SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Great minds think alikequote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:44 schreef MizzezAmy het volgende:
![]()
Ik deed een poging tot het krijgen van lapo, maar was te traag, gelukkig is de TT gelijk aan wat ik ervan wilde maken
dan ga ik dit bij je doenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Bami met kroepoek en satesaus, of satestokjes.![]()
Je mag me ervoor wakker maken
Daar hebben sommige vrouwen last vanquote:
Ik vind het altijd zo rommelig.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Daar hebben sommige vrouwen last van
* MizzezAmy kijkt rond op haar banken en telt 8 kussentjes
Ik deed een doos open en kwam weer kussens tegenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Daar hebben sommige vrouwen last van
* MizzezAmy kijkt rond op haar banken en telt 8 kussentjes
Werd juist door de dierenwinkel aangeraden voor zijn leeftijd,quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:17 schreef Shii het volgende:
[..]
Waarom neem je ze dan als huisdier voor mini-Tot als ik vragen mag?
ligt eraanquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:47 schreef AardappelSchotel het volgende:
Wat ik vind breng ik bij de politie
ToTGod!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Werd juist door de dierenwinkel aangeraden voor zijn leeftijd,
En hee peeps!
ToTKlusGodquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:47 schreef ToT het volgende:
[..]
En hee peeps!
Hey ToTquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:47 schreef ToT het volgende:
[..]
En hee peeps!
Die kende ik niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan ga ik dit bij je doen
Wat een genot,quote:
Maanden johquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat een genot,
Daar hebben we ToT![]()
Lukt het, om wat orde te scheppen? Een hele klus, daar ben je dagen mee bezig, weken.
Ik laat me niet zomaar wat blind adviseren door de dierenwinkel sinds ditquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:47 schreef ToT het volgende:
[..]
En hee peeps!
dan geef je toch even aandachtquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat zegt mijn poes ook wel eens
Valt zwaar tegen, echt zwaar.....quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat een genot,
Daar hebben we ToT![]()
Lukt het, om wat orde te scheppen? Een hele klus, daar ben je dagen mee bezig, weken.
Hoe is het man?quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik laat me niet zomaar wat blind adviseren door de dierenwinkel sinds dit
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik laat me niet zomaar wat blind adviseren door de dierenwinkel sinds dit
[ afbeelding ]
Ja ups en downs. Aan de ene kant veel meer rust in mijn hoofd, aan de andere kant zag ik het allemaal ff niet meer zitten.quote:
Hier alles prima. Lekker rustig aan doenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ups en downs. Aan de ene kant veel meer rust in mijn hoofd, aan de andere kant zag ik het allemaal ff niet meer zitten.
En daarzo?
Je hebt alle tijd van de wereld. Ik benook wel eens zo verhuisdHeb met betonnen vloeren gezeten. Maar ik had rust. Ik zorgde eerst voor een gezellig hoekje waar ik met de 4 kids kon zitten en zorgde dat hun slaapkamers als eerste klaar waren. En daarna beetje voor beetje de rest aan pakken. Ik heb wel eens moeten verhuizen dat ik eerst naar mijn oude huis moest om alles in te pakken. En dan gelijk naar het nieuwe huis waar nog niets aan gedaan was.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Valt zwaar tegen, echt zwaar.....
Het huis is grotendeels schoon, da's tenminste iets.
Veel spul is nu naar zolder, maar veel van de meubels zijn gewoon echt te lomp voor hier.
De hoekbank zal weg moeten en daarna moet ik kijken wat ik waar neer ga zetten.
Ik ben echt moedeloos geweest, maar stap voor stap gaat het wel doe goede richting uit.
Toch zal ik echt hulp nodig hebben om echt schot in de zaak te krijgen.
Mooi zo!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier alles prima. Lekker rustig aan doen
Op zijn Stigs
Neuh laat maar gaanquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan geef je toch even aandacht
Ik voel met je meequote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Mooi zo! ^ O^
Over 2 weken moet het oude huis leeg zijn en er moet nog wat heavy shit afgevoerd worden daar.
Zal al een hele opluchting zijn als dat hoofdstuk afgerond is.
Komt vast allemaal goed.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Mooi zo! ^ O^
Over 2 weken moet het oude huis leeg zijn en er moet nog wat heavy shit afgevoerd worden daar.
Nou, met indelen kan ik je niet helpen maar als er een keer wat rommel naar de stort afgevoerd moet, geef dan maar een gil.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Valt zwaar tegen, echt zwaar.....
Het huis is grotendeels schoon, da's tenminste iets.
Veel spul is nu naar zolder, maar veel van de meubels zijn gewoon echt te lomp voor hier.
De hoekbank zal weg moeten en daarna moet ik kijken wat ik waar neer ga zetten.
Ik ben echt moedeloos geweest, maar stap voor stap gaat het wel doe goede richting uit.
Toch zal ik echt hulp nodig hebben om echt schot in de zaak te krijgen.
Ff tellen hoor...van huis naar een gedeelde flat met andere studenten, toen een studententhuis, toen met een kameraad een huis gehuurd, daarna naar een luxe flat, toen huisje gekocht, toen ander huis gekocht, darna huurhuis, andere huurhuis daarna koopwoning, en nu dit huis.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt alle tijd van de wereld. Ik ben zovaak zoverhuisd. Heb met betonnen vloeren gezeten. Maar ik had rust. Ik zorgde eerst voor een gezellig hoekje waar ik met de 4 kids kon zitten en zorgde dat hun slaapkamers als eerste klaar waren. En daarna beetje voor beetje de rest aan pakken. Ik heb wel eens moeten verhuizen dat ik eerst naar mijn oude huis moest om alles in te pakken. En dan gelijk naar het nieuwe huis waar nog niets aan gedaan was.
Je kan niet meer doen dan je kan ToT en wat vandaag niet afkomt komt morgen wel,af.
Is jou oude huis al helemaal leeg?quote:
Hoiquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, maar er komt gewoon ff veel tegelijk op m'n bordje.
Voor zooi afvoeren kan ik zeer zeker wel hulp gebruiken: 2 klerenkasten uit de schuur uit het oude huis, de glazen tafel in dit huis, een glazen kast eigenlijk ook wel (beiden VEEL te lomp en zwaar om te versjouwen) en de hoekbank. Eigenlijk het tv-meubel hier ook.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, met indelen kan ik je niet helpen maar als er een keer wat rommel naar de stort afgevoerd moet, geef dan maar een gil.
Of die buurman springt bij.
Snap ik. Nu ga je eerst het huis en ga je daarna opknappen. Maar komt goed. Je hebt de tijd aan jezelf. Niets moet je kan het op je eigen tijd en manier doen. Maak een leuke hokje voor jou en mini en maak zijn kamertje klaar. De rest komt echt wel. Ik was een vrouw met 4 kleine kinderen en heb ook alles alleen moeten doen. Had ook alleen hulp bij het overhuizen, geen auto en geen geld.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ff tellen hoor...van huis naar een gedeelde flat met andere studenten, toen een studententhuis, toen met een kameraad een huis gehuurd, daarna naar een luxe flat, toen huisje gekocht, toen ander huis gekocht, darna huurhuis, andere huurhuis daarna koopwoning, en nu dit huis.
Naast mijn 2e koopwoning is dit de ellendigste verhuizing.
Is ook zo. Maar je hebt nu wel lekker een huis voor jezelf. De rest komt allemaal wel goed.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, maar er komt gewoon ff veel tegelijk op m'n bordje.
Nee, ik heb helaas geen trekhaak.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor zooi afvoeren kan ik zeer zeker wel hulp gebruiken: 2 klerenkasten uit de schuur uit het oude huis, de glazen tafel in dit huis, een glazen kast eigenlijk ook wel (beiden VEEL te lomp en zwaar om te versjouwen) en de hoekbank. Eigenlijk het tv-meubel hier ook.
Maar met de meubels hier in huis kan ik via Marktplaats misschien nog iemand blij maken.
De kasten in het oude huis moeten echt weg voor de verkoop, en mijn spullen daar moeten ook deze kant op komen.
Je had geen trekhaak he?
Snap ik!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik. Nu ga je eerst het huis en ga je daarna opknappen. Maar komt goed. Je hebt de tijd aan jezelf. Niets moet je kan het op je eigen tijd en manier doen. Maak een leuke hokje voor jou en mini en maak zijn kamertje klaar. De rest komt echt wel. Ik was een vrouw met 4 kleine kinderen en heb ook alles alleen moeten doen. Had ook alleen hulp bij het overhuizen, geen auto en geen geld.
Het is nog nooit zo donker geweest of het wordt weer licht.
Er zijn ook heel veel weggeefhoeken ToT waar je voor niets of een appel en een ei mooie meubels op de kop kan tikken. Misschien iets voor jou?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor zooi afvoeren kan ik zeer zeker wel hulp gebruiken: 2 klerenkasten uit de schuur uit het oude huis, de glazen tafel in dit huis, een glazen kast eigenlijk ook wel (beiden VEEL te lomp en zwaar om te versjouwen) en de hoekbank. Eigenlijk het tv-meubel hier ook.
Maar met de meubels hier in huis kan ik via Marktplaats misschien nog iemand blij maken.
De kasten in het oude huis moeten echt weg voor de verkoop, en mijn spullen daar moeten ook deze kant op komen.
Je had geen trekhaak he?
Lekker dat je dat hoofdstuk dan kan afsluiten.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Morgen sleutel inleveren oude huis.
In nieuwe huis eerst even gefocust op de woonkamer en de dozen die daar staan.
Voor de goede orde is het toch wel van belang als ik daar straks toch echt eerst een kast ga schilderen. Dan kunnen die spullen erin.
Dan moet er nog verder geklust worden in gang en hobbykamer
Dat levert al wel heel veel rust in mijn hoofd op, maar die wegvallende spanningen leveren ook een ontiegelijke vermoeidheid op. Iets wat iemand hier me al voor had gewaarschuwd.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook zo. Maar je hebt nu wel lekker een huis voor jezelf. De rest komt allemaal wel goed.
Wat een lieve woorden.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik. Nu ga je eerst het huis en ga je daarna opknappen. Maar komt goed. Je hebt de tijd aan jezelf. Niets moet je kan het op je eigen tijd en manier doen. Maak een leuke hokje voor jou en mini en maak zijn kamertje klaar. De rest komt echt wel. Ik was een vrouw met 4 kleine kinderen en heb ook alles alleen moeten doen. Had ook alleen hulp bij het overhuizen, geen auto en geen geld.
Het is nog nooit zo donker geweest of het wordt weer licht.
Ik kan wel een enorm grote aanhangwagen van iemand lenen, maar ik weet niet of mijn kleine kutautootje dar blij van wordt.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ik heb helaas geen trekhaak.
Ja idd, deze gemeente en de hier omheen liggende gemeenten hebben meerdere van zulke weggeefhoeken.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn ook heel veel weggeefhoeken ToT waar je voor niets of een appel en een ei mooie meubels op de kop kan tikken. Misschien iets voor jou?
Zoals je zietquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:04 schreef ToT het volgende:
[..]Hee man!
Toch maar weer onder deze naam?
Dat is toch ook leuk. Als het maar gezellig wordt. Of het nu een week of een maand duurt.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Snap ik!
Zijn kamertje kan ik niet meteen helemaal perfect maken, maar ik ga wel wat leuke schappen ophangen voor zijn voorleesboekjes. Misschien dat ik dit weekend ook weer extra boekjes ga halen; hij is helemaal verzot op Woezel en Pip, vooral omdat die 2 elkaar zo gelukkig maken!
Deze 2 hier alleen tegen betaling.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat ook kan is kringloop. Sommige kringloopwinkels willen ook wel de spullen bij je ophalen.
Heeft die buurman een auto met trekhaak?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kan wel een enorm grote aanhangwagen van iemand lenen, maar ik weet niet of mijn kleine kutautootje dar blij van wordt.
ow. Ik dacht dat je er zelfs nog wat voor kon krijgen. Hmmmm..quote:
Dat is logisch. Als de spanning en stress verdwijnt komt de vermoeidheid om de hoek kijken. Maar ook daar kom je wee doorheen. Pak in huis de dingen een voor een aan. En neem op tijd je rust.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat levert al wel heel veel rust in mijn hoofd op, maar die wegvallende spanningen leveren ook een ontiegelijke vermoeidheid op. Iets wat iemand hier me al voor had gewaarschuwd.
Wij duimen voor je!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Mooi zo!![]()
Jawel, en zijn auto is veel sterker en groter dan de mijne!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heeft die buurman een auto met trekhaak?
Mijn buurvrouw heeft haar hele huis ingericht uit de weggeefhoek. En is nog een gezellighuisje ook.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja idd, deze gemeente en de hier omheen liggende gemeenten hebben meerdere van zulke weggeefhoeken.
Ja ook dat. Je kan het altijd proberen. Of de dingen op de weggeefhoek zetten. Dan hoef je het in ieder geval niet zelf weg te brengen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat ook kan is kringloop. Sommige kringloopwinkels willen ook wel de spullen bij je ophalen.
Laat je wat achter voor mij?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:09 schreef aloa het volgende:
Ik ga ff checken of er nog water in de Waddenzee is...
Ja de eerste 2 dagen was het echt ADHD hier; dit ff oppakken, ow dat " nog even snel tussendoor even" opruimen waarna je aan het 3e ding op je lijstje denkt en na het 4e ding ga je verder met het eerste en dan besef je je dat je het 3e ding nog niet hebt afgemaakt waarna je aan het 5e begint en daarna maak je nummer 4 af enz.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is logisch. Als de spanning en stress verdwijnt komt de vermoeidheid om de hoek kijken. Maar ook daar kom je wee doorheen. Pak in huis de dingen een voor een aan. En neem op tijd je rust.
Ik heb ook veel weggegeven op weggeefhoeken en gaf soms bij het ophalen nog extra dingen mee.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw heeft haar hele huis ingericht uit de weggeefhoek. En is nog een gezellighuisje ook.
Ja de woonkamer is nu veel minder een teringbende, er staat nog maar 1 doos in een hoek.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Het stond ook heel vol, en ook niet bepaald geordend. Het kon ook even niet anders, beetje tijdsdruk, dus snel neerzetten.
Als je gewoon fatsoenlijk door de kamer kunt lopen scheelt dat ook al heel wat en geeft dat al een wat meer gestructureerd gevoel.
Ah, dat is mooi. En ook al overal licht?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de woonkamer is nu veel minder een teringbende, er staat nog maar 1 doos in een hoek.
O jee dat is hectisch. Wel,fijn dat het nu gestructureerder gaat.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de eerste 2 dagen was het echt ADHD hier; dit ff oppakken, ow dat " nog even snel tussendoor even" opruimen waarna je aan het 3e ding op je lijstje denkt en na het 4e ding ga je verder met het eerste en dan besef je je dat je het 3e ding nog niet hebt afgemaakt waarna je aan het 5e begint en daarna maak je nummer 4 af enz.
Nu gaat het een stuk gestructureerder!
Met staande lampen wel.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah, dat is mooi. En ook al overal licht?
Dat is eigenlijk het belangrijkste. Werkend internet.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:20 schreef ToT het volgende:
Een mega grote plus is dat ik tenminste wel weer internet heb; ik kan weer op FOK! en Mini-ToT kan weer maffe filmpjes kijken zoals Banana cat op dit moment.
Nee echt, als je in een donker huis zit zonder sociale contacten en alles is een puinhoop en smerig enzo, dan scheelt dit serieus echt!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk het belangrijkste. Werkend internet.
Ja, snap ik. Dat is heel deprimerend inderdaad.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee echt, als je in een donker hui zit zonder sociale contacten en alles is een puinhoop en smerig enzo, dan scheelt dit serieus echt!
Vanaf morgenmiddag is Mini weer bij z'n mama, dan is FOK! echt een life-saver.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Dat is heel deprimerend inderdaad.
En een mannelijke knuffel voor @ToTquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Vanaf morgenmiddag is Mini weer bij z'n mama, dan is FOK! echt een life-saver.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En een mannelijke knuffel voor @:ToT
Wij saven jouquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, best wel. Alleen is ook maar alleen, en zeker in Coronatijd, toen je echt nergens heen kon, was DTS toch wel heel erg fijn om te hebben.quote:
Met corona had ik het geluk dat ik altijd al een einzelgänger ben geweest, en ik had mijn gezinnetje uiteraard.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, best wel. Alleen is ook maar alleen, en zeker in Coronatijd, toen je echt nergens heen kon, was DTS toch wel heel erg fijn om te hebben.
Voor die tijd was er toch genoeg te doen voor afleiding enzo.
Heb jij ook een kind?quote:
In mijn studententijd had de term 'hertjes voeren' een hele andere betekenisquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:27 schreef ToT het volgende:
Manneke zit hier heel blij pizza te eten en tekenfimpjes te kijken.
" Papa? We hadden weer een heel leuke dag he?"
En noemt op dat we leuke dingen samen met de hoofddame van zijn harem hebben gedaan enzo.
De hertjes voeren blijft echt een hit!
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
In mijn studententijd had de term 'hertjes voeren' een hele andere betekenis
Dat zal voor de kleine ook wennen zijn. Hij is natuurlijk gewens altijd bij zijn papa te zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Hele listings overgetypt vroeger. Allemaal van die DATA blokken, tientallen regels, met hexadecimale getallen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Was een leuke tijd, spelletjes overtypen uit boeken die je in de winkel kocht enzo!
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zal voor de kleine ook wennen zijn. Hij is natuurlijk gewens altijd bij zijn papa te zijn.
Gebruik die tijd in te vullen door met je huis bezig te gaan.
Deze man weetquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:31 schreef ToT het volgende:
Ik neem aan dat hertjes voeren synoniem was voor hoofd ontvangen?
poke 120,68,155,3,12quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hele listings overgetypt vroeger. Allemaal van die DATA blokken, tientallen regels, met hexadecimale getallen.
1 tikfout ergens en het programma hing. herstarten, het programma terug van cassette laden, en de listing nalopen van waar zit de fout.
saven, run, weer mis, opnieuw reset, laden, uitlijsten.......
Runnen lijkt me niet handig met deze warmtequote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
Welkom in ONZ SC
Gezellig chatten over van alles en nog wat, en vandaag over van alles en nog wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Thinking is difficult, that’s why most people judge
Dan doe je dat toch lekker. Ontspannen hoort er ook bij. Hoop dat je snel een fijne sfeer in huis hebtquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]Doe ik, maar hier in de binnenstad zijn ook festiviteiten aan de gang en daar moet ik ook echt naar toe om hier uit de sfeer te ontsnappen.
School begint maandag weer en dan heb ik tijd zat om te klussen.
Ik doe mijn best!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan doe je dat toch lekker. Ontspannen hoort er ook bij. Hoop dat je snel een fijne sfeer in huis hebt
En een beetje trots zijn op jezelfquote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
En een beetje trots zijn op jezelf
Je gaat er voor! En dat is ook knap !
![]()
![]()
Je kan het nu maken zoals je wilt.quote:
Er moet wel tering veel gebeuren.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan het nu maken zoals je wilt.
Hoe is de indeling dan?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Er moet wel tering veel gebeuren.
De indeling van het huis is ook verre van ideaal, maar ik heb wel mokerveel ruimte.
120 vierkante meter!
Tip van flipquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:40 schreef ToT het volgende:
[..]
De indeling van het huis is ook verre van ideaal, maar ik heb wel mokerveel ruimte.
120 vierkante meter!
Een lange, smalle woonkamer, een compleet versleten keuken daar achter en daar een best grote aanbouw achter waar de vloer uit weggesloopt is en vooral als schuur dienst zal doen. Geen tuin of wat dan ook.quote:
GG genotjesquote:
Ik heb rondgekeken maar ze is hier niet hoor.quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb rondgekeken maar ze is hier niet hoor.
thanxquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
GG genotjes![]()
En ik lees dat jij heel fijn ToT hebt geholpen![]()
![]()
![]()
Echt heel lief
Ze is toch echt aanwezig.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb rondgekeken maar ze is hier niet hoor.
Had je dat niet gezien toen je het kocht dan?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:40 schreef ToT het volgende:
[..]
120 vierkante meter!
Kijk, dit dus!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tip van flip
Kijk de ruimte eerst even aan
En beslis daarna hoe je het gaat aanpakken
Wij hebben destijds alles leeggetrokken en opnieuw opgebouwd
Achteraf zijn er toch ruimtes waarvan ik nu zeg
Hadden we toch anders moeten doen
Sssttt ik zit nog in de ontkennende fasequote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Greys, jouw vakantie schiet ook al aardig op. Maandag ook weer aan de slag?
Precies.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Kijk, dit dus!
Iemand vroeg me laatst in sneltreinvaart van hoe ik dit ging doen en dat ging doen en welke kleur de muren zouden krijgen enz.
Nee, ik wil eerst alles sorteren en opbergen, dan de lompe meubels af zien te komen, compactere meubels aanschaffen en kijken hoe ik de boel het leukt ingedeeld krijg daarmee, DAN pas dingen semi-permanent maken zoals de tv aan de muur monteren en DAN pas me druk maken om verf en behang en dat soort dingen.
Ow en je oude huisquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Kijk, dit dus!
Iemand vroeg me laatst in sneltreinvaart van hoe ik dit ging doen en dat ging doen en welke kleur de muren zouden krijgen enz.
Nee, ik wil eerst alles sorteren en opbergen, dan de lompe meubels af zien te komen, compactere meubels aanschaffen en kijken hoe ik de boel het leukt ingedeeld krijg daarmee, DAN pas dingen semi-permanent maken zoals de tv aan de muur monteren en DAN pas me druk maken om verf en behang en dat soort dingen.
Ah ok..quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Een lange, smalle woonkamer, een compleet versleten keuken daar achter en daar een best grote aanbouw achter waar de vloer uit weggesloopt is en vooral als schuur dienst zal doen. Geen tuin of wat dan ook.
Naast de woonkamer is de wc.
Boven een grote slaapkamer en een erg kleine die ook meteen de toegang tot het dakterras heeft en vanwege die deur en een verwarming nauwelijks mogelijkheden heeft voor kasten of zo. Naast die kamer een badkamer met toilet.
Daar boven een royale zolder die op Mini-ToT's leeftijd nog geen nut heeft als slaapkamer aangezien hij dicht bij mij in de buurt wil zijn voor als hij wakker wordt, en hij moet er vaak 's nachts uit om te plassen.
Boven de zolder is nog een vliering.
Ja, die begint binnenkort. Volgende week nog even volle bak aan het werk.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sssttt ik zit nog in de ontkennende fase
Begint de jouwe dan ?
Roza bril terwijl Mini-ToT en zijn dinnetje als een malle gillend door het huis zaten te rennen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had je dat niet gezien toen je het kocht dan?
Ik hoop dat als je vakantie hebt je nog een beetje mooi weer hebtquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, die begint binnenkort. Volgende week nog even volle bak aan het werk.
Tegen betaling, en de ouwe meuk in de schuur nemen ze sowieso niet mee.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow en je oude huis
Is er geen kringloop die spullen op wil halen ?
Dan hoef je zelf niet te slepen
Ik kwam net een zilvervisje tegen op het toilet. Was dat d'r?quote:
Thanks. Ja het is echt even mooi weer inderdaad. Maar ik dacht dat jullie ook echt weg zouden. Maar dat is niet het geval, gewoon lekker thuis aan het rommelen en niksen?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoop dat als je vakantie hebt je nog een beetje mooi weer hebt
Wij mochten in ieder geval niet klagen
Ze is echt wel meer dan een zilvervisjequote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kwam net een zilvervisje tegen op het toilet. Was dat d'r?
Ik vond het allemaal echt veel en veel te duurquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Thanks. Ja het is echt even mooi weer inderdaad. Maar ik dacht dat jullie ook echt weg zouden. Maar dat is niet het geval, gewoon lekker thuis aan het rommelen en niksen?
Vervelend. Maar probeer er wat mooois van te maken.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Roza bril terwijl Mini-ToT en zijn dinnetje als een malle gillend door het huis zaten te rennen.
Daarbij had ik daarvoor diverse verschillende ouwe rotpanden bekeken waar je kapitalen aan moest besteden om het überhaupt bewoonbaar te maken.
Ik had op dat moment maar 1 bouwval als reserve die meer kostte dan deze.
Verkopen dan?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Tegen betaling, en de ouwe meuk in de schuur nemen ze sowieso niet mee.
En een aantal dingen in het huis gaan naar mijn ex.
1 kast zou naar mij toe gaan, echt een mooi ding, maar het is me veel te lomp om te versjouwen en hij is echt debiel zwaar en ik weet niet hoe goed dat zou gaan op deze houten vloer hier.
Oh de locatie is geweldig en het pand heeft ook echt wel potentie hoor!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vervelend. Maar probeer er wat mooois van te maken.
Neuh, ik heb tegen mijn ex gezegd dat zij 'm mag hebben.quote:
Klopt. 2 weken is net genoeg om even het werk te vergeten maar te kort om het werk los te laten. Ik had afgelopen tijd af en toe een week vrij genomen, nou dat is zonde van de vrije dagen. Je komt totaal niet tot rust. Had ik anders moeten aanpakken.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vond het allemaal echt veel en veel te duur
Dus thuis gebleven
En 2 weken is ook eigenlijk net te kort
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt. 2 weken is net genoeg om even het werk te vergeten maar te kort om het werk los te laten. Ik had afgelopen tijd een week vrij genomen, nou dat is zonde van de vrije dagen. Je komt totaal niet tot rust. Had ik anders moeten aanpakken.
quote:
Een split-second dacht ik even dat het over mini ging.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, ik heb tegen mijn ex gezegd dat zij 'm mag hebben.
Maar neemt zij hem niet, dan probeer ik hem alsnog hier te krijgen.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:58 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Een split-second dacht ik even dat het over mini ging.![]()
Nou je had je tijd ook anders kunnen besteden!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zie niet waarom jij sorry moet zeggen?
O, welnee, ik spring graag bij als iemand even wat hulp kan gebruiken. Ik kan niet alles, maar sjouwen gaat nog wel.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou je had je tijd ook anders kunnen besteden!
Ja ik had zo een grote aanhangwagen van een buurman kunnen lenen, maar die lift was echt een must!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, welnee, ik spring graag bij als iemand even wat hulp kan gebruiken. Ik kan niet alles, maar sjouwen gaat nog wel.
Wel blij met die lift van die bus.
Vergeet de kantjes niet of onkruid weg halenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Ohh, straks vraag greys om het knippen van haar border en het ontgroenen van haar vijver, en haar terras algvrij maken...
Nee sorry greys ik ben supersuperdruk.
Yep.quote:
Langs de kantjes is altijd belangrijk.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vergeet de kantjes niet of onkruid weg halen
Is je huis dan zo smal??quote:
Jij hebt over andere kantjesquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Langs de kantjes is altijd belangrijk.
Is niet zo belangrijk.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Snap ik!
Zijn kamertje kan ik niet meteen helemaal perfect maken, maar ik ga wel wat leuke schappen ophangen voor zijn voorleesboekjes. Misschien dat ik dit weekend ook weer extra boekjes ga halen; hij is helemaal verzot op Woezel en Pip, vooral omdat die 2 elkaar zo gelukkig maken!
Die kantjes loopt hij er wel van af!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Soms wel ja..quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Die kantjes loopt hij er wel van af!
Smal huis idd!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Is je huis dan zo smal??
Of zit er naast de woonkamer nog een slaapkamer of zo?
Ik zie het nog niet helemaal voor me.
De kantjes, daar moet je @JustinK NIET voor vragenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja ik wil sowieso 1 kant gebruiken voor zijn tekeningen, o.a. een tekening die hij van zijn supersterke papa met spierballen heeft gemaakt!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:07 schreef maily het volgende:
[..]
Is niet zo belangrijk.
Laat hem één stuk wand zelf schilderen, beplakken oid
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:58 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Een split-second dacht ik even dat het over mini ging.![]()
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie
Die houdt daar niet zo van?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:08 schreef maily het volgende:
[..]
De kantjes, daar moet je @:JustinK NIET voor vragen
Ik? Zou ik nooit durven. Ik ben een nette jongen.quote:
Jaaa tis weer gelukt!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie
Uhu,, als je ligt te slapenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik? Zou ik nooit durven. Ik ben een nette jongen.
Ja het was alweer een tijdje geleden. Maar deze zag ik niet aankomen....quote:
Zelfs dan niet gok ik.quote:
Niet van die persoon he, dat maakt het des te leuker.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja het was alweer een tijdje geleden. Maar deze zag ik niet aankomen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het huis.![]()
Tuurlijk wel.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Zelfs dan niet gok ik.
[..]
Niet van die persoon he, dat maakt het des te leuker.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:14 schreef ToT het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het huis.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
BlingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het huis.![]()
Dat klopt, van Lovely had ik niet dat niet verwacht...quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Zelfs dan niet gok ik.
[..]
Niet van die persoon he, dat maakt het des te leuker.
120 vierkante meter, maar er moet fucking veel aan geberuen!quote:
Ah een hoekbank zou wel kunnen.. of kijken naar een 3 zit met een stoel..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het huis."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Wauw nice!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het huis.![]()
Ik woon schitterend in het centrum voor 340 per maand.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:16 schreef ToT het volgende:
[..]
120 vierkante meter, maar er moet fucking veel aan geberuen!
En net als dat pand van de burgemeester van jouw woonplaats is dit ook een monument!
Begane grond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het huis.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Soms kan ik best droog uit de hoek komenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat klopt, van Lovely had ik niet dat niet verwacht...
Zie de afmetingen he!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah een hoekbank zou wel kunnen.. of kijken naar een 3 zit met een stoel..
Zelfs dan ben ik nog een smeerlap denk ik.quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Soms kan ik best droog uit de hoek komen![]()
Bijkeuken bij de keuken aantrekkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het huis.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Zei je ja, ik ga 200 per maand meer betalen, ook in het centrum hier.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik woon schitterend in het centrum voor 340 per maand.
Ja en dan nog een kleinere laag er boven (zonder de uitbouw), daar weer een zolder boven en daar weer een vliering boven.quote:
* aeque houdt zich inquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Soms kan ik best droog uit de hoek komen![]()
Ah ik wilde al zeggen: RIP onderburen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en dan nog een kleinere laag er boven (zonder de uitbouw), daar weer een zolder boven en daar weer een vliering boven.
Te veel sloopwerk waarbij ik niet weet of het allemaal stabiel blijft, voor een verwaarloosbare verbetering.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bijkeuken bij de keuken aantrekken
Ow de buren hebben het hier nu sowieso al zwaar!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah ik wilde al zeggen: RIP onderburen.
Of een 4 zits. Heb ik ook in de kamer. Kan je lekker languit op liggen en kan mini of iemand anders er nog naast zittenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah een hoekbank zou wel kunnen.. of kijken naar een 3 zit met een stoel..
De buurvrouw lijkt me een aardige dame, en niet het moeilijkste type.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow de buren hebben het hier nu sowieso al zwaar!
De muren zijn zo dik als van een gemiddelde mergelgrot, maar zonder spouw en de houten vloeren lopen onderling door.
Ga je boven slapen?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Te veel sloopwerk waarbij ik niet weet of het allemaal stabiel blijft, voor een verwaarloosbare verbetering.
De aanbouw er achter er bij betrekken is beter, en de keuken daar dan in plaatsen, maar dat kost een hele hoop peseta's.
Een 4-zits neemt veel te veel ruimte in beslag voor een eettafel, met een tv er tegenover aan een kort wandje tussen 2 deuren.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of een 4 zits. Heb ik ook in de kamer. Kan je lekker languit op liggen en kan mini of iemand anders er nog naast zitten
Mee eens!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De buurvrouw lijkt me een aardige dame, en niet het moeilijkste type.
Ja dat bedoel ik met de aanbouw; feitelijk is het gewoon een schuur die tijdelijk als slaapkamer dienst heeft gedaan, en daar kan ik (voor veel geld) een keuken van maken.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ga je boven slapen?
Dan zou je ook nog kunnen kiezen om de slaapkamer als keuken te gebruiken ?
Voor een wat betaalbaardere keuken kun je ook nog veilingen in de gaten houdenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik met de aanbouw; feitelijk is het gewoon een schuur die tijdelijk als slaapkamer dienst heeft gedaan, en daar kan ik (voor veel geld) een keuken van maken.
Dat zou ook kunnenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of een 4 zits. Heb ik ook in de kamer. Kan je lekker languit op liggen en kan mini of iemand anders er nog naast zitten
Hier niet al te ver vandaan verkopen ze tegen dumpprijzen heel goede Duitse keukens.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Voor een wat betaalbaardere keuken kun je ook nog veilingen in de gaten houden
Of een 2de hands
Maar het is maar net wat je wil
Mijn kamer is 8:25 lang. Ik heb een. Vierzite een twee zits en een lange eettafel staan. Jou kamer is smal maar wel lang toch.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Een 4-zits neemt veel te veel ruimte in beslag voor een eettafel, met een tv er tegenover aan een kort wandje tussen 2 deuren.
Je zet jezelf meteen volledig vast qua indeling.
Slinger zequote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier niet al te ver vandaan verkopen ze tegen dumpprijzen heel goede Duitse keukens.
Maar het verleggen van de afvoer en leidingen enzo is wel een dingetje.
Maar ff koterslingeren hier!
* gebrokenglas gaat de 4zitsbank bij dot eens uitproberen....quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas gaat de 4zitsbank bij dot eens uitproberen....Kijken of hij echt lekker ligt....
Hopelijk zet Dot dan ook lekkere koffie
Shocking klem ....quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Zie de afmetingen he!
Ja de hoekbank past wel shocking klem tegen de verwarming, maar dan kan de kamerdeur nauwelijks meer open en stook je je een ongeluk in de winter.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Totaal niet verwacht dit antwoord
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
quote:
Eigenlijk had ik moeten schrijven: "behalve KiiiBiiii"quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
NopeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En weet je hoe fout dat klinkt![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:41 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Eigenlijk had ik moeten schrijven: "behalve KiiiBiiii"
uh ja had het daarom maar al in spoiler gezet.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nope
En weet je hoe fout dat klinkt![]()
Wel wat van gesmikkeldquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
uh ja had het daarom maar al in spoiler gezet.
maar nog niet eens leeg gesmikkeld
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wat voor stoute dingen heb je gedaan vandaag?
Hey Hema. Heb je plaatje van gisteren in de generator gegooid maar hij is nog steeds bezig met genereren. Wordt waarschijnlijk morgen dat er iets te zien valt.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wat voor stoute dingen heb je gedaan vandaag?
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Duurt dat zo lang?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hey Hema. Heb je plaatje van gisteren in de generator gegooid maar hij is nog steeds bezig met genereren. Wordt waarschijnlijk morgen dat er iets te zien valt.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup bij deze generator wel. Heb het vanmorgen gelijk gedaan en is nog steeds bezig...
De turboknop wel ingedrukt?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup bij deze generator wel. Heb het vanmorgen gelijk gedaan en is nog steeds bezig...
in dop?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:51 schreef Lovely het volgende:
Zit bijna een halve zak pistachenoten leeg te eten
Nee en ook niet betaaldquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De turboknop wel ingedrukt?
Ik heb nog popcorn, chocolade en crispy m&mwquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:54 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas opent de keukenkastjes en gaat kijken of er wat te snacken valt.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:51 schreef Lovely het volgende:
Zit bijna een halve zak pistachenoten leeg te eten
M&M'squote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb nog popcorn, chocolade en crispy m&mw
moet je dat nog uitpakken uit een doos?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb nog popcorn, chocolade en crispy m&mw
Ook lekkerquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]lekker
reepje kinder gegeten
Lang, maar aan 1 kant een kort muurtje voor de tv, speakers en computer.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn kamer is 8:25 lang. Ik heb een. Vierzite een twee zits en een lange eettafel staan. Jou kamer is smal maar wel lang toch.
Fucking vet?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:39 schreef maily het volgende:
[..]
Shocking klem ....![]()
Dat is toch uit dat liedje?
Mailyquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:08 schreef maily het volgende:
[..]
Een Engelsman zit shocking klem between de deuren van de tram
Yes!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:08 schreef maily het volgende:
[..]
Een Engelsman zit shocking klem between de deuren van de tram
Eminems?quote:
Nee ligt in de snacklaquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
moet je dat nog uitpakken uit een doos?
En heb je wat geraakt?quote:
Nou zeg, dat vraag je toch niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En heb je wat geraakt?
quote:
Mutske weet waarover het gaatquote:
Hout en af en toe het blazoenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En heb je wat geraakt?
Weet ik maar ik ken jou met je vieze dubbele betekenissen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Mutske weet waarover het gaat
Netjes!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:29 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Hout en af en toe het blazoen
Deze keer nietquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Weet ik maar ik ken jou met je vieze dubbele betekenissen.
Hout niet zo.quote:
Very sure!quote:
Gaaf! Succes!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:32 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Hout niet zo.
Het was moeilijk want 4 blazoenen op 1 doelpak.
Volgende keer 1 blazoen voor mij
Ik heb echt geen idee wie het is.quote:
Voetballerquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wie het is.
quote:
Ah ja vandaar.quote:
Oh.quote:
Erg knap inderdaadquote:
Dat ze teveel betaald krijgen ben ik wel met je eensquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:56 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Ah ja vandaar.
Overbetaalde slechte acteurs die iets met een bal doen.
Het is ook een domme sport.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat ze teveel betaald krijgen ben ik wel met je eens
De gifjesliefde is nu over.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan niet mee eens
Dan weet je wat je moet doen hequote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb nu zoveel kastruimte gewoon
Ik heb niet eens genoeg spullen in erin te stoppen
Lijken in de kast stoppen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |