SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Lovelyquote:
Och, niet voor langquote:Op dinsdag 3 september 2024 09:11 schreef greysbones het volgende:
Heb je weer pech Stig
We hebben nog dik een week mooi weer
Tot maandag sowiesoquote:Op dinsdag 3 september 2024 09:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lovely
[..]
Och, niet voor lang
Is ook zo voorbijquote:
Stormquote:Op dinsdag 3 september 2024 09:14 schreef Lovely het volgende:
Vallen de bladeren weer van de bomen, krijgen we weer veel regen en dikke woeii
Zand in de ogenquote:Op dinsdag 3 september 2024 09:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Storm
Uitwaaien aan het strand
Helm opquote:
quote:
quote:
Mailyquote:
De bladeren vallen alquote:Op dinsdag 3 september 2024 09:14 schreef Lovely het volgende:
Vallen de bladeren weer van de bomen, krijgen we weer veel regen en dikke woeii
Ja wel wat idd, komt door de droogte.. zelfs eikels vallen naar benedenquote:Op dinsdag 3 september 2024 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De bladeren vallen al
Langer van de bomen. Lijkt hier al twee weken herfst als je naar de grond kijkt.
Ja klopt vorige week waar wij waren lagen er heel veelquote:Op dinsdag 3 september 2024 09:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja wel wat idd, komt door de droogte.. zelfs eikels vallen naar beneden
Op zo'n dopje kan je fluitenquote:Op dinsdag 3 september 2024 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt vorige week waar wij waren lagen er heel veel
Op de grond
Weet ik. Heb het de kleinkinderen geleerd 🤣quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2024 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet ik. Heb het de kleinkinderen geleerd 🤣
Ik zie al genoeg eikels.quote:Op dinsdag 3 september 2024 09:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gelukkig kan jij je klep dicht doenquote:Op dinsdag 3 september 2024 09:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zie al genoeg eikels.
Preciesquote:Op dinsdag 3 september 2024 09:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gelukkig kan jij je klep dicht doen
Dan zie je ze niet![]()
Meestal komt er niet veel gefluit bij mij.quote:Op dinsdag 3 september 2024 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet ik. Heb het de kleinkinderen geleerd 🤣
Nooit gekundquote:
quote:
Komt omdat het voorjaar veel te nat wasquote:Op dinsdag 3 september 2024 09:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is wel een understatementquote:Op dinsdag 3 september 2024 10:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Komt omdat het voorjaar veel te nat was
Gelukkig kun je ons niet zienquote:Op dinsdag 3 september 2024 09:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zie al genoeg eikels.
Tja tis vrij simpelquote:Op dinsdag 3 september 2024 10:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is wel een understatement
Dat kan ook ja..quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Komt omdat het voorjaar veel te nat was
Sallyquote:
Zeebomenquote:Op dinsdag 3 september 2024 10:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tja tis vrij simpel
Bomen verzopen zowat in de hoeveelheid water
Kijk over jullie heenquote:
Whahahahaquote:Op dinsdag 3 september 2024 10:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeebomen
[..]
Kijk over jullie heen
Kleine kans dat jullie langer zijn dan ikquote:Op dinsdag 3 september 2024 10:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Whahahaha
Je weet niet hoe lang we zijn
You’ll never knowquote:Op dinsdag 3 september 2024 10:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kleine kans dat jullie langer zijn dan ik
Let's find outquote:
Je weet lekker toch niet waar mijn huis woontquote:
Minpuntje ditquote:Op dinsdag 3 september 2024 10:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je weet lekker toch niet waar mijn huis woont![]()
quote:
Constantquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:15 schreef DerRabbit het volgende:
Word er hier nog een beetje onzinnig gepraat?
Dan ben ik in het goede topicquote:
Als jij er bent altijd tochquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:15 schreef DerRabbit het volgende:
Word er hier nog een beetje onzinnig gepraat?
Daarvoor kom ik ook naar ONZquote:
Daar is het ook voorquote:
Dotjequote:
Hey Skatquote:
Ze noemde me Skatquote:
Ze durft wel hequote:Op dinsdag 3 september 2024 12:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze noemde me Skat
Hee moppie
Enormquote:
quote:
Maar ze mag datquote:
O gelukkig, je bent een skatquote:
En jij een moppiequote:
Jij en Lovely? Ja dat moet er een keer van komenquote:
Skattige moppiesquote:
Moppige skattiesquote:
Ik spreid in ieder geval mijn kansen nietquote:Op dinsdag 3 september 2024 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij en Lovely? Ja dat moet er een keer van komen
quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik spreid in ieder geval mijn kansen niet
Lovelyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |