Die aflevering heb ik ook gezien!quote:
ToT!quote:Op dinsdag 3 september 2024 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Die aflevering heb ik ook gezien!
Wat me nog het meeste bijstaat is die aflevering over een tandenborstel in een badkamer met wc.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 september 2024 21:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
ToT!
Even iemand jennen op de FP
Ondersterfte bij COVID-19-gevaccineerden en oversterfte bij ongevaccineerdenquote:
Hoi Stigquote:Op dinsdag 3 september 2024 21:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ondersterfte bij COVID-19-gevaccineerden en oversterfte bij ongevaccineerden
En dan naar de laatste reacties scrollen.
En hoi Dotje
Volgens mij heb ik hem stilquote:Op dinsdag 3 september 2024 21:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoi Stig![]()
Dat je daar energie in steekt. Ik lees dat soort berichten niet eens meer
quote:Op dinsdag 3 september 2024 21:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hem stil
Oh jee!quote:Op dinsdag 3 september 2024 21:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
ToT!
Even iemand jennen op de FP
Ik heb helemaal geen alcohol in huisquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 september 2024 22:29 schreef maily het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
quote:Op dinsdag 3 september 2024 22:29 schreef maily het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Balen!quote:Op dinsdag 3 september 2024 22:57 schreef ieniminimuis het volgende:
de gele kozijnverf komt na 2 lagen er nog steeds doorheen
Dotjequote:
Eerst goed geschuurd, gegrond en daarna gelakt?quote:Op dinsdag 3 september 2024 22:57 schreef ieniminimuis het volgende:
de gele kozijnverf komt na 2 lagen er nog steeds doorheen
Mailyquote:
Morguh ASquote:
ToTquote:
Morguh ToTquote:
Maantjequote:
Lovelyquote:
Stigkequote:
Geschuurd ja.quote:Op woensdag 4 september 2024 07:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dotje
[..]
Eerst goed geschuurd, gegrond en daarna gelakt?
IENIEquote:Op woensdag 4 september 2024 09:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geschuurd ja.
Gegrond is niet nodig als er al een goede laklaak onder zit.
Schotelquote:
Kan het aan de verschillende verfsoorten liggen? Dat die niet goed over elkaar kunnen worden gebruikt?quote:Op woensdag 4 september 2024 09:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geschuurd ja.
Gegrond is niet nodig als er al een goede laklaak onder zit.
Het is ook maar een deel waar het door schijnt. Er zaten verschillende tinten geel onder. Gaat goed komenquote:Op woensdag 4 september 2024 10:20 schreef maily het volgende:
[..]
Kan het aan de verschillende verfsoorten liggen? Dat die niet goed over elkaar kunnen worden gebruikt?
Er is maar één tint geel.quote:Op woensdag 4 september 2024 10:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is ook maar een deel waar het door schijnt. Er zaten verschillende tinten geel onder. Gaat goed komen
Ff pissenquote:Op woensdag 4 september 2024 11:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er is maar één tint geel.
Goeiemorgen.
Sowquote:
Dit gaat jou lukkenquote:Op woensdag 4 september 2024 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga eens kijken of een van de kringloopwinkels hier oude troep verkoopt alsof het goud is
Leuk!quote:Op woensdag 4 september 2024 12:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Verliefd geworden op deze tafel
[ afbeelding ]
Lades met van die komgrepen en witte dingetjes geverfdquote:Op woensdag 4 september 2024 12:47 schreef maily het volgende:
[..]
Leuk!
Zitten er knoppen aan de voorkant of geverfde handgrepen?
Ik zag deze post en wilde gelijk dat plaatje er bij zetten!quote:Op woensdag 4 september 2024 13:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Als je moet, dan moet je
Maar jij bent dan ook een bikkel.quote:Op woensdag 4 september 2024 15:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Manmanman. Ze hadden hier tijdens de verbouwing de dorpels van de deuren opnieuw geplaatst. Berg cement eromheen. Half huis weg lopen bikken zodat de vloer er straks in kan
Correct en tevens juistquote:Op woensdag 4 september 2024 15:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een bikkel.
quote:
Glasquote:
Alles wel?quote:
quote:
Ohwquote:Op woensdag 4 september 2024 19:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou... Echt juichen is het niet.
Met jou wel hoop ik?
quote:Op woensdag 4 september 2024 19:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ohw
Ja, hier best goed
quote:Op woensdag 4 september 2024 19:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met jou wel hoop ik?
quote:Op woensdag 4 september 2024 19:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met jou wel hoop ik?
* Lovely big hug!quote:
Dat is fijn..quote:Op woensdag 4 september 2024 19:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
thanks
* gebrokenglas voelt zich gelijk alweer wat beter.
That's the spiritquote:
Dat wel ja. Hoeist met jou?quote:Op woensdag 4 september 2024 20:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
That's the spirit
Maar soms wel lastig
Gaat z'n gangetjequote:Op woensdag 4 september 2024 20:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat wel ja. Hoeist met jou?
Truthquote:Op woensdag 4 september 2024 20:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
That's the spirit
Maar soms wel lastig
Mwa al een paar dagen lichte hoofdpijnquote:Op woensdag 4 september 2024 21:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hmm, dat klinkt ook niet helemaal top.
hmmm.quote:Op woensdag 4 september 2024 21:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa al een paar dagen lichte hoofdpijn
quote:Op woensdag 4 september 2024 21:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa al een paar dagen lichte hoofdpijn
Don't look at mequote:Op woensdag 4 september 2024 21:31 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beterschap!
Enig idee waar het van komt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |