Ik niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:48 schreef aloa het volgende:
Kijken jullie ook de openingsceremonie?
Geen idee hoe lang deze duurt..quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:51 schreef maily het volgende:
[..]
Ik niet.
De vorige openingsceremonie duurde 4 uur minstens; heb er nog een houten kont van
Ach ja, ieder zn hobby. Als ik er maar geen last van hebquote:
Gezien je UI doe jij dat in Pokemonworld?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar misschien is hij zoals SEX / Klaarkomen op vreemde plekken en heeft hij een voorkeur voor schoenmaat 40
Ik ben heel specifiek alleen van de 43,5.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar misschien is hij zoals SEX / Klaarkomen op vreemde plekken en heeft hij een voorkeur voor schoenmaat 40
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Gezien je UI doe jij dat in Pokemonworld?
quote:Lickitung's saliva on its tongue can easily grip anything, and can also cause a long-lasting itch to its foes
Ok, dan zit ik wel veilig. Wie heeft er maat 43,5?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben heel specifiek alleen van de 43,5.
2e seizoen vond ik erg slecht aansluiten op het eerste, maar was ook wel leuk.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:05 schreef maily het volgende:
[..]
Dat vinden wij niet raarrrrr, dat vinden wij bijzonder
Zo, daar heb je ook geen gras over laten groeien! Neem je ze wel elke dag uit de kooi om ze tam te maken/houden?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:08 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT heeft trouwens sinds een paar dagen 2 ratjes als huisdieren.Sinds 1 van hen mij gebeten heeft, denk ik continu aan die middeleeuwste martelmethode met ratten als ik ze zie of hoor!
Google vooral niet op Scafismequote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:08 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT heeft trouwens sinds een paar dagen 2 ratjes als huisdieren.Sinds 1 van hen mij gebeten heeft, denk ik continu aan die middeleeuwste martelmethode met ratten als ik ze zie of hoor!
Bereid hem er op voor dat ratten over het algemeen niet erg oud wordenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:08 schreef ToT het volgende:
Wil ik wel, maar eentje is me echt te agressief en de ander vertrouw ik nog niet helemaal.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zo, daar heb je ook geen gras over laten groeien! Neem je ze wel elke dag uit de kooi om ze tam te maken/houden?
Ow dat weet hij al!quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bereid hem er op voor dat ratten over het algemeen niet erg oud worden
Ah dat kwam ook in een filmpje voor waarin ik ook herinnerd werd aan dat met die ratten!quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Google vooral niet op Scafisme
2 ratten? Ben je vast druk meequote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:08 schreef ToT het volgende:
Wat vind mini van je nieuwe huis?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah dat kwam ook in een filmpje voor waarin ik ook herinnerd werd aan dat met die ratten!
Valt mee, Mini is ook heel druk met die beestjes.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
2 ratten? Ben je vast druk mee
Hij vindt het zo geweldig dat hij er verdrietig van werd toen ik zei dat er nog veel aan moest gebeuren.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat vind mini van je nieuwe huis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |