Dan is die vast ook weer een stukgoedkoperquote:Op donderdag 5 september 2024 10:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb er wel een op het oog ja
Maar die komt er over een paar jaar
Uhm, nee...quote:Op donderdag 5 september 2024 10:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan is die vast ook weer een stukgoedkoper
Muisjequote:
Wauw wat een monsterquote:Op donderdag 5 september 2024 10:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Uhm, nee...
[ afbeelding ]
Nieuw 22k ongeveer
Suzuki Hayabusa, 3e generatie. Was ooit de snelste motor ter wereld, werden hier zelfs Kamervragen over gesteld omdat de 1e generatie 320 kon en je deze 'gewoon' kon kopen in de winkelquote:
Zo dat is wel een snelheid zegquote:Op donderdag 5 september 2024 10:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Suzuki Hayabusa, 3e generatie. Was ooit de snelste motor ter wereld, werden hier zelfs Kamervragen over gesteld omdat de 1e generatie 320 kon en je deze 'gewoon' kon kopen in de winkel
Maar deze ga ik mezelf cadeau doen, als ik erop gereden heb en ik weet dat hij bij me past
Als hij gaat kwispelen als je in de winkel komt weet je dat het goed zitquote:Op donderdag 5 september 2024 10:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Suzuki Hayabusa, 3e generatie. Was ooit de snelste motor ter wereld, werden hier zelfs Kamervragen over gesteld omdat de 1e generatie 320 kon en je deze 'gewoon' kon kopen in de winkel
Maar deze ga ik mezelf cadeau doen, als ik erop gereden heb en ik weet dat hij bij me past![]()
Op dit moment de financiën en de toekomstplannen, maar hij komt er zekerquote:
Reviews die ik heb gezien zeggen allemaal hetzelfde: erg fijne motor die ook geschikt is om mee te toeren. Er zit zoveel techniek in dat hij bijna uit zichzelf rijdtquote:Op donderdag 5 september 2024 10:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zo dat is wel een snelheid zeg![]()
Hij moet idd wel lekker rijden,al denk ik dat wel het geval
Als dat gebeurt ben ik die winkel heel snel uitquote:Op donderdag 5 september 2024 10:24 schreef maily het volgende:
[..]
Als hij gaat kwispelen als je in de winkel komt weet je dat het goed zit
Veranderd ook allemaal. Net zoals bij auto'squote:Op donderdag 5 september 2024 10:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op dit moment de financiën en de toekomstplannen, maar hij komt er zeker
[..]
Reviews die ik heb gezien zeggen allemaal hetzelfde: erg fijne motor die ook geschikt is om mee te toeren. Er zit zoveel techniek in dat hij bijna uit zichzelf rijdt
Klopt. Maar deze fiets is altijd een droom van me geweest. En nu ben ik er best dichtbijquote:Op donderdag 5 september 2024 10:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Veranderd ook allemaal. Net zoals bij auto's
Sallyquote:
Mogguh Tong, weer boven water?quote:
quote:
As always.quote:
Greysquote:
Het is toch yellow gekkie. Hihiquote:
Goede reis!quote:Op donderdag 5 september 2024 20:45 schreef Sally het volgende:
Hai hai.
Gezellig paar dagen vriendin helpen.
En volgende week weer.
Toch fijn dat mijn leidinggevende zo meegaand is en dat ik 3 weken de werklaptop mee mag.
Onderweg zo richting huis.
Hoi Koenquote:Op donderdag 5 september 2024 22:16 schreef Koen66 het volgende:
ahja hier gelijk weer doods nu DTS er weer is
Heerlijk.quote:Op donderdag 5 september 2024 22:16 schreef Koen66 het volgende:
ahja hier gelijk weer doods nu DTS er weer is
Mailyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |