quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:58 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Een split-second dacht ik even dat het over mini ging.![]()
Nou je had je tijd ook anders kunnen besteden!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zie niet waarom jij sorry moet zeggen?
O, welnee, ik spring graag bij als iemand even wat hulp kan gebruiken. Ik kan niet alles, maar sjouwen gaat nog wel.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou je had je tijd ook anders kunnen besteden!
Ja ik had zo een grote aanhangwagen van een buurman kunnen lenen, maar die lift was echt een must!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, welnee, ik spring graag bij als iemand even wat hulp kan gebruiken. Ik kan niet alles, maar sjouwen gaat nog wel.
Wel blij met die lift van die bus.
Ja krijgen we een koekje?quote:
Vergeet de kantjes niet of onkruid weg halenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Ohh, straks vraag greys om het knippen van haar border en het ontgroenen van haar vijver, en haar terras algvrij maken...
Nee sorry greys ik ben supersuperdruk.
Yep.quote:
Langs de kantjes is altijd belangrijk.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vergeet de kantjes niet of onkruid weg halen
Is je huis dan zo smal??quote:
Jij hebt over andere kantjesquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Langs de kantjes is altijd belangrijk.
Is niet zo belangrijk.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Snap ik!
Zijn kamertje kan ik niet meteen helemaal perfect maken, maar ik ga wel wat leuke schappen ophangen voor zijn voorleesboekjes. Misschien dat ik dit weekend ook weer extra boekjes ga halen; hij is helemaal verzot op Woezel en Pip, vooral omdat die 2 elkaar zo gelukkig maken!
Die kantjes loopt hij er wel van af!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Soms wel ja..quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Die kantjes loopt hij er wel van af!
Smal huis idd!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Is je huis dan zo smal??
Of zit er naast de woonkamer nog een slaapkamer of zo?
Ik zie het nog niet helemaal voor me.
De kantjes, daar moet je @JustinK NIET voor vragenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja ik wil sowieso 1 kant gebruiken voor zijn tekeningen, o.a. een tekening die hij van zijn supersterke papa met spierballen heeft gemaakt!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:07 schreef maily het volgende:
[..]
Is niet zo belangrijk.
Laat hem één stuk wand zelf schilderen, beplakken oid
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:58 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Een split-second dacht ik even dat het over mini ging.![]()
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie
Die houdt daar niet zo van?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:08 schreef maily het volgende:
[..]
De kantjes, daar moet je @:JustinK NIET voor vragen
Ik? Zou ik nooit durven. Ik ben een nette jongen.quote:
Jaaa tis weer gelukt!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie
Uhu,, als je ligt te slapenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik? Zou ik nooit durven. Ik ben een nette jongen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |