Die aflevering heb ik ook gezien!quote:
ToT!quote:Op dinsdag 3 september 2024 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Die aflevering heb ik ook gezien!
Wat me nog het meeste bijstaat is die aflevering over een tandenborstel in een badkamer met wc.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 september 2024 21:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
ToT!
Even iemand jennen op de FP
Ondersterfte bij COVID-19-gevaccineerden en oversterfte bij ongevaccineerdenquote:
Hoi Stigquote:Op dinsdag 3 september 2024 21:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ondersterfte bij COVID-19-gevaccineerden en oversterfte bij ongevaccineerden
En dan naar de laatste reacties scrollen.
En hoi Dotje
Volgens mij heb ik hem stilquote:Op dinsdag 3 september 2024 21:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoi Stig![]()
Dat je daar energie in steekt. Ik lees dat soort berichten niet eens meer
quote:Op dinsdag 3 september 2024 21:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hem stil
Oh jee!quote:Op dinsdag 3 september 2024 21:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
ToT!
Even iemand jennen op de FP
Ik heb helemaal geen alcohol in huisquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 september 2024 22:29 schreef maily het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
quote:Op dinsdag 3 september 2024 22:29 schreef maily het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |