Ik zie al genoeg eikels.quote:Op dinsdag 3 september 2024 09:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja wel wat idd, komt door de droogte.. zelfs eikels vallen naar beneden
Gelukkig kan jij je klep dicht doenquote:Op dinsdag 3 september 2024 09:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zie al genoeg eikels.
Preciesquote:Op dinsdag 3 september 2024 09:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gelukkig kan jij je klep dicht doen
Dan zie je ze niet![]()
Meestal komt er niet veel gefluit bij mij.quote:Op dinsdag 3 september 2024 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet ik. Heb het de kleinkinderen geleerd 🤣
Nooit gekundquote:
quote:
Komt omdat het voorjaar veel te nat wasquote:Op dinsdag 3 september 2024 09:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja wel wat idd, komt door de droogte.. zelfs eikels vallen naar beneden
Dat is wel een understatementquote:Op dinsdag 3 september 2024 10:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Komt omdat het voorjaar veel te nat was
Gelukkig kun je ons niet zienquote:Op dinsdag 3 september 2024 09:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zie al genoeg eikels.
Tja tis vrij simpelquote:Op dinsdag 3 september 2024 10:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is wel een understatement
Dat kan ook ja..quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Komt omdat het voorjaar veel te nat was
Sallyquote:
Zeebomenquote:Op dinsdag 3 september 2024 10:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tja tis vrij simpel
Bomen verzopen zowat in de hoeveelheid water
Kijk over jullie heenquote:
Whahahahaquote:Op dinsdag 3 september 2024 10:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeebomen
[..]
Kijk over jullie heen
Kleine kans dat jullie langer zijn dan ikquote:Op dinsdag 3 september 2024 10:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Whahahaha
Je weet niet hoe lang we zijn
You’ll never knowquote:Op dinsdag 3 september 2024 10:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kleine kans dat jullie langer zijn dan ik
Let's find outquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |