SPOILER: LET OP! Dit is vooral géén DTS - ajb. Want:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Deze week nog vrijquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Goed zeg
Nu lekker nog even thuis of alweer aan t werk?
Nee. Ik zit nu bij de McDonalds.quote:
Oehhh big macquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee. Ik zit nu bij de McDonalds.![]()
En sjeesburgar.quote:
Met de zusjes ?quote:
Whahahahaquote:
Ja ik dacht: jij evil, ik evilquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Whahahaha
Had het niet eens gezien en was natuurlijk
Die ben ik kwijt geraakt.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Met de zusjes ?
Of heb je die in de plas achtergelaten ?
Denk dat ze wel weg zijn. Zo'n is al ff onder hè.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Zit je nog bij het water? Bier nog niet op?
Het loopt al tegen bedtijd...quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:49 schreef devzero het volgende:
Is het al bijna tijd om naar huis te gaan?
De zusjes wel, maar zit jij er nog?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Denk dat ze wel weg zijn. Zo'n is al ff onder hè.
Hier nietquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het loopt al tegen bedtijd...
Precies nuquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:49 schreef devzero het volgende:
Is het al bijna tijd om naar huis te gaan?
Pitstop bij de McDonalds aan het houden.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:51 schreef devzero het volgende:
[..]
De zusjes wel, maar zit jij er nog?
Pak dan tenminste even een BK.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Pitstop bij de McDonalds aan het houden.
Moet eerlijk zeggen dat ik BK in NL kut vind en dan liever McDonalds ga, in Thailand wint BK het altijd.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Pak dan tenminste even een BK.
Nice! Ff eruit is voor ieder mens goed.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hey makker, ja was echt lekker man
Moet ook gebeuren.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als het kan ga ik naar de BK. Hoewel ik die eettenten zoveel mogelijk mijd. Laatste keer een McD was vorig jaar? Of nog langer geleden...quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik BK in NL kut vind en dan liever McDonalds ga, in Thailand wint BK het altijd.
En dan bestellen bij zo'n scherm zeker? Allemaal die opties van extra burger, extra saus, extra cola, wegdrukken.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn enige keren McDonalds zijn overpriced op Schiphol, BK hier in de buurt is zwaar ruk.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als het kan ga ik naar de BK. Hoewel ik die eettenten zoveel mogelijk mijd. Laatste keer een McD was vorig jaar? Of nog langer geleden...
Mooiquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, dan moet dat maar. Bijna 16 uur en ik ben hier al sinds 7:15
Da's de hoofdprijs ja. Hoewel die andere eetgelegenheden daar ook niet goedkoop zijn. Hmmmjaquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn enige keren McDonalds zijn overpriced op Schiphol, BK hier in de buurt is zwaar ruk.
Zeker, had het ook echt ff nodigquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nice! Ff eruit is voor ieder mens goed.
Keihard gewerkt....quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Vind je het soms niet saai dat tijdsverschil eigenlijk? Als het forum dood valt dan zit jij net in de avond. Vraag ik eigenlijk omdat ik straks ook met tijdsverschil zit alleen dan de andere kant op. Je wilt toch soms gewoon dom ouwehoeren hier.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Biertje inmiddels 8,75quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's de hoofdprijs ja. Hoewel die andere eetgelegenheden daar ook niet goedkoop zijn. Hmmmja
Beter dan!quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zeker, had het ook echt ff nodig
En je bent ook een beetje ge-ont-FOK!t. Wellicht wat lichte afkickverschijnselen, maar als het gezellig was tijdens je vakantie dan is dat vast meegevallen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zeker, had het ook echt ff nodig
Wauwwwwquote:
Dame achter de bar zei ook al. Met 6,50 was het al over de top, maar mensen bestelden nog te drinken. Nu bestellen ze er 1 en als ze moeten afrekenen lopen ze weg, of beginnen te klagen over de prijs. Ik was in Juni wel vroeg op vliegveld maar met eten en dus aantal bierski's was ik al 100 euro kwijt voor ik in vliegtuig zatquote:
Kan gewoonquote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Vind je het soms niet saai dat tijdsverschil eigenlijk? Als het forum dood valt dan zit jij net in de avond. Vraag ik eigenlijk omdat ik straks ook met tijdsverschil zit alleen dan de andere kant op. Je wilt toch soms gewoon dom ouwehoeren hier.
Niet meer normaal allemaalquote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dame achter de bar zei ook al. Met 6,50 was het al over de top, maar mensen bestelden nog te drinken. Nu bestellen ze er 1 en als ze moeten afrekenen lopen ze weg, of beginnen te klagen over de prijs. Ik was in Juni wel vroeg op vliegveld maar met eten en dus aantal bierski's was ik al 100 euro kwijt voor ik in vliegtuig zat
Ik durf niet eens te gaan meten.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het is hier nu 23,2 graden boven. Heerlijk.
Niet echt last van gehadquote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En je bent ook een beetje ge-ont-FOK!t. Wellicht wat lichte afkickverschijnselen, maar als het gezellig was tijdens je vakantie dan is dat vast meegevallen.
De airco is niet eens aangesprongen dit jaarquote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:08 schreef maily het volgende:
[..]
Ik durf niet eens te gaan meten.
Maar 23,2 graden blegh
Ik hoop op een fris najaar.
5 graden max.
Heerlijk.
Vandaar mijn opmerking inderdaadquote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:05 schreef maily het volgende:
[..]
Het IS ook warrum
https://www.hetiswarm.nl/
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Leugens![]()
Nee maar is wel heerlijk he? Ff weg van alles.
Moet eerlijk zeggen, jaren terug dacht ik nog "Ik heb nog zoveel dagen te gaan deze vakantie". Nu denk ik iedere vakantie "nog zoveel dagen tot de vakantie voorbij is".quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:12 schreef JustinK het volgende:
[..]![]()
![]()
Alleen jammer dat het zo voorbij vliegt
Ja idd. Alleen als je echt heel lang vakantie hebt, zou dat denk ik wat minder zijn... maar dan moet je wel meer dan 4 weken hebben.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen, jaren terug dacht ik nog "Ik heb nog zoveel dagen te gaan deze vakantie". Nu denk ik iedere vakantie "nog zoveel dagen tot de vakantie voorbij is".
Wel een raar verschil in hoe je ertegen aan kijkt, maar het is echt een heel verschil.
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
En heb eerste bod van de woningstichting vandaag gehad op mijn woning
Dat is het ook, alleen zo lang je werkt is 2 of 3 weken vakantie gewoon de tijd die je echt krijgt. De andere dagen heb je voor andere shit nodig.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja idd. Alleen als je echt heel lang vakantie hebt, zou dat denk ik wat minder zijn... maar dan moet je wel meer dan 4 weken hebben.
Waarom neem je ze dan als huisdier voor mini-Tot als ik vragen mag?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Wil ik wel, maar eentje is me echt te agressief en de ander vertrouw ik nog niet helemaal.
Een woningstichting die een huis wil kopen?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ja, ik heb veel grond met woonbestemming midden in het centrum. Ze willen hier appartementen gaan plaatsen. Woningstichting/woningbouw mij om het even.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een woningstichting die een huis wil kopen?
inponden van particulier bezit, dat is niet raar voor een woningstichtingquote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een woningstichting die een huis wil kopen?
Oh dat is fijnquote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja, ik heb veel grond met woonbestemming midden in het centrum. Ze willen hier appartementen gaan plaatsen. Woningstichting/woningbouw mij om het even.
Staat je huis al te koop?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
Kijk dat zijn de eerste stappen ....quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |