mijn zwijgrecht.quote:
Denk door het warme weer..quote:Op woensdag 4 september 2024 21:31 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beterschap!
Enig idee waar het van komt?
Same!quote:Op woensdag 4 september 2024 22:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier gelukkig ook, wat regenbuien gehad..
ZEGquote:
1 dag, en zaterdag, en daarna is het echt herfst.quote:
quote:Op woensdag 4 september 2024 22:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
1 dag, en zaterdag, en daarna is het echt herfst.
Tijd voor storm, regen en windquote:
Ook lekkerquote:Op woensdag 4 september 2024 23:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tijd voor storm, regen en wind
Jaaaaaaquote:Op woensdag 4 september 2024 23:03 schreef maily het volgende:
[..]
Ook lekker
Jas aan.
Sokken.
Lange broek.
Vest![]()
Dekbed in de hoes
Ook dat jaquote:
Maat, nu DTS weer open is ga ik je wijsheid missen. Ik zal zo nu en dan toch even komen buurtenquote:
kijk eens aanquote:Op woensdag 4 september 2024 23:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maat, nu DTS weer open is ga ik je wijsheid missen. Ik zal zo nu en dan toch even komen buurten
quote:Op woensdag 4 september 2024 23:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maat, nu DTS weer open is ga ik je wijsheid missen. Ik zal zo nu en dan toch even komen buurten
Je hoeft niets te missen de Stig is hier altijd,quote:Op woensdag 4 september 2024 23:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Morguh mien skattiequote:
Dotjequote:Op donderdag 5 september 2024 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hoeft niets te missen de Stig is hier altijd,
Lovelyquote:
quote:
quote:Op donderdag 5 september 2024 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]soms even afwezig, maar hij komt altijd wel langs
Gelijk heb je.quote:Op donderdag 5 september 2024 09:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan ben ik rondjes aan het rijden
Ben ik nog wel van planquote:Op donderdag 5 september 2024 09:12 schreef Lovely het volgende:
Zo lang het nog mooi weer is kan je idd nog lekker toeren op de motor
Hoeveel km heb je al gereden op de motor?quote:Op donderdag 5 september 2024 09:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben ik nog wel van plan
Meer meters in die banden
Er staat nu 34k op ongeveer. Ben even vergeten hoeveel erop stond toen ik hem kochtquote:Op donderdag 5 september 2024 09:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoeveel km heb je al gereden op de motor?
Is dat niet na te vinden ?quote:Op donderdag 5 september 2024 09:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er staat nu 34k op ongeveer. Ben even vergeten hoeveel erop stond toen ik hem kocht
Ik heb deze volgens mij al meer dan 10 jaarquote:
Op je registratiekaart?quote:Op donderdag 5 september 2024 09:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb deze volgens mij al meer dan 10 jaarIk zou het echt niet weten!
Volgens mij staat dat er niet op.quote:
Ah dat is al best langquote:Op donderdag 5 september 2024 09:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb deze volgens mij al meer dan 10 jaarIk zou het echt niet weten!
11 jaar zie ik nuquote:
Ik heb er wel een op het oog jaquote:
Dan is die vast ook weer een stukgoedkoperquote:Op donderdag 5 september 2024 10:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb er wel een op het oog ja
Maar die komt er over een paar jaar
Uhm, nee...quote:Op donderdag 5 september 2024 10:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan is die vast ook weer een stukgoedkoper
Muisjequote:
Wauw wat een monsterquote:Op donderdag 5 september 2024 10:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Uhm, nee...
[ afbeelding ]
Nieuw 22k ongeveer
Suzuki Hayabusa, 3e generatie. Was ooit de snelste motor ter wereld, werden hier zelfs Kamervragen over gesteld omdat de 1e generatie 320 kon en je deze 'gewoon' kon kopen in de winkelquote:
Zo dat is wel een snelheid zegquote:Op donderdag 5 september 2024 10:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Suzuki Hayabusa, 3e generatie. Was ooit de snelste motor ter wereld, werden hier zelfs Kamervragen over gesteld omdat de 1e generatie 320 kon en je deze 'gewoon' kon kopen in de winkel
Maar deze ga ik mezelf cadeau doen, als ik erop gereden heb en ik weet dat hij bij me past
Als hij gaat kwispelen als je in de winkel komt weet je dat het goed zitquote:Op donderdag 5 september 2024 10:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Suzuki Hayabusa, 3e generatie. Was ooit de snelste motor ter wereld, werden hier zelfs Kamervragen over gesteld omdat de 1e generatie 320 kon en je deze 'gewoon' kon kopen in de winkel
Maar deze ga ik mezelf cadeau doen, als ik erop gereden heb en ik weet dat hij bij me past![]()
Op dit moment de financiën en de toekomstplannen, maar hij komt er zekerquote:
Reviews die ik heb gezien zeggen allemaal hetzelfde: erg fijne motor die ook geschikt is om mee te toeren. Er zit zoveel techniek in dat hij bijna uit zichzelf rijdtquote:Op donderdag 5 september 2024 10:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zo dat is wel een snelheid zeg![]()
Hij moet idd wel lekker rijden,al denk ik dat wel het geval
Als dat gebeurt ben ik die winkel heel snel uitquote:Op donderdag 5 september 2024 10:24 schreef maily het volgende:
[..]
Als hij gaat kwispelen als je in de winkel komt weet je dat het goed zit
Veranderd ook allemaal. Net zoals bij auto'squote:Op donderdag 5 september 2024 10:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op dit moment de financiën en de toekomstplannen, maar hij komt er zeker
[..]
Reviews die ik heb gezien zeggen allemaal hetzelfde: erg fijne motor die ook geschikt is om mee te toeren. Er zit zoveel techniek in dat hij bijna uit zichzelf rijdt
Klopt. Maar deze fiets is altijd een droom van me geweest. En nu ben ik er best dichtbijquote:Op donderdag 5 september 2024 10:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Veranderd ook allemaal. Net zoals bij auto's
Sallyquote:
Mogguh Tong, weer boven water?quote:
quote:
As always.quote:
Greysquote:
Het is toch yellow gekkie. Hihiquote:
Goede reis!quote:Op donderdag 5 september 2024 20:45 schreef Sally het volgende:
Hai hai.
Gezellig paar dagen vriendin helpen.
En volgende week weer.
Toch fijn dat mijn leidinggevende zo meegaand is en dat ik 3 weken de werklaptop mee mag.
Onderweg zo richting huis.
Hoi Koenquote:Op donderdag 5 september 2024 22:16 schreef Koen66 het volgende:
ahja hier gelijk weer doods nu DTS er weer is
Heerlijk.quote:Op donderdag 5 september 2024 22:16 schreef Koen66 het volgende:
ahja hier gelijk weer doods nu DTS er weer is
Mailyquote:
hier drukke chaotische werkdag gehad, hoop issues.quote:Op donderdag 5 september 2024 22:44 schreef maily het volgende:
[..]
Lekker hoor! Drukke fijne dag gehad
[..]
Oh, kom je hierheen?quote:Op donderdag 5 september 2024 22:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hier drukke chaotische werkdag gehad, hoop issues.
Maar morgen dagje 'thuiswerken' en dan uur of 3 richting zuiden des lands
ik weet niet precies waar jij woont maar ik vermoed niet in Valkenswaardquote:Op donderdag 5 september 2024 22:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh, kom je hierheen?
Alvast welkomquote:Op donderdag 5 september 2024 22:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hier drukke chaotische werkdag gehad, hoop issues.
Maar morgen dagje 'thuiswerken' en dan uur of 3 richting zuiden des lands
quote:Op donderdag 5 september 2024 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik weet niet precies waar jij woont maar ik vermoed niet in Valkenswaard
Nee, dat is nog een stuk verderquote:Op donderdag 5 september 2024 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik weet niet precies waar jij woont maar ik vermoed niet in Valkenswaard
maar daar ga ik een avondje de kroeg in met vriend die daar woontquote:Op donderdag 5 september 2024 23:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, dat is nog een stuk verder
Veel plezier alvast!quote:Op donderdag 5 september 2024 23:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar daar ga ik een avondje de kroeg in met vriend die daar woont
Ehhhquote:Op donderdag 5 september 2024 23:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Pffff, LYLT belt Jacco van de Spareib express weer als vader van HC......
Veekeerd gepostquote:Op donderdag 5 september 2024 23:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wat doen posts van DTS hier nu weer?
quote:Op donderdag 5 september 2024 23:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wat doen posts van DTS hier nu weer?
Dotjequote:
Hey Stigquote:
Alles wel?quote:
Ja hoor, we moeten het er mee doen he.quote:
Prima hoor, bijna weekendquote:Op vrijdag 6 september 2024 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor, we moeten het er mee doen he.
En met jou?
O lekker, ik ben gek op de zee, zie hem alleen zeldenquote:Op vrijdag 6 september 2024 07:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Prima hoor, bijna weekend
Morgen naar Zeeland, even van de zeelucht genieten
Ga meequote:Op vrijdag 6 september 2024 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, ik ben gek op de zee, zie hem alleen zelden
Achter op de motor, dan kan je mij daarna er af tillen en ronddragenquote:
Ik heb ook een autoquote:Op vrijdag 6 september 2024 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Achter op de motor, dan kan je mij daarna er af tillen en ronddragen![]()
Lijkt mij niet echt een goed idee nu met dat lijf van mij momenteel
Toe maar, ook nog een fietsquote:
Nee, geen fietsquote:
Dat valt mij dan weer tegenquote:
Motorfiets dan welquote:
EEn fiets die iets harder gaatquote:
Ik heb ogen in mijn achterhoofd inmiddelsquote:Op vrijdag 6 september 2024 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EEn fiets die iets harder gaat
Zit net Ambulance Down Under te kijken
Een motorrijder, die zwaar gewond is.
Doe maar voorzichtig aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |