Hele listings overgetypt vroeger. Allemaal van die DATA blokken, tientallen regels, met hexadecimale getallen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Was een leuke tijd, spelletjes overtypen uit boeken die je in de winkel kocht enzo!
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zal voor de kleine ook wennen zijn. Hij is natuurlijk gewens altijd bij zijn papa te zijn.
Gebruik die tijd in te vullen door met je huis bezig te gaan.
Deze man weetquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:31 schreef ToT het volgende:
Ik neem aan dat hertjes voeren synoniem was voor hoofd ontvangen?
poke 120,68,155,3,12quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hele listings overgetypt vroeger. Allemaal van die DATA blokken, tientallen regels, met hexadecimale getallen.
1 tikfout ergens en het programma hing. herstarten, het programma terug van cassette laden, en de listing nalopen van waar zit de fout.
saven, run, weer mis, opnieuw reset, laden, uitlijsten.......
Runnen lijkt me niet handig met deze warmtequote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
Welkom in ONZ SC
Gezellig chatten over van alles en nog wat, en vandaag over van alles en nog wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Dan doe je dat toch lekker. Ontspannen hoort er ook bij. Hoop dat je snel een fijne sfeer in huis hebtquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]Doe ik, maar hier in de binnenstad zijn ook festiviteiten aan de gang en daar moet ik ook echt naar toe om hier uit de sfeer te ontsnappen.
School begint maandag weer en dan heb ik tijd zat om te klussen.
Ik doe mijn best!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan doe je dat toch lekker. Ontspannen hoort er ook bij. Hoop dat je snel een fijne sfeer in huis hebt
En een beetje trots zijn op jezelfquote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
En een beetje trots zijn op jezelf
Je gaat er voor! En dat is ook knap !
![]()
![]()
Je kan het nu maken zoals je wilt.quote:
Er moet wel tering veel gebeuren.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan het nu maken zoals je wilt.
Hoe is de indeling dan?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Er moet wel tering veel gebeuren.
De indeling van het huis is ook verre van ideaal, maar ik heb wel mokerveel ruimte.
120 vierkante meter!
Tip van flipquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:40 schreef ToT het volgende:
[..]
De indeling van het huis is ook verre van ideaal, maar ik heb wel mokerveel ruimte.
120 vierkante meter!
Een lange, smalle woonkamer, een compleet versleten keuken daar achter en daar een best grote aanbouw achter waar de vloer uit weggesloopt is en vooral als schuur dienst zal doen. Geen tuin of wat dan ook.quote:
GG genotjesquote:
Ik heb rondgekeken maar ze is hier niet hoor.quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb rondgekeken maar ze is hier niet hoor.
thanxquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
GG genotjes![]()
En ik lees dat jij heel fijn ToT hebt geholpen![]()
![]()
![]()
Echt heel lief
Ze is toch echt aanwezig.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb rondgekeken maar ze is hier niet hoor.
Had je dat niet gezien toen je het kocht dan?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:40 schreef ToT het volgende:
[..]
120 vierkante meter!
Kijk, dit dus!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tip van flip
Kijk de ruimte eerst even aan
En beslis daarna hoe je het gaat aanpakken
Wij hebben destijds alles leeggetrokken en opnieuw opgebouwd
Achteraf zijn er toch ruimtes waarvan ik nu zeg
Hadden we toch anders moeten doen
Sssttt ik zit nog in de ontkennende fasequote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Greys, jouw vakantie schiet ook al aardig op. Maandag ook weer aan de slag?
Precies.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Kijk, dit dus!
Iemand vroeg me laatst in sneltreinvaart van hoe ik dit ging doen en dat ging doen en welke kleur de muren zouden krijgen enz.
Nee, ik wil eerst alles sorteren en opbergen, dan de lompe meubels af zien te komen, compactere meubels aanschaffen en kijken hoe ik de boel het leukt ingedeeld krijg daarmee, DAN pas dingen semi-permanent maken zoals de tv aan de muur monteren en DAN pas me druk maken om verf en behang en dat soort dingen.
Ow en je oude huisquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Kijk, dit dus!
Iemand vroeg me laatst in sneltreinvaart van hoe ik dit ging doen en dat ging doen en welke kleur de muren zouden krijgen enz.
Nee, ik wil eerst alles sorteren en opbergen, dan de lompe meubels af zien te komen, compactere meubels aanschaffen en kijken hoe ik de boel het leukt ingedeeld krijg daarmee, DAN pas dingen semi-permanent maken zoals de tv aan de muur monteren en DAN pas me druk maken om verf en behang en dat soort dingen.
Ah ok..quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Een lange, smalle woonkamer, een compleet versleten keuken daar achter en daar een best grote aanbouw achter waar de vloer uit weggesloopt is en vooral als schuur dienst zal doen. Geen tuin of wat dan ook.
Naast de woonkamer is de wc.
Boven een grote slaapkamer en een erg kleine die ook meteen de toegang tot het dakterras heeft en vanwege die deur en een verwarming nauwelijks mogelijkheden heeft voor kasten of zo. Naast die kamer een badkamer met toilet.
Daar boven een royale zolder die op Mini-ToT's leeftijd nog geen nut heeft als slaapkamer aangezien hij dicht bij mij in de buurt wil zijn voor als hij wakker wordt, en hij moet er vaak 's nachts uit om te plassen.
Boven de zolder is nog een vliering.
Ja, die begint binnenkort. Volgende week nog even volle bak aan het werk.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sssttt ik zit nog in de ontkennende fase
Begint de jouwe dan ?
Roza bril terwijl Mini-ToT en zijn dinnetje als een malle gillend door het huis zaten te rennen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had je dat niet gezien toen je het kocht dan?
Ik hoop dat als je vakantie hebt je nog een beetje mooi weer hebtquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, die begint binnenkort. Volgende week nog even volle bak aan het werk.
Tegen betaling, en de ouwe meuk in de schuur nemen ze sowieso niet mee.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow en je oude huis
Is er geen kringloop die spullen op wil halen ?
Dan hoef je zelf niet te slepen
Ik kwam net een zilvervisje tegen op het toilet. Was dat d'r?quote:
Thanks. Ja het is echt even mooi weer inderdaad. Maar ik dacht dat jullie ook echt weg zouden. Maar dat is niet het geval, gewoon lekker thuis aan het rommelen en niksen?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoop dat als je vakantie hebt je nog een beetje mooi weer hebt
Wij mochten in ieder geval niet klagen
Ze is echt wel meer dan een zilvervisjequote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kwam net een zilvervisje tegen op het toilet. Was dat d'r?
Ik vond het allemaal echt veel en veel te duurquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Thanks. Ja het is echt even mooi weer inderdaad. Maar ik dacht dat jullie ook echt weg zouden. Maar dat is niet het geval, gewoon lekker thuis aan het rommelen en niksen?
Vervelend. Maar probeer er wat mooois van te maken.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Roza bril terwijl Mini-ToT en zijn dinnetje als een malle gillend door het huis zaten te rennen.
Daarbij had ik daarvoor diverse verschillende ouwe rotpanden bekeken waar je kapitalen aan moest besteden om het überhaupt bewoonbaar te maken.
Ik had op dat moment maar 1 bouwval als reserve die meer kostte dan deze.
Verkopen dan?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Tegen betaling, en de ouwe meuk in de schuur nemen ze sowieso niet mee.
En een aantal dingen in het huis gaan naar mijn ex.
1 kast zou naar mij toe gaan, echt een mooi ding, maar het is me veel te lomp om te versjouwen en hij is echt debiel zwaar en ik weet niet hoe goed dat zou gaan op deze houten vloer hier.
Oh de locatie is geweldig en het pand heeft ook echt wel potentie hoor!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vervelend. Maar probeer er wat mooois van te maken.
Neuh, ik heb tegen mijn ex gezegd dat zij 'm mag hebben.quote:
Klopt. 2 weken is net genoeg om even het werk te vergeten maar te kort om het werk los te laten. Ik had afgelopen tijd af en toe een week vrij genomen, nou dat is zonde van de vrije dagen. Je komt totaal niet tot rust. Had ik anders moeten aanpakken.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vond het allemaal echt veel en veel te duur
Dus thuis gebleven
En 2 weken is ook eigenlijk net te kort
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt. 2 weken is net genoeg om even het werk te vergeten maar te kort om het werk los te laten. Ik had afgelopen tijd een week vrij genomen, nou dat is zonde van de vrije dagen. Je komt totaal niet tot rust. Had ik anders moeten aanpakken.
quote:
Een split-second dacht ik even dat het over mini ging.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, ik heb tegen mijn ex gezegd dat zij 'm mag hebben.
Maar neemt zij hem niet, dan probeer ik hem alsnog hier te krijgen.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:58 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Een split-second dacht ik even dat het over mini ging.![]()
Nou je had je tijd ook anders kunnen besteden!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zie niet waarom jij sorry moet zeggen?
O, welnee, ik spring graag bij als iemand even wat hulp kan gebruiken. Ik kan niet alles, maar sjouwen gaat nog wel.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou je had je tijd ook anders kunnen besteden!
Ja ik had zo een grote aanhangwagen van een buurman kunnen lenen, maar die lift was echt een must!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, welnee, ik spring graag bij als iemand even wat hulp kan gebruiken. Ik kan niet alles, maar sjouwen gaat nog wel.
Wel blij met die lift van die bus.
Ja krijgen we een koekje?quote:
Vergeet de kantjes niet of onkruid weg halenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Ohh, straks vraag greys om het knippen van haar border en het ontgroenen van haar vijver, en haar terras algvrij maken...
Nee sorry greys ik ben supersuperdruk.
Yep.quote:
Langs de kantjes is altijd belangrijk.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vergeet de kantjes niet of onkruid weg halen
Is je huis dan zo smal??quote:
Jij hebt over andere kantjesquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Langs de kantjes is altijd belangrijk.
Is niet zo belangrijk.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Snap ik!
Zijn kamertje kan ik niet meteen helemaal perfect maken, maar ik ga wel wat leuke schappen ophangen voor zijn voorleesboekjes. Misschien dat ik dit weekend ook weer extra boekjes ga halen; hij is helemaal verzot op Woezel en Pip, vooral omdat die 2 elkaar zo gelukkig maken!
Die kantjes loopt hij er wel van af!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Soms wel ja..quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Die kantjes loopt hij er wel van af!
Smal huis idd!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Is je huis dan zo smal??
Of zit er naast de woonkamer nog een slaapkamer of zo?
Ik zie het nog niet helemaal voor me.
De kantjes, daar moet je @JustinK NIET voor vragenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja ik wil sowieso 1 kant gebruiken voor zijn tekeningen, o.a. een tekening die hij van zijn supersterke papa met spierballen heeft gemaakt!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:07 schreef maily het volgende:
[..]
Is niet zo belangrijk.
Laat hem één stuk wand zelf schilderen, beplakken oid
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:58 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Een split-second dacht ik even dat het over mini ging.![]()
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie
Die houdt daar niet zo van?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:08 schreef maily het volgende:
[..]
De kantjes, daar moet je @:JustinK NIET voor vragen
Ik? Zou ik nooit durven. Ik ben een nette jongen.quote:
Jaaa tis weer gelukt!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie
Uhu,, als je ligt te slapenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik? Zou ik nooit durven. Ik ben een nette jongen.
Zelfs dan niet gok ik.quote:
Niet van die persoon he, dat maakt het des te leuker.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja het was alweer een tijdje geleden. Maar deze zag ik niet aankomen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het huis.![]()
Tuurlijk wel.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Zelfs dan niet gok ik.
[..]
Niet van die persoon he, dat maakt het des te leuker.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:14 schreef ToT het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het huis.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
BlingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het huis.![]()
Dat klopt, van Lovely had ik niet dat niet verwacht...quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Zelfs dan niet gok ik.
[..]
Niet van die persoon he, dat maakt het des te leuker.
120 vierkante meter, maar er moet fucking veel aan geberuen!quote:
Ah een hoekbank zou wel kunnen.. of kijken naar een 3 zit met een stoel..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het huis.Who cares if one more light goes out?
In the sky of a million stars. ♪
Wauw nice!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het huis.![]()
Ik woon schitterend in het centrum voor 340 per maand.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:16 schreef ToT het volgende:
[..]
120 vierkante meter, maar er moet fucking veel aan geberuen!
En net als dat pand van de burgemeester van jouw woonplaats is dit ook een monument!
Begane grond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het huis.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Soms kan ik best droog uit de hoek komenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat klopt, van Lovely had ik niet dat niet verwacht...
Zie de afmetingen he!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah een hoekbank zou wel kunnen.. of kijken naar een 3 zit met een stoel..
Zelfs dan ben ik nog een smeerlap denk ik.quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Soms kan ik best droog uit de hoek komen![]()
Bijkeuken bij de keuken aantrekkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het huis.
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Zei je ja, ik ga 200 per maand meer betalen, ook in het centrum hier.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik woon schitterend in het centrum voor 340 per maand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |