SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Lovelyquote:
Och, niet voor langquote:Op dinsdag 3 september 2024 09:11 schreef greysbones het volgende:
Heb je weer pech Stig
We hebben nog dik een week mooi weer
Tot maandag sowiesoquote:Op dinsdag 3 september 2024 09:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lovely
[..]
Och, niet voor lang
Is ook zo voorbijquote:
Stormquote:Op dinsdag 3 september 2024 09:14 schreef Lovely het volgende:
Vallen de bladeren weer van de bomen, krijgen we weer veel regen en dikke woeii
Zand in de ogenquote:Op dinsdag 3 september 2024 09:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Storm
Uitwaaien aan het strand
Helm opquote:
quote:
quote:
Mailyquote:
De bladeren vallen alquote:Op dinsdag 3 september 2024 09:14 schreef Lovely het volgende:
Vallen de bladeren weer van de bomen, krijgen we weer veel regen en dikke woeii
Ja wel wat idd, komt door de droogte.. zelfs eikels vallen naar benedenquote:Op dinsdag 3 september 2024 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De bladeren vallen al
Langer van de bomen. Lijkt hier al twee weken herfst als je naar de grond kijkt.
Ja klopt vorige week waar wij waren lagen er heel veelquote:Op dinsdag 3 september 2024 09:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja wel wat idd, komt door de droogte.. zelfs eikels vallen naar beneden
Op zo'n dopje kan je fluitenquote:Op dinsdag 3 september 2024 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt vorige week waar wij waren lagen er heel veel
Op de grond
Weet ik. Heb het de kleinkinderen geleerd 🤣quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2024 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet ik. Heb het de kleinkinderen geleerd 🤣
Ik zie al genoeg eikels.quote:Op dinsdag 3 september 2024 09:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gelukkig kan jij je klep dicht doenquote:Op dinsdag 3 september 2024 09:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zie al genoeg eikels.
Preciesquote:Op dinsdag 3 september 2024 09:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gelukkig kan jij je klep dicht doen
Dan zie je ze niet![]()
Meestal komt er niet veel gefluit bij mij.quote:Op dinsdag 3 september 2024 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet ik. Heb het de kleinkinderen geleerd 🤣
Nooit gekundquote:
quote:
Komt omdat het voorjaar veel te nat wasquote:Op dinsdag 3 september 2024 09:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is wel een understatementquote:Op dinsdag 3 september 2024 10:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Komt omdat het voorjaar veel te nat was
Gelukkig kun je ons niet zienquote:Op dinsdag 3 september 2024 09:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zie al genoeg eikels.
Tja tis vrij simpelquote:Op dinsdag 3 september 2024 10:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is wel een understatement
Dat kan ook ja..quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Komt omdat het voorjaar veel te nat was
Sallyquote:
Zeebomenquote:Op dinsdag 3 september 2024 10:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tja tis vrij simpel
Bomen verzopen zowat in de hoeveelheid water
Kijk over jullie heenquote:
Whahahahaquote:Op dinsdag 3 september 2024 10:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeebomen
[..]
Kijk over jullie heen
Kleine kans dat jullie langer zijn dan ikquote:Op dinsdag 3 september 2024 10:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Whahahaha
Je weet niet hoe lang we zijn
You’ll never knowquote:Op dinsdag 3 september 2024 10:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kleine kans dat jullie langer zijn dan ik
Let's find outquote:
Je weet lekker toch niet waar mijn huis woontquote:
Minpuntje ditquote:Op dinsdag 3 september 2024 10:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je weet lekker toch niet waar mijn huis woont![]()
quote:
Constantquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:15 schreef DerRabbit het volgende:
Word er hier nog een beetje onzinnig gepraat?
Dan ben ik in het goede topicquote:
Als jij er bent altijd tochquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:15 schreef DerRabbit het volgende:
Word er hier nog een beetje onzinnig gepraat?
Daarvoor kom ik ook naar ONZquote:
Daar is het ook voorquote:
Dotjequote:
Hey Skatquote:
Ze noemde me Skatquote:
Ze durft wel hequote:Op dinsdag 3 september 2024 12:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze noemde me Skat
Hee moppie
Enormquote:
quote:
Maar ze mag datquote:
O gelukkig, je bent een skatquote:
En jij een moppiequote:
Jij en Lovely? Ja dat moet er een keer van komenquote:
Skattige moppiesquote:
Moppige skattiesquote:
Ik spreid in ieder geval mijn kansen nietquote:Op dinsdag 3 september 2024 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij en Lovely? Ja dat moet er een keer van komen
quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik spreid in ieder geval mijn kansen niet
Lovelyquote:
Jij bent zo goed bezig hequote:Op dinsdag 3 september 2024 20:35 schreef ieniminimuis het volgende:
En de kozijnen in de gang zijn geverfd. En ik wilde morgen vloer leggen en toen bedacht ik mij dat ik de houten dorpels nog moest doen met vloerlak.
Het houdt nooit op dat klussen.
En ik wil morgen kringlopen
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:
Zo goed # super # ongelofelijk energiek # handig # duizendpoot # klusmuisquote:Op dinsdag 3 september 2024 20:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld.
#ieniminimultimuisquote:Op dinsdag 3 september 2024 20:54 schreef maily het volgende:
[..]
Zo goed # super # ongelofelijk energiek # handig # duizendpoot # klusmuis
A1+A2+A3?quote:Op dinsdag 3 september 2024 20:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan alles behalve simpelweg 3 getallen bij elkaar optellen in excel
Nee;quote:
1 | =A1+A2+A3 |
Sallyquote:
Mr. Beanquote:
Zo ben ikquote:
Mythbusters says no.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |