Ik beroep me op mijn zwijgrecht.quote:
Denk door het warme weer..quote:Op woensdag 4 september 2024 21:31 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beterschap!
Enig idee waar het van komt?
Hier gelukkig ook, wat regenbuien gehad..quote:
Same!quote:Op woensdag 4 september 2024 22:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier gelukkig ook, wat regenbuien gehad..
ZEGquote:
1 dag, en zaterdag, en daarna is het echt herfst.quote:
quote:Op woensdag 4 september 2024 22:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
1 dag, en zaterdag, en daarna is het echt herfst.
Tijd voor storm, regen en windquote:
Ook lekkerquote:Op woensdag 4 september 2024 23:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tijd voor storm, regen en wind
Jaaaaaaquote:Op woensdag 4 september 2024 23:03 schreef maily het volgende:
[..]
Ook lekker
Jas aan.
Sokken.
Lange broek.
Vest![]()
Dekbed in de hoes
Ook dat jaquote:
Maat, nu DTS weer open is ga ik je wijsheid missen. Ik zal zo nu en dan toch even komen buurtenquote:
kijk eens aanquote:Op woensdag 4 september 2024 23:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maat, nu DTS weer open is ga ik je wijsheid missen. Ik zal zo nu en dan toch even komen buurten
quote:Op woensdag 4 september 2024 23:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maat, nu DTS weer open is ga ik je wijsheid missen. Ik zal zo nu en dan toch even komen buurten
Je hoeft niets te missen de Stig is hier altijd,quote:Op woensdag 4 september 2024 23:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Morguh mien skattiequote:
Dotjequote:Op donderdag 5 september 2024 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hoeft niets te missen de Stig is hier altijd,
Lovelyquote:
Stigke!quote:
quote:
quote:Op donderdag 5 september 2024 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]soms even afwezig, maar hij komt altijd wel langs
Gelijk heb je.quote:Op donderdag 5 september 2024 09:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan ben ik rondjes aan het rijden
Ben ik nog wel van planquote:Op donderdag 5 september 2024 09:12 schreef Lovely het volgende:
Zo lang het nog mooi weer is kan je idd nog lekker toeren op de motor
Hoeveel km heb je al gereden op de motor?quote:Op donderdag 5 september 2024 09:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben ik nog wel van plan
Meer meters in die banden
Er staat nu 34k op ongeveer. Ben even vergeten hoeveel erop stond toen ik hem kochtquote:Op donderdag 5 september 2024 09:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoeveel km heb je al gereden op de motor?
Is dat niet na te vinden ?quote:Op donderdag 5 september 2024 09:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er staat nu 34k op ongeveer. Ben even vergeten hoeveel erop stond toen ik hem kocht
Ik heb deze volgens mij al meer dan 10 jaarquote:
Op je registratiekaart?quote:Op donderdag 5 september 2024 09:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb deze volgens mij al meer dan 10 jaarIk zou het echt niet weten!
Volgens mij staat dat er niet op.quote:
Ah dat is al best langquote:Op donderdag 5 september 2024 09:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb deze volgens mij al meer dan 10 jaarIk zou het echt niet weten!
11 jaar zie ik nuquote:
Ik heb er wel een op het oog jaquote:
Dan is die vast ook weer een stukgoedkoperquote:Op donderdag 5 september 2024 10:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb er wel een op het oog ja
Maar die komt er over een paar jaar
Uhm, nee...quote:Op donderdag 5 september 2024 10:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan is die vast ook weer een stukgoedkoper
Muisjequote:
Wauw wat een monsterquote:Op donderdag 5 september 2024 10:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Uhm, nee...
[ afbeelding ]
Nieuw 22k ongeveer
Suzuki Hayabusa, 3e generatie. Was ooit de snelste motor ter wereld, werden hier zelfs Kamervragen over gesteld omdat de 1e generatie 320 kon en je deze 'gewoon' kon kopen in de winkelquote:
Zo dat is wel een snelheid zegquote:Op donderdag 5 september 2024 10:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Suzuki Hayabusa, 3e generatie. Was ooit de snelste motor ter wereld, werden hier zelfs Kamervragen over gesteld omdat de 1e generatie 320 kon en je deze 'gewoon' kon kopen in de winkel
Maar deze ga ik mezelf cadeau doen, als ik erop gereden heb en ik weet dat hij bij me past
Als hij gaat kwispelen als je in de winkel komt weet je dat het goed zitquote:Op donderdag 5 september 2024 10:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Suzuki Hayabusa, 3e generatie. Was ooit de snelste motor ter wereld, werden hier zelfs Kamervragen over gesteld omdat de 1e generatie 320 kon en je deze 'gewoon' kon kopen in de winkel
Maar deze ga ik mezelf cadeau doen, als ik erop gereden heb en ik weet dat hij bij me past![]()
Op dit moment de financiën en de toekomstplannen, maar hij komt er zekerquote:
Reviews die ik heb gezien zeggen allemaal hetzelfde: erg fijne motor die ook geschikt is om mee te toeren. Er zit zoveel techniek in dat hij bijna uit zichzelf rijdtquote:Op donderdag 5 september 2024 10:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zo dat is wel een snelheid zeg![]()
Hij moet idd wel lekker rijden,al denk ik dat wel het geval
Als dat gebeurt ben ik die winkel heel snel uitquote:Op donderdag 5 september 2024 10:24 schreef maily het volgende:
[..]
Als hij gaat kwispelen als je in de winkel komt weet je dat het goed zit
Veranderd ook allemaal. Net zoals bij auto'squote:Op donderdag 5 september 2024 10:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op dit moment de financiën en de toekomstplannen, maar hij komt er zeker
[..]
Reviews die ik heb gezien zeggen allemaal hetzelfde: erg fijne motor die ook geschikt is om mee te toeren. Er zit zoveel techniek in dat hij bijna uit zichzelf rijdt
Klopt. Maar deze fiets is altijd een droom van me geweest. En nu ben ik er best dichtbijquote:Op donderdag 5 september 2024 10:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Veranderd ook allemaal. Net zoals bij auto's
Sallyquote:
Mogguh Tong, weer boven water?quote:
quote:
As always.quote:
Greysquote:
Het is toch yellow gekkie. Hihiquote:
Goede reis!quote:Op donderdag 5 september 2024 20:45 schreef Sally het volgende:
Hai hai.
Gezellig paar dagen vriendin helpen.
En volgende week weer.
Toch fijn dat mijn leidinggevende zo meegaand is en dat ik 3 weken de werklaptop mee mag.
Onderweg zo richting huis.
Hoi Koenquote:Op donderdag 5 september 2024 22:16 schreef Koen66 het volgende:
ahja hier gelijk weer doods nu DTS er weer is
Heerlijk.quote:Op donderdag 5 september 2024 22:16 schreef Koen66 het volgende:
ahja hier gelijk weer doods nu DTS er weer is
Mailyquote:
hier drukke chaotische werkdag gehad, hoop issues.quote:Op donderdag 5 september 2024 22:44 schreef maily het volgende:
[..]
Lekker hoor! Drukke fijne dag gehad
[..]
Oh, kom je hierheen?quote:Op donderdag 5 september 2024 22:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hier drukke chaotische werkdag gehad, hoop issues.
Maar morgen dagje 'thuiswerken' en dan uur of 3 richting zuiden des lands
ik weet niet precies waar jij woont maar ik vermoed niet in Valkenswaardquote:Op donderdag 5 september 2024 22:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh, kom je hierheen?
Alvast welkomquote:Op donderdag 5 september 2024 22:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hier drukke chaotische werkdag gehad, hoop issues.
Maar morgen dagje 'thuiswerken' en dan uur of 3 richting zuiden des lands
quote:Op donderdag 5 september 2024 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik weet niet precies waar jij woont maar ik vermoed niet in Valkenswaard
Nee, dat is nog een stuk verderquote:Op donderdag 5 september 2024 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik weet niet precies waar jij woont maar ik vermoed niet in Valkenswaard
maar daar ga ik een avondje de kroeg in met vriend die daar woontquote:Op donderdag 5 september 2024 23:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, dat is nog een stuk verder
Veel plezier alvast!quote:Op donderdag 5 september 2024 23:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar daar ga ik een avondje de kroeg in met vriend die daar woont
Ehhhquote:Op donderdag 5 september 2024 23:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Pffff, LYLT belt Jacco van de Spareib express weer als vader van HC......
Veekeerd gepostquote:Op donderdag 5 september 2024 23:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wat doen posts van DTS hier nu weer?
quote:Op donderdag 5 september 2024 23:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wat doen posts van DTS hier nu weer?
Dotjequote:
Hey Stigquote:
Alles wel?quote:
Ja hoor, we moeten het er mee doen he.quote:
Prima hoor, bijna weekendquote:Op vrijdag 6 september 2024 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor, we moeten het er mee doen he.
En met jou?
O lekker, ik ben gek op de zee, zie hem alleen zeldenquote:Op vrijdag 6 september 2024 07:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Prima hoor, bijna weekend
Morgen naar Zeeland, even van de zeelucht genieten
Ga meequote:Op vrijdag 6 september 2024 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, ik ben gek op de zee, zie hem alleen zelden
Achter op de motor, dan kan je mij daarna er af tillen en ronddragenquote:
Ik heb ook een autoquote:Op vrijdag 6 september 2024 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Achter op de motor, dan kan je mij daarna er af tillen en ronddragen![]()
Lijkt mij niet echt een goed idee nu met dat lijf van mij momenteel
Toe maar, ook nog een fietsquote:
Nee, geen fietsquote:
Dat valt mij dan weer tegenquote:
Motorfiets dan welquote:
EEn fiets die iets harder gaatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |